Onko täällä reivaajia? Missä pk-seudulla on reivi mestoja? Onko reivaus tanssimine vaikeeta? Miten pukeutua reivaukseen?
Reivaus?
2
652
Vastaukset
- Kpt Cook
Nyt alkaa olla jo purjehduskausi ohi, mutta ihan normaalit purjehdusvaatteet siinä reivauksen aikanakin voi olla.
Yksi reivaaja ilmoittautuu. :) Käyn silloin tällöin psykebileissä. Itsehän olen hyvin huono tanssimaan "oikeasti" ja kouluaikoina inhosin kaikenlaista tanssimista. Olin aina se, joka talloi parinsa varpaat, tai oppi liikkeet viimeisenä.
Reivaaminen on rentoa puuhaa, liikutat vartaloasi musiikin tahtiin (tai vaikka epätahtiin) niin kuin haluat. Monet siellä vaan hötkyy, niin jätkät kuin tytöt, joko itsekseen tai ryhmässä. Kukaan ei ole mulle tullut reiveissä sanomaan, että tanssisin huonosti, päin vastoin on jopa kehuttu kuinka vapautuneesti tanssin.
Käyminen reiveissä sai mut löytämään tanssimisen ilon ja uskaltamaan tanssia niin kuin haluan, kun aiemmin olin kohdannut pelkkää arvostelua.
Pukeutua voit reiveihin miten haluat, tuskin katsotaan kieroon. Konemusaakin on eri tyylistä, niin pukeutuminenkin voi käsittääkseni genrekohtaisesti vaihdella. Yhteistä kaikkialla on se, että kaikki mikä hohtaa uv-valoissa on cool, esim. yksinkertaisimmillaan valkoinen väri vaatteissa. Cybershopista saa uv-valoissa hohtavia kyniä, värejä ja meikkejä, joilla voi koristella itseään.
Pukeutumisesta löytyy lisää infoa, kun googletat "pukeutuminen reiveihin".
http://klubitus.org/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111635Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968831Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.104403Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka213954Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53861Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73646- 893610
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle133440Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343222Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452415