katoin tosta proairsoftista muut varusteet osastolta tai mikä onkin
mutta olen ostamassa tuota GG rk95-rynnäkkökivääriä ja voisin ottaa tuollaisen siihen sitten mukaan aseen ostan gunfirestä mutta akut ja laturin proairsoftista ostan sitten varmaan tuon Swiss Arms pursketuliyksikkön mukaan
ja kannattaako asennuttaa töohon RynnäkköKivääri95tp ottaa vielä mosfetin asennus atom airsoftissa kun en ole varma noista lipoista.
Swiss Arms pursketuliyksikkö
8
133
Vastaukset
- pusketuliyksikkö
tuli hemmetisti kirjoitusvirheitä sori :(
soviet.sniper kirjoitti:
Mitäs ihmeellistä lipoissa?
Ja tua purseyksikkö ei välttämättä mahu RK akku tilaan... Se on ahdas hyvä että akun saa mahtumaan...
- pursketuliyksikkö
soviet.sniper kirjoitti:
Ja tua purseyksikkö ei välttämättä mahu RK akku tilaan... Se on ahdas hyvä että akun saa mahtumaan...
voihan aina vaikka laittaa mustalla teipiil siihen kylkeen
- Piirakkapoju66
pursketuliyksikkö kirjoitti:
voihan aina vaikka laittaa mustalla teipiil siihen kylkeen
Jos 400€ ostat aseen (toivottavasti se oli 400) ja "pilaat" sen kauniin rungon teipillä? Mitäs järkeä siinä sitten on? Ei sellanen teippiviritys nyt ainakaan järkevält näytä. Osta mielummin pienenpi akku ni mahtuu tonne sissää...
Älä osta mitään pursketuliyksikköä. Siis ajattelitko ostaa tuon aseen proairsofista vai gunfirestä, en saanut selvää. 11,1V lipo vaatii mosfetin ja atomissa on hyvä (siis fetti johdot deans, liitin myös akkuun ja laturiin). Niin ja jos lipon hommaat osta hobbykingistä.
- random pesukone
finsoft kirjoitti:
Ja hobbykingistä myös laturi ja muut tarvikkeet.
Käykö se sitten semiaseesta jos laittaa rynkkyyn tommosen ja ohjelmoi yhdelle kuulalle? Kun Järvenpää-airsoftissa sarjojen raja 126 m/s mutta semien 150 m/s ja aseeni tulee tämän ensimmäisen rajan ylittämään. Ja ase siis toi: http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=GP-AEG-307&search=special&rs=m5 g&p&catid=&cat=&view_choice=c ja tuolta löytyy virit mitä tulee: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11738044 ja sitten että pärjäiskö tolla aseella edes semillä? Kyllä luulisin että pärjää kun hankkii kiikarin siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550