Hyvä G36-sarjalainen?

veksu

17

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veksu

      Oli Atom-airsoftissa JG:n myös.

    • Itsellä ei ole paljoakaan noista gegoista kokemusta mutta voisin epäillä että JG versio saattaisi olla parempi. AinakinJG:llä on kommusta Gegoista.

      • veksu

        JG:llä on kyllä enemmän kokemusta g36:sta. Otin ja googlasin ja katoin arvosteluja. kovasti suosittelivat JG:tä.


      • veksu kirjoitti:

        JG:llä on kyllä enemmän kokemusta g36:sta. Otin ja googlasin ja katoin arvosteluja. kovasti suosittelivat JG:tä.

        Entä sitten vaikka olisivat tehneet pitempään juuri gekkoja? Cyman uudet sisukset on todella hyvät kun JG:llä on keskinkertaista.


      • veksu
        finsoft kirjoitti:

        Entä sitten vaikka olisivat tehneet pitempään juuri gekkoja? Cyman uudet sisukset on todella hyvät kun JG:llä on keskinkertaista.

        Oletko varma?


      • veksu kirjoitti:

        Oletko varma?

        Ainakin arvosteluja lukiessa.


      • veksu
        finsoft kirjoitti:

        Ainakin arvosteluja lukiessa.

        Muuten, tutkin tota kuulapurkkia ja kyllä siellä kuuden kuukauden takuu on:
        http://www.kuulapurkki.fi/index.php/toimitusehdot/

        Ja oon tilannu tuolta Guarderin kuulia ja muuta sälää nii tuli 2-3 päivässä perille.


      • veksu kirjoitti:

        Muuten, tutkin tota kuulapurkkia ja kyllä siellä kuuden kuukauden takuu on:
        http://www.kuulapurkki.fi/index.php/toimitusehdot/

        Ja oon tilannu tuolta Guarderin kuulia ja muuta sälää nii tuli 2-3 päivässä perille.

        ...kuten kaikissa suomalaisissa kaupoissa mutta en ainakaan itse luottaisi ko. kaupan takuuhuoltoon. 2-3 päivää on ihan normi aika jos tilaus käsitellään heti.


      • veksu
        finsoft kirjoitti:

        ...kuten kaikissa suomalaisissa kaupoissa mutta en ainakaan itse luottaisi ko. kaupan takuuhuoltoon. 2-3 päivää on ihan normi aika jos tilaus käsitellään heti.

        Ok, minkä painosia kuulia tossa cyman g36c:ssa pitäs käyttää? 0,20 vai 0,25? Ja minkälainen akku aseeseen olisi hyvä? Gunfirestä jos sais. Onko G&G:n automaattinen pikalaturi käyttökelponen?


      • somebody
        veksu kirjoitti:

        Ok, minkä painosia kuulia tossa cyman g36c:ssa pitäs käyttää? 0,20 vai 0,25? Ja minkälainen akku aseeseen olisi hyvä? Gunfirestä jos sais. Onko G&G:n automaattinen pikalaturi käyttökelponen?

        Kannattaa käyttää .25 tai .28g kuulia. Testaat vähän erin painoisia kuulia ja käytät niistä parhaita. Kuulamerkiksi kannattaa ottaa G&G jos rahaa on. Jos tahdot halvemmalla kuulia niin guarderilla on hyviä kuulia hinta/laatu suhteeltaan. Oletko ostamassa akuksi lipon?


      • veksu
        somebody kirjoitti:

        Kannattaa käyttää .25 tai .28g kuulia. Testaat vähän erin painoisia kuulia ja käytät niistä parhaita. Kuulamerkiksi kannattaa ottaa G&G jos rahaa on. Jos tahdot halvemmalla kuulia niin guarderilla on hyviä kuulia hinta/laatu suhteeltaan. Oletko ostamassa akuksi lipon?

        En, vaan Ni-MH:n


      • somebody
        veksu kirjoitti:

        En, vaan Ni-MH:n

        Silloinn kannattaa ostaa 9,6V akku. Se ei vaan kestä talvea yhtä hyvi kuin lipot.


      • veksu
        somebody kirjoitti:

        Silloinn kannattaa ostaa 9,6V akku. Se ei vaan kestä talvea yhtä hyvi kuin lipot.

        Joo, tiedän että lipot kestää paremmin talvella.Onko tämä hyvä?
        http://gunfire.pl/product-eng-1152198340-Akumulator-NiMH-9-6V-1600mAh-2-modulowy.html


    • veksu

      Kysyisin nyt muiltakin kun finsoftilta mielipiteitä että kumpi on parempi:
      Cyma G36C
      Vai
      JG G36C

      • lololol

        haluisin itekki tietää


      • somebody
        lololol kirjoitti:

        haluisin itekki tietää

        Edelleen, JG on paljon kokemusta ja aika hyvät sisäosat ja Cymalla ei ole paljoa kokemusta, mutta hyvät sisäosat. Ite ottaisin Cyman. Suunilleen samanlaisia ovat kuiteski.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe