Eli olisin ostamassa RK 95, mutta kun se käyttää lipoja en tiedä niist yhtään mitään. Eli jos viitsitte auttaa minua miten niitä käytetään. Voi kuulostaa tyhmältä kysymykseltä teille kokeneille kuten JIHAD, soviet.sniper ja finsoft.
miten operoida lipoa ?
8
90
Vastaukset
1. Ostat hobbykingistä laturin (hinta n. 30$ ja sellainen jossa sisäänrakennetu virtalähde), tuotteen tuotekoodilla CELLTKEY, lipo pussin ja sopivan lipon airsoft-kategoriasta, kysy vaikka softaajan foorumilla mikä menis.
2. Etsit esim. elektroniikkakaupasta sopivan virtakaapelin.
3. Lataat accucel 6:n tuotesivulta löytyvän "files" kategorian alta manuaalin ja opiskelet siitä.Parhaiten siihen mahtuu 7.4v lyhyet tikkumaiset lipot tai 11.1v tikkumaiset lipot mahtuu muokkaamalla etukahvaa....
- Lipoeiniinasiantuntia
Oon ostamassa http://juoksuhauta.net/trade.php?init=view&id=113930 niin miten ton lipoa pitäisi huoltaa ja millanen laturi?
Lipoeiniinasiantuntia kirjoitti:
Oon ostamassa http://juoksuhauta.net/trade.php?init=view&id=113930 niin miten ton lipoa pitäisi huoltaa ja millanen laturi?
Edellä mainitut tarvikkeet. En ostaisi tuota ellei ole asennettu teräsrattaita. Mitä aseita löytyy jo?
- ENtiä
Joku kiinalainen MP5 mutta jos laitan aseeseen teräksiset rattaat kestääkö ase?
Osaatko varmasti? Se vaatii myös uudelleen shimmityksen ja rasvauksen. Haetko vai tuota sivuaseeksi?
- Entiä
finsoft kirjoitti:
Osaatko varmasti? Se vaatii myös uudelleen shimmityksen ja rasvauksen. Haetko vai tuota sivuaseeksi?
Haen pääaseeksi, aseessa onkin jo kuulemma teräksiset rattaat, kannattaako samaiselta henkilöltä ostaa sininen laturi jonka merkkiä hän ei tiedä? Minulla on kyllä kuva siitä akusta....
Entiä kirjoitti:
Haen pääaseeksi, aseessa onkin jo kuulemma teräksiset rattaat, kannattaako samaiselta henkilöltä ostaa sininen laturi jonka merkkiä hän ei tiedä? Minulla on kyllä kuva siitä akusta....
Mp7 ei sovullu pääaseeksi kuin sisäpeleissä/CQB. Muuten suosittelisin M4 tai jtn vastaavaa asetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372