Kaikki kiusaa ja ei ole yhtäänn ystäviä! :(

roosajuu

Vasta ihan vasta jopa niin vasta kuin eilen mulla oli yksi niin hyvä ystävä että huhhuh, oltiin melkein parhaita kamuja... ja tämä kolmas tyttö joka pyöri meijän mukana oli mun mielestä inhottava... :( ja mun se kamukin oli sanonu että se ei tykkää siitä että se on ärsyttävä, no päivä meni hyvin ja olin edellisenä päivänä kertonut tälle hyvälle ystävälleni olevani yhden meidän luokkalaisen pojan kanssa jota tosin kaikki muut pitivä pellenä >:( Olin myös kertonu tälle ystävälleni kuinka paljo me aina jutellaan facebookissa kaikkii ihanuuksia ja silleen ja kamuni lupasi että ei kertoisi asiasta kenellekkään, no sana päivänä lähetin poikkikselleni sydämmen chatissa ja silloin hän alkoi kamuaan ja tietty tämän ,mun poikkiksen kamu näki sen ja siitähän se kaikki kauheus sitten alkoikin... seuraavana päivänä koulussa koko luokka tiesi asiasa ja vaikka ne ei tienny että ollaan yhessä niin ne luuli niin... no asiasta sai sitten kuulla koko loppu päivän kun pojat huuteli asiaa koko ajan luokassa tunnilla, teki sydämmiä käsillään ja kierrätti luokassa pikku lappuja jossa luki "Matti

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemiipäivään

      Hei ei huolta,koeta tsemppaa :) liiku koulussa joittenkin erityyppien seurassa, yritä vältellä tollasia jotka kiusaa.Jos ei muuta niin sä voit vaivihkaa sanoo jollekin aikuiselle tuntemuksista.Sitten ne kyllä osaa käyttää tilanteen niin että sulle tulee sen jälkeen parempi olo ,muista että älä missään tapauksessa näytä niille että olet ottanut tappion olematta menemättä kouluun,sillä silloin sä jäät jälkeen.Veikkaan että oot sen verran fiksumpi ku ne muut .Toivottavasti kulunut viikko on menny paremmin ja kaikkee muuta hyvää sun kouluviikkoihin. muista elämää on koulujen ja noitten ulkopuolella.Jos joskus joudut kiusaajan kanssa lähietäisyydelle tai sulle ollaan suoraan ilkeitä tai kuiskutellaan,muista huomauttaa kiusaajalle että olisiko hänestä kiva jos joku toinen toimisi hänelle niin.Silloin yleensä kiusaaja havahtuu ,mitä on tekemässä ja saa kuulla ettei se ole kivaa,kiusaajalle on hyvä kertoa että ryhdyt toimiin jos hän ei lopeta. terkut eräältä toiselta lyöttäydyt vaan yhteen jonkun kivemman tyypin kanssa,toisesta on aina enemmän turvaa.Älä jää yksin koulussa.Seiso selkä suorassa ja hymyile,kukaan ei jaksa kiusata sellaista johon kiusaaminen ei tepsi. Puhelinten ottamiset on jo sitä sorttia että jos ei muu tepsi voit kertoa tekeväsi ilmoituksen että sulta on yritetty pölliä kännykkä.Vanhemmat ja opet on siellä sitä varten että ne ottaa ohjat ellei muut osaa käyttäytyä.Ne on sun puolella.Usein suuressakaan ryhmässä ei löydy tarpeeksi rohkeaa avaamaan suuta.Silloin voit kääntää kaiken vielä voitoksi, voit esimerkiksi sanoa koko luokan kuullen että ei ole reilua kiusata omaa luokkakaveria,olen sillä kerran puolustanut kaveriani ja koko luokka käänty katsomaan kiusaajaa,se meni ihan punaiseksi ja sen jälkeen luokkakaverini sai olla rauhassa.Laita luu kurkkuun sille törkimykselle.Puolusta itseäsi vaan reilusti. Tsemppii :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      27730
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      202
      17662
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      352
      9260
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6348
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4143
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3771
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      24
      1747
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1467
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1215
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      50
      1154
    Aihe