Laitan kyllä pelastusarmeijan pataan.
Mutten tämän palstan nimissä.
Kaarnelle ..
15
67
Vastaukset
- suurempi kuin <3
(Kommentoin vaikka otsikko on Kaarneelle.)
Mikähän tämäkin aloitus on. Kuinka pelastusarmeijan pataan jonkun toisen nimissä mitään edes voisi lahjoittaa. Itse sinne rahansa pudottaa tai pakettinsa vie.
Minä muuten aion osallistua seurakuntien joulupuu-keräykseen ja toteuttaa ainakin yhden lapsen lahjatoiveen. En ole aikaisemmin osallistunut ja nyt tuntuu kivalta tehdä tämä tänä vuonna.Ja tämä aloitushan viittaa siihen, kun kaarne suunnitteli, että perustetaan Kirkko kuulolla -joulupata osoitteeseen http://www.joulupata.fi.
- suurempi kuin <3
itse_murhaaja kirjoitti:
Ja tämä aloitushan viittaa siihen, kun kaarne suunnitteli, että perustetaan Kirkko kuulolla -joulupata osoitteeseen http://www.joulupata.fi.
Ai jaa. Kiitos informoinnista!
SEHÄN ON MAINIO AJATUS. HYVÄ KAARNE!
En tosin ehdi lukea tuota. Täytyy kiirehtiä töihin. Illalla sitten.
Se taivutetaan ”kaarneelle”. Siinä on kaksi e:tä.
- män pieleeen
Voi visti.
Pitäskö tehä nyt toinen alotuus. - suurempi kuin <3
män pieleeen kirjoitti:
Voi visti.
Pitäskö tehä nyt toinen alotuus.No tottakai. Kaarnehan kohteliaana miehenä ajattelee, ettei sekaannu toisten keskusteluihin :)
(toisinkuin eräs) - ei oo mies
suurempi kuin <3 kirjoitti:
No tottakai. Kaarnehan kohteliaana miehenä ajattelee, ettei sekaannu toisten keskusteluihin :)
(toisinkuin eräs)Mies ?
Kyllä kaarna on nainen. - invormatikko
ei oo mies kirjoitti:
Mies ?
Kyllä kaarna on nainen.Miten sä nyt noin pihalla voit olla, vaikka sua kiinnostaa kirjoittajat vain eikä asiat, kuten kylän juorusetää konsanaan? ;)
Tukevasti mieshän se kaarne.
Kaarne tosiaan taivutetaan kaarne, kaarneen, kaarneelle, kaarnetta. Hyvä selvittää tämäkin asia tähän palstan tarinan loppuun :-)
Ja joulupadasta sen verran että mulle ei tarvitse ilmoittautua, jos ei aio lahjoittaa palstan kautta, tai jos aikoo lahjoittaa palstan kautta, jos aikoo lahjoittaa jotain muuta reittiä tai jos ei aio lahjoittaa lainkaan.
Toisaalta, jos tahtoo että koko palsta saa tietää, miten itse kukin aikoo tai ei aio käyttäytyä asiassa, niin tokihan siitä voi kertoa muille palstalaisille, mieluiten niin, että jokainen laatii omasta aikomuksestaan ikioman aloituksen.
Sillä tavalla viesti menee parhaiten perille ja tästäkin asiasta saa mainion temmellyskentän jossa voi vastustaa tai puolustaa kirkkoa, uskontoa, ateismia, teismiä, evoluutiota, kalanpäähattuja, kirkon taloushallintoa, luopiopappeja tai jotain muuta palstan teemaan liittyvää tai liittymätöntä asiaa :-)- totta huristaan
Tuota juuri ajattelin.
Joten ilmoitan vielä, että mun sukukin vie lahjoituksia pelastua-armeijan patoille.
Ai ookkos muka mies ?
Minusta oot kyllä nainen.
Ja et kyllä ateistikaan.
Veikkaan kirkon sivukirjanpitäjää. - hmm hmm hmm
totta huristaan kirjoitti:
Tuota juuri ajattelin.
Joten ilmoitan vielä, että mun sukukin vie lahjoituksia pelastua-armeijan patoille.
Ai ookkos muka mies ?
Minusta oot kyllä nainen.
Ja et kyllä ateistikaan.
Veikkaan kirkon sivukirjanpitäjää.Ahaa. Kaarnan sukupuolessa on nyt jotain hämärääkin hämärämpää
Tottakai se on hyvä idea laittaa linkki pelastusarmeijan keräykseen....Jos haluaa tukea kristinuskoa.
- ===
HOMO
- niinikkään
Palstan juorusetä-huutelijaa vaan riepoo kun palstalla tykätään Kaarneesta eikä hänestä. Sairaan kiinnostunut homoudesta juorusetä on mutta ei hänen homoudestaan ole tietoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1973607Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91258Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651058- 1021048
- 851023
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975