Horoskooppia tuli vilkaistua tänään

mimmimummi*

Astrologi oli minun merkilleni kirjoittanut : Pystyt tänään näkemään toisten tyytymättömyydessä oman elämäsi valoisat puolet ja nauttimaan niistä vieläkin enemmän.
Voi kuinka tärkeää, että joku aina jaksaa olla tyytymätön elämäänsä.

Luin tuon viimeisen lauseen ensin ihmetellen...mutta sitten se aukeni..

35

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielenkiintoinen oli minunkin horoskooppi tälle päivälle.

      "Pitää käyttäytyä niin kuin haluaisi muidenkin käyttäytyvän".

      Koko horoskooppia en viitsinyt kopioida, toi loppu lause oli mun mielestä merkittävä.

      • mimmimummi*

        Hyviä ohjeita saimme ...se on vähän sama kuin ..kohtele muita niinkuin toivoisit itsäsi kohdeltavan...vanhoja viisauksia.
        Joskus on mielenkiintoista katsoa horoskooppia...vaikka ei uskoisikaan ....pitää osata suodattaa...


    • Horoskoopit on täyttä huuhaata, en edes ole vuosikymmeniin niitä lukenut.

      • mimmimummi*

        Niin on..ihan täyttä hömppää...siksi niitäkin on hyvä välillä lukea....ei aina jaksa pelkkää asiaa.


      • yxhuuhaa

        silti tiedät mukamas mitä ne on!


    • Minä kyllä luen joka lehdestä, joka käsiin sattuu. Nyt katsoin päivän horoskoopin netistä.

      Joskus osuu kohilleen, toisinaan ei...

      • mimmimummi*

        Kyllähän ne luonneanalyysit ja muutkin luonnehdinnat kyseisestä merkistä usein pitävät paikkansa...ainakin jossain määrin.
        Oikeaan asiaansa uskoutuneita astrologeja uskoo...mutta on paljon näitä viihteeksi tehtyjä horoskooppeja... Ei niitä olisi ellei luettaisi...


    • Pelkäävä mies

      Aina kun nainen on sanonut olevansa skorppari, olen jättänyt menemättä seuraavalle tapaamiskerralle.

      Kaikki samanlaisia,sanonko mitä.

    • Hei kun keikuskelen

      Jaa, että tuommonen horoskooppi. Sun pitää nyt oikein hakeutua tyytymättömien, negatiivisten ja valittavien ihmisten joukkoon. Mitä tyytymättömämpi ihminen, sen valoisammalta olemisesi tuntuu:)
      Mitähän Kaloista sanotaan?
      En koskaan lue horoskooppeja. Tosin äitini silloin tällöin soittaa ja sanoo, että kyllä sun nyt PITÄÄ mennä tanssimaan viikonloppuna, kun sun horoskoopissa sanotaan, että tällä viikolla rakkauselämä kukoistaa.

      Viikko-ja kuukausihoroskooppeihin en usko laisinkaan, mutta luonnehoroskoopit pitävät yllättävästi paikkansa. Tuola yks vastaaja kirjoitti, että skorppiooni ei kolahda. Minä sanon, että Rapu kolahtaa mulle. Kummaa ja outoa, että jokainen Rapu, johon olen tutustunut, ovat niin maan perusteelisen miun maun mukkaisia.

      • Mulle kolahti aikoinaan oinas. Kaksoset ja Jousimiehet ei...
        Härkä nyt menettelee...


      • meeriamanda

        Perjantai 18.10.2013

        Aina välillä haluat antaa itsellesi luvan olla ärtynyt ja omituinen ilman, että sinun täytyy selitellä mitään. Taide antaa sinulle mahdollisuuden siihen.


        Heikku = Kalat.


      • Hei kun keikuskelen
        jytymamma9 kirjoitti:

        Mulle kolahti aikoinaan oinas. Kaksoset ja Jousimiehet ei...
        Härkä nyt menettelee...

        Sä varmaan tykkäisit sit mun lapsista. Vanhempi on Jousimies ja nuorempi on Oinas. Keskenään ovat kertakaikkisen kerakaikkiaan erilaisia tyyppejä.


      • Hei kun keikuskelen
        meeriamanda kirjoitti:

        Perjantai 18.10.2013

        Aina välillä haluat antaa itsellesi luvan olla ärtynyt ja omituinen ilman, että sinun täytyy selitellä mitään. Taide antaa sinulle mahdollisuuden siihen.


        Heikku = Kalat.

        Justiinsa meni nappiin.
        On todellakin totta, että risoo joskus, kun pitäis muka selittää toiselle omaa omituista käytöstä. Haluan olla tosta-noin-vaan ex tempore omituinen ja sillä siisti.
        Ja toi taide on kans hyvä asia, kun voi sanoa "Oon tämmönen ku oon taiteilija." :)
        Taiteilijoiden konhotuksia katotaan vähä sormien välistä.


      • mimmimummi*

        Juu ...olen nyt niin valoisa...sytytin jopa lyhtyjä ja tuikkuja jo palamaan...Nauratti tuo äiti juttu...minun äitini luki puhelimessa mulle noita seuranhaku viestejä lehdestä...nyt löysin sopivan ...ai että..
        Astrologi Seppo Tanhuan horoskooppia olen aina joskus katsonut...kun se tuntui joskus menevän nappiin... Olen sitten se toiseksi viimeinen merkki...Vesimies.


    • meeriamanda

      Mistä te sen -koopin luitte? En löytänyt etusivulta.

      • meeriamanda
        jytymamma9 kirjoitti:

        Mä luin täältä:

        http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/ennustaja/horoskoopit

        No ihmekös kun en Avan sivuilla ole ikuna käynytkään.

        Eipä tuu mulla luettua, joskus oon ottanut sellaisen tunnetun ennustajan vuosi -koopin meistä kummastakin muka talteen... tunkenut sen yöpöydän lootaan ja unohtanut sitten sen sinne ;))

        Eipä tällepäivälle erityistä.


      • Hei kun keikuskelen
        jytymamma9 kirjoitti:

        Mä luin täältä:

        http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/ennustaja/horoskoopit

        Heeeevetti sentäs, kyllä kannatti lukea.Intuitiivinen Kalat on eläinradan viimeinen merkki, ja hänen sanotaankin kantavan mukanaan koko maailmankaikkeuden viisautta. Siis pakko toistaa: Koko maaaaaaailmankaikkeuden viisautta.
        Mitäs siihen sanotte häh? Vähäkö sielä näyttöjen takana on vihreää porukkaa:)
        Kyllähän minä olen havainnut itsessäni viisautta poikineen, mutte että ihan koko maailmankaikkeuden viisautta, niin sitä en ole tiennyt.


        Huh huh, että on jollakin tavalla, hienoisesti sanottuna makee fiilis.
        Jotenkin tuntuu, kuin istuisin korkiammalla, pää klopajaa melkein katos.:)


      • Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        Heeeevetti sentäs, kyllä kannatti lukea.Intuitiivinen Kalat on eläinradan viimeinen merkki, ja hänen sanotaankin kantavan mukanaan koko maailmankaikkeuden viisautta. Siis pakko toistaa: Koko maaaaaaailmankaikkeuden viisautta.
        Mitäs siihen sanotte häh? Vähäkö sielä näyttöjen takana on vihreää porukkaa:)
        Kyllähän minä olen havainnut itsessäni viisautta poikineen, mutte että ihan koko maailmankaikkeuden viisautta, niin sitä en ole tiennyt.


        Huh huh, että on jollakin tavalla, hienoisesti sanottuna makee fiilis.
        Jotenkin tuntuu, kuin istuisin korkiammalla, pää klopajaa melkein katos.:)

        Mitäs siihen muuta ossaa sannoo, ku et hiljaseks vetää Neitsyen.
        Älä ny kuiteskaa putoo sielt katorajas, voipi käyvä hullust...,)


      • Hei kun keikuskelen
        jytymamma9 kirjoitti:

        Mitäs siihen muuta ossaa sannoo, ku et hiljaseks vetää Neitsyen.
        Älä ny kuiteskaa putoo sielt katorajas, voipi käyvä hullust...,)

        Jos tää palsta hiljenee joksikin ajaksi, viikoksi tai jotain, niin se johtuu siitä, että porukka hiljaa yrittää päästä vihreydestään eroon.:)


      • kiitos linkistä!!

      • Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        Jos tää palsta hiljenee joksikin ajaksi, viikoksi tai jotain, niin se johtuu siitä, että porukka hiljaa yrittää päästä vihreydestään eroon.:)

        Miten nii vihreydesta. Mä oon nauranu naama punasena... hih hih...


      • Hei kun keikuskelen
        jytymamma9 kirjoitti:

        Miten nii vihreydesta. Mä oon nauranu naama punasena... hih hih...

        Noku, no siis, siis että sitä vaan, että vihreä Kateudesta tarkotin ma.
        Vai eikö Neitsyt olekaan vihreä maailmankaikkeudellisesta viisaudestani.:)
        Naama punaasena vaan naurat.
        Aih, nyt tulin lujaatte alas tuolta ylläältä.
        Ei klopaja enää pää katos.


      • Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        Noku, no siis, siis että sitä vaan, että vihreä Kateudesta tarkotin ma.
        Vai eikö Neitsyt olekaan vihreä maailmankaikkeudellisesta viisaudestani.:)
        Naama punaasena vaan naurat.
        Aih, nyt tulin lujaatte alas tuolta ylläältä.
        Ei klopaja enää pää katos.

        Kyllä mä sen tajusin, et kateudesta vihreenä ollaan. Mä en vaan osaa kadehtia ketään. Ei ole mitään syytä. En ymmärrä kadehtijoita, mitä sillä saa, ei mitään.
        Mä oon punainen, iloinen, onnellinen...

        Hyvä, et tulit alas sielt. Mä pelkään korkeel olloo, mun ei tarvii kuin katsoa ylös, nii heti huimaa. Oon korkeenpaikan kammoinen.


      • k/k
        Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        Heeeevetti sentäs, kyllä kannatti lukea.Intuitiivinen Kalat on eläinradan viimeinen merkki, ja hänen sanotaankin kantavan mukanaan koko maailmankaikkeuden viisautta. Siis pakko toistaa: Koko maaaaaaailmankaikkeuden viisautta.
        Mitäs siihen sanotte häh? Vähäkö sielä näyttöjen takana on vihreää porukkaa:)
        Kyllähän minä olen havainnut itsessäni viisautta poikineen, mutte että ihan koko maailmankaikkeuden viisautta, niin sitä en ole tiennyt.


        Huh huh, että on jollakin tavalla, hienoisesti sanottuna makee fiilis.
        Jotenkin tuntuu, kuin istuisin korkiammalla, pää klopajaa melkein katos.:)

        Heikunkeikul
        Ekkös sää sanonu et hapitus on pikkuse tanakoitunu?,sää ole matkallas hissuksiin imuroinu sitä viisaut ittees.
        Ole mää niin paljon kateeline.


      • Hei kun keikuskelen
        k/k kirjoitti:

        Heikunkeikul
        Ekkös sää sanonu et hapitus on pikkuse tanakoitunu?,sää ole matkallas hissuksiin imuroinu sitä viisaut ittees.
        Ole mää niin paljon kateeline.

        Täs iäs on jo kokemuksia karttunut vähäköku paljon.
        Tyypillisenä kalana sotkeennun kintuusta jos johonkin.
        -Oho! Kyllä mää nyt sopan keitin.
        -Nyt oon kyllä liemes.

        Tämmösiä opettavaisia hokemia sitä tulee hoettua usein usein.
        Tästä johtuen Kalat ovat parhaimpia keitoissa.:)


      • harrikeitto.
        Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        Täs iäs on jo kokemuksia karttunut vähäköku paljon.
        Tyypillisenä kalana sotkeennun kintuusta jos johonkin.
        -Oho! Kyllä mää nyt sopan keitin.
        -Nyt oon kyllä liemes.

        Tämmösiä opettavaisia hokemia sitä tulee hoettua usein usein.
        Tästä johtuen Kalat ovat parhaimpia keitoissa.:)

        Riippuu paljoltikin kalalajista.


    • Minua huvitti kun muutama vuosi sitten hoksasin että työkaveri heti ensimmäiseksi aamulla koneen avattuaan tutki horoskoopit - taisi lukea kaikki löytämänsä. Niin ja biorytmit kanssa!

      Kävinpä avaamassa Avan linkin: "Tänään sinun on helpompaa vähentää menojasi kuin kasvattaa tulojasi. Kun pienennät kulujasi, sinulle jää energiaa kasvattaa tuotteliaisuuttasi ja tulojasi." Olipas herkullinen ennustus. Makkarasoppaa olin tänään tehnyt joten enpä ole ainakaan menoja lisännyt, potut ja porkkanat ja persiljatkin oli omasta maasta.

      Kiitos linkistä, pitää vielä käydä googlettamassa biorytmit kun kerta vauhtiin pääsin... ;-D

      • Vähänkö nauratti ko jousimiest luin,siin mä saapashousuissani mailmaa ja naisten syrämiä valloitan.


    • päivän satu.

      "Harhakuvitelmista ei kannata luopua, elleivät ne aiheuta kenellekään todellista vaaraa. Totuus kyllä paljastuu ennemmin tai myöhemmin."

      Mitähän harhoja lienevät? Kaitpa se totuus sitten joskus paljastuu.. :-)

      Enpä ole horoskooppeja lukenut vuosiin. Nyt tuli sitten vilkaistua.

    • Aikoinaan sain taas kerran haukut.
      Olin, tapani mukaan, karannut ikkunasta yö-kalalle ja nuokuin aamulla keittiössä kuin paleltunut pelarkoonia.
      Siihen tokaisi rakas äiti: Sinusta ei ikinä tule mitään kunnollista.
      Mutta kouluun menet tänäänkin, turha siinä valittaa.
      Hänen horoskooppinsa meni täysin pieleen, tässä sitä ollaan vieläkin, paremmalla
      eläkkeellä kun äiti, vaikka jousi-pyssylläkin on paljon ammuskeltu.

      Myöhemmällä iällä tuli naisista enemmänkin riesaa horoskooppeineen.
      Sano ny mikä sä oot? sano ny....hei...sano, kyl sä voit sanoo...mun mieliks...
      Ja sitä on sitten jatkunut tähän päivään asti.

      H.

      • Ihanne

        Ai miten sä oot ihana


    • angry birds

      Lukekaa vaikka horoskooppinne kun olette niin kiukkuisia

      • ihan hyvällä tuulell

        Kukas tässä nyt niin kiukkuinen on ollut?


    • reppuriika

      En lue koskaan horoskooppeja; en edes huvin vuoksi. En kuluta aikaani huuhaahan. Siltä osin turhaa palstojen täyttöä lehtien sivuilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe