SOSIALI DEMOKRATIA

Anonyymi-ap

AATE , JOKA ETENEE.

24

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      TYÖ JATKUU .-'

    • Anonyymi

      Kerään ei enää halua elättää sosialistia.
      Aate joka kuolee nälkään.

      • Anonyymi

        Yritystuki on sosialismia ja sosiaalietuutta kansn rahaalala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritystuki on sosialismia ja sosiaalietuutta kansn rahaalala

        Kuules,me ollaan eurossa,se ei jousta!MARKALLA pelattiin, arvolla vrt muihin valuuttoihin.

        Ruotsi Tanska Norja venäjä..omat valuutat.


    • Anonyymi

      Miksi tuolle aatteelle tänä päivänä tarpeettoman ruotsinkielen ylläpitäminen tässä maassa on
      hyvin tärkeä asia. Sillä tuolla kielellähän etenkin työläisiä on tässä maassa riistetty sekä painettu alas RKP:n, kokoomuksen ym. muiden tuon etuoikeutettujen asiaa ajavien puolueiden toimesta.

      • Anonyymi

        Kauhea valehtelija ruotsin rakentamat koulut lukiot yliopistot ja ruotsin rakentamat Tavastian hevostallit sairaalat on ollut itäsuomenkin pelastus ja Ruotsi on elättänyt suomalaisia työllistänyt kouluttanut maksanut verot tehnyt lahjoituksia ja Ruotsissa asuvat suomalaiset saanut siellä työn kodin koulun päiväkodit ja hoivakodit sekä alkoholi parantolan ja ruotsin sussun rahat työkkärit ja lääkärit.Ruotsi rakensi Viipurin linnan ja Tallinnan linnan sekä kehitti Suomen kieltä kirjalliseen muotoon ja toi evankeliumin tänne virsikirjat ja kirkot katolisella ajalla jo.Enimmät tehtaat oli ruotsinkielisten ja työllisti Suomen heimoja.Ruotsin piispat opetti lukutaitoa ja selkiytti Suomen kieltä ymmärrettävään muotoon.Ruotsi on nämä maat omistanut aikojen alussa myös Viron.Venäjän nykyinen kaupunki Pietari entinen Lenin grad Stalin grad on ollut ruotsia nimellä Nevanlinna lääni.Tämä itämereksi arabien vaihtamaan nimeä ennen meremme nimi oli pohjoinen meri.Suomen Lahti ja Niemi.Viipuri Via Borg kauttakulku alue lääni Viipurin linna ja kirkko oli katolisten kristittyjen hallinto rakennus kunnan talo ja siellä on meidän Suomen heimojen historiaa koulut hautausmaat meidän kaupat tiet ja puistot.Viipurin satama on ruotsin ja suomen rakentamaa.Katoliset rakensi kirkot ja siellä on suojeltava museo historia kohteita. Stalinistit kielsi Jeesuksen ja ryösteli alueella.Luterilaisen kirkon tiloissa Viipurissa juo teetä venäläinen joten nyt ainakin nuoriso tietää että venäläinen varastaa muilta.


      • Anonyymi

        Venäläiset siis on riistänyt ja arabit köyhiltä huijannut varastellut. Venäläiset miehitti puolaa viroa ja itäsaksaa sekä Karjalan maita.


    • Anonyymi

      Etenee Juu. Ilman päämäärää.
      Kohti tuhoa. Kuten kommunismi.
      Hyvä niin.

    • Anonyymi

      Ap - hihi, hauskasti väärin kirjoitit nuo sanat, sain muutaman vuoden lisää, koska "nauruhan pidentää ikää".

    • Anonyymi

      Miksi Suomen valtionvelka on korkeammalla bkt:n verrattuna kuin muissa Pohjoismaissa. Olisikohan euroalueeseen kuulumisella jotakin tekemistä asian kanssa? Muut Pohjoismaat eivät siihen kuulu, eikä vika olekaan Marinissa.

    • Anonyymi

      Onneksi on SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Eespäin SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

      • Anonyymi

        SDP= Sannan Desimaali Pilkku


    • Anonyymi

      Etenee ja tuhoaa kaiken

    • Anonyymi

      Persun epätoivoa.

    • Anonyymi

      …TAAKSE PÄIN

    • Anonyymi

      Sosialismi on menneisyyden aate. Ovat ottamassa toisten ihmisten rahat ja omaisuuden himoveroilla. Vappupuheet on samaa höpinää vuosikymmenet, eivät saaneet sitä vallankumousta aikaan lakoillaan. Kuitenkin Suomi on oikeistolainen maa. Vasemmiston kannatus on
      30-37% vaikka sìihen on liitetty vihreät. Hyvinvointivaltio näyttää huonolta vaikka velkaa ja veroja on vaan lisätty.

    • Anonyymi

      Aloittaja valitsi lääketieteellisen termin. Kehen tarttuu, niin menettää lopulta toimintakykynsä ja tarvitsee jatkuvasti muiden apua.

    • Anonyymi

      Vuodesta 1918 lähtien tähänpäivään asti saanut niin paljon pahaa ja tuhoa aikaan ettei vertailukelpoista kohdetta löydy.

    • Anonyymi

      Kommarit ja sossut ovat huijanneet ideologiallaan Suomessa ihmisiä yli sata vuotta. Tulokset ja vaikuttavuus ei vakuuta.Sosialismin utopiaa!

    • Anonyymi

      Sanon porvareille että sama mitä äänestä mutta vain vaalean tai tumma punaista se on sinun etu,

      • Anonyymi

        Johtunee tuo pakkoruotsiin hirttäytyminen siitä että tuntevat syvää toveruutta/veljeyttä skandinaaveja kohtaan ja uskoen tuon kielen tekevän niinkuin perheen, jossa tuo kieli-ihannointi kristallisoituu aatteen palon myötä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1728
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1079
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      900
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe