Tasan ei käy Jumalan lahjat.

Repe-neiti

Jumalattomat on Jumala luonut surkeaan kohtaloon. He ovat kuin saviastioita jotka muovaaja on tehnyt huonoiksi ja halvoiksi. Heidät on luotu ensin elämään onneton elämä maanpäällä ja joutumaan sen jälkeen ikuiseen kärsimykseen.

Room.9:19-21 "Joku teistä ehkä kysyy: "Miksi Jumala sitten moittii ihmisiä? Eihän kukaan voi vastustaa hänen tahtoaan." Ihmisparka, mikä sinä olet arvostelemaan Jumalaa? Sanooko saviastia muovaajalleen: "Miksi teit minusta tällaisen?" Kyllä kai savenvalajalla on oikeus tehdä samasta savesta toinen astia arvokasta ja toinen arkista käyttöä varten?"

Job.24:18 "Jumalaton on kuin lastu, jonka virta vie. Hänen peltoaan kohtaa kirous, enää ei kukaan mene hänen viinitarhaansa."

Ps.139:16 "Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani, sinun kirjaasi on kaikki kirjoitettu. Ennen kuin olin elänyt päivääkään, olivat kaikki päiväni jo luodut."

Dan.12:2 "Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen."

Meidät kristityt taas on muovaaja ikään kuin valmistanut kunnollisiksi saviastioiksi. Me elämme vanhurskaan ja onnellisen elämämme ensin maanpäällä ja pääsemme sen jälkeen ikuisiksi ajoiksi Jumalan luo ylistämään rakkaudellista ja oikeudenmukaista Jumalaamme.

15

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyr
      • Anteeksi, mutta en löytänyt mainintaa deoksiribonukleiinihaposta mainitsemastasi kohdasta Raamattua. Vai käytätkö samaa päättelyä saarnamies David Pawsonin kanssa: Se, että Raamattu nimenomaan jättää mainitsematta jonkun tietyn asian, on todiste siitä, että Raamatun kirjoittaja oli siitä asiasta tietoinen.


      • kysynpähän vuan
        Vanellus kirjoitti:

        Anteeksi, mutta en löytänyt mainintaa deoksiribonukleiinihaposta mainitsemastasi kohdasta Raamattua. Vai käytätkö samaa päättelyä saarnamies David Pawsonin kanssa: Se, että Raamattu nimenomaan jättää mainitsematta jonkun tietyn asian, on todiste siitä, että Raamatun kirjoittaja oli siitä asiasta tietoinen.

        Eikö herra professorilla ole tärkeämpää tekemistä keskellä arkipäivää?


      • kysynpähän vuan kirjoitti:

        Eikö herra professorilla ole tärkeämpää tekemistä keskellä arkipäivää?

        On toki, mutta tärkeämmänkin tekemisen lomassa on kiva naureskella kreationistien hömpötyksille.


      • kysynpähän vuan kirjoitti:

        Eikö herra professorilla ole tärkeämpää tekemistä keskellä arkipäivää?

        Vituttaako, kun täällä on muitakin kuin kiihkouskovaisuudella kaalinsa sekoittaneita sairaseläkeläisiä?


      • tietää.
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Vituttaako, kun täällä on muitakin kuin kiihkouskovaisuudella kaalinsa sekoittaneita sairaseläkeläisiä?

        Vanellus on professori, jonka palkka tulee suoraan verorahoista. Olisi suotavaa, jos hän ei kuluttaisi työaikaansa joutavaan länkyttämiseen.


      • tietää. kirjoitti:

        Vanellus on professori, jonka palkka tulee suoraan verorahoista. Olisi suotavaa, jos hän ei kuluttaisi työaikaansa joutavaan länkyttämiseen.

        Aivan varmasti neidin mielestä olisi suotavaa. Kaikkin suotavinta olisi, jos saisitte suoltaa roskaanne kenenkään sitä tieteellä häiritsemättä.

        Tosin silloin, ilman yhteistä palstavihollista, olisitte toistenne kurkussa oppiriitoinenne. Näin palstan hauskuus muuttaisi muotoaan, mutta pysyisi olemassa.

        Miten muuten tiedät noin tarkkaan johtavien virkamiesten työajat lomineen? Yliopistoonhan kreationistit eivät onnistu pääsemään kuin aniharvoin, jos ei vessassa käymistä lasketa.


      • jyr
        Vanellus kirjoitti:

        Anteeksi, mutta en löytänyt mainintaa deoksiribonukleiinihaposta mainitsemastasi kohdasta Raamattua. Vai käytätkö samaa päättelyä saarnamies David Pawsonin kanssa: Se, että Raamattu nimenomaan jättää mainitsematta jonkun tietyn asian, on todiste siitä, että Raamatun kirjoittaja oli siitä asiasta tietoinen.

        Kieli muuttuu vanellus. Parituhatta v. sitten DNA lasuttiin että itu.

        Ja jos DNA:n tekijä sanoo että se on itu, niin se on itu.

        Finnteologien tavat selittää Raamattua ovat näemmä yksi-yhteen Pawsonin kanssa.
        Eli omasta keksitään mahdollisimman typeriä selityksiä.


      • jyr
        Vanellus kirjoitti:

        Anteeksi, mutta en löytänyt mainintaa deoksiribonukleiinihaposta mainitsemastasi kohdasta Raamattua. Vai käytätkö samaa päättelyä saarnamies David Pawsonin kanssa: Se, että Raamattu nimenomaan jättää mainitsematta jonkun tietyn asian, on todiste siitä, että Raamatun kirjoittaja oli siitä asiasta tietoinen.

        Tarkoitin DNA: n mobililaajakaistaa. Sillä Ku Jumala soitti vesilaitokselle ja käski avaamaan hanat.


      • sivistynytduunari
        Vanellus kirjoitti:

        On toki, mutta tärkeämmänkin tekemisen lomassa on kiva naureskella kreationistien hömpötyksille.

        Olet siis proffa ja käyt pilkkaamassa ihmisiä ja uskontoja palstoilla!
        Sanonpahan vain, että olet sivistymätön moukka, joka ei ansaitse proffan titteliä!


      • Taikauskonnoton
        Vanellus kirjoitti:

        Anteeksi, mutta en löytänyt mainintaa deoksiribonukleiinihaposta mainitsemastasi kohdasta Raamattua. Vai käytätkö samaa päättelyä saarnamies David Pawsonin kanssa: Se, että Raamattu nimenomaan jättää mainitsematta jonkun tietyn asian, on todiste siitä, että Raamatun kirjoittaja oli siitä asiasta tietoinen.

        "Se, että Raamattu nimenomaan jättää mainitsematta jonkun tietyn asian, on todiste siitä, että Raamatun kirjoittaja oli siitä asiasta tietoinen."

        Hienoa päättelyä. Samalla logiikalla se, että Raamatussa on jotain mainittu, on osoitus siitä ettei kirjoittaja tiedä asiasta mitään. Näitä asioita ovat tietysti maailman synty, Jumalan olemassaolo, sekä biologia, historia ja geologia kokonaisuudessaan.


    • suuri opettaja

      Onnittelut, jälleen yksi ristiriita kristinuskosta löydetty! Jos Jumala tietoisesti muovaa jotkut astiat tahallaan huonommiksi ja päättää heidän päivänsä etukäteen, onko sellainen Jumala a) rakastava ja b) oikeudenmukainen?

      (Oikeat vastaukset)

      a) ei
      b) ei

      • Eipä vielä kauheasti riehaannuta tästä ristiriidasta. Avaajahan on selvästi joko mielenvikainen tai trolli.


      • Tietää myös.
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Eipä vielä kauheasti riehaannuta tästä ristiriidasta. Avaajahan on selvästi joko mielenvikainen tai trolli.

        "Avaajahan on selvästi joko mielenvikainen tai trolli."

        Kuten Jari Tervo opettaa. Kannattaa käyttää lyhyitä lauseita ja ilmaista se tosiasia, että avaaja on joko mielenvikainen tai trolli ytimekkäästi: Avaaja on kreationisti.


    • "Meidät kristityt taas on muovaaja ikään kuin valmistanut kunnollisiksi saviastioiksi. "


      ooote niinku barbababa?


      "Me elämme vanhurskaan ja onnellisen elämämme ensin maanpäällä ja pääsemme sen jälkeen ikuisiksi ajoiksi Jumalan luo ylistämään rakkaudellista ja oikeudenmukaista Jumalaamme."

      Mitäs jos joku päästää paukun?
      Onko haju ikuinen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe