Heikki Kovalainen mitalli pallilla

tilastonikkari1

Molemmat 2.kisaa hyvin lotuksella.Maaliiin ja se on siinnä.Hyvä Suomussalmi.

15

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustakari1

      Kyllä nyt tunnelma on varikolla ,Heikki on Mitalipallilla.

    • shit

      joko torilla on valmiina ulkoilmascreeni jonne huomenillalla kaiki kuntalaiset velvoitetaan menemään taputtamaan heikin menestystä. siis klo 8 su iltana. maanantaina on sitten yleinen (su-) eikun ilonpäivä ja koko kuntalaisten vapaapäivä.

    • jo ajot ajettu

      McLaren, Lotus, Caterham... aivan sama mikä auto, sijoitus 12-22....

      haloo, aika on mennyt jo....
      siellä ajetaan kilpaa

    • takariviltä

      pakko sanoa että oot heikki melko leuhka.
      työ ensin sitten kuittaus.
      suomalainen kateus ja mollaaminen pitää tuoda jokapaikassa julki maamiehiäkohtaan.

    • Kimi/Bottas fani

      Taitaa olla Heikki Kovalaisella se vihoviimeinen tilaisuus näyttää, onko hänessä
      formulakuskin ainesta.
      No hyvältä ei näyttänyt usan kilpailussa, joten kaikki jää seuraavan kilpailun varaan.
      Jos hän siinäkin epäonnistuu, niin urahan on SIINÄ.

      • heikki7

        Sullapa se oli jo ajat sitte, mee vain lippomaan niitä muikkuja.


    • kyllä mitalli palleilla kelpaa..

    • Kuhmon UA

      Saanen vain ihmetellä kuinka "Suomussalmelaiset" parjaatte ja aliarvostatte Heikki Kovalaisen saavutuksia moottoriurheilun saralla?
      Kuinka moni teistä parjaajista kykenee nousemaan edes jokkis auton puikkoihin?
      Kyllä se on helevetin hienoo heittää herjaa näillä sivustoilla, mutta yrittäkääpä käydä te "lada&toyota" kuskit hakemassa kuskin paikkaa F-1 talleista?
      Kaikki kunnioitus Heikille ja heille jotka ovat auttaneet hänen tiellään moottoriurheilun saralla.

    • Senkin kädettäjät

      Ajamisessa mitään vikaa ollut, tekniikka paskoi ja auto oli uusi tuttavuus.
      Aivottomat kuvittelee että F1 voi voittaa kuin elokuvissa, ei voi.

    • ...

      Kainuulainen kateus jyllää..

      • lopen surkeaa

        surkea esitys. surkea kuski !!! aika on ohi !!


      • Ratinvääntäjä
        lopen surkeaa kirjoitti:

        surkea esitys. surkea kuski !!! aika on ohi !!

        Hän pääsi formula historiaan. Yhtäjaksoisesti pisteettömiä ajettuja kisoja kuin kenelläkään muulla kuljettajalla tällä planeetalla. Ehkäpä sitten seuraavassa elämässä onnistaa niinkuin meitä muitakin !


    • mustakari1

      Parasta ennen päiväys on nyt mennyt.Tilaisuus oli nyt jatkaa formulaa,mutta nyt tässä kävi näin.

      • Sivusta seurannut

        Onhan se näin, kun päähän nousee lopputulos on sitä myöten.


    • Anonyymi

      Somelällärin kuulumisia:

      eWRC Rally Japan 2023 Stage Results

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe