a&k svd metallirunko jousi

stupid

Onko kyseinen ase laadukas ase jolla on kantamaa ja tehoa

7

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • somebody

      Tehoa löytyy, mutta tarkkuutta ei. Et tuskin saa siitä tarkkaa mitenkään.

      • somebody mitö?????

        Ja somebody onko kokemusta? Isket vaa trkp:n,ir hopin,ja täys tiivistyksen. Jos rahaa on enemmä,osta uusia osia. Mutta noilla saat jo tosi tarkaks.


      • somebodt
        somebody mitö????? kirjoitti:

        Ja somebody onko kokemusta? Isket vaa trkp:n,ir hopin,ja täys tiivistyksen. Jos rahaa on enemmä,osta uusia osia. Mutta noilla saat jo tosi tarkaks.

        Huoh...
        Tarkoitan tarkkuudella myös tarkkuutta. Onhan se hyvä jos ase ampuu vakiona vaikka 50m, mutta kun tahtoo, että jokainen kuula lentää yhtä pitkälle ja tarkasti, niin saa sitä SVD kanssa kikkailla muita aseita enemmän. Itse en asetta omista, mutta sen mitä olen kuullut, nähnyt ja lukenut eivät ole vaikuttaneet. Yhellä pelikaverilla oli tuo ase ja se sano, että siinä on kyllä hommaa jos tahtoo saada kestävän, pitkälle lentävän ja tarkan. Etenki jos olet nuori niin lataus on aika raskasta, joten miteb tunget tonne sen m170 jousen? Olen taas tylsä tyyppi ja lisään softaajan foorumilta palan.

        - metalli ei ole terästä vaan jotain "Kiinahöttöä", on niin kevyt ettei voikaan olla terästä
        - ruuvien kanssa on syytä olla varovainen, koska sälppäytyvät todella helposti
        - mäntä on niin kovaa ainetta, että se kuorii sylinteristä metallisiipaleita
        - ei kestä iskuja rakenteensa vuoksi. Aika helposti alkaa piippu heilua
        - aseessa ei ollut uutena pisaraakaan öljyä
        - lujaa ampuu ja lipas syöttää hyvin
        - mistäs revit varaosat/upgradet? Ei ole juurikaan saatavilla
        - väittävät, että ajan oloon tehokas koneisto moukaroi hopin irti kiinnityksistään
        - takaosa (jousi, sylinteri, mäntä jne.) todella helppo purkaa ja irrottaa (2 ruuvia)


    • Laatu vaihtelee ja sen sanon että voimia ton lataaminen vaatii... Itselläkin jo n.40 lataus tökkii niin pahasti että se on tuskaa... Lähdöt on ok mutta se tarkkuus on jtn ihan muuta......

      • Mp5 mies

        @soviet.sniper: minkä painoisia kuulia käytät?
        Pitäs tarkkari hommata, ja Dragula on ykkösvaihtoehto. Niitä kun halavalla saa ja komia ase on.


      • Mp5 mies kirjoitti:

        @soviet.sniper: minkä painoisia kuulia käytät?
        Pitäs tarkkari hommata, ja Dragula on ykkösvaihtoehto. Niitä kun halavalla saa ja komia ase on.

        No normisti 0,25g-0,36g ja välillä 0,43g. Ei tuasta helpolla pelikelpoista saa... Muistaakseni aikaslailla A&K on tua M170 jousi vakiona noissa ja sen huomaa kun tuolla n.20mm latauskahvalla koittaa ladata....


      • somebody
        soviet.sniper kirjoitti:

        No normisti 0,25g-0,36g ja välillä 0,43g. Ei tuasta helpolla pelikelpoista saa... Muistaakseni aikaslailla A&K on tua M170 jousi vakiona noissa ja sen huomaa kun tuolla n.20mm latauskahvalla koittaa ladata....

        Mutta kannattaa tosiaan testata asetta ennen kuin ostat, koska lataaminen on hullun raskasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe