Pyritkö miellyttämään ihmisiä?

hämmentävätajatuksia

" Olen hämmästynyt, kun te näin pian olette luopumassa hänestä, joka on armossaan kutsunut teidät, ja olette siirtymässä toisenlaiseen evankeliumiin. Mitään toista evankeliumia ei kuitenkaan ole. Jotkut vain hämmentävät teidän ajatuksianne ja koettavat vääristää Kristuksen evankeliumia.

Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu. Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu.

Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija. "

Gal. 1: 6 - 10

http://www.youtube.com/watch?v=onVxoxTe_JI

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin. Paavali asettuu aika korkeaan asemaan. Onko se kirottu, joka ei oikein usko Paavalin oppia, että hän ja muut pyhät tulevat tuomitsemaan maailman ja enkelit?
      1. Kor. 6:2-3.

      Jeesus kun sanoo enkelien lähtevän erottamaan pahat vanhurskaista, ja heittävät ne tuliseen pätsiin Matt 13:49-50. Onko Paavali sitten siinä joukossa myös, koska asettuu Jeesusta vastaan itseään korottamalla? Nimittäin "joka itsensä ylentää, se alennetaan; Luukas 18:10-14.

    • Kalle Ankka

      " Minä Paavali, apostoli, joka en ole saanut virkaani ihmisiltä enkä kenenkään ihmisen välityksellä vaan jonka ovat apostoliksi asettaneet Jeesus Kristus ja Isä Jumala, joka herätti hänet kuolleista,"

      1. Gal: 1:1

      Paavali ei asettanut itseään virka-asemaansa van sen tekivät Jeesus Kristus ja Isä Jumala.

      • Jaa, miksiköhän Jeesus olisi antanut viran vastustajalleen ja eri oppia levittävälle? Ei kuulosta uskottavalta. Paavali oli vaan jostain syystä suuruudenhullu.


      • Näkemisiin!
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        Jaa, miksiköhän Jeesus olisi antanut viran vastustajalleen ja eri oppia levittävälle? Ei kuulosta uskottavalta. Paavali oli vaan jostain syystä suuruudenhullu.

        Luepa Paavalin kirjoittamat/kirjoituttamat kirjeet vielä kerran läpi niin tulee vastaan sellainen tapaus kun Jeesus tapasi Paavalin Damaskoksen tiellä. Siinäselviää monia asioita samalla kuinka kristittyjen vainomiehestä tuli kristitty itsestäänkin ja monia muita suuria arjen asioita.

        Vielä on aikaa kääntyä takaisin kotiin. Kenties syömme kerran samasta juhlapöydästä herkullisia antimia?


    • Oikeus ja kohtuus

      Yleensä ihmisen(Paavalikin oli ihminen)oma todistus omassa asiassa ei kelpaa ilman ulkopuolisten todisteita tai aihetodisteita. Missähän kohtaa Jeesus on ilmoittanut että tulee Paavali joka sitten jatkaa ja parantelee hänen työtään?

    • Täysin ymmärrettävää

      E uskovat heti karvat pystyssä hyvästä aloituksesta.

      • paljon kolinaa

        Ja tuo jokkeri häärää "asiantuntijana" joka paikassa, vaikka on itse ulkona kuin lumiukko! Mutta kuuluuhan se sanontakin, että tyhjät tynnörit kolisevat eniten!


      • paljon kolinaa kirjoitti:

        Ja tuo jokkeri häärää "asiantuntijana" joka paikassa, vaikka on itse ulkona kuin lumiukko! Mutta kuuluuhan se sanontakin, että tyhjät tynnörit kolisevat eniten!

        No ei tarvitse suurtakaan "asiantuntemusta", kun tajuaa ettei muut kuin Paavali ole sanoneet hänen ja muiden pyhien tulevan tuomitsemaan maailman ja enkeleitä. Pelkkä Raamatun lukeminen riittää.

        On sitten eri asia, tekeekö Raamatun lukeminen "tyhjäksi tynnyriksi". Ja minusta ei ole "karvat pystyssä" olemista, jos kertoo miten asiat ovat Raanatussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe