Millä väli ´khaoSan road-Chatuchak

milläänvälii

tarkoitus viettää koko päivä ostosmekassa ja tuoda kaikki tuomiset chatuchakista. Millä pääsee näppärämmin,edullisesti kekustasta markkinoille?
taxi ei ole oikea vaihtoehto tai tuttuk.

9

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölmököoot

      jos ei taksi ei tuktuk on vossikka sinun juttu ellet junilla uskalla kulkea ja liftikin on kokemisen arvoinen bkk:ssa ellet paikallisbusalla osaa mennä

    • 28x...

      Suosittelen kyllä kävelyä sitten jolleivät kulkuneuvot kelpaa.

      • kukaanoooo

        Eli kukaan ei ole käynyt paikanpäällä, pitipä arvata. Meneekö esim ilmajuna ja millä pysäkillä pitää jäädä pois (mo chit?)...sellainen voisi kommentoida,joka edes käynyt bkk:ssa:)


      • flashpacker
        kukaanoooo kirjoitti:

        Eli kukaan ei ole käynyt paikanpäällä, pitipä arvata. Meneekö esim ilmajuna ja millä pysäkillä pitää jäädä pois (mo chit?)...sellainen voisi kommentoida,joka edes käynyt bkk:ssa:)

        Skytrainilla ei ole asemia lähellä Khao Sania. Busseista en tiedä. Itse ottaisin taksin, tai kävelisin. Kävellessä tulee varmasti hiki! Miksi et menisi taksilla?


    • Reppuri

      Reipas kävely on ihan kätevä tapa, kun vain pitää juomatankkauksesta huolta.

    • Ota Sky Train Ja Metro linja kartta.Niitä on ilmaisia siina Sky Train kopilla missä ne vaihtaa sinulle kolikoita.Hyvä kartta muutenkin,kun liikkuu Bangkokissa.

    • Khao san roadillta pääsee parhaiten Bussi tai taksi tai tuk tuk National stadumille, missä on Sky trainin päätepysäkki.(Busseja menee myös Vicktory monumentille )Ja Sky train menee muistaaksen suoraan Chatuchakin viikonloppumarkinoille.

      Toinen vaihtoehto on kävellä Khaosan roadin toiseen päähän ja siitä vähän
      oikealle oliko 100 vai 200 metriä ja siitä veneellä Sky train asemalle(Ehdottomasti
      kokemisen arvoinen, oliko 30 batia?)

      Siis Khaosan roadin toinen pää (Ei hopeatukku pää tai Hamburger king pää)
      Vaan kävelet Khaosan roadia ihan päähän yli vilkkaan tien ym.
      Siitä ei hirveän pitkästi ole enään joelle, muistaakseni oikealle 200 metriä ja
      sitten vasemalle, en ole varma, mutta mene katsomaan, siellä se joki on.

      • venetaxiii

        Joo...khaosan road tuttu paikka...ymmärsin kyllä, eli joen puoleinen pää:)
        toi oli hyvä vaihtoehto tuktukeille...venetaxilla pääsee tosiaan,kiitos vinkistä.


    • mahasarakham1

      Siamin Sky Train asemalta suoraan Mo Chit asemalle,joka on päättäri.Markkina alue on lähellä.taksilla loppu matka Siamin asemalla voi vaihtaa toiseen SkyTrainiin tai metroon ,riippuu mistä on tulossa.
      National Station on päätepysäkki,mutta se linja ei mene Chatuchakin suuntaan.
      Siitä joutuu ensin tulemaan Siamin asemalle ja vaihtamaan,yksi pysäkin väli,kävelymatka.
      Siamin asemalta menee suoraan Mo Chit asemalle.jonka lähellä Chatuchak on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe