*zoomaa palohälyttimen kameraa*
Näytät kivalta kun nukut
28
832
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Keylogger M
- AnonyymiUUSI
Olet ehkä ääliö.
- AnonyymiUUSI
Tuu kattoo lähempää, jos ei liikaa punastuta...
- AnonyymiUUSI
Teltassa on tilaa yhdelle...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2xd3:t :Q
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2xd3:t :Q
Tuettava kantavat rakenteet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nuuskamuikku 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nuuskamuikkunen 😄
- AnonyymiUUSI
Hyii, ei saa pelotella.
- AnonyymiUUSI
Se fiidi on viime viikolta. Montaako sormea näytän nyt?
- AnonyymiUUSI
Mut mun makuuhuoneessa ei ole palovaroitinta
- AnonyymiUUSI
Eipä niihin saa kameraa laittaa on rikollista toimintaa salakuvaaminen vaikka olisi kyseessä vuokrakiinteistö
- AnonyymiUUSI
Ihan samalla tavalla on rikollista, olipa kuvaajataho mikä tahansa tai kiinteistö oma tai vuokralla.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se sen tietää.Tietää myös miten korruptoitunut poliisikaveri jelppii kun tulee iomoitus tästä.
- AnonyymiUUSI
Et kyllä mua nää, ainakaan enää.
- AnonyymiUUSI
👋🏻 Et niin, huomenta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👋🏻 Et niin, huomenta!
Nyt näkyy 👋🏻
- AnonyymiUUSI
Tiedän mutta valitettavasti sulla ei oo mahiksii 😂😂 tykkään naisista mut ei ois sulla kyl muutenkaan!!
- AnonyymiUUSI
kaksoisleuka ja adjöööö
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti et järkyty alastomasta vartalostani.
- AnonyymiUUSI
Mun
- AnonyymiUUSI
Miltä tuntuu trollaava pälli, että sait tällä provolla aikaan jotain kulissien takana? Onneksi sulla on nämä suojatut verkot sulluut heh heh. Siihen kannattaa tuudittautua niin onpahan isompi shokki sitten aikanaan kun uksen takaa kuuluu se kuuluisa päivää
- AnonyymiUUSI
Et uskalla kohdata muuten? Et taida olla kovin fiksu. Kiva jos saat kicksejä katsomalla minua, liki 50- vuotiaasta xxl- naista, mutta eikö olisi mukavampi muhinoida yhdessä edellyttäen että olet kuitenkin komea ja nuorekas mies.
Vai oletko vain tirkistelijä? Tässä olen, se kun otat yhteyttä ja sovit. Minä en pahemmin kunnioita tirkistelijöitä mutta oot kyllä kiitettävän sinnikäs. Oletko rakastunut minuun kun pakkomielteisesti haluat nähdä minun kuorsaavan? - AnonyymiUUSI
Tähtää sitten kans ryppyreikään äläkä vain uhoa 🤨
- AnonyymiUUSI
Mielenavauskursseja https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000011612405.html
- AnonyymiUUSI
Sivusta aloitus ei multa: Hyvää yötä kultamussu (mies) toivoo 🥰🍪🍫
- AnonyymiUUSI
Ohi
- AnonyymiUUSI
ok
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741