HP Pavilion kannettavan nettiyhteys katkeaa aina.

kalkaros-fani

Mitä mä voin tehdä ettei se jatkuvasti katkea? Meidän langaton netti on ihan kunnossa, ja netti toimii meillä tietokoneissa jotka ei ole HP merkkisiä, mutta HP Pavilionilla nettiyhteys aina katkeaa. Ja miten saan tietää että mikä malli on mun HP Pavilion kannettava?

10

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No onko täällä ketään? Olen pitkään odottanut vastausta mutta en saa vastausta ja mun netti katkee aina mun koneessa. Luulen että mun pitää muutenki varmaa päivittää kaikki muutkin ajurit. Mun näytönohjainkin usein lakkaa toimimasta...

      • soviet.sniper

        Kuinka vanhasta läppäristä mahtaa olla kyse? Jos se on parivuottakin vanha niin vika voi olla jo koneen sisällä. ja tuosta että näytönohjain lakkaa toimimasta se vaikutaa siltä että vika on koneen sisällä.

        Monesti vika on palomuurin jutuissa.


      • soviet.sniper kirjoitti:

        Kuinka vanhasta läppäristä mahtaa olla kyse? Jos se on parivuottakin vanha niin vika voi olla jo koneen sisällä. ja tuosta että näytönohjain lakkaa toimimasta se vaikutaa siltä että vika on koneen sisällä.

        Monesti vika on palomuurin jutuissa.

        Tää on ihan uusi läppäri. Ostin tän läppärin Syyskuussa, ja netti on tässä HP Pavilionissa tosi huono. Ja koneen mallin nimeä/numeroa/koodia ei lue mun tietokoneen päällä tai alla... D:


      • kalkaros-fani kirjoitti:

        Tää on ihan uusi läppäri. Ostin tän läppärin Syyskuussa, ja netti on tässä HP Pavilionissa tosi huono. Ja koneen mallin nimeä/numeroa/koodia ei lue mun tietokoneen päällä tai alla... D:

        Se nimi yleensä lukee ohjekirjassa/laskussa/kuitissa/laatikossa lukee koko malli.
        Epäilen että tuo on joku viallinen malli jos näyttiskään ei toimi kunnolla...


      • soviet.sniper kirjoitti:

        Se nimi yleensä lukee ohjekirjassa/laskussa/kuitissa/laatikossa lukee koko malli.
        Epäilen että tuo on joku viallinen malli jos näyttiskään ei toimi kunnolla...

        Ok. Mutta mitä jos voisin ekana kokeilla päivittää kaikki ajurit ja ohjaimet tai vaikka asentaa uusia ajureita ja ohjaimia tai vaikka viedä kone huoltoon? En viitti ostaa uutta konetta vain sen takia että ajurit ja ohjaimet on huonoja mutta en ole köyhä, mutta mun vanhemmat on sellaisia ihmisiä että vaikka on tosi paljon rahaa niin silti ei halua ostaa kalliita asioita... D:


      • kalkaros-fani kirjoitti:

        Ok. Mutta mitä jos voisin ekana kokeilla päivittää kaikki ajurit ja ohjaimet tai vaikka asentaa uusia ajureita ja ohjaimia tai vaikka viedä kone huoltoon? En viitti ostaa uutta konetta vain sen takia että ajurit ja ohjaimet on huonoja mutta en ole köyhä, mutta mun vanhemmat on sellaisia ihmisiä että vaikka on tosi paljon rahaa niin silti ei halua ostaa kalliita asioita... D:

        Takuuhuoltoo kannattaa lähettää jos et saa edes olkkarissa langatonta nettiä hyvin toimimaan... Ajurit voi kokeilla päivittää ja ohjauspaneeli selata läpi jos sielä on jtn säätöjä tuohon langattomaan yms.... HP läppärit on vinkeitä vehkeitä purkaa... ohdot välillä hiukan löysällä...

        No onneks itellä ei lopu koneet kesken 4 läppäriä apple ja pelaamiseen tarkotettu pöyttis... :D


    • eihätää:)

      On on. Onko se HP kone paljon kauempana tukiasemasta kuin ne muut koneet? Mallin saat tietää koneen päältä tai alta. Se yleensä ilmoitetaan tyyliin HP Pavilion 1000 esimerkiksi.

      • Mun HP kone on mun huoneessa ja se langaton netti-laite on olohuoneessa, mutta mun edellisellä koneella oli tosi hyvä nettiyhteys vaikka oli mun huoneessa myös...


    • pirulainen

      HP tyyppivikoja tuo pätkivä wlan.

    • Nevermind, viat kumminkin korjautui. Ehkä se oli vain uutuutta että eivät toimineet. Vaikka en ole korjannut konetta tai viennyt huoltoon, silti netti nyt toimii tosi hyvin ja näyttis lakkaa toimimasta vain harvoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe