Oletko jo harkinnut mihin käytät energiasi palstan jälkeen.
Siirrytkö kenties maatalous palstalle provoamaan synteettisten lannoitteiden puolesta vai vastaan.
Mitä mave ensi vuonna ?
4
<50
Vastaukset
Ei, kun perustan herätysliikkeen ja tukijärjestön sille, johon haen rahankeräysluvan. Alan huij...pelastamaan suomalaisia hihhuleita kadotukselta. Samalla aloitan lähetystyön thaimaan Phukettiin, jota työtä tulen itse johtamaan paikan päällä saarnaamisteni välillä. Työtä pelkäämätön tulevaisuus edessä..
Luterilaiset kirkkoherrat voivat alkaa tekemään varauksia minun puhetilaisuuuksista yksityisviesteillä. Muutenhan tämä on Herran työtä, mutta matkakulut, yöpyminen tulee kirkon korvattavaksi. Kerättävä kolehti ja muut avustukset tulevat sitten suoraan minun tukijärjestön nimiin. Eri seurakunnat voivat myöskin ryhtyä perustettavan tukijärjestön tukikummiksi, jotta voin viedä thaimaan kärsiville ihmisille Herran sanaa...ja avustuksia...runsaasti. Mojito..- suistamo1
mave!
Hyvä uutinen- tervemenoa eriittäin paljon! Nimikin voisi olla "Myöhnempien Aikojen Väpelön Exodus":
Varmasti saat almuja, myötähäpeän laukaisemana. suistamo1 kirjoitti:
mave!
Hyvä uutinen- tervemenoa eriittäin paljon! Nimikin voisi olla "Myöhnempien Aikojen Väpelön Exodus":
Varmasti saat almuja, myötähäpeän laukaisemana.Rustailen parasta aikaa hakemusta Kangasalan seurakunnalle, josko kiertue lähtisi sieltä. Siellä ainakin on höynäytettäviä....
Ajattelin laittaa yhdistyksen nimeksi "Pyhän Hengen siunaama ja silloin on aina oikeassa". Kirkkokin voisi alkaa sponssaamaan mua, kun tämän palstan lopettamisen seurauksena säästyy rahaa. Mä voin hörpätä ne itelle, niin ei tartte miettiä muita sijoituksia niille.
- paras veto
Helsinkijokkeri ilmoittaa muuttavansa ulkomaille :D
Loppuiko kirkon pesti :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site956092Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto555068SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574202SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963809Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost83558Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1143100SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502513Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352449Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat522169Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val171534