Eli olisin ostamassa RK 95, mutta kun se käyttää lipoja en tiedä niist yhtään mitään. Eli jos viitsitte auttaa minua miten niitä käytetään. Voi kuulostaa tyhmältä kysymykseltä teille kokeneille kuten JIHAD, soviet.sniper ja finsoft.
miten operoida lipoa ?
8
76
Vastaukset
1. Ostat hobbykingistä laturin (hinta n. 30$ ja sellainen jossa sisäänrakennetu virtalähde), tuotteen tuotekoodilla CELLTKEY, lipo pussin ja sopivan lipon airsoft-kategoriasta, kysy vaikka softaajan foorumilla mikä menis.
2. Etsit esim. elektroniikkakaupasta sopivan virtakaapelin.
3. Lataat accucel 6:n tuotesivulta löytyvän "files" kategorian alta manuaalin ja opiskelet siitä.Parhaiten siihen mahtuu 7.4v lyhyet tikkumaiset lipot tai 11.1v tikkumaiset lipot mahtuu muokkaamalla etukahvaa....
- Lipoeiniinasiantuntia
Oon ostamassa http://juoksuhauta.net/trade.php?init=view&id=113930 niin miten ton lipoa pitäisi huoltaa ja millanen laturi?
Lipoeiniinasiantuntia kirjoitti:
Oon ostamassa http://juoksuhauta.net/trade.php?init=view&id=113930 niin miten ton lipoa pitäisi huoltaa ja millanen laturi?
Edellä mainitut tarvikkeet. En ostaisi tuota ellei ole asennettu teräsrattaita. Mitä aseita löytyy jo?
- ENtiä
Joku kiinalainen MP5 mutta jos laitan aseeseen teräksiset rattaat kestääkö ase?
Osaatko varmasti? Se vaatii myös uudelleen shimmityksen ja rasvauksen. Haetko vai tuota sivuaseeksi?
- Entiä
finsoft kirjoitti:
Osaatko varmasti? Se vaatii myös uudelleen shimmityksen ja rasvauksen. Haetko vai tuota sivuaseeksi?
Haen pääaseeksi, aseessa onkin jo kuulemma teräksiset rattaat, kannattaako samaiselta henkilöltä ostaa sininen laturi jonka merkkiä hän ei tiedä? Minulla on kyllä kuva siitä akusta....
Entiä kirjoitti:
Haen pääaseeksi, aseessa onkin jo kuulemma teräksiset rattaat, kannattaako samaiselta henkilöltä ostaa sininen laturi jonka merkkiä hän ei tiedä? Minulla on kyllä kuva siitä akusta....
Mp7 ei sovullu pääaseeksi kuin sisäpeleissä/CQB. Muuten suosittelisin M4 tai jtn vastaavaa asetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23518Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1023389"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin662892IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-612673Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.922485Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭542251Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä251377- 961308
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3751215Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll171085