Eli mikä ois hyä G36-sarjalainen. Suomesta mieluiten koska vakuutus.
No tunnetuimmat G36.set löytyy Cymalta tai JG:tä vai olenko väärässä?
http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-sahkoaseet/airsoft-jing-gong/jg-g36k-g608-2.html
http://www.kuulapurkki.fi/index.php/cm011.html
Siinä on kuulapurkista ehdotukset. Atom airsoftissa oli myös cyma mutta loppu.
Finsoft osaisi varmaan auttaa. ja soviet.sniper
Hyvä G36-sarjalainen?
17
148
Vastaukset
- veksu
Oli Atom-airsoftissa JG:n myös.
Itsellä ei ole paljoakaan noista gegoista kokemusta mutta voisin epäillä että JG versio saattaisi olla parempi. AinakinJG:llä on kommusta Gegoista.
Uskon että Cyma on parempi kun on uusi malli siellä saattaa olla sisällä neodyymimotti. Ja jos oikeasti haluat takuun osta tradesoftista, milgearista tai atom airsoftista.
http://www.milgear.fi/fi/product/g36c-cyma-cm011-m120/3550
http://www.atom-airsoft.com/kauppa/g36/cyma-g36c-cm011/- veksu
JG:llä on kyllä enemmän kokemusta g36:sta. Otin ja googlasin ja katoin arvosteluja. kovasti suosittelivat JG:tä.
veksu kirjoitti:
JG:llä on kyllä enemmän kokemusta g36:sta. Otin ja googlasin ja katoin arvosteluja. kovasti suosittelivat JG:tä.
Entä sitten vaikka olisivat tehneet pitempään juuri gekkoja? Cyman uudet sisukset on todella hyvät kun JG:llä on keskinkertaista.
- veksu
finsoft kirjoitti:
Entä sitten vaikka olisivat tehneet pitempään juuri gekkoja? Cyman uudet sisukset on todella hyvät kun JG:llä on keskinkertaista.
Oletko varma?
- veksu
finsoft kirjoitti:
Ainakin arvosteluja lukiessa.
Muuten, tutkin tota kuulapurkkia ja kyllä siellä kuuden kuukauden takuu on:
http://www.kuulapurkki.fi/index.php/toimitusehdot/
Ja oon tilannu tuolta Guarderin kuulia ja muuta sälää nii tuli 2-3 päivässä perille. veksu kirjoitti:
Muuten, tutkin tota kuulapurkkia ja kyllä siellä kuuden kuukauden takuu on:
http://www.kuulapurkki.fi/index.php/toimitusehdot/
Ja oon tilannu tuolta Guarderin kuulia ja muuta sälää nii tuli 2-3 päivässä perille....kuten kaikissa suomalaisissa kaupoissa mutta en ainakaan itse luottaisi ko. kaupan takuuhuoltoon. 2-3 päivää on ihan normi aika jos tilaus käsitellään heti.
- veksu
finsoft kirjoitti:
...kuten kaikissa suomalaisissa kaupoissa mutta en ainakaan itse luottaisi ko. kaupan takuuhuoltoon. 2-3 päivää on ihan normi aika jos tilaus käsitellään heti.
Ok, minkä painosia kuulia tossa cyman g36c:ssa pitäs käyttää? 0,20 vai 0,25? Ja minkälainen akku aseeseen olisi hyvä? Gunfirestä jos sais. Onko G&G:n automaattinen pikalaturi käyttökelponen?
- somebody
veksu kirjoitti:
Ok, minkä painosia kuulia tossa cyman g36c:ssa pitäs käyttää? 0,20 vai 0,25? Ja minkälainen akku aseeseen olisi hyvä? Gunfirestä jos sais. Onko G&G:n automaattinen pikalaturi käyttökelponen?
Kannattaa käyttää .25 tai .28g kuulia. Testaat vähän erin painoisia kuulia ja käytät niistä parhaita. Kuulamerkiksi kannattaa ottaa G&G jos rahaa on. Jos tahdot halvemmalla kuulia niin guarderilla on hyviä kuulia hinta/laatu suhteeltaan. Oletko ostamassa akuksi lipon?
- veksu
somebody kirjoitti:
Kannattaa käyttää .25 tai .28g kuulia. Testaat vähän erin painoisia kuulia ja käytät niistä parhaita. Kuulamerkiksi kannattaa ottaa G&G jos rahaa on. Jos tahdot halvemmalla kuulia niin guarderilla on hyviä kuulia hinta/laatu suhteeltaan. Oletko ostamassa akuksi lipon?
En, vaan Ni-MH:n
- somebody
veksu kirjoitti:
En, vaan Ni-MH:n
Silloinn kannattaa ostaa 9,6V akku. Se ei vaan kestä talvea yhtä hyvi kuin lipot.
- veksu
somebody kirjoitti:
Silloinn kannattaa ostaa 9,6V akku. Se ei vaan kestä talvea yhtä hyvi kuin lipot.
Joo, tiedän että lipot kestää paremmin talvella.Onko tämä hyvä?
http://gunfire.pl/product-eng-1152198340-Akumulator-NiMH-9-6V-1600mAh-2-modulowy.html
- veksu
Kysyisin nyt muiltakin kun finsoftilta mielipiteitä että kumpi on parempi:
Cyma G36C
Vai
JG G36C- lololol
haluisin itekki tietää
- somebody
lololol kirjoitti:
haluisin itekki tietää
Edelleen, JG on paljon kokemusta ja aika hyvät sisäosat ja Cymalla ei ole paljoa kokemusta, mutta hyvät sisäosat. Ite ottaisin Cyman. Suunilleen samanlaisia ovat kuiteski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372