Mulla klassinen vika vilkussa: toimii-ei toimi. Vaan oikeesti? Joskus toimii normisti päivänkin ja sitten ei ollenkaan vilkuttele mihinkään suuntaan tuntiin pariin.
Rele? ja missähän sekin sijaitsee? -97 Ghia 1.8
Mondeon vilkkuvika
5
4304
Vastaukset
- Sii mis viiksiki!
löysäl liittimet vilkkuviikses??tai viiksi kulahtanu!yleensä ku relees vika nii vilkuttaa perkeleest tai ei ollenkaa!
- whaaaaatt????
Sama vika Rahikaisella!!!! palaa- ei pala - palaa - ei pala - palaa - ei pala?!?!?!
Sama ongelma, ei siitä oikein ottanut selvää. Motonetin releellä tuntu toimivan ongelmitta, se vaan toimii päinvastoin aloittaessa vilkuttaa (eli kun alkuperäinen rele aloittaa heti vilkutuksen, tuo rele aloittaa sen vasta hetken päästä).
Voi olla, että se rele ei ole kovin tiukasti paikoillaan, tai viiksen liittimessä huonoa kontaktia - siihen voi suhauttaa PRF 6-68 kontaktisprayta.
Aluksi koitin vaihdella viikseä tai alkuperäistä relettä toiseen samanmoiseen, mutta silti vika ei tuntunut kuitenkaan poistuvan.- ville11
Mistä toi rele löytyy?
Viiksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2151760- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111941- 79905
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606