ps3 toimii muuten normaalisti mutta kun laittaa levyn sisää ,se lyö näytön mustaks ja ei anna tehdä mittää. Ps3 koht ollu jo 5v. Mulla joten kanttiiks vaa ostaa uus?.
rikkikö
5
78
Vastaukset
- Pellimies
Kokeile kuvaresettiä ainakin jos vaikka auttaisi.
Virtanappia pohjassa pidä kunnes piippaa uudestaan, sitten löysää.
Pitäisi tulla kuva asetusvalikko jos teit oikein.- apuvaa
kokeiltu ,ei toimi
apuvaa kirjoitti:
kokeiltu ,ei toimi
Toimiiko DVD/blue ray leffat?
Jos nekään ei toimi vika on lukiassa se on joko likainen tai hajalla.
Uutta ps3 ei kannata mielummin n.1kk päästä tuleva PS4.- Eikaisentäs
soviet.sniper kirjoitti:
Toimiiko DVD/blue ray leffat?
Jos nekään ei toimi vika on lukiassa se on joko likainen tai hajalla.
Uutta ps3 ei kannata mielummin n.1kk päästä tuleva PS4.Ei nelosen julkaisu tee kolmosta yhtään huonommaksi. Päinvastoin, kolmosta voi saada joulumarkkinoille hyvinkin sopuisaan hintaan.
- hajoaa kun päivittää
Noh, mulla hajosi lokakuun 2013 alun päivityksen jälkeen niin, ettei enää suostunut aukeamaan. Vikasietotilan kautta päivitin USB:llä FAT32 ja FAT (PS3 - UPDATE - PS3UPDAT.POP) ja ilmoittaa virheestä. Netistä löysin tiedon että pitäisi päivittää versiolla 3.50, jota ei tietenkään saa virallista reittiä mistään. Tämä kone on vuosimallia 2008, jonka sain takuun takia Gamestopista. Vanhan paskan antoivat edellisen tilalle, joka hajosi myös päivitysten jälkeen, ensin meni HDMI-ohjaus, sitten tallennukset ja sitten alkoivat pelit tökkimään. Alan vahvasti kallistua sille kannalle, etten jaksa näitä Sonyn päivityksiä joilla "parannetaan" toimivuutta eli kaukohajotetaan laitteet. Ja ongelma on kuulemma suurin näissä 500 tai yli kovalevyisissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624