Harrastukseni on pelaaminen ja pidän siitä hyvin paljon, enkä aijo sitä lopettaa vaikka se rikkoisi suhteen vanhempiini. Vanhempani eivät pidä siitä yhtään. Aina jos pyydän/saan heiltä rahaa ensimmäinen asia jonka he sanovat on älä sit osta mitään pelejä. Lisäksi he kuittailevat että sä oot liian vanha peleihin vaikka olen vasta 18vuotias.
Tulinpaha tänne vaan avautuu. Voitte kertoo onko teillä joku harrastus josta vanhempanne eivät pidä tai kommentoida mun harrastusta.
Vanhemmat ei pidä harrastuksestani.
4
122
Vastaukset
Ihan hyvä harrastus, kunhan vaan et ole mikään peliriippuvainen...
Ehkä sinun kannattaisi keskustella vanhempiesi kanssa pelaamisestasi. Tällä hetkellä he saattavat luulla että pelit ovat ns. "turhaa ajan kulutusta". Mikset vaikka joku kerta pyytäisi vanhempiasi pelaamaan. Voit samalla kertoa pelin juonellisia seikkoja (jos peli on juonellisesti painottunut, eli ei mikään CoDi). Mikä tekee pelistä hyvän. Kehittääkö se esim. tiimityötä, reaktiokykyä yms. Voit myös antaa vanhempiesi kokeilla peliä itse.
Monet vanhemmat ovat tälläisi juuri siksi että luulevat kaikkien pelien olevan jatkuvaa ampumista ja tappamista. Valitse siis joku hyvä juonellinen peli ja pelaa sitä hetki vanhempiesi kanssa. Ehkä se tuo heille uuden näkökulman pelaamiseen.I feel you bro. Pelaaminen on hieno harrastus, varsinkin jos pelaat Starcraftia.
- Pönhe
Vanhempasi omaavat samat piirteet kuin isäni, pelaaminen ja tälläinen on sairasta ja epänormaalia ja että urheilu, pyöräily ja juokseminen ovat tervettä ja normaalia. Jos olisi sinä, muuttaisin pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272273Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281735Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167