Thb kurssi

laihianuuno

Olen aikani kuluksi seuraillut batin kurssia. Oli reilu viikko sitten melkein 43, tänään tippunu alle 42. Eihän noissa isoista ole kyse mutta aina se laskee kiihkeimmäksi sesongiksi. Viime talvena tammikuun lopussa oli n.38,5.

12

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 41.49625

      Taitaa enemmänkin vaikuttaa EKP:n laina% ja päätuotantoalueiden (elintarvikkeet) markkinakäyttäytyminen, siis Satangin ja jöröCentin väliseen eroon.

    • ราคารับซื้อ ราคาขาย

      bat on tiedostopääte MS-DOS:in komentojonoille. Nämä komentojonot voivat sisältää MS-DOS:in komentotulkin (Command.com), käskyjä, joista osa on ainoastaan komentojonotiedostoja varten.

      Thaimaan valuutta sen sijaan on BAHT.

      With inflation under control, pressuring the Thai baht and protecting Thai exports are among the top priorities for the Bank of Thailand. EKP ei tuota välinettä suostu käyttämään ja seurauksena on 10 miljoonaa työtöntä euroalueelle.

      • Paaterot on pateja

        Meillä täällä Savossa on sellanen tieto, että Thaimaan valuutta on BATH.

        Tuo bat voi taas olla www.bat.com, ovat tuon kirjainyhdistelmän rekisteröineet 1600-luvulla.

        Vaan rahakylvyssä käynti on aina suositeltavaa.


      • Thaimaan valuutta

        On thaimaan baht ja se lyhennetään THB


    • lopeta jo

      laske minulle paljonko vähemmän saat valuuttaa jos kurssi on 43 tai 42...tai jopa 38.5. Yleensä lomalaisella 2 viikon aika kuluu n. 1000 euroa rahaa. Jos kurssilla olisi joku oikeasti merkitys niin siitä kannattaisi kirjoittaa....nyt ei sillä tuolla ei ole mitään merkitystä Suurin säästö on kun saa lentolipun 600 eurolla kun lippu voi maksaa 1200 euroakin...tajusitko?

    • .''.

      Helppoa kuin heinänteko, pelkkää aritmetiikkaa.

      • laihianuuno

        enhän minä mitään vaihtamisesta puhunut. kerroin vaan että seurailen kurssia. mutta kun kysyit niin 1000e kun vaihdat hankit 4500 batia. sillä esim syö ainakin 15 kertaa tai ostaa 100 tölkkiä changia tai ottaa pitkähäntä veneen 3 päivää tai käyttää tämän herra 28x... opas palveluita 5-8 kertaa. ja kun on 3 kuukautta niin on vaidettava muutamalla tonnila. eli en tajunnut.


    • Tärkeintä,että Bahtit riittää kotiin lähtöön asti.Ja kurssi tappion saa takaisin,jos jättää yhden oluen väliin päivässä.Joukko oppia,ja helppoa kuin riisin korjuu.

    • 28x...

      Minä olen aina pitänyt thaimaan rahayksikkönä 1000 patia.
      Siitä on sitten helppoa laskea mikä on halpaa ja mikä kallista.
      Se on sattumalta myös Pattisoppaan vrk- hinta.
      Kyllä tämä rahakurssipolitiikka on helppoa!!

      • laihianuuno

        no laskin vähän väärin eli 4,5 opas palvelu tuolla erotuksella. tai kannattaakohan sitä 0,5 palvelua ottaa?


    • Pilkun nus........

      Mitä väliä onko 43 vai 42 vuodenvaihteen jälkeen on varmasti 37-38 kun on kovin sesonki alkamassa.Tavallisen 2-3 viikon lomailijan budjetissa ei merkitse mitään kun on jo ottanut kalliin paketin.

      • pilkunvii

        Jollekin ei oo väliä mutta mulle on. Kohta lähden ja olen 3kk. Vaihdoin vähän aikaa sitten valuuttatilille 5000e, kurssi oli vähän yli 43. Tilillä 211000thb. Jos vaihtaisin 37 kurssilla saisin 185000, erotus 26000. Jokainen kylvää rahansa minne tykkää. Mai pen rai.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe