Firefox 25.0 - prosessi jumittaa usein

Ei sammu oikein

Onko muilla ollut samaa ongelmaa, että kun uusimman Foxin sammuttaa normaalisti oikean yläkulman ruksista, niin seuraavan kerran kun avaat selainta
tulee ilmoitus, että Firefox on jo käynnissä?

Täytyy sammuttaa Tehtävienhallinnan kautta. Monta kertaa päivässä tehnyt tuota
ja nimenomaan 25.0 päivityksen jälkeen, sitä ennen ei ongelmaa ollut, kuten
ei myöskään toisella koneella olevalla ESR-versiolla mitään ongelmia.

11

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskus on ollut sama ongelma mutta ei enää pitkään aikaan. Firefoxsin resetointi voisi auttaa tai uudelleen asennus.

      • FF päivitys?

        Onko tämä 25.0 jo ladattavissa?
        Mulla on 24.0 ja ohje>tietoja Firefoxista, lukee lataa päivitys ja linkki.
        Linkkiä kun klikkaa tulee sivulle, jossa lukee, Onnittelut käytössäsi on Firefoxin viimeisin versio


      • FF päivitys? kirjoitti:

        Onko tämä 25.0 jo ladattavissa?
        Mulla on 24.0 ja ohje>tietoja Firefoxista, lukee lataa päivitys ja linkki.
        Linkkiä kun klikkaa tulee sivulle, jossa lukee, Onnittelut käytössäsi on Firefoxin viimeisin versio

        On: http://www.mozilla.org/fi/firefox/new/

        Tuolta latautuu 25 versio.


      • FF päivitys?
        vapunen kirjoitti:

        On: http://www.mozilla.org/fi/firefox/new/

        Tuolta latautuu 25 versio.

        Juuri sillä sivulla sanotaan, Onnittelut käytössäsi on Firefoxin viimeisin versio, eikä siellä ole lataus mahdollisuutta.


      • FF päivitys? kirjoitti:

        Juuri sillä sivulla sanotaan, Onnittelut käytössäsi on Firefoxin viimeisin versio, eikä siellä ole lataus mahdollisuutta.

        Mutta jos tuolta sivulta lataa Firefoxsin niin lataustiedoston nimi on "Firefox Setup Stub 25.0" Joka viittaa tuohon 25 versioon.


      • update
        FF päivitys? kirjoitti:

        Juuri sillä sivulla sanotaan, Onnittelut käytössäsi on Firefoxin viimeisin versio, eikä siellä ole lataus mahdollisuutta.

        Kyllä tuo päivittyi ihan normaalisti ohje


    • hienosäätöä

      Alkuun 8.1 päivityksen jälkeen teki niin. Poistin Firefoxin ja asensin uudelleen. Sen jälkeen ei sitä ole tapahtunut. Ilmeisesti minulla ainakin johtui 8.1:stä.

    • Firefox tekee jotain parikin minuuttia sulkemisen jälkeen.
      Mitälie kirjottelee megatavukaupalla ja vie prossutehonkin

      Eräässä läppärissäni jäi jauhamaan loputtomiin melkein 100 prosentin cpu-teholla kun oli unohtunut käynnistää mobiilinetin yhteysohjelma, onpas tyhmä

    • flashz

      Syynä on Flash-liitännäinen.

      • Voi olla

        Flashiin ei muuten ole pitkään aikaan tullut päivitystä, 11.9.900.117 versiolla ollaan
        menty ties kuinka kauan.


      • kuinkako
        Voi olla kirjoitti:

        Flashiin ei muuten ole pitkään aikaan tullut päivitystä, 11.9.900.117 versiolla ollaan
        menty ties kuinka kauan.

        Vajaa kuukausi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      242
      470
    Aihe