Syökö sinkut edes ruokaa? Millaista ruokaa?
Mitä sinkut syö?
21
273
Vastaukset
- ggggggzzzzzzzzzzzzzz
Monesti kokkaillaan kavereiden kanssa toisillemme. Tai sitten teen isomman satsin ruokaa kerralla. Eli ihan tavallista perusruokaa.
- Ikisinkku M
Juuri tässä syöpöttelen eilen itsetekemää lohikeittoa, oikein hyvää on.
- DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ne syö psyykenlääkkeitä.
- Laihis-sinkku -40kg
1) Aamulla kaurapuuroa ja raejuustoa
2) Välipala klo 10:30 banaani
3) Lounas: Joku soppa, esim. kalakeitto, pari ruisleipää ja kahvi
4) Töiden jälkeen pari ruisleipää, lohella ja kinkkuviipalella raejuustoa puolikas banaani puolikas omena
5) Iltapalaksi lasi jogurttia, puolikas banani ja puolikas omena - Viiniäkin on
Pitkästä aikaa alkoi tehdä mieli hernekeittoa, joten tein sitä eilen myös pakastettavaksi. Käytin savukinkun sijasta paistijauhelihaa. Huomiseksi on chipotle-härkää eli tulista naudanpaistia suikaloituna. Nam!
- Blueberry girl
Päivällä vetäisin puolikkaan itsetehdyn mustikkapiirakan lounaaksi, päälle puoli litraa maitoa.
Ihan normaalia ruokaa, niin kuin muutkin. Ainoa ero parisuhteellisiin ja perheellisiin omalla kohdallani on, että arkisin ei töiden jälkeen yleensä viitsi alkaa kokkaamaan itselleen mitään, vaan on mieluummin sitten eines- tai leipälinjalla. Useimmiten syönkin töiden jälkeen lähinnä pari-kolme voileipää, samanlaisia ruispaloja keitetyillä kananmunilla ja makkaraleikkeillä kuin aamullakin.
Viikonloppuisin useimmiten käyn joko ulkona syömässä (ja ihmettelen vähän miksi olen aina ainoa yksin ruokaileva ravintolassa täynnä pariskuntia ja ystävättäriä lapsinaan lauantaiostoksilla), tai sitten teen jotain sopivan yksinkertaista, parhaimmillaan jotain makaronilaatikkoa. Tänään keitin makaronia ja paistoin jauhelihaa, mikä alkaa olla jo klisee, johon totuin joskus opiskeluvuosina.- ätmi.
Minä syön planktonii kuten valaat.
- not human
Sinkut eivät ole ihmisiä joten heidän ei tarvitse syödä. Pyha Henki riittää ravinnoksi. Juhlapäivinä saattaa maistua kyllä kivet ja männynkävyt.
- +115gkxD
Kaipauden puute vie ruokahalut, jolloin ei tuu syötyä piiiiitkiin aikoihin mitään, tai sit lohtu syön ben&jerryä
- atm.
Aamupalaa en syönyt vaan kun heräsin niin menin suoraan salille. Salilta kun tulin niin tein pottu muusia ja niiden kans kalapuikkoja ja salaattia ja rae juustoa.
- väsynyt mies
Masennuksen pahentuessa on ruokahalut aika hakusessa. Olen laihtunut rajusti viimeisten kuukausien aikana. Heräilen yleensä klo 12-14 välillä ja keitän kahvit. Pari palaa leipää siinä samalla. Yleensä tulee pääruokana syötyä jotain mikropizzaa tai vastaavaa. Makaronia ja jauhelihaa tulee myös aika usein ostettua.
Parisuhdeaikana tuli kokkailtua tyttöystävälle kaikenlaista hyvää. Olen itseasiassa aika lahjakaskin kokki, mutta nyt olen vajonnut niin syvälle ettei huvita laittaa ruokaa. Tiskialtaassakin lojuvat parin kuukauden tiskaamattomat astiat. Otan siitä aina päällimmäisen ja huuhtelen pikaisesti kun voimat ei riitä enää kotitöihin. En osaa enää suunnitella ruokaostoksianikaan; nälkä pakottaa jossain vaiheessa kauppaan ja ladon ostoskoriin kaikenlaista moskaa. Aika surullista. - mies 86
Juuri vastikään laitoin uunilenkin uuniin.
- mirkku96
maistuisi mullekkin toi uunilenkki, missä ja milloin tavataan?
- Ikisinkku M
No nyt syön tonnikala-perunalaatikkoa, sekin eilen itsetekemää.
- fsjdfjsjjjj
valmisruokaa ja juon kaljaa ja katson paskoja tv ohjelmia sukupuolta varmaan turha edes arvata
Löysin tällaisen ruokaehdotuksen, vaikuttaa ainakin omaperäiseltä:
http://m.youtube.com/results?q=pasi viheraho&search_type=&uploaded=w
Tämä ei ehkä kuitenkaan ole esim. jokaisen akateemisen sinkkunaisen mieleen.- Sportti Blondi
Työpäivinä syön lounaan työpaikan yhteydessä olevissa ravintoloissa.
Valitsen kasviksia, lihaa, kalaa, kanaa, riisiä ja maitotaloustuotteita.
Kotona vielä valmistan lämpimän aterian päivällistä varten.
Lisäksi syön paljon hedelmiä, jonkun verran kauraleipää ja kananmunia.
Pullat, keksit, karkit ja suklaat eivät kuulu mielitekoihini. - grgfrfgr
Syön itse leivottua ruisleipää, pähkinöitä, papuja, porkkanoita ja muita kasviksia, kalaa, vähärasvaisia maitotuotteita. Syön hyvin harvoin: punaista lihaa, valkoisia jauhoja, eineksiä. Ruokavalioni on erittäin halpa, suhteellisen iisi ja kaikki veriarvot ovat huippuluokkaa. Toimii.
- Siiderivalaan valio
Kuulemma lenkkimakkaraa, perunasalaatia (erit. Forssan) sekä roiskeläppäpitsoja... jos naispuolinen, siideriä kyytipojaksi - jos mies, kaljaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082545
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401684Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431315Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971141Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151098Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen231053Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571043- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12865Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843