Moi elikkä kyselisin teiltä tytöiltä mimmoset häpyhuulet teillä on onko vain viiva vai tuleeko yli? Itse olen hieman epävarma isojen häpäreideni takia ja niin on varasti monet muutkin, haluisin siis tietää kuinka yleistä se on ja onko pojat sanoneet mitä niistä teille? Ja entä pojat mitä mieltä olette mimmoiset häpyhuulet kuuluisi olla. Ja jonnet teitä ei tarvita...laitathan ikäsi myös mukaan :) itse olen 18v
häpyhuulet
9
551
Vastaukset
- Tietäjä
Nyt pyöritään tietoisuuteni rajamailla, mutta sanoisin että häpyhuulia on moneen lähtöön aivan kuten peniksiä. Tuskin poikia haittaa, päinvastoin vain enemmän maittaa.
- tyttö18v
Itse olen myös 18 vuotias nuori nainen. Minulla on myös isot häppärit, mutta en tunne niiden olevan este tai ongelma. Siinähän ne ovat ja pysyvät. En ole seurustellut, neitsyt olen joten itselläni ei ''miesnäkökulmaa'' ole antaa milläänlailla..
Luulisin kuitenkin loppu peleissä häppäreiden ulkonäön olevan aika mitätön asia kun hommiin ryhdytään. Ja kuten ylempi sanoikin, ulkonäköisesti kaikilla on niin erinäköiset värkit että kuka on oikeutettu niitä arvostelemaan tai määrittelemään ''oikean näköisiä'', mieltymykset tietysti jokaisella omansa:)- Hggjggjghg
yhdyssanoja voisit opiskella lisää
- LUE!!!
Ihmiset ajattelee ihan liikaa omaa kroppaansa, ei sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä minkäkokoset häpärit sulla on vai luuletko että sitku pääset sinne sänkyyn asti nii poika lähtee karkuun ku näkee et toinen häpäri on senti pidempi ku toinen.
- turunpoikiiii
joo o, kyllä niitä on nähty pariinkin otteesseen eri laisia, mutta sillä taas ei ole minkäänlaista seksuaalista merkistystä...tottakai pienemmät saattaa olla jotenkin ivemman näköset mutta tuttujani eikä minua moinen ole päässyt haittaamaan
älä huoli
kävele baariin ja kysy miehiltä/pojilta haittaavatko "isot" häpyhuulet...satavarmasti vastaus on ei!- jussi95
Mutta vaan kävelepä baariin ja kysy naisilta/tytöiltä haittaavatko pienet penikset... satavarmasti vastaus on kyllä ja naurua perään! t. 18 v. ja 16 cm
- 45c4w46wcuyj
jussi95 kirjoitti:
Mutta vaan kävelepä baariin ja kysy naisilta/tytöiltä haittaavatko pienet penikset... satavarmasti vastaus on kyllä ja naurua perään! t. 18 v. ja 16 cm
No sulla sitä ongelmaa tuskin on, vai kuka hitto väittää 16cm kalua pieneksi kun on normaalia isompi?
t. 13,5cm
isot häppärit on just kiihottavinta;)
sellaiset omaavat naiset mulle viestii vaan, haluun nuolla ja sormettaa ahh nauttia pitkään;) oon 30v komea 182cm jolla laatuliha jalkojen välissä odottaa ottajaansa;)
[email protected]- rootson
jos sanon mielipiteeni,niin pelkkä "viiva", ei ole kiihottava jos ei sieltä näy häpyhuulet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442977- 502452
- 1072421
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382111- 1001658
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361653Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4301550Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141502Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81489R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201289