Olen käyttänyt lähes kaikkia huumeita mitä ihminen on keksinyt

Elämänvirta

Olen käyttänyt amfetamiinia, olen käyttänyt ekstaasia, olen käyttänyt kokaiinia, olen käyttänyt diapameja, olen käyttänyt LDS:tä, olen käyttänyt heroiinia, olen käyttänyt gammaa, olen käyttänyt myös muita huumaavia lääkkeitä vahvoja kipu ja unilääkkeitä ja olen käyttänyt kannabista.

Tämän lisäksi olen lopettanut kaikkien näiden aineiden käytön ilman mitään apua keneltäkään. Päätin, että ennen kuin hallitsen omat riippuvuuteni, en voi omata edes toivoa opettaakseni psyyken toiminnasta mitään.

Olen käyttänyt aineita niin paljon, että tulin hulluksi ja täydellisen riippuvaiseksi ja olen tullut takaisin täydellisestä hulluudesta ja riippuvuudesta ilman kenenkään muun kuin oman olemukseni apua. Kukaan ei edes ikinä huomannut minun koskaan käyttäneen mitään.

En ole yli kymmeneen vuoteen käyttänyt mitään enkä koe tarvettakaan. Olen riippuvuuksien mestari. Minulla ei ole mitään riippuvuutta mistä en olisi täysin vapaa. Kaikkia riippuvuuksia olen kokeillut ja kaikki ne olen valloittanut yksi kerrallaan.

Olen kokenut taivaan ja helvetin, sekä suurimman hulluuden mitä ihminen voi kokea ja tullut takaisin.

Tälläinen on yksi matkoista joita olen elämässä tehnyt. Moni minun kanssani aineita käyttänyt ei koskaan tullut takaisin suurin osa heistä on kuollut vain minä olen elossa ja tullut takaisin. Elämänvirtani oli liian vahva voidakseen kuolla vain tälläiseen.

10

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lues Kari Kuolemankauppias Korhosen kirjan … KK Kuolemankauppias, niin saat tietää mihin Jumala kykenee yksityisen ihmisen elämässä riippumatta siitä, mitä tämä ihminen on tehnyt entisessä elämässään.

• Elämänvirta

Ei minun tarvitse lukea tietääkseni mitä ihmiset haluavat. He haluvat helppoja ja nopeita vastauksia. Letkautuksia, joiden varaan rakentaa koko elämä.

Ihmiset haluvat vain kuulla en ole tehnyt enempää kuin minun on pitänyt. Sen pitemmälle he harvoin edes kuuntelevat.

Harvinaista on sellainen, että kukaan kuuntelisi muuta kuin itseään.

• Elämänvirta
        Elämänvirta kirjoitti:

Ei minun tarvitse lukea tietääkseni mitä ihmiset haluavat. He haluvat helppoja ja nopeita vastauksia. Letkautuksia, joiden varaan rakentaa koko elämä.

Ihmiset haluvat vain kuulla en ole tehnyt enempää kuin minun on pitänyt. Sen pitemmälle he harvoin edes kuuntelevat.

Harvinaista on sellainen, että kukaan kuuntelisi muuta kuin itseään.

Olen lukenut tällä viikolla viisi kirjaa:

Normand Baillargeon Älyllisen itsepuolustuksen pikakurssi.
        Emile Coue Kuinka Parannan Itseni Suggestiolla.
        Luca Moconesi Mostarin Tien Liftarit.
        Mikä Mölsän Prosentti Jengit
        Tony Halmen Kovan Päivän Ilta.

Siitä huolimatta en koe oppineeni juuri mitään. Hyvä kun olen oppinut edes juuri ja juuri sen verran mitä tarkoittaa tulla ihmiseksi.

• Ja nyt sitten on aika lukea mitä Jumala voi tehdä ihmisen elämässä.

Suosittelen Kari Korhosen kirjaa.

• Elämänvirta

Minä olen enemmän kiinnostunut siitä mitä ihminen voi tehdä omassa elämässään. Ihmiseksi tuleminen on hienompi asia kuin psykologisten vankiloiden rakentelu itselleen.

Minä haluan elää kuin ihminen. En halua elää kuin Suomalainen, Ruotsalainen, Venäläinen, Kristitty, Hindu, Islaminuskoinen elää. Minä haluan viimeinkin elää vain ihmisen elämää.

Vankilaan nimeltä Kristin usko voin mennä myöhemminkin. Tosin minulla on niin kivaa vain ihmisenä, että en usko ikinä kokevani tarvetta olla muuta kuin ihminen.

• Elämänvirta
        Elämänvirta kirjoitti:

Minä olen enemmän kiinnostunut siitä mitä ihminen voi tehdä omassa elämässään. Ihmiseksi tuleminen on hienompi asia kuin psykologisten vankiloiden rakentelu itselleen.

Minä haluan elää kuin ihminen. En halua elää kuin Suomalainen, Ruotsalainen, Venäläinen, Kristitty, Hindu, Islaminuskoinen elää. Minä haluan viimeinkin elää vain ihmisen elämää.

Vankilaan nimeltä Kristin usko voin mennä myöhemminkin. Tosin minulla on niin kivaa vain ihmisenä, että en usko ikinä kokevani tarvetta olla muuta kuin ihminen.

Se, että joku uskoo olevansa Suomalainen on ihan yhtä typerää kuin uskoa olevansa koira ja menevänsä psykologin puheille "apua auta minua minä haukun kuin koira kokoajan ja kaluan luuta kuin koira ja konttaan nelinkontin kuin koira kaikki päivät".

Olen koira! Psykologi vakuuta minut, että en ole koira tarjoa minulle psykologista apua nyt ja heti!

Minä koen hyvin vahvasti olevani tuo psykologi, jonka on kerrottava ihmisille, että he ovat ihmisiä eivätkä koiria.

• "Minä olen enemmän kiinnostunut siitä mitä ihminen voi tehdä omassa elämässään."

Nyt on aika alkaa kiinnostumaan mitä Jumala voi tehdä sinun elämässäsi.

Ja voin vakuuttaa, että se on paljon se … :))

• kierrän kaukaa

Jos Jumala kykenee ja haluaa tehdä jostakusta kaltaisesi vajakin on kyseistä tyyppiä syytä karttaa.

• Mikä oli paras huume?

• Elämänvirta

Ei ole mitään parasta huumetta kaikista huumeista menettää aina pienen osan sieluaan ja itseään. Vaikka ei jäisikään koukkuun se muutama prosentti omaa itseä jää ikuisesti kadoksiin.

Täydellisestä ja äärettömästä hulluudesta ja täydellisestä riippuvuudesta ja äärettömistä tuskista ja kivuista, on raskas tie vaeltaa takaisin elävien kirjoihin, siihen ei suurin osa ihmiskunnasta pysty. Moni ei pysty rakentamaan itseään kokonaan uudestaan täydellisestä nollapisteestä edes siedettäväksi yksilöksi enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      331
      3941
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3600
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      5
      2312
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1714
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1648
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1349
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      102
      975
    8. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      973
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      885
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      791
    Aihe