Haittaako lahkeettomat pikkuhousut

Näin täällä

Haittaako teitä miehet semmonen asia jos käyttää pikkuhousuja eikä boksereita olleskaa? Lahkeettomat pikkupöksyt on vaa ne mitä oon aina käyttäny ja tulen käyttämää. kyllä pikkupöksyt on mukavan tiukat jalassa ja pepussa ja tyttömäisen seksikkäät :) Olen tämmönen hieman naismainen mies.. Pikkarit sopii mun hentoon ( 172 cm 65 kg) kroppaan.. :)

16

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saattaisit kelvata

Tuommoinen pieni ja söpö mies ois oikein mukava sulkea syliin yöllä.. Varmasti olet seksikäs alasti..

• alasti??

Eihän hän oo alasti ku hänellä on ne pikkuhousut!

• 172 on nainen

172 on naiseksi tyypillinen pituus

• menehoitoon

Vastailet itsellesi. Nykyään on tehokkaita lääkkeitä, saat pääkoppasi kuntoon tai tapat itsesi. Hyviä vaihtoehtoja molemmat.

• käytäntö sanelee

Hyvät on mutta niissä on ehdottomasti oltava sepalus. Talven tullessa pakko vetää pitkätkalsarit jalkaan, joten pikkupökät on kätevät siellä alla - hygieenisistäkin syistä - helppo vaihtaa päivittäin.

• phuh

Mitä ihmeellistä speedoissa tai lahkeettomissa kalsareissa on? Miten ihmeessä ne vois jotakin haitata? Turhaa ressiä yhdentekevästä asiasta.

En kyllä tajua mitä tyttömäistä niissä on... kalsarit ku kalsarit. Nojoo, jotkut pitsireunusteiset, niitä voisi jo tyttömäisiksi sanoa. Ehkä ketjun aloittaja tarkoitti semmoisia?

Itelle on yks lysti mitä itellä tai toisella on jalassa. Poikkis on 176cm/59kg ja boksereita käyttää.

• Käytän itsekin

Itse en tykkää yhtään, kyllä ne bokserit on mun poikaystävällä oltava, muut käyttäköön mitä haluaa :)

• värikässepalus

Ei haittaa, tosi seksyjä pikkukalsareita löytyy ja sepaluksella tietty.

• taru&todellisuus

Varmaan 95% niin hetero kuin homomiehistä pitää lahkeettomia "pikkuhousuja". Boxerit on kesällä kuumat ja talvella liian kylmät. Sepaluksella ei tee mitään lyhyissä eikä pitkissä kalsareissa joten sen voisi jättää kokonaan pois En ole vielä kertaakaan 36 ikävuoteeni tarvinnut sepalusta:D

• Sotahullu

"Varmaan 95% niin hetero kuin homomiehistä pitää lahkeettomia "pikkuhousuja". "

Paskapuhetta. Neidit varmaan käyttää, koska ne ei osaa edes hiihtää.

• Miehenkalsarit :)

Kannatais opetella käyttämään sepalusta - varsinkin pitkissä kalsareissa...

• "pikkumustat"
        Miehenkalsarit :) kirjoitti:

Kannatais opetella käyttämään sepalusta - varsinkin pitkissä kalsareissa...

Luuletko sinä saavasi eturauhasen tulehduksen tai palelluttavasi mulkkusi sinä aikana mikä kuluu kusemiseen talvella pakkaskelillä:D Mieluummin kannattaa olla istumatta kylmillä alustoilla. Kovalla pakkasella hiihtäessä minä olen pitänyt pitkien kalsareiden päällä tuulenpitäviä lyhyitä kalsareita. Kesällä lahkeettomot "pikkuhousut" ovat viilein vaihtoehto eikä tarvitse kuluttaa aikaa sen pohtimiseen kumpaan lahkeeseen sen laittaa:D

• Ihmettelevä nainen

:D Saahan mies toki käyttää pikkuhousuja! Vaikka sellaisia, joissa on vaaleanpunaisia pikkusydämiä, pitsireunukset lahkeensuissa ja pieni vaaleanpunainen satiinirusetti edessä. Sehän on just söpöä. Homomiehellä siis ;)

• Ei ole olemassa mitään lahkeettomia pikkupöksyjä. Ne on lahkeettomat alushousut, eli enkuksi briefs.Ja sitten on boxerit. Uikkareissa ne on speedot ja uimashortsit.

• noh . .

Speedo kylläkin on tuotemerkki, eikä tyyppi. Pikkupöksytkin oikein, mutta käytetään naisten alushousuista.

• lämpimät,ihonmyötäis

Kyka siirtynyt jo valkoisiin, uhuisiin, sepaluksellisiin pitkiinkalsareihin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6852
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4361
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      47
      3678
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3482
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3398
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      184
      3373
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2889
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2594
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      43
      2431
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13