Lopetetaan?
Onko tämä surun vai ilonpäivä kun tämä luterilainen saintti
12
80
Vastaukset
- kannustan uudistu
Jos joillekin papeille on tullut sivustolla paha mieli tai suru puseroon on syytä muistuttaa heitä siitä, että joskun Jumalan mielenmuksuuden mukainen murhe voi tuottaa parhaimmillaan parannuksen tai kääntymyksen, ja tuottaa lopulta vanhurskauden rauhanhedelmän niille, jotka rakastavat totuutta enemmän kuin vain ihmisoppeja ja lahkovalheita - ja nakkaavat jopa aitoina Jumalan lapsina - lihansa koristuksen eli papiliperit pakanuuden symboleina nurkaan - turhina.
Onko mielipidettä
>>>Onko tämä surun vai ilonpäivä kun tämä luterilainen saintti Lopetetaan?- *Faith*
Surun päivä, mutta onhan Suomi24:ssä toinenkin luterilainen saitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3782
Koko kööri sinne 1.1.2014?Minä kannatan "Yleistä uskonnosta"-palstaa. Luterilaisuus sopii sekaan hyvin, mutta palstan teema antaa vapaamma nja laajemman perspektiivin.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3369- *Faith*
kaarne kirjoitti:
Minä kannatan "Yleistä uskonnosta"-palstaa. Luterilaisuus sopii sekaan hyvin, mutta palstan teema antaa vapaamma nja laajemman perspektiivin.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3369Ei hullumpi ajatus sekään. Toinen hiljainen palsta, jolle tämä kööri saisi varmasti eloa. :D
- suurempi kuin <3
*Faith* kirjoitti:
Ei hullumpi ajatus sekään. Toinen hiljainen palsta, jolle tämä kööri saisi varmasti eloa. :D
Kuittaan olevani samaa mieltä Kaarneen ja Faithin kanssa.
kaarne kirjoitti:
Minä kannatan "Yleistä uskonnosta"-palstaa. Luterilaisuus sopii sekaan hyvin, mutta palstan teema antaa vapaamma nja laajemman perspektiivin.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3369Niin, tämä on ollut vilkas areena. Tuo palsta on kyllä aika kuivahtanut. Mutta jos sinne siirtyy useampi tällä kirjoittaneista, niin vilkastuisihan se.
Koetin surffailla noilla palstoilla. En oikein pidä tästä "uudesta" mallista, jossa jokainen alue pitää avata erikseen. Ennen oli jokaisesta muutama aloitus näkyvissä, josta sai valita sen kiinnostavimman.
- Olalle taputtelua
Aivan, mutta ovatkohan palstalle osallistuneet papit saaneet minkäänlaista kriisiapua, tai edes vertaistukea toisiltaan uskonrauhaansa mahdollisesti järkyttäneistä kokemuksistaan.
Täytyy kyllä sanoa....jälleen kerran tämä sama asia. Papit lähti ja laitettiin suden suuhun. He ja lähettäjät kuvitteli ihmisten levittelevän palmun oksia kun he alkaa puhumaan Jeesuksesta. Mä en tiedä kuka on vastuussa tämän palstan ideasta, mutta ammattitaidoton hän ainakin on. Tämä on ollut jatkuvaa teurastusta pappeja kohtaan ja se oli alusta asti selvää. Olisiko jollain tälläisellä palstalla tilausta? Ei välttämättä, mutta kun luultiin netin olevan hyvä paikka myöskin levittäytyä. Ne, jotka haluaa olla aktiivisia seurakuntalaisia, niin ne on jo. Niitä paria, jotka ehkä etsii jotain netistä, niin se on ihan turhaaa...Etenkin omasta näkökulmasta katsoen, kun tuollainen ahdistuksen levittämisen sijaan voisi antaa myöskin rauhaa ihmisille.
Kiitokset nyt kuitenkin papeille, kun jaksoivat kuunnella meitä kaikkia....tai kun jaksoivat. Eiköhän kiitoksia vielä jaella useampaan kertaan, mutta tulipahan nyt tässäkin välissä sanottua. Kristinusko vs totuus taistelu jatkuu tämän palstan lopettamisenkin jälkeen.- näinhän se
Ilon päivä.
Ei helmiä sioille. - Älä itke Iineskään
Iloitkaa aina Herrassa, vaikka luterilaisessa uskonnossa olisikin luopumien ja surun aika jo alkanut.
- ihmeidenaika
Jos Jumala suo,niin kirkossa alkaa näkyä elonmerkkejä. Näin toivon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585554KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1963578Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182418Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91208Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651048- 1021048
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181012- 83998
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965