Swiss Arms pursketuliyksikkö

pusketuliyksikkö

katoin tosta proairsoftista muut varusteet osastolta tai mikä onkin
mutta olen ostamassa tuota GG rk95-rynnäkkökivääriä ja voisin ottaa tuollaisen siihen sitten mukaan aseen ostan gunfirestä mutta akut ja laturin proairsoftista ostan sitten varmaan tuon Swiss Arms pursketuliyksikkön mukaan
ja kannattaako asennuttaa töohon RynnäkköKivääri95tp ottaa vielä mosfetin asennus atom airsoftissa kun en ole varma noista lipoista.

8

133

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pusketuliyksikkö

tuli hemmetisti kirjoitusvirheitä sori :(

• Mitäs ihmeellistä lipoissa?

• soviet.sniper kirjoitti:

Mitäs ihmeellistä lipoissa?

Ja tua purseyksikkö ei välttämättä mahu RK akku tilaan... Se on ahdas hyvä että akun saa mahtumaan...

• pursketuliyksikkö
        soviet.sniper kirjoitti:

Ja tua purseyksikkö ei välttämättä mahu RK akku tilaan... Se on ahdas hyvä että akun saa mahtumaan...

voihan aina vaikka laittaa mustalla teipiil siihen kylkeen

• Piirakkapoju66
        pursketuliyksikkö kirjoitti:

voihan aina vaikka laittaa mustalla teipiil siihen kylkeen

Jos 400€ ostat aseen (toivottavasti se oli 400) ja "pilaat" sen kauniin rungon teipillä? Mitäs järkeä siinä sitten on? Ei sellanen teippiviritys nyt ainakaan järkevält näytä. Osta mielummin pienenpi akku ni mahtuu tonne sissää...

• Älä osta mitään pursketuliyksikköä. Siis ajattelitko ostaa tuon aseen proairsofista vai gunfirestä, en saanut selvää. 11,1V lipo vaatii mosfetin ja atomissa on hyvä (siis fetti johdot deans, liitin myös akkuun ja laturiin). Niin ja jos lipon hommaat osta hobbykingistä.

• Ja hobbykingistä myös laturi ja muut tarvikkeet.

• random pesukone
        finsoft kirjoitti:

Ja hobbykingistä myös laturi ja muut tarvikkeet.

Käykö se sitten semiaseesta jos laittaa rynkkyyn tommosen ja ohjelmoi yhdelle kuulalle? Kun Järvenpää-airsoftissa sarjojen raja 126 m/s mutta semien 150 m/s ja aseeni tulee tämän ensimmäisen rajan ylittämään. Ja ase siis toi: http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=GP-AEG-307&search=special&rs=m5 g&p&catid=&cat=&view_choice=c ja tuolta löytyy virit mitä tulee: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11738044 ja sitten että pärjäiskö tolla aseella edes semillä? Kyllä luulisin että pärjää kun hankkii kiikarin siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      72
      3092
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      368
      1155
    3. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      65
      805
    4. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      769
    5. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      263
      656
    6. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      140
      598
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      589
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      31
      568
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      515
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      30
      508
    Aihe