On myönnettävä, että sekä silmäni, että korvani lepäävät katsellessani sunnuntai-illan ohjelmaa Arto Nybergin vetämänä.
Siinä on toimittaja asiallisuudessaan vailla vertaa, miehekäs ja aina korrekti jo ulkonäöltäänkin!
Pidän siitä huumorinpilkahduksesta, joka usein näkyy alkavana hymynä, ja niin raikas on se sydämmellinen naurukin, joka kuultiin Remu Aaltosta haastateltaessa. Älykkäitä kysymyksiä ja kommenttejaan on myös ilo seurata, ja ilo on myös hehkuttaa,...siinä mies minun mieleeni!
Voihan joku olla toista mieltäkin, mutta minusta miehekkyys ei ole lihaksissa ja suuressa koossa, vaan juuri asiallisessa ja toisia kunnioittavassa käytöksessä.
Toimittaja minun mieleeni
15
89
Vastaukset
- ooooooooooooöö
Ohjelmaan vain pitäisi saada mukavat tuolit, sivullinenkin kärsii katella niit kamalia nojatuoleja.
- kaisu-liisa
Nytpä me katsellemmekin Remusta ja Hurriganesista tehtyä, palkittua elokuvaa.
Arto Nyberg on asiallinen ja silti myös veitikkamainen toimittaja.
Otsallaan Tintti-kiehkura.
Onhan heitä onneksi muitakin. - Liisa S.
Juuri niin: »... minusta miehekkyys ei ole lihaksissa
ja suuressa koossa, vaan juuri asiallisessa ja toisia kunnioittavassa käytöksessä.«
Komppaan tässä Sinisirkkua.Vaikka naistoimittajia paljon ihailenkin, niin Arto Nybergistä ei voi olla pitämättä.
Aina pieni hymynkare suupielessä vaikka tiukasti ja tyylikkäästi hoitaa shownsa.
Ai, että nautin kun se Bäkström joutui Arton kynsiin. Tiukka ilme kasvoillaan ja hammasta purren pureutui Arto Bäkströmin (Bror'ko) tekemisiin. Hyvin salasi selvän vihansa.
Minäkin kerron yhdestä suosikistani Pia Pasasesta. Kaunis ja aina iloinen ja tyylikäs nainen esiintymisissään. Etunimesä taitaa olla Piia, niinkuin suomalaiset sanovat.- Liisa S.
Ruuneperi kirjoitti:
Vaikka naistoimittajia paljon ihailenkin, niin Arto Nybergistä ei voi olla pitämättä.
Aina pieni hymynkare suupielessä vaikka tiukasti ja tyylikkäästi hoitaa shownsa.
Ai, että nautin kun se Bäkström joutui Arton kynsiin. Tiukka ilme kasvoillaan ja hammasta purren pureutui Arto Bäkströmin (Bror'ko) tekemisiin. Hyvin salasi selvän vihansa.
Minäkin kerron yhdestä suosikistani Pia Pasasesta. Kaunis ja aina iloinen ja tyylikäs nainen esiintymisissään. Etunimesä taitaa olla Piia, niinkuin suomalaiset sanovat.Minunkin suosikkini Piia on !
Lauantaista Uutisvuotoa katsoin ihastuksissani silloin, kun Piia oli siinä! - Miten luonteva hän olikaan, aivan oma itsensä. :) Liisa S. kirjoitti:
Minunkin suosikkini Piia on !
Lauantaista Uutisvuotoa katsoin ihastuksissani silloin, kun Piia oli siinä! - Miten luonteva hän olikaan, aivan oma itsensä. :)Jaahas. Minä taidan olla ainoa, joka ei tykkää Arto Nybergistä.
- Ramoona*
Arto Nyberg on toimittaja ja mies minunkin mieleeni, sekä ammattitaidoltaan että olemukseltaan. Vierasvalikoima on mielenkiintoinen yhdistelmä, myös vähemmän tunnettuja kasvoja nähdään ja kaikkiin hän suhtautuu arvostavasti ja tasapuolisesti. Hän onkin sanonut, että jokainen ihminen on haastattelun arvoinen. Kiinnostava on myös ohjelman lopun musiikkivalikoima, kertoo miehestä paljon, samoin hänen silmiensä tuike...
Naistoimittajista pidän Ripsa Koskinen-Papusesta ja hänen syihin paneutuvasta 45 minuuttia -ohjelmastaan. Olemus on rauhallinen, huoliteltu ja tyylikäs, mikä kertoo että hän itsekin arvostaa ohjelmaansa. Liian syvälle ei voi ammattilainen mennä tunnetasolla, mutta lämpö näkyy silti hänessäkin.Ripsa-Koskinen-Papusesta on huomattava se vastuuu, jota toimittaja joutuu ottamaan.
Useinhan 45-minuuttisesta on päädytty selvittämään väärinkäytöksiä, osa taitaa olla jopa rikoksia.
- joutavoinen
Kyllähän minäkin Artosta tykkään, mutta tuli vaan mieleeni että meitä isoja sorsitaan taasen. Eilenkin kun soitin siskolleni, sille joka on syntynyt samana päivänä kuin Katleija, hän, siis siskoni, sanoi minun olevan samanlainen höppänä' kuin isämme oli. Alkaa jo kypsyttämään tälläinen.
- Katleija
Olet tainnut tuon joskus kertoakin, niin silloin kun oli rekattuna siellähän prohviilissa se syntymäpäiväkin oli. Se muuten kuvastaa hyvin minua ;))), olen nimittäin syntynyt viattomien lasten päivänä. Ehkä joku on eri mieltä, soronnoo.
Asiaan. Pidän myös Arto Nybergin haastatteluista. Viimeksikin Esko Ollila oli erittäin kiinnostava persoona. Löytyy toki muutama muukin mieleiseni esimerkiksi Eila Kanninen, jonka ohjelma Tie Roomaan: kaksi pientä elefanttia tuli nyt mieleen. Pidän myös Mikko ”Peltsi” Peltolasta, joka on tehnyt niitä Lappi-ohjelmia. Hän on niin luonnollinen ja mukavasti esiintyvä ilman sen kummempia tehosteita. - joutavoinen
Katleija kirjoitti:
Olet tainnut tuon joskus kertoakin, niin silloin kun oli rekattuna siellähän prohviilissa se syntymäpäiväkin oli. Se muuten kuvastaa hyvin minua ;))), olen nimittäin syntynyt viattomien lasten päivänä. Ehkä joku on eri mieltä, soronnoo.
Asiaan. Pidän myös Arto Nybergin haastatteluista. Viimeksikin Esko Ollila oli erittäin kiinnostava persoona. Löytyy toki muutama muukin mieleiseni esimerkiksi Eila Kanninen, jonka ohjelma Tie Roomaan: kaksi pientä elefanttia tuli nyt mieleen. Pidän myös Mikko ”Peltsi” Peltolasta, joka on tehnyt niitä Lappi-ohjelmia. Hän on niin luonnollinen ja mukavasti esiintyvä ilman sen kummempia tehosteita.Tokihan muistan sellaisen merkkipäivän ja kun olet tainnut joskus kirjoitellakin siitä viattomien lasten päivästä syntymäpäivänäsi. Ei me niin huonomuistisia olla.
Itseni syntymäpäivä, tasapuolisuuden vuoksi on Unikeonpäivä.
Arto Nyberg on todella hyvä keskustelun vetäjä. Tulee katsottua... Kuunneltua...
On minunkin yhdyttävä tuohon Pia Pasasen ihailijoihin. Paras uutistenlukija ehdottomasti. Kauneutensa lisäksi hänellä on erittäin miellyttävä ja hillitty tapa käyttää ääntään.
Juontajana taas Pia Pasanen on säteilevän iloinen, silmien loisteen ollessa kerrassaan hurmaava!- keleperi
Tämä Piia Pasanen kelepoo. tutun tuntunen nimikin tällä Piialla. Ihan haaskan näkönen, naesellinen. Kelepoo!
- <3<3
keleperi kirjoitti:
Tämä Piia Pasanen kelepoo. tutun tuntunen nimikin tällä Piialla. Ihan haaskan näkönen, naesellinen. Kelepoo!
Ja miehensä on komea MTV3:sen uutisankkuri Tomi Einonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488188Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4052441Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh382199Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422901894Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681809- 201710
- 241535
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231374- 1001289