Mä oon kuunnellu koko elämäni räppiä eri artisteilta ja ihan vaan poppia, mut
nyt olen hurahtanut ihan orkestraaliseen ja instrumentaliisiin versioihin eri kappaleista ja iha muuten vaa biiseihin joissa ei ole vokaalisia osuuksia ollenkaa nightwishin imaginaerum albumin myötä kun kuuntelin niiden scoren.
Mut kyllä
2 steps from hell tyyppisten musiikin luojien lisäks mm skrillexin ja basshunterin tuotanto kelpaa :)
mut kyl elokuva musiikki rulettaa yksinkertasesti.
Minkälaista muusiikkia kuuntelette?
5
<50
Vastaukset
- Always Hate Me
Kaikkea mahollista. Ei ole muusiikki genreä josta en pidä, paitsi country ja kaikki samantyylinen.
- hlggjgtg
Pääasiassa rap POP dubsteb edm dnb jne
- Eräs trotskilainen
Mie en kuuntele mitään tiettyä genreä, vaan pikemminkin valitsen artistin sieltä, toisen täältä. Yksi uusimmista (ja randomeimmista) löydöksistäni on 80- ja 90-luvun indierokkia soittava bändi Trotsky Icepick. Mie löysin sen kun mie ehtin itunesista sitä The Trotsky -leffaa sillon kun meillä oli Davoksen kanssa se yö/leffakeskustelu.
Kuuntelen hyvin monenlaista musiikkia. Lähiaikoina olen kuunnellut enimmäkseen Cradle of Filthiä ja Eleanoora Rosenholmia. (voiko erilaisempia yhtyeitä edes olla...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299