KIRJOITTELEN elämän tähtihetkistä.Kaikki mukaan-

merihuisku75

Nauretaan niin paljon ,kuin, vatsaan koskee - siinäkin auttaa peili.

Ystävät-nauraa itselle.---ensi suudelma.------löytää kolikoita vanhantakin taskusta.

Saada uusia ystäviä... Jos elämä ei ei opeta muuta niin ainakin hidastamaan vauhtia..
Ei ole kyse siitä,kuinka monta vuotta täytää, vaan kuinka vuotensa käyttää..

Toivon kirjoitus intoa ja iloa.

6

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhden ainoan kerran olen tuntenut eläväni tähtihetkeä:
      Täyttäessäni viisikymmentä piti enoni minulle puheen, jota vieraamme kuuntelivat hievahtamatta. Tunsin enoni, joten jännityksellä odotin mitä lopussa tuleman piti. En pettynytkään ja nauroin miltei yhtä hervottomasti kuin vieraamme.
      Joku suri vielä likellä puoliyötä, ettei hänellä ole mahdollisuutta lainata sitä puhetta sisarensa sytymäpäivänä, kun sisarella on ihan tavallinen nimi. jolle ei yllättävää loppua saa.
      Valitettavasti en voi siteerata enoni puhetta, koska siinä paljastuisi minun nimeni.
      Kun väki oli hieman rauhoittunut, ojensi eno minulle syntymäpäivälahjan ja evästi paketin sanoilla: - Koska minulla ei ole varaa lahjoittaa sinulle Ilja Glazunovin maalausta, ojennan nyt taulun, jossa on sama malli kuin aidossa Glazunovissa.
      Ja toden totta: Suomen pankin seteli, jossa oli kehystettynä Urho Kekkosen kuva.

• linda77

Ihminen voi omistaa positiivisen asenteen selviytyy yleensä asiasta kuin asiasta
      ja tehtävästä kuin tehtävästä.. Hän on aloitteellinen, ihmisläheinen ja ennenkaikkea omaa positiivisen elämän asenteen, jolla on halua auttaa muita kanssaihmisiä....

• köyhä jarrumies

Lainaan erään nettikirjoittajan sanoja; "vaikka elämä ois mullin mallin ja tillin tallin, niin on siinä hyviäkin hetkiä".

Entinen mies hiukan jonkun mielestä omalaatuinen kehaisi mehiläispesän syönnistä; oli siinä hyviäkin kohtia.
        Kun kohtuudella elää ja ottaa kanssaihmisiä edes jollakin tasolla huomioon, niin kyllä se ekolokero, vaikka niukempakin löytyy. Tänäänkin erinomainen ulkoilusää. Aurinkokin vieraili taivaanrannassa muutaman tunnin.

• Iloinen mieli korvaa Älyn ja Taidot-

Hätä keinot keksii,kun Oravalla pyllynsä pyyki..

Älä vaadi itseltäsi täydellisyyttä. Eri tilanteissa voi olla lukuisia
      sellaisi tekijöitä,joihin et vvoi mitenkään
      vaikuttaa

• vain 100

tämä huisku on tuhatnikki

• hevatti

on viisain palstan kirjoittaja, aina niin syvällisiä viisauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7412
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4769
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3225
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3117
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2016
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      220
      1841
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1478
    Aihe