mitä sanotte... kannattaisko?

osaatko sanoo???

Oon parin harrastevuuoden jälkkee ettimäs suht.halpaa,mut hyvää asetta. Löyty tämmöne sivu, ja täst 2 ekaa tuotetta (mk1 snipu ja pisla). Jos käyttäis Green gas:sua, ni lähtönopeus ois hyvä. Jos tiiätte aseesta/ näist kahest, kertokaa. Ootan jonku asiaa tuntevan vastausta... 16v softaaja
Sivu on siis: http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.mobile/fi_FI/?ViewAction=MobileSF-DetailRemoteSearchProducts&ObjectID=3724
Ja tuotteet niist 2 ekaa: joku taktinen mk1 sniper, ja saksalaistyyppinen (2 ms) pistooli. P.S. Lukekaa tuotteen kuvaus,koska en halua täysin mielipide vastausta vaan oikeaa tietoa.

14

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietääkö kukaa???

      Siis tarkkemmat tuotenumerot 14728,ja 14834. Nämä on ne tuotteet. Nopeuksii luvattiin Green gassilla 160 m/s. Onko totta,ja kaasu niin hyvää. Ja meinaako nopeudet paljonkin kaasumerkist? Kuinka suuria eroja? Vastakkaa pian...16v softaaja

    • Eipä tuo toinen ole kuin pistooli tukilla ja pidemmällä piipulla, lippaaseenkin menee melkoisen vähän kaasua ja kuulia, en suosittele kumpaakaan. Jos pistoolia etsit suosittu on ollut tämä APS muka-glock jota löytyy taiwangunista ja tradesoftista.

    • Meinaatko ASG KJ MK1 Carbinee? Jos meinaat niin se on kuraa.

    • odotan vastausta...

      mitä asetta sit suosittelette ku pudjetti ois n.150 heittäen 10 yli ta ali??? noi vaikkutti iha ok. oon miettiny tällast myös:

      1 http://www.proairsoft.com/acatalog/info_15909.html

      2 http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-sahkoaseet/acm/acm-ak74u.html
      3 http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-sahkoaseet/cyma/cm028a.html
      4 jotain mita suosittelette...

      sanokaa joka aseest hyvät ja huonot, oma kommentti ja neljänneks joku itse suosittelemanne ase( rynkky / snipu )... en oo hirveesti tilannu, enkä siks tiiä tiedoista, millanen on käytännös.
      ehottakaa jtn. ni kattelen sit.
      tykkään ak- tapasist rynkyist ja kaasu aseist (jousiaseet kuluu nopeesti). jos tiiätte kaasuaseita(hyviä) kertokaa ihmees...ootellen 16v softaaja

      • www.taiwangun.com
        www.gunfire.pl
        Sieltä katsot hyvältä näyttäviä sähköaseita ja linkkaat tänne.


    • wf3354

      Joo älä osta proairsofrista tai kuulapurkista mitään.

      • 16v softaaja

        Joutusin laittaa rahaa enemmä mut si sais tämmöse
        http://www.taiwangun.com/cm-042a-cm-tactical


      • somebody
        16v softaaja kirjoitti:

        Joutusin laittaa rahaa enemmä mut si sais tämmöse
        http://www.taiwangun.com/cm-042a-cm-tactical

        Itse omistan vähän eri version tuosta. Siinä on se joku crane tukki joka ei oikein toiminut. Tuo on varmaan parempi. Tarvitset tuohon ainakin uuden moottorin ja uuden akun. Tarkkuus ja kantama on hyvä vakionakin, mutta jos tarvitset parempaa tarrkkuutta ja kantamaa niin hoppikumi ja tarkkuuspiippu sisään. Akku ja moottori siis siksi, koska vakiona aika laiska. Omassa versiossa oli ihan ok shimmitykset, mutta tarvittaessa joudut shimmittämään.


      • 16v softaaja
        somebody kirjoitti:

        Itse omistan vähän eri version tuosta. Siinä on se joku crane tukki joka ei oikein toiminut. Tuo on varmaan parempi. Tarvitset tuohon ainakin uuden moottorin ja uuden akun. Tarkkuus ja kantama on hyvä vakionakin, mutta jos tarvitset parempaa tarrkkuutta ja kantamaa niin hoppikumi ja tarkkuuspiippu sisään. Akku ja moottori siis siksi, koska vakiona aika laiska. Omassa versiossa oli ihan ok shimmitykset, mutta tarvittaessa joudut shimmittämään.

        Siis saattaa olla hidas sarja.jos parannukset laittais jossai liikkees, paljo maksais. About... Tai jos vaihtaa ite, kuu tarvii tuntemust, ettei oo aseel vaaraa. Onko helppo vai vaikee vaihos???


      • somebody
        16v softaaja kirjoitti:

        Siis saattaa olla hidas sarja.jos parannukset laittais jossai liikkees, paljo maksais. About... Tai jos vaihtaa ite, kuu tarvii tuntemust, ettei oo aseel vaaraa. Onko helppo vai vaikee vaihos???

        On joo hidas sarja. Kaikki mitkä tulevat aseen ulkopuolelle on helppo asentaa itse. Shimmitys vaatii jo vähän erikoisosaamista, mutta kun sen on kerran tehnyt niin ei se enää ole vaikeaa. Asetta ei kannata viedä liikkeisiin pelkän shimmityksen takia. Jos sulla on joku vanha huonokuntoinen ase niin voit sitä koittaa shimmittää sen jos haluat.


      • 16v softaaja
        somebody kirjoitti:

        On joo hidas sarja. Kaikki mitkä tulevat aseen ulkopuolelle on helppo asentaa itse. Shimmitys vaatii jo vähän erikoisosaamista, mutta kun sen on kerran tehnyt niin ei se enää ole vaikeaa. Asetta ei kannata viedä liikkeisiin pelkän shimmityksen takia. Jos sulla on joku vanha huonokuntoinen ase niin voit sitä koittaa shimmittää sen jos haluat.

        oisko missää jtain hyvää sivuu,mis ois ohjeita asennuksii. en oo enne viritelly ja vanhan aseeni oon myyny jo etee päi.


      • somebody
        16v softaaja kirjoitti:

        oisko missää jtain hyvää sivuu,mis ois ohjeita asennuksii. en oo enne viritelly ja vanhan aseeni oon myyny jo etee päi.

        Katot ohekirjasta miten ase puretaan. Ei se piipun vaihto mitään rakettitiedettä ole.


      • somebody
        somebody kirjoitti:

        Katot ohekirjasta miten ase puretaan. Ei se piipun vaihto mitään rakettitiedettä ole.

        Tuo koski siis mechan ulkopuolelle tulevia osia. En suosittele, että alat itse shimmittämään. Jos pääset jonkun pelikaverin kanssa shimmittämään niin se on helppoa.


      • somebody kirjoitti:

        Tuo koski siis mechan ulkopuolelle tulevia osia. En suosittele, että alat itse shimmittämään. Jos pääset jonkun pelikaverin kanssa shimmittämään niin se on helppoa.

        Softaajan foorumille oon suomentanu hyvän shimmitysohjeen, forums.airsotmechanics.com sieltä saa apua ja tietoa mutta kannattaa ensin hakea ja sitten vasta kysyä. Ei nyt heti tartte mottia vaihtaa, sehän toimii... Mitä ite kokeillu Cyman AK:ita ne on ihan perus tarkkoja suoraan paketista. Osta mielummin metallirunkoinen kuten http://www.taiwangun.com/en/cm-009-full-metal-cm


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe