mitä olette saaneet esimieheltä lahjaksi joulun alla? suklaata :D
pikkujoulut yms..
26
545
Vastaukset
- asentaja.
1500 euron lahjakortti.
- anu saukko
Oliko omaan firmaan
- mitä luki?
lapun
- kettulan pera
Pullo vähän parempaa ainetta
- huuuh
mulkkua tuli.... ai että.. onnkesi mies ei tiedä mitään
- Aune lri
(Irwi Tapanin Kaikkosen kolleega)
Varokaa myös Tippuria !
Ja uusi tlasto : Suomessa arv. 1000 ilman dg HIV tartuntaa !!! - marmelaatiaaa
Vihireitä kuulija iso aski
- Metsuri UPM
Belgialaista wanhaa suklaata. kaiuhian pahaa ja ruman näköisiä kökkösiä.fazerin ja pandan suklaat n 400 krt parempia
- ex.metsuri
Eihän UPM.llä ole enää ollut vuosiin metsureita.
- kiitos yhteistyöstä
Joulukortin
- Joulurouva 13
sexyä ravintelin takahuoneessa ja kunnolla??
- piiparinen
torttua ja piparia
- jusssi
Joulukinkun
- Aune...
Ennen mielisairaalat täynnä kun se toinen tauti "Kuppa" söi aivot...
Nykyisin kaikki avohoidossa ja "siementävät" tippuria ja jopa HIV
(Toistan että suomessa "piilevänä n. 1000 HIv viruksen kantajaa...eli miettikää montako Keuruulla? vai Mietittekö???) - kunnantonttu
ei tiedä vielä mitä sitä saa,labra tulokset tulee ensi viikolla ja laskettu aika vajaan 9kk päästä
- Jpukki puusilta
Hyvät olleet juhlat ku pipari maistunu vai kunnon torttukin??
- pukki matkaan käy
Enpä oo saanu mitään...
- STL
1500€. Pitäiskö jotain saada? Miksi?
- voiteluvapaat
Sukset
- 1/2 ltr pullo
Putelin mutten kerro mitä.
- että silleen
..3 euron torkkupeiton...
- ristoo veetuttaa
Pilsneripullolla piirakkaa jaanalta ja jennyltä.
kynän!!! siis kyllä täytyy sanoa että oli siinä naurussa pitelemistä kun pomo tuli toivottamaan hyvää joulua ja antoi pienen paketin jossa oli lyijykynä!!!!
- ei paha
Hei ...aina parempi kuin verokortti :)
- Tyty'79
Jouluruoan pappilassa ja 500 euron bonuksen joulukuun ensimmäiseen palkkaan :)
- Ei kaikille
Piparia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437