tälläistä on ollut Hua hin

missä aurinko

21

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turussa ei sada ikin

      Normi trooppinen sade, voivat jatkua tammikuulle ja palaavat maaliskuun lopulla.

    • 28x...

      Minä olen jo tottunut Hua- lahkolaisten pilkkanimitykseen peräkammarin pojat että olen alkanut suorastaan pitää siitä. Muutin tosin omaan asuntoon jo 15 v., mutta mitä väliä. Meidän Pattis- fanien on vain otettava Huoalaisten loanheitot; yritetään toki paremmaksi pistää.
      Tuosta sateesta on kylillenne monta hyötyä; mafia- gangstat pysyttelevät sisätiloissa eivätkä ole ryöstämässä Amalioiden kultakoruja eikä hakkaamassa pappoja.
      Samalla sateet pesevät hevonkokkareet biitsiltä. Mutta mutavyöry uhkaa ja se on oleva totaalinen.
      Kyllä vahingonilo on maailman puhtain asia!

    • Siellä. siellä se on

      Jos haluat leikkiä Ilmatieteen Laitoksen säätiedottajaa, laita tiedotus kohtaan
      YLEISTÄ THAIMAASTA, Kaikki Thaimaassa käyneet tietävät , että siellä on ns.
      sadekausi, marraskuun loppuun asti sateita tulee KOKO maassa.
      Sitten se löytyy . joka päivä - aurinko.

      • Mutta mutta kun

        Täällä Hua Hin palstalla kerrotaan että siellä ei tulvi koskaan. Siksi se täytyy laittaa tänne.


      • Hua HIn palsta

        Hua Hinin sää kuuluu tälle palstalle ! Tämä on hua hin palsta tällä palstalla kirjoitetaan hua hinistä. Yleensä kun täällä kirjoitetaan jotain negatiivista hua hinistä niin eräs toinen thaimaan kohde nostetaan esiin sekin on älytöntä.
        Keski thaimaassa mihin Hua Hin kuuluu sadekausi normaalisti päättyy Lokakuussa, Etelä-Thaimaassa kuten Phuketissa marraskuussa.


      • näin tammikuussa2013

        Missä oli aurinko tammikuussa 2013 ? Eli ei pidä liioitella taas
        https://www.youtube.com/watch?v=LXmpByOhhG8


      • jepulis

      • Pati
        jepulis kirjoitti:

        m.youtube.com/watch?v=dAh1a589n6o

        normikeli Pattayagradissa.


      • 28x...
        jepulis kirjoitti:

        m.youtube.com/watch?v=dAh1a589n6o

        Ymmärsin tuosta jepuliksen viestistä vain että Hua Hin = adh, n:o 1.
        No, mä oonkin vähä tyhmä.


      • Faktaa ei fiktiota
        Pati kirjoitti:

        normikeli Pattayagradissa.

        Hua Hinissä satoi viimekuussa kahden viikon aikana jokapäivä. Pattayalla taas ei näin tehnyt.


      • rukiver
        Faktaa ei fiktiota kirjoitti:

        Hua Hinissä satoi viimekuussa kahden viikon aikana jokapäivä. Pattayalla taas ei näin tehnyt.

        Ei niin, siellä satoi joka päivä kolmen viikon aikana ja lisäksi siellä ei ole kun venäläisiä ja suomalaisia peräkammarin poikia.


    • 28x...

      Nimim. Poika Peräkammarista pyynnösta kirjoitan tähän matkailumainoksen suomeksi: MATKUSTAKAA kaikki kynnelle kykenevät Pattijoen puolelle. Sieltä löytyy paratiisi. Se on sitä myöskin sadepäivinä.
      En usko että minua kukaan on koskaan säälinyt ehkäpä päinvastoin. Naurun aiheuttajana sen sijaan on mukavaa olla koska tiedän että nauru pidentää meidän kaikkien ikää.
      Kun tulemme vanhoiksi niin muutamme kaikki Peräkammarin pojjaat sinne Hua HInniin muistelemaan vanhoja hyviä Pattis- aikoja. Sitten saatte nauraa joka päivä kanssamme!
      Rauhaa!

    • Patilan Ossi

      Niinpä, Ossikin aikoo muuttaa tasaluvun sata täytettyään Huaan...
      Sitä aiemmin riittävät Patilan ilot kyllä takaamaan viihtyvyyden, välillä Bangkokissa ja tietenkin maaseudun tytärten luona piipahtaen...

    • 28x...

      Perskales! Hua- fanit ovat sanansa syöjiä.
      Kun olen vastannut johonkin heidä kirjoitelmaansa ja sitä kommentoinut niin tietysti se saa Hualaisen töherryksen näyttämään typerältä.
      Mutta pojat poistavatkin juttunsa pika- pikaa. Tuo on raukkamaista toimintaa eikä sovi miehiselle miehelle. Kyllä sanoistaan pitää vastata.
      Sanasta miestä ja sarvesta härkää!

      • Tasossa ei kehumista

        Ettei vaan olis näitten sinun " hengenheimolaisten " tyhmiä , suorastaan sikamaisia
        törkytarinoita poistettu ylläpidon kontrollin toimesta, HYVÄ asia.
        Minä tunnustan yleensä ohittavani tuon ylläolevan nimimerkin ja myötäilijöidensä
        lapsekkaat . kaukana miehekkäistä olevat sössötykset. Ilman sarvia ja hampaita.


    • takuu juttu

      kuka lahopää nyt lokakuussa Thaimaahan menee....en minä ainakaan. Jos tuo oli sinulle joku uusi juttu niin olet kyllä melkoisen tietämätön. Thaimaassa on vielä sadekausi mutta ennen joulua on loppu eikä sada pisaraakaan..

    • Pitäisi loppua jo tässä kuussa,ja onkin harvenemaan päin.Enää pari kertaa viikossa.Ja sehän on kuin hyvä kesä Suomessa.

    • 28x...

      Niin todellakin ! Olenkin pikkuhiljaa siirtymässä aivan toisille toimialoille.
      Täällä Thaimaa- palstoillahan täytyy olla todellinen tietäjä sekä omata monikymmenvuotinen käyntihistoria. Silti nämä Huan älykääpiöt edelleenkin pyrkivät kieltämään seksualiteetin olemassaolon, vaikka olen kuullut että sielläkin paneskellaan melkein joka yö. Tämä koskee tietysti vain viriileimpiä yksilöitä.
      Nämä tiedot perustuvat vain kuulopuheisiin eivätkä siis ole luotettavia.

      Monet vanhemmat yksilöt ovat pistetty vaimojensa toimesta yön selkään hevonkakkoja keräämään että edes heidän oma rantasiivunsa olisi puhdas.
      Eihän siinä sitten enää voimia riitä lemmetöihin...

    • -.-

      Kestääkö sinulla vielä polvet?

    • antaa sataa

      Lokakuu on kaikkein sateisinta aikaa Keski-Thaimaassa ja muualla muulloinkin.
      Sinänsä video on ihan hyvä sillä se kuvaa todellista Thaimaata eikä sitä matkaoppaiden luomaa illuusiota paratiisista.

      • Normaali sadekausi

        Ollaan tyytyväisiä Hua Hinin pieniin sateisiin, loppuvat muutaman viikon kuluessa
        kokonaan ,turhaa niistä huolia ottaa. Filippiineillä on tosi kamala tilanne.
        Ei sadekauden aikana sateet ole mikään uutinen.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1944
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      252
      1640
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1557
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1494
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1209
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      921
    Aihe