Olen ihan normaali yläaste ikäinen, mutta olen ihan korvianimyöten ihastunut erääseen saman ikäiseeni poikaan, mutta mulla on se ongelma etten pysty sen takia nukkumaan kun ajattelen koko ajan tätä poikaa eikä kyllä tee mieli syödäkkään ja myös muu ajattelu ei enää toimi. Olen ihastunut poikaan jonka minun eräs kaverini on tuntenut 6 vuotta ja mun kaveri on kertonut minulle, että tämä kyseinen poika on katsonut minun perääni ja muutenkin välilä katsoo minuun koulun pihan poikki ja muuten vaikkuttanut siltä että pitäisi minusta, mutta itse en oikein voi uskoa en itse kovinhyvin tätä kyseistä poikaa tunne, mutta kuitenkin jotenkin. Tämä poika on itseasiasiassa tullut juttelemaan minulle kun olen ollut yksin kuolun pihalla ja välillä nään kun hän katsoo minua välillä katsotaan koulussa toisiamme silmiin, mutta käännän nolona melkein heti pääni pois ja kun olen hänen seurassa en tiedä mitä pitäisiä puhua olemme kuitenkin pojan kanssa aika saman laisia auttakaa mitä mun pitäis tehdä. (Älkää välittäkö kirjoitus virheistä niitä mulla tulee usein)
Apua olen nuori enkä tiedä mitä minun pitäisi tehdä??
korviamyöntenihastut
1
<50
Vastaukset
- fiksumies
No meneppäs puhumaan pojalle ensin jossain kikissä tai whatsappissa jos et suoraan uskalla. Myöhemmin voit sitten mennä puhumaan kasvotusten ja tutustua poikaan lähemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446