luulee olevansa parempi ja fiksumpi kuin minä. Aina ohjeistamassa joka asiassa. En osaa vamastimitään, mut ite ei osaa edes lapsia hoitaa ilman että kippaa ne meille tämän tästä.
Eihän sillä raasulla ole edes autoa, ja töissäkin käy puolipäivää, että eipä oo kummoinen hänkään. Rahaa osaa kuluttaa ja aina meiltä vaatimassa lisää muka lasten menoihin! Itseesnä käyttää että olis kauniimpi ja ex mies kehuisi.
Jos minä työtön ihminen alan ruokkimaan näitä täällä joka päivä, niin sais eukko vähän maksaa kin.
Aina on haukkumassa, mutta mihnä en ole pahaa sanaa siitä konnasta ikinä sanonu.
Ei psaa edes kunnioittaa muita, kun itse on niin päreen ihana.
Ärsyttää, kun miehen exä
5
218
Vastaukset
- hulluutta
Blaaaaaaaaaaaaaa.............
- olipa kerran taas...
Pälä pälä
- heko
"luulee olevansa parempi ja fiksumpi kuin minä. Aina ohjeistamassa joka asiassa. En osaa vamastimitään, mut ite ei osaa edes lapsia hoitaa ilman että kippaa ne meille tämän tästä.
Eihän sillä raasulla ole edes autoa, ja töissäkin käy puolipäivää, että eipä oo kummoinen hänkään. Rahaa osaa kuluttaa ja aina meiltä vaatimassa lisää muka lasten menoihin! Itseesnä käyttää että olis kauniimpi ja ex mies kehuisi.
Jos minä työtön ihminen alan ruokkimaan näitä täällä joka päivä, niin sais eukko vähän maksaa kin.
luulee olevansa parempi ja fiksumpi kuin minä. Aina ohjeistamassa joka asiassa. En osaa vamastimitään, mut ite ei osaa edes lapsia hoitaa ilman että kippaa ne meille tämän tästä.
Aina on haukkumassa, mutta mihnä en ole pahaa sanaa siitä konnasta ikinä sanonu
.
Ei psaa edes kunnioittaa muita, kun itse on niin päreen ihana."
HUOM erityisesti kohta; "mutta mihnä (?) en ole pahaa sanaa siitä konnasta ikinä sanonu"
:-D :-D :-D - Huono yritys lissu
Lissu taas esiintyy uusikkona jotta saa täällä niin haluamaansa riitaa aikaiseksi.
Nyt kun kukaan ei tähän tartu hänen odottamallaan tavalla, alkaa itse vastailla itselleen, jotta pääsee haukkumaan uusikoita exien haukkumisesta. Säälittävää. Et ole pahaa sanaa siitä konnasta sanonut-
Onneksi olet kirjoitustaitoinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562315- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661289