Jumalan siunausta teille kaikille, miksi on että naapurini vihaa jumalaa? Olimme virsikerhon kanssa laumassa virsiä ja naapuri tuli hakkaa ovea ja valittaa metelistä, kyseessä ei ole meteli vaan itse jumalan ääni, vihaako naapurini jumalaa? Miten saisin hänet pois saatanan polulta ja takaisin jumalan lapseksi?
Naapuri vihaa jumalaa.
91
1768
Vastaukset
- mohammedali
Hakkaa raamatulla päähän, kunnes jumala on hänen elämässään. Vakavasti, et mitenkään! Älä tyrkytä uskontoasi sellaiselle,joka sitä ei näemmä edes halua. Suomessa kun nyt kuitenkin on vapaus uskoa mihin haluaa
- Suvaitsevainen.
Meillä naapuri tyrkyttää iskelmää. Humppa soi varsinkin viikonloppuöisin niin, että rappaukset katosta tippuu.
Suomessa pitäisi minulla naapurina olla oikeus kuunnella mitä itse haluan. En halua kuunnella naapurin soittamaa iskelmää. - Helppolaisen nakki
Suvaitsevainen. kirjoitti:
Meillä naapuri tyrkyttää iskelmää. Humppa soi varsinkin viikonloppuöisin niin, että rappaukset katosta tippuu.
Suomessa pitäisi minulla naapurina olla oikeus kuunnella mitä itse haluan. En halua kuunnella naapurin soittamaa iskelmää.Muuta omaan kotitaloon niin ei naapurin humppaa tarvi kuulla.
- ääntä tupaan
Suvaitsevainen. kirjoitti:
Suomessa pitäisi minulla naapurina olla oikeus kuunnella mitä itse haluan. En halua kuunnella naapurin soittamaa iskelmää.Osta sähköbasso ja 200-wattinen vahvistin. Sitä kun soittelet nupit kaakossa, niin jää naapurin humppastereot kevyesti toiseksi, bassonmatala ääni menee tehokkaasti seinien läpi. Omille korville kuulosuojaimet.
Saat samalla uuden, kehittävän harrastuksen itsellesi. Alussa (kun et vielä osaa) soittosi on niin sietämätöntä ettei sitä kuuntele sikakaan. Sitten kun opit, voit soittaa samaan tahtiin naapurin humppabiisien kanssa. - kerrostalon säännöt
Helppolaisen nakki kirjoitti:
Muuta omaan kotitaloon niin ei naapurin humppaa tarvi kuulla.
Miksei se naapuri muuta omakotitaloon, kun ei taloyhtiön säännöt näytä maistuvan? Oletko myös sitä mieltä, että se on se koulukiusattu, jonka tulee vaihtaa koulua?
- Hökötysperkele
Helppolaisen nakki kirjoitti:
Muuta omaan kotitaloon niin ei naapurin humppaa tarvi kuulla.
Hei sääkin nyt tän viimeisen kerran: kuka vittu sitä nyt kerrostalossa asuisi ellei olisi pakko???
Nimimerkillä "en minä nyt ainakaan" - ja lunta porstuvaan
ääntä tupaan kirjoitti:
Osta sähköbasso ja 200-wattinen vahvistin. Sitä kun soittelet nupit kaakossa, niin jää naapurin humppastereot kevyesti toiseksi, bassonmatala ääni menee tehokkaasti seinien läpi. Omille korville kuulosuojaimet.
Saat samalla uuden, kehittävän harrastuksen itsellesi. Alussa (kun et vielä osaa) soittosi on niin sietämätöntä ettei sitä kuuntele sikakaan. Sitten kun opit, voit soittaa samaan tahtiin naapurin humppabiisien kanssa.Erinomainen idea ja hyväksi todettu ja koettu.
Mulla oli kylläkin 2x500W JBL:n aktiivikaapit ja normi sähkökitara, mutta hyvin tehosi.
Nykyjään rappu on hyvin rauhallinen, korkeintaan yöaikaan kuulee (jos kuuntelee) kun seinänaapuri tulee yövuorosta kotiin.
Kaapit ja kitaran myin pois jo pari vuotta sitten, mutta rauhallista edelleen. - Sinuahan se
kerrostalon säännöt kirjoitti:
Miksei se naapuri muuta omakotitaloon, kun ei taloyhtiön säännöt näytä maistuvan? Oletko myös sitä mieltä, että se on se koulukiusattu, jonka tulee vaihtaa koulua?
näyttää naapuriesi tekemiset haittaavan, eikä ollenkaan muita naapureitasi. Joten eikö silloin ole viisasta sinun muuttaa paikkaan jossa naapureita ei ole lähimaillakaan? Ja ei, en ole automaattisesti sitä mieltä että koulukiusatun tulee vaihtaa koulua, vaan jätän asian hänen itsensä päätettäväksi. Eikö ole ihan järkevää että jos ei tule toimeen jonkun kanssa, pyrkii välttämään sitä?
Onko aivosi vain suora putki, jonka toinen pää on ummessa? - yksinkertaista
Sinuahan se kirjoitti:
näyttää naapuriesi tekemiset haittaavan, eikä ollenkaan muita naapureitasi. Joten eikö silloin ole viisasta sinun muuttaa paikkaan jossa naapureita ei ole lähimaillakaan? Ja ei, en ole automaattisesti sitä mieltä että koulukiusatun tulee vaihtaa koulua, vaan jätän asian hänen itsensä päätettäväksi. Eikö ole ihan järkevää että jos ei tule toimeen jonkun kanssa, pyrkii välttämään sitä?
Onko aivosi vain suora putki, jonka toinen pää on ummessa?Siis mistä tiedät ettei muita naapureita haittaa? Epäilen kyllä. Tännehän kirjoitellaan yksilöinä eikä ryhminä. Ja olen täysin samaa mieltä siitä että sen kuuluu muuttaa joka häiritsee eikä sen jota häiritään. Jos sääntöjä ei kiinnosta noudattaa onko sitten sama vaikka rikkoo lakiakin? Tällä logiikalla kaikkien sääntöjä ja lakeja noudattavien kuuluu muuttaa metsään jotta loput saavat rellestää rauhassa. Kumpaakohan porukkaa luulisit Suomessa enemmän asuvan?
tarjoa ehtoollisviiniä, varmaan leppyy.
- Daavid
Kun minulla oli naapuri joka ei uskonut jumalaan pakotin hänet menemään kirkkoon kuuntelemaan kuoromme kahden tunnin maratonia, sen jälkeen annoin hänelle lahjaksi jeesuslapsen ja raamatun.
Sanoin hänelle että tulen tenttimään hänen oppimistaan. Kyllä hänestä vielä kristityn saa. - Jennaska
Minullakin oli naapuri joka vihasi jumalaa, no hankimme sitten perheen kanssa papin puhumaan hänelle järkeä ja pian hänestä tuli kirkkomme uusin jäsen.
- Godlover
Me ratkaistiin samanlainen ongelma sillä että me aina kutsuttiin naapurin lapset meille kylään ja sitten meillä oli elokuva-ilta jossa näytettiin elokuvia Jeesuksesta, ylösnousemuksesta ja kristinuskosta.
Pelastimme näin naapurin lapset ikuiselta kadotukselta helvetin tulessa.
- Ateisteista
Itse en voi sietää Ateisteja, moinen uskonto pitäisi kieltää lailla ja sen harjoittajat laittaa pakkohoitoon raamattupiiriin.
- 4+19
meillä ratkaistiin ateistongelma perättömillä lapsiinsekaantumissyytteisiin, lopulta ne todettiin vääriksi mutta siihen mennessä kukaan ei enää luottanut naapuriin ja ne muutti poi.
- ??????
4+19 kirjoitti:
meillä ratkaistiin ateistongelma perättömillä lapsiinsekaantumissyytteisiin, lopulta ne todettiin vääriksi mutta siihen mennessä kukaan ei enää luottanut naapuriin ja ne muutti poi.
Entä PAPIT jotka sekaantuu todellisuudessakin lapsiin?
- ei sodomaa
?????? kirjoitti:
Entä PAPIT jotka sekaantuu todellisuudessakin lapsiin?
Tämä tuleva lakialoite saman sukupuolisten ihmisten naimisiin menemiseksi, tulee sallimaan myöhemmin myös moniavioisuudet, eläimien kanssa vihkimiset, sekä lapsien kanssa. Todennäköisesti kovat huumeet myöskin sallitaan.
Hollannissa on jo perustettu 2006 pedofiliapuolue.
Kiitos Herralle tätä lakia ei suomeen tule! - kr.usko=mielisairaus
"Itse en voi sietää Ateisteja, moinen uskonto pitäisi kieltää lailla ja sen harjoittajat laittaa pakkohoitoon raamattupiiriin."
Mistä ihmeestä sinä ateistit tähän repäisit? Aloituksessa puhuttiin henkilöstä, joka *vihaa jumalaa*. Yksikään ateisti ei voi vihata jumalaa, koska yksikään ateisti ei usko jumalan olevan olemassa. En minäkään vihaa Joulupukkia, hammaskeijua, saunatonttua ym. Vihaatko sinä?
Ja haluaisin kovasti kuulla, miten ateismi voi olla uskonto, kun se ei täytä uskonnon määritelmää.
Valitettavasti meillä on täällä Suomessa uskonnon-, mielipiteen- ja sananvapaus, niin sinullakin on oikeus puhua tuollaista paskaa. - Ryynäsen make
kr.usko=mielisairaus kirjoitti:
"Itse en voi sietää Ateisteja, moinen uskonto pitäisi kieltää lailla ja sen harjoittajat laittaa pakkohoitoon raamattupiiriin."
Mistä ihmeestä sinä ateistit tähän repäisit? Aloituksessa puhuttiin henkilöstä, joka *vihaa jumalaa*. Yksikään ateisti ei voi vihata jumalaa, koska yksikään ateisti ei usko jumalan olevan olemassa. En minäkään vihaa Joulupukkia, hammaskeijua, saunatonttua ym. Vihaatko sinä?
Ja haluaisin kovasti kuulla, miten ateismi voi olla uskonto, kun se ei täytä uskonnon määritelmää.
Valitettavasti meillä on täällä Suomessa uskonnon-, mielipiteen- ja sananvapaus, niin sinullakin on oikeus puhua tuollaista paskaa.Missäs on sun huumorintaju? Vai mentiinkö taas yksi metataso alemmas?
Ps. meizzi vihaa saunatonttuja - exdeus
Ryynäsen make kirjoitti:
Missäs on sun huumorintaju? Vai mentiinkö taas yksi metataso alemmas?
Ps. meizzi vihaa saunatonttujaNiin ja puutarhatontut ne varsinkin pistää vihaksi, kaveri ei ymmärtänyt käänteisheittoasi mutta muuten tekstasi asiaa,ateistit ei vihaa jumalaa koska ei usko edes sen olemassa oloon.Uskovien jääräpäistä jankkamista raamattuun vetoamalla tulee kyllä vihattua, tai ainakin se v.ttaa.
- Vaihtelu virkistää
ei sodomaa kirjoitti:
Tämä tuleva lakialoite saman sukupuolisten ihmisten naimisiin menemiseksi, tulee sallimaan myöhemmin myös moniavioisuudet, eläimien kanssa vihkimiset, sekä lapsien kanssa. Todennäköisesti kovat huumeet myöskin sallitaan.
Hollannissa on jo perustettu 2006 pedofiliapuolue.
Kiitos Herralle tätä lakia ei suomeen tule!Mikä vika on vähän tunkea piliä koiran peppuun? Johan sitä sanotaan että vaihtelu virkistää.
- sait vaihtelua
Vaihtelu virkistää kirjoitti:
Mikä vika on vähän tunkea piliä koiran peppuun? Johan sitä sanotaan että vaihtelu virkistää.
Jos se oli sulle kiva kokemus niin siitä vaan.
- Manaajaa tarvitaan
Jos naapuri ei kuuntele räppiä tai heavy metallia niin papin puhuttelun pitäisi riittää, jos kuitenkin hän sattuu kuuntelemaan räppiä ja heavy metallia niin hänet on itse saatana riivannut ja tarvitset manaajan palveluksia, hae keltaisilta sivuilta manaajaa.
- heavy metal
Jos kuuntelee heavy metallia niin todennäköisesti polttelee roviolla räppilevyjä. Itse kuuntelen heviä enkä voi sietää hip hoppia tai räppiä. Joo...Ja aloittajalle sellanen asia (vaikka provo onkin, toivottavasti) että jotain kirkkovirsiä kauheampaa paskaa ei maailmassa olekkaan, paitsi juuri tuo suomi hip hop...
- horsmanen
Meille kerran tuli ateistisaatanat julistamaan kuinka jumalaa ei ole, no jumala on ja todistettiin että jumala on ja ateistisaatana sai pitkän nenän!
- ei pahalla
jumala on ateistisaatana, ja pois
- paradoksaalista
Uskovaisen luulisi tietävän ettei sitä voi todistaa, koska kyseessä on uskonasia.
Muuten se olisi tietoa, eikä uskoa.
- Epätieto
Missä se jumala sitten on? Pelkkää satua koko juttu ja aikuiset ihmiset vieläpä uskoo siihen. Edes raamattua ei ole löytynyt mistään kokonaisena. Jotain sadun pätkiä mitä on sitten mielikuvituksella täydennetty.
Uskonnot on maailman parhaita kapitalistisia keksintöjä. Höynäyttää rahat pois . Silti antamatta mitään vastineeksi.- hormanen
tässä on hyvä esimerkki ateistisaatanoista, he ovat itse saatanan palkkaamia provokaattoreita joiden ainoa tarkoitus on käännyttää hyvät jumalaan uskovat sielut suoraan helvettiin.
- Epätieto
hormanen kirjoitti:
tässä on hyvä esimerkki ateistisaatanoista, he ovat itse saatanan palkkaamia provokaattoreita joiden ainoa tarkoitus on käännyttää hyvät jumalaan uskovat sielut suoraan helvettiin.
1. En ole mikään ateisti
2. En ole , enkä tule koskaan kuulumaan mihinkään aatteellisiin yhdistyksiin
3. Et sitten kaikkessa syvässä uskossas osannut vastata kysymykseeni
4. Kysymykseeni ei ole kun yksi vastaus, mielikuvitus
5. Tästä päästäänkin seuraavaan kysymykseen
6. Miksi kerrostalossa ei saa soittaa heviä nupit kaakossa mutta virsiä saisi veisata päivänkakkara hatussa väristen?
7. Missä on helvetti? Olet varmaan käynyt siellä kun niin tietävästi asiasi esität. - Kuka on?
Epätieto kirjoitti:
1. En ole mikään ateisti
2. En ole , enkä tule koskaan kuulumaan mihinkään aatteellisiin yhdistyksiin
3. Et sitten kaikkessa syvässä uskossas osannut vastata kysymykseeni
4. Kysymykseeni ei ole kun yksi vastaus, mielikuvitus
5. Tästä päästäänkin seuraavaan kysymykseen
6. Miksi kerrostalossa ei saa soittaa heviä nupit kaakossa mutta virsiä saisi veisata päivänkakkara hatussa väristen?
7. Missä on helvetti? Olet varmaan käynyt siellä kun niin tietävästi asiasi esität.Eihän edes Saatana ole ateisti?
- Mac Broiler
Vastineeksi saa kyllä ihan hyvät huurut kunhan vain uskonnon kauppias on tarpeeksi vakuuttava!
Vähän sama juttu kuin rakkauden kanssa. - exdeus
hormanen kirjoitti:
ei pidä sinun tuomitseman jne...eniten uskovaisten ylikävelemä ramatun ohje..hyi häppee kun ei noudata edes omaa oppiaan.
- kukkaamutteihatussa
Hehhehee. Vai pitäs saaha virsiä kailottaa täysillä? No ei sentään. Meteli ku meteli on kiellettyä jos se on häiritsevällä tasolla. Ja voin kuvitella lauman kukkahattuja vetämässä virsiä nii varmaa valtaisa meteli.
- Hehehehe
Hehee, hauskoja nämä ateistien jutut ettei jumalaa ole olemassa, no helvettiin päädytte lopulta.
- Epätieto
No kerro? Ja lopeta se naapureiden häiritsiminen tolla hoilauksella.
- paradoksaalista
Uskovaisen pitäisi tietää, että mihin tuollaisen tuomion antaminen johtaa.
- 4+3
paradoksaalista kirjoitti:
Uskovaisen pitäisi tietää, että mihin tuollaisen tuomion antaminen johtaa.
Uskoton ei oikeasti pohtisi edes tuollaista.
- KALLE KELLO
Nythän se on taas todistettu, että ns uskovaiset heittää AINA sen ensimmäisen kiven. Menette sen romaanin taakse piiloon, kun ette uskalla kohdata totuutta. Voi jumalausta. Ihminen tuon raamatturomaaninkin on keksinyt, ihan niin kuin Kalevalan.
- exdeus
ei jumalaa ei siis taivasten valtakuntaa tai HELVETTIÄ mihin päätyä.
- Faktoja
KALLE KELLO kirjoitti:
Nythän se on taas todistettu, että ns uskovaiset heittää AINA sen ensimmäisen kiven. Menette sen romaanin taakse piiloon, kun ette uskalla kohdata totuutta. Voi jumalausta. Ihminen tuon raamatturomaaninkin on keksinyt, ihan niin kuin Kalevalan.
Raamattu ei ole mikään romaani vaan todistettua tieteellistä FAKTAA.
- Jesusgurl-90
Kun tuomiopäivä tulee niin ateistit ja Epätieto tulee palamaan helvetin tulessa. Toivottavasti teillä on tulenkestävät alusvaatteet.
- näin on
On sanottu, että kaikki näkyväinen katoaa ja näkymätön tulee olemaan ikuista.
-Jeesus sanoi: maa ja taivas katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
Luuk. 21.33
- Mohma
Jeesus tulee ja pelastaa, muttei ateisteja.
"Jeesus tulee ja pelastaa, muttei ateisteja."
Omalla kohdallani voin olla enemmän kuin tyytyväinen tämän väittämän kanssa :)- pelastaa muutamia
Eikä muslimeja, hinduja, buddhalaisia, taolaisia, kongfutselaisia, zarathusrtalaisia, sikhejä, uuspakanoita........ eikä tietenkään myöskään niitä *väärinuskovia kristittyjä*. Kaiken kaikkiaan sinne helvettiin joutuu yli 99% kaikista koskaan eläneistä ihmisistä. Rakastava Jumala? - Hämyhäkki
pelastaa muutamia kirjoitti:
Eikä muslimeja, hinduja, buddhalaisia, taolaisia, kongfutselaisia, zarathusrtalaisia, sikhejä, uuspakanoita........ eikä tietenkään myöskään niitä *väärinuskovia kristittyjä*. Kaiken kaikkiaan sinne helvettiin joutuu yli 99% kaikista koskaan eläneistä ihmisistä. Rakastava Jumala?Hei kaikki on suhteellista!
- hallelujaa !!!
nimenomaan ateistit ja islamilaiset Jeeus pelastaa, koska kirjoitettu on, viimeiset tulevat ensimmäisiksi
www.unianova.eu - KALLE KELLO
Voi voi. Lopettakaa sen romaanin lukeminen, kun sekoatte noin täysin.. Sitten kun se pommi tulee, se ei kysy oletko uskossa vai et. Siinä menee kaikki samalla posauksella. Kyllä on pää mennyt sekaisin romaanin luvusta.
- KALLE KELLO
pelastaa muutamia kirjoitti:
Eikä muslimeja, hinduja, buddhalaisia, taolaisia, kongfutselaisia, zarathusrtalaisia, sikhejä, uuspakanoita........ eikä tietenkään myöskään niitä *väärinuskovia kristittyjä*. Kaiken kaikkiaan sinne helvettiin joutuu yli 99% kaikista koskaan eläneistä ihmisistä. Rakastava Jumala?Mihin helvettiin? Mihin taivaaseen? Ihminen lakkaa olemasta ja menee (pistetään) ainoastaan monttuun.
- mustapha ibrahiim
mine tulen ja banen kaikki pärseeseen jotka eivät usko muhammed allahiin. allaa-alla-allaaah. ibraahiiiiiim !
- näin se menee
Älä puhu lööperiä, ei tapauksesi pidä paikkansa, kunhan
haet jatkoa provoillesi, jotka ovat seuraavan kaltaisia kuten
luemme.
Sitäpaitsi Jumala nimeä ei kristitty kirjoita pienellä.
Tässä aihepiirissä täällä tehdään usein näin, ensin alotus niinkuin
olisi hartaampikin kristitty sitten itse jatkaa kirjoituksia mollaten. - höpönlöpön
"ei ole meteli vaan jumalan ääni"
kunhan satuilet. Jospa olikin niin, että naapurisi ärsyyntyi vain siitä, että hänen asuntoonsa kuului sinun asuntosi äänet liian selkeästi? Totuushan on, että kaikenlainen häiritsevä elämöinti on järjestyssääntöjen vastaista. Toki voit kokeilal, että häiriintyykö naapurisi yhtä pahasti jostakin muusta musisoinnista, sillähän se sitten selviää, että onko hän ärsyyntynyt yleisesti ottaen vai vain uskonnollisia asioitasi kohtaan.
Itse kuulun ev-lut. kirkkoon, mutta jumalaan en usko ennen kuin omin silmin näen hänet. Itse asiassa en usko mitään, mitä en itse ole tavalla tai toisella nähnyt ja vielä ei ole kukaan pystynyt konkreettisesti todistamaan Jumalan, Ganeshan, Osiriksen, Budhan, Zeuksen, Allahin tai minkään muun jumalan olemassa oloa. Heti kun saat otettua valokuvan tästä Jumalasta, niin näytä se toki ja uskon heti.
Elämässä ei ole PAKKO tehdä mitään muuta kuin kuolla (se kun on väistämätöntä) ja minun mielestäni sen, miten elämä kunkin ihmisen kohdalla menee, riippuu täysin sattumasta ja kohtalosta. Niin joo, en ole ateisti enkä minkään muunkaan uskonnon taikka lahkon edustaja. Mä olen vain mä :)- Kyrvökki
Hei uskikset !
Tässä kuva .Enkeli puhaltaa pasuunaan
http://www.kolumbus.fi/johannesheinonen/kuvat/2009/syoraanjajuoraan16.jpg - Rachmael
Naapuri vihaa kirkkoa ja uskontoa, ei Jumalaa. Niin teen minäkin, Jumalaan uskon sikäli kuin voin "uskoa" kun kirkko on määrännyt sen miten käytännössä uskotaan. Kirkkoa ja kristittyjä halveksin.
- antaa kukkien kukkia
naapurissa asuu hevi musikin ystävä ja ssiellä ne vettää kurkulaulua porukassa...manakohan ne ja ketä...kysyn vaan..vähän pelottaa..
mutta viikon loppu perjantain mulla on netti päällä ..junu vainio, lapparit,,ym kotimainen soi ja huuto ylimäinen mulla...olenhan känissä ja adhd sairas....eli kaikki negatiiviset pirteet korostuu...napurit tykkäää mutta minkä voit ...
rankan työ viikon jälkee pittää rentoutua... - Muuta pois
Ilmeisesti hän on venäläinen. Ei niitä voi muuttaa. Uskovat kommunismiin.
- Mäen Anna
Aloittaja on pahasti riivattu, koska väittää että hänen virsikerhonsa ulina on "itse jumalan ääni". Pienellä kirjoitetut jumalat ovat demoneita... Mitähän kaikkea siellä onkaan tapahtunut? Naapurin olisi kannattanut soittaa samantien poliisit, ties minkämoisia uhrimenoja siellä harjoitetaankaan kun riivattuna riekutaan.
- Nokia-Missio
Ulina tulee perceestä jota markku k hoitaa.
http://3.bp.blogspot.com/_kiiG17N_u48/SngCVIQoIVI/AAAAAAAAAD4/_2lkQzvwb-M/s1600/katariinan_suloisessa_sdp_puistossa.jpg
- Uskontokuntatutkijat
1/2
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että jos naapurisi tietää asioista enemmän kuin tiedät.
Meillä päin jumalan siunausta ja rukoilua katsotaan saatanan palvontana ja syy tulee tässä.
..Ensinnäkin uskontokuntien perustajat ovat druidit jotka tekevät yhteiskunnalle miljardien laskun ja pyörittää virkamieskorruptiota. Uskontokunnat ovat vuosisatoja vanhoja jotka perustettiin hyväuskoisten ihmisten harhauttamiseksi ja rahankeräystarkoituksessa. Siinä druidit ovat onnistuneet hyvin koska rahankeräys jatkuu yhä tänä päivänä.
Druidit ovat elittiä, porvareita jotka kulissien takana veljesseuroina, salaseuroina. Druidit tunnetaa Suomessa vapaamuurareina (vapaamuurarit) ja ulkomailla Freemasoneina (freemasons). Druidit harjoittavat Suomessa virkamieshallinnoissa byrokratiaa ja korruptiota. He ovat harjoittaneet tuota vuosi satoja eri kulttuureissa. Druidit kutsuvat itseään astrologian ja geologian tukijoiksi mutta ovat myös paljon muutakin joka ei ole viatonta ja tervettä. Druidien taustalta löytyy saatanan palvontaa ja rituaalimurhia ja salajuoneja vuosisatojen ajoilta erittäin paljon. Harva on näistä tietoinen. Kun nämä uskontoasiat taannoin tuli julkisuuteen, Suomessa kirkoista ja eri uskontokunnista alkoi valtava joukkopako koska ihmiset eivät halua olla tekemisissä druidien toiminnassa ja rahoittaa heidän toimintaansa millään tavoin. Druidit harjoittavat rahankeräystä yhä tänäpäivänä näkyvästi myös median välityksellä ja lahjoitukset menevät druidivirkamiesten ja liittolaisille, eli korruptioon. Älä lahjoita rahaa koska rahat menevät korruptiolle. Jättämällä lahjoituksen tekemättä tuet yhteiskuntaa tehokkaammin.
Historiaa katsottaessa druidien taustalta löytyy erittäin julmia tekoja. Hitlerin Holokausti, Suomen holokausti, Venäjän holokausti. Lisäksi USA:n presidentin Harry S Truman joka teki päätöksen Hirosiman, Nakasakin ydinpommien pudottamisesta Japaniin. Myös Norjan Breivik on vapaamuurari. Gaddafi on myös yksi esimerkki siitä julmuudesta joka kertoo hyvin paljon druidien moraalittomuusesta / kaksinaamaisuudesta. Druidien agendaan kuuluu baphomet jota druidit toiminnassaan mallintaa, "Toinen käsi ei tiedä mitä toinen tekee" = (kaksinaismoralismi). Druidit ovat lojaaleja vain toisilleen mutta harjoittavat likaista peliä kulissien takana kuten työssä ja arjessa. Entinen druidi (vapaamuurari) kertoi elämästään ennen kuolemaansa ja katui druidisalaseuraa muiden druidiyhteisöstä eronneiden tavoin. Oma druidiyhteisö surmaa hyvin usein eronneet jäsenet jotka ovat ns. pettäneet (hylänneet druidiyhteisön). JFK veljekset John ja Robert ovat yksi esimerkki siitä. Marilyn Monroe sai myös osakseen koska tiesi liikaa USA:n hallituksen Freemasonien salajuonista kansakuntaa kohtaan. JFK halusi lopettaa druidien toiminnan. JFK joutuivat druidien salajuonien kohteeksi.
Moni on elämänsä aikana nähnyt byrokratiaa asioidessa virastoissa. Byrokratiaa harjoittavat ja säätelevät juuri ne druidit joka voi estää sinun asioitasi. Tukiessasi druidien, eli salaseurojen toimintaa, olet kansakuntaa vastaan (suoraa demokratiaa). Druidivirkamieskorruptio on rapauttanut myös Suomen yhteiskunnan täysin joka druidien käsikirjoitus.
Suomessa toimivat virastot ovat virkamieskorruption temmellyskenttä josta he saavat rahaa, eli palkan mutta pyrkivät myös käyttämään virkaa toisiin tarkoituksiinsa, eli veljes seuran yhteisen tavoitteen (agenda) ajamiseksi. Agedat tunnetaan nimeltä Illuminati ja NWO New World Order.
Druidit haluavat ajaa maailmaan ja johtamiaan valtioita (kansakuntia) diktatuurin alle. Tämä tarkoittaa täydellistä ihmisten kontrollontia kaikkialla. Nyt on jo nähty miten lakia kiristetään ja kaikin tavoin druidit virkamieshallinnoissa säätelevät lakeja ja pörsseissä markkinatalouden mittareita mielisekseen ja tuottavasti. Kaikki on keinotekoista ja druidien hallinnoitavissa. Druidit ohjailevat kansakuntia omistamiensa mediatalojen kautta syöttäen kansakunnalle valheita (propagandaa) jolla druidit pyrkivät pitämään kansan hallinnassa kuin lampaat karsinassa.
Olen tutkinut tätä ko. aihetta hyvin kauan muiden tutkijoiden tavoin. Tutkijoita on ympäri maailmaa paljon josta on muodostunut selkeämpi kuva druidien toiminnasta ja historiasta sekä heidän moraalittomuudestaan yhteiskuntaa (kansakuntaa) kohtaan. Tiedämme mistä puhumme. Tutkimuksen tukena on ollut myös suora tietolähde. Olen tavannut druidiseuroista eronneita lukuisia ja he ovat kertoneet mm. rituaaleista sekä historiasta. Olen tavannut myös muiden tukijoiden tavoin druideja eri yhteistöistä jotka vahvistavat nämä asiat.- Uskontokuntatutkijat
2/2
..Druidihistoriasta voi kertoa että druidit hallinnoivat mediaa ja liiketaloutta poliittisen virkansa kautta on erittäin vahingollista kansakunnalle, markkinataloudelle ja politiikalle. Tämän vuoksi maailma on lamassa koska sitä hallinnoivat druidit ovat vallan kahvassa. Älä milloinkaan äänestä porvaripuolueita / eliittipuolueita. He ovat juuri niitä druidiyhteisöjen loisia, myyriä jotka pyrkivät kaikin tavoin vaikeuttamaan sinun asioitasi ja yhteiskunnan asioita. Maailmassa toimii yli 25 isoa druidiyhteisöä ja tunnetuin on freemasons.
Ihmiset jotka eivät ole tietoisia tällaisien yhteisöjen olemassa olosta tai ovat mukana näissä mutta eivät tiedä siitä totutta, kehoitan pysymään erossa näistä veljesjärjestöistä koska kulttien ylin porras (aste 33) ajaa kultin kulissien takana toimia ja aatetta joka on kansakuntaa vastaan (saatananpalvonta). Uskontokunnat ovat druidien perustamia veljesjärjestöjä, yhteisöjä, kultteja ja haluavat ns. hyväksikäyttää hyväuskoisia ihmisiä jotka uskovat jumalaan joka on tekopyhä ja todellisuudessa olematon.
Jumala ja jumalan poika Jesus on druidien agenga joka perustuu eri druidiryhmien käsikirjoitukseen (petokseen), rahankeräykseen, valheellisen sanan ja uskomukseen, kultin kasvattamiseen ja yhteistyöhön saattamiseen ja kytkeytymiseen. Useissa seurakunnissa mukana olijat eivät edes tiedä olevansa druidien perustamassa uskontokuntissa on surullista. Onneksi on ihmisiä jotka jotka ovat itse myös alkanut tutkimaan näitä asioita ja on tavannut druideja oman tutkimustyönsä saatossa ja vakuuttunut tästä uskontokuntien varjopuolesta joka on kansakunnan suurimpia rahankeräys ja petoksia yleensäkin. Uskonnon (vilpittömyyden) varjolla on huijattu ihmisiä vuosisatoja.
Näe, lue ja tiedä enemmän yhteiskunnan asioista, ongelmien taustoista, vaikuttajista, syistä ja yhteyksistä.
Linkit
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1390790043635
http://www.truthandgrace.com/Images/russellgrave1.jpg
http://www.whale.to/c/jehova36.gif
http://www.jesus-is-savior.com/False Religions/Jehovah Witnesses/watchtowermasons.jpg
https://www.youtube.com/results?search_query=harry s truman atom bomb&sm=3
https://www.youtube.com/results?search_query=breivik&sm=12
https://www.youtube.com/results?search_query=freemasons symbols and secrets&sm=1
https://www.youtube.com/results?search_query=freemasons&sm=3
https://www.youtube.com/results?search_query=vapaamuurarit&sm=1
https://www.youtube.com/results?search_query=25 bigges secrets societies&sm=1
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/-minua-uhattiin-veljeskunnan-vaikutusvallalla-/1905736
..Lisää linkkejä löytyy googettamalla. keskustelua aiheestä käydään myös eri keskustelufoorumeilla. - oukkei
Huh mitä juttua, jos uskot tuohon niin tule esiin omalla nimellä.
Kuulen ensimmäistä kertaa sanan druidi.
- Sepä se
https://www.youtube.com/watch?v=qRvZ7_ALtWQ ei lisättävää.
"...miksi on että naapurini vihaa jumalaa?"
Uskonnonvapaus taisi unohtua...
"...naapuri tuli hakkaa ovea ja valittaa metelistä..."
Olennaista on se, että miten voimakas tuo meteli oli. Voisitte kenties yrittää sopia naapurinne kanssa milloin ja miten voitte toteuttaa itseänne vähemmän häiritsevästi.
"...kyseessä ei ole meteli vaan itse jumalan ääni..."
Olisikohan sinun nyt syytä painaa jarrua vielä kun voit elämäsi suhteen...
"...vihaako naapurini jumalaa?"
Uskonnonvapaus taisi taas kerran unohtua?
"Miten saisin hänet pois saatanan polulta ja takaisin jumalan lapseksi?"
Historiasta löytyy erinomaisia keinoja toteuttaa käännytys-työtä kristillisen ilosanoman edistämiseksi.- Uskontokuntatutkijat
1/2
Puhutko nyt uskonnonvapaudesta vai uskomuksen vapaudesta?.
Nimittäin Uskonnonvapaus on sitä että valitsee ihminen sitten minkä tahansa "oma uskonnon" se on druidien agendan mukainen tekopyhäuskonto. Druidit perustivat runsaasti eri uskontokuntia vuosisatoja sitten ja ovat ns. laatineet raamatuista eri painoksia totuuden piilottamiseksi ja paljastumiseksi. Uskomus on kokonaan toinen asia.
Uskontokuntauskomusten taustapiruja / takapiruja ovat druidit (vapaamuurarit, veljesseurat, hyväveliseurat). Yllä on tarkempi kertomus ko. aiheesta ja Googlettamalla saa lisätietoa.
Eli erotellaan nyt aluksi uskomus ja uskonto-uskomukset toisistaan. Ennen kuin keskustelua kannattaa käydä.
Itse olin ennen uskossa ja tutkimuksen myötä ja tavattuani useita druideja ja tutkijaa tein päätökseni olla missään tekemisissä druidiyhteisöjen kanssa. Heidän tarkoitusperänsä ovat moraalittomat ja edustavat yhteiskunnassa virkamieskorruptiota, byrokratiaa, sekä kansakuntien ihmisoikeus riistoa, nöyryyttämistä sekä omien tavoitteidensa (agendan) mukaista mielivaltaa. Tuo mielivalta tunnetaan nimellä Illuminati ja New World Order NWO.
Maamme päättäjät ovat druideja ja osa on vapaamuurareita, eli korruptoituneita virkamiehiä ja ajavat liittolaistensa kanssa kansakuntaamme kohti totaalista tuhoa, diktatuurivaltiota kohti NWO:ta kohti. Virkamieshallinnossa olevat yhdessä liittoutuneiden kanssa ovat Bilderberger, Skull and Bones ja muiden sairastakin sairaampien saatananpalvojien kanssa tekemisissä joka on täyttä hulluutta. Virastojen kukkahattutädit ja tantat ovat samaa porukkaa jotka haluavat ajaa Suomen korruptiohallituksen (vapaamuurarihallituksen) tavoitteita NWO:n agendan mukaan. Kun tutkitte tätä asiaa, pääsette kyllä perille siitä mistä druideissa ja heidän harjoittamassaan mielivallassa on kysymys.
Linkin aineisto on druidivirkamiesten ja liittolaisten omasta suusta, sekä heidän omasta kirjallisuudesta joka on osittain salainen, mutta ei enää kaikilta osin niin salainen koska tietoja on vuotanut vuosien aikana julkisuuteen.
Druidit mm. painostavat mediaa kertomaan vain osatotuuksia ja sitä minkä vain druidit hyväksyvät. Druidit omistavat useita mediataloja. Yksi tunnetuimmista mediatalon omistajista on Italian Berlusconi joka on ollut druidien yksi myyrä, loinen ja samalla vaikuttanut vuosia Italian virkamieshallinnossa. - Uskontokuntatutkijat
Uskontokuntatutkijat kirjoitti:
1/2
Puhutko nyt uskonnonvapaudesta vai uskomuksen vapaudesta?.
Nimittäin Uskonnonvapaus on sitä että valitsee ihminen sitten minkä tahansa "oma uskonnon" se on druidien agendan mukainen tekopyhäuskonto. Druidit perustivat runsaasti eri uskontokuntia vuosisatoja sitten ja ovat ns. laatineet raamatuista eri painoksia totuuden piilottamiseksi ja paljastumiseksi. Uskomus on kokonaan toinen asia.
Uskontokuntauskomusten taustapiruja / takapiruja ovat druidit (vapaamuurarit, veljesseurat, hyväveliseurat). Yllä on tarkempi kertomus ko. aiheesta ja Googlettamalla saa lisätietoa.
Eli erotellaan nyt aluksi uskomus ja uskonto-uskomukset toisistaan. Ennen kuin keskustelua kannattaa käydä.
Itse olin ennen uskossa ja tutkimuksen myötä ja tavattuani useita druideja ja tutkijaa tein päätökseni olla missään tekemisissä druidiyhteisöjen kanssa. Heidän tarkoitusperänsä ovat moraalittomat ja edustavat yhteiskunnassa virkamieskorruptiota, byrokratiaa, sekä kansakuntien ihmisoikeus riistoa, nöyryyttämistä sekä omien tavoitteidensa (agendan) mukaista mielivaltaa. Tuo mielivalta tunnetaan nimellä Illuminati ja New World Order NWO.
Maamme päättäjät ovat druideja ja osa on vapaamuurareita, eli korruptoituneita virkamiehiä ja ajavat liittolaistensa kanssa kansakuntaamme kohti totaalista tuhoa, diktatuurivaltiota kohti NWO:ta kohti. Virkamieshallinnossa olevat yhdessä liittoutuneiden kanssa ovat Bilderberger, Skull and Bones ja muiden sairastakin sairaampien saatananpalvojien kanssa tekemisissä joka on täyttä hulluutta. Virastojen kukkahattutädit ja tantat ovat samaa porukkaa jotka haluavat ajaa Suomen korruptiohallituksen (vapaamuurarihallituksen) tavoitteita NWO:n agendan mukaan. Kun tutkitte tätä asiaa, pääsette kyllä perille siitä mistä druideissa ja heidän harjoittamassaan mielivallassa on kysymys.
Linkin aineisto on druidivirkamiesten ja liittolaisten omasta suusta, sekä heidän omasta kirjallisuudesta joka on osittain salainen, mutta ei enää kaikilta osin niin salainen koska tietoja on vuotanut vuosien aikana julkisuuteen.
Druidit mm. painostavat mediaa kertomaan vain osatotuuksia ja sitä minkä vain druidit hyväksyvät. Druidit omistavat useita mediataloja. Yksi tunnetuimmista mediatalon omistajista on Italian Berlusconi joka on ollut druidien yksi myyrä, loinen ja samalla vaikuttanut vuosia Italian virkamieshallinnossa.2/2
..
Druidien toiminta perustuu kiristykseen, lahjontaa, korruptioon, murhiin, joukkomurhiin (holokausti), Historiassa käydyt sodat ovat druidien käsialaa. Druidit haluavat maailman herruuden mutta eivät jakaa sitä kansakuntien kesken. Druidit haluavat tuhota kansakunnan josta myös ovat kirjoittaneet kiveen. He sanovat että vain he (druidit itse haluavat jäädä maailmaan ja tehdä tästä paratiisin). Vain puoli miljardia ihmistä jää maailmaan. Nyt käytävillä druidien järjestämillä sodilla tuhotaan kansakuntia ja kaupunkeja. Samalla druidit käyttävät kansakuntaa lystin maksajina mutta myös pakottavat kansakunnat sotimaan toisiaan vastaan (sotilailla). Druidit tekevät kansakunnan ihmisistä sotilaita jotka ovat pelinappuloita. Kun sotilaita kaatuu (kuolee) tuhansia, se on druidien päämäärä, jolla he vähentävät / karsivat ylikansoitettuja kansakuntia.
Linkit
https://www.youtube.com/results?search_query=nwo sauli niinistö&sm=3
https://www.youtube.com/results?search_query=nwo sauli stub&sm=3
https://www.youtube.com/results?search_query=nwo sauli katainen&sm=3
https://www.youtube.com/results?search_query=nwo corrupt&sm=12
https://www.youtube.com/results?search_query=new world order corrupt&sm=12
https://www.youtube.com/results?search_query=illuminati corruption&sm=1
https://www.youtube.com/results?search_query=freemasons corruption&sm=3
https://www.youtube.com/results?search_query=freemasons corruption&sm=3
https://www.youtube.com/results?search_query=freemasons skull and bones&sm=12
https://www.youtube.com/results?search_query=juhani julin tv7&sm=3
https://www.youtube.com/results?search_query=korruptio&sm=3
http://www.arsgravis.com/UserFiles/image/sylva/Sylva Philosophorum 03.png
http://helinajokinen-silverbowl.blogspot.fi/2011/11/jahven-juuret.html
http://falsologia.webs.com/Latin-Vulgage-isis-jehovah.jpg
http://1.bp.blogspot.com/--vCX_Me5x4Y/UfExJfDiWKI/AAAAAAAACew/8Gnt7cXgVDc/s72-c/JEHOVAH.jpg
http://files.abovetopsecret.com/uploads/ats46882_jah_bul_on.jpg
http://freemasonrywatch.org/pics/jahbulon_royalarch.gif
http://i707.photobucket.com/albums/ww75/serpentsapiens/slide0014_image022.gif
http://i31.servimg.com/u/f31/14/11/92/84/93648710.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_hfHC-YyHkl0/Sq44aK4aFjI/AAAAAAAAADs/vzYKGJfAMV8/s400/untitled2.JPG
http://areena.yle.fi/tv/2172433
https://www.youtube.com/watch?v=cll4qKCIdKM
https://www.youtube.com/results?search_query=vapaamuurarit mot&sm=3
Freemasonit (druidit levittävät sanomaansa ja symboliikkaa kaikkialla)
https://www.youtube.com/results?search_query=freemason cartoon&sm=3
https://www.youtube.com/results?search_query=freemason madia&sm=12
https://www.youtube.com/results?search_query=freemason big brother&sm=12
https://www.youtube.com/results?search_query=freemason ritual&sm=3
https://www.youtube.com/results?search_query=freemason secrets&sm=1
https://www.youtube.com/results?search_query=freemason secrets handshake&sm=1
https://www.youtube.com/results?search_query=freemason skull and bones&sm=1
https://www.youtube.com/results?search_query=freemason illuminati&sm=3
https://www.youtube.com/results?search_query=freemason killing&sm=12
https://www.youtube.com/results?search_query=freemason atom bomb&sm=3
- huh,huh
älä hyvä ihminen mene puhumaan naapurilles mitään jumalasta,ja ohjailemaan oikeille poluille ,huomaathan ettei ole normaali kun tulee sinun oves taka kolkuttelemaan.anna olla .terveytesi puolestakin se naapuri rauhassa.
- Miksi kirjoitit?
Miksi Hoosianna kirjoitti Jumalan pienellä alkukirjaimella? Heti alussa meni kyllä uskottavuus, että puhuisit totta.
- näin on totuus
valitettavasti helvetti on totta ja sinne joutuu, jos Jeesus ei ole syntiesi sovittaja. Jollet ota Jeesusta vastaan, kun elinpäiväsi ovat luetut, niin joudut helvettiin. Mutta, jos eläessäsi otit Jeesuksen vastaan, pääset taivaaseen.
- Ei ole helvettiä
Onneksi sitä helvettiä ei ole ja siksi sinne ei voi joutua tai päästä. Se taivaaseen pääsy ei ole ihmisen ottamisista tai jättämisistä kiinni, vaan Jumalan tahdosta. Paikkoja rajatusti, vain 144 000 kpl. Muille on oma paikkansa täällä maan päällä. Maa on luotu ikuiseksi asuinpaikaksi ihmiselle.
Synnin palkka on kuolema ja kaikki kuolemme koska olemme syntiä tehneet ja täydellisimmätkin ovat sen perintönä saaneet. Tuo minkä olet ymmärtänyt taivaaseen pääsemisenä on todellisuudessa ensimmäinen kuolleiden ylösnousemus. He siis heräävät henkiin, noin tuhannen vuoden ajaksi, mikäli eivät ole erehtyneet tekemään tietoista päätöstä hylätä Jumala. Jumalan hylkääminen ei tarkoita edes sitä että olisi tehnyt murhan tai useita, sen voi hylätä myös eläen ihan tavallista, huomaamatonta elämää ilman mitään ongelmia. Murhaaja, jopa monin kertainen sen sijaan voi saada ylösnousemuksen, mikäli hän ei ole ehkä milloinkaan edes kuullut Jumalasta, tai jos hän katuu ja osoittaa sydämentilassaan jotain hyvää. Voidakseen elää tuon tuhannen vuoden ajan edes loppuun saakka heidän ja meidän itsekunkin tulee elää kunniallista elämää. Varmasti saamme siihen opetusta kuinka tulee elää. Jo nyt.
Kun mainittu tuhat vuotta on kulunut, tulee viimeisen tilinteon hetki jossa ne henkilöt jotka ovat säilyttäneet uskollisuutensa Jumalalle, saavat ikuisen elämän.
Mieti: Jos maan päälle jäisi yksikin sellainen, joka ei alistu Jumalan tahtoon vaan kehittelee koko ajan omia juttujaan ja teorioitaan, niin eikö maa olisi kohta taas samanlaisessa kunnossa kuin nyt, uuden aikakauden kynnyksellä? Saastunut, riitaisa, sotaisa, maanjäristyksiä ja luonnononnettomuuksia paikassa toisensa jälkeen. Siksi siis pahat ihmiset hävitetään, saatana joka eksyttää meitä, hävitetään ja lopuksi tehdään vielä tyhjäksi kuolema. Eli siitä alkaa ikuinen elämä. Ja enemmistölle se tapahtuu maan päällä vain pienen osan päästessä taivaaseen henkiolennoksi.
- mastodontti1
Olen itse huomannu miten Jumala on todellinen ja voi muuttaa koko ihmisen maailman erilaiseksi. Herra tekee ihmetekoja päivittäin. Rukoilkaa läheistemme puolesta. Jumalaa tulee pelätä sillä hän ei jätä rankaisematta niitä jotka häntä pilkkaavat. Ja synnistä tulee kunkin päästä eroon niin hyvin kuin vain mahdollista.
- Uskontokuntatutkijat
Druidien luomat uskontokunnat raamattuineen ja raamatun hahmoineen ovat druidien illuusio, suunnitelma, käsikirjoitus (käsikirjoittama) jolla ei ole mitään tekemistä tosiasioiden tai arkielämän kanssa muuta kuin se mitä druidit itse suunnittelevat kulissien takana kansakunnan päänmenoksi.
Sen sijaan tuo "jumala" joka kostaa, on virkamieshallinto eikä Jumalaa tai Jeesusta ole olemassa. Druidit ovat niitä kostajia, mielenvikaisia kun kansalla ei ole enempää ryöstettävää kuin mitä on.
He jotka tuosta Jumalasta höyryävät sumussa edustavat samalla druidien harjoittamaa mielivaltaa kansakuntaa kohtaan. Käytännössä uskossa olevat ovat itseään vastaan joka on täyttä hulluutta, mielenvikaisuutta, sairautta.
Suomen hallitus on mm. täynnä druideja jotka harjoittavat byrokratiaa ja korruptiota sekä sotia maailmalla. Suomen virkamieshallinto on täynnä vapaamuurareita jotka ovat susia lampaan vaatteissa. He ovat yhteiskunnan loisia ja haluavat rapauttaa kansakunnan täydellisesti täydelliseen orjuuteen (orjakansa) ja tehdä suurempaa kansalaisluokkajakoa.
Kokoomus on täysin korruptoitunut puolue joka vilisee druideja (vapaamuurareita). Heidän virkaveljiään on ympäri maailmaa jotka tunnetaan paremmin Freemasoneina. he ajavat New World Order NWO:ta.
Historia on karua tosiasiaa joka parempi perustelu kuin mikään. Druidit ovat itse suurelta osin kuvanneet oman rikoksensa mutta piiloutuvat virkamieskorruption tavoin kulissien taakse. Näin druidit toimivat ja ovat aina toimineen kansakuntaa vastaan.
Tutki asia niin tiedät enemmän. Uskomusta ei kiellä mutta uskontokunnat ja jumalan ja Jeesuksen olemassaolon kykyineen kyllä kiellän koska druidit itse ovat kertoneet historiasta ja tämä asia kerrotaan druidien kirjallisuudessa.
Kun mietit tuota asiaa hetken niin alat ymmärtämään syy-yhteyksiä.
Eri uskontokunnissa on runsaasti mukana vapaamuurareita jotka harjoittavat työssään raamatun vastaista toimintaa. Eikö se ole sinusta tekopyhää.
Kaikki vapaamuurarit eivät harjoita pahoja asioita kansakuntaa kohtaan mutta edustavat ja tukevat saman korruptioyhteisön yhteisiä pyrkimyksiä, agendaa, eli kansakunnan tuhoa. Kaikki druidit eivät edes tiedä missä yhteisössä ovat kuten sanoin entinen druidilainen (vapaamuurari Juhani Julin TV 7 kanavalla ) YouTube:ssa. Juhani Julin ei tullut vain elinaikanaan ymmärtäneeksi että eri samaa agendaa ajavat druidit olivat perustaneet eri uskontokuntia. Juhani Julin oli kääntynyt uskoon. Näin myös Hannu Hurri joka on entinen vapaamuurari.
Druidit (vapaamuurarit) ovat valtaa ja raha ahnehtivien porvarisikojen (eliittisikojen temmellyskenttä, sikailukenttä). He haluavat vain veronmaksajien rahat. He haluavat vain rahaa, valtaa ja täydellistä kansakuntien kontrollointia turvatakseen harjoittamansa mielivallan jatkossakin. Druidien toiminta ei ole tervettä ja sitä kansakunnan kontrollointia harjoitetaan uskonnon nimissä, on sairasta. Teidän mielestä Jumalaan ja Jeesukseen uskominen on vielä hyvä asia.
https://www.youtube.com/watch?v=IcO058GNcLY
https://www.youtube.com/watch?v=Wg1eqLX79tY
https://www.google.fi/#q=vapaamuurarit korruptio - exdeuz
Uskontokuntatutkijat kirjoitti:
Druidien luomat uskontokunnat raamattuineen ja raamatun hahmoineen ovat druidien illuusio, suunnitelma, käsikirjoitus (käsikirjoittama) jolla ei ole mitään tekemistä tosiasioiden tai arkielämän kanssa muuta kuin se mitä druidit itse suunnittelevat kulissien takana kansakunnan päänmenoksi.
Sen sijaan tuo "jumala" joka kostaa, on virkamieshallinto eikä Jumalaa tai Jeesusta ole olemassa. Druidit ovat niitä kostajia, mielenvikaisia kun kansalla ei ole enempää ryöstettävää kuin mitä on.
He jotka tuosta Jumalasta höyryävät sumussa edustavat samalla druidien harjoittamaa mielivaltaa kansakuntaa kohtaan. Käytännössä uskossa olevat ovat itseään vastaan joka on täyttä hulluutta, mielenvikaisuutta, sairautta.
Suomen hallitus on mm. täynnä druideja jotka harjoittavat byrokratiaa ja korruptiota sekä sotia maailmalla. Suomen virkamieshallinto on täynnä vapaamuurareita jotka ovat susia lampaan vaatteissa. He ovat yhteiskunnan loisia ja haluavat rapauttaa kansakunnan täydellisesti täydelliseen orjuuteen (orjakansa) ja tehdä suurempaa kansalaisluokkajakoa.
Kokoomus on täysin korruptoitunut puolue joka vilisee druideja (vapaamuurareita). Heidän virkaveljiään on ympäri maailmaa jotka tunnetaan paremmin Freemasoneina. he ajavat New World Order NWO:ta.
Historia on karua tosiasiaa joka parempi perustelu kuin mikään. Druidit ovat itse suurelta osin kuvanneet oman rikoksensa mutta piiloutuvat virkamieskorruption tavoin kulissien taakse. Näin druidit toimivat ja ovat aina toimineen kansakuntaa vastaan.
Tutki asia niin tiedät enemmän. Uskomusta ei kiellä mutta uskontokunnat ja jumalan ja Jeesuksen olemassaolon kykyineen kyllä kiellän koska druidit itse ovat kertoneet historiasta ja tämä asia kerrotaan druidien kirjallisuudessa.
Kun mietit tuota asiaa hetken niin alat ymmärtämään syy-yhteyksiä.
Eri uskontokunnissa on runsaasti mukana vapaamuurareita jotka harjoittavat työssään raamatun vastaista toimintaa. Eikö se ole sinusta tekopyhää.
Kaikki vapaamuurarit eivät harjoita pahoja asioita kansakuntaa kohtaan mutta edustavat ja tukevat saman korruptioyhteisön yhteisiä pyrkimyksiä, agendaa, eli kansakunnan tuhoa. Kaikki druidit eivät edes tiedä missä yhteisössä ovat kuten sanoin entinen druidilainen (vapaamuurari Juhani Julin TV 7 kanavalla ) YouTube:ssa. Juhani Julin ei tullut vain elinaikanaan ymmärtäneeksi että eri samaa agendaa ajavat druidit olivat perustaneet eri uskontokuntia. Juhani Julin oli kääntynyt uskoon. Näin myös Hannu Hurri joka on entinen vapaamuurari.
Druidit (vapaamuurarit) ovat valtaa ja raha ahnehtivien porvarisikojen (eliittisikojen temmellyskenttä, sikailukenttä). He haluavat vain veronmaksajien rahat. He haluavat vain rahaa, valtaa ja täydellistä kansakuntien kontrollointia turvatakseen harjoittamansa mielivallan jatkossakin. Druidien toiminta ei ole tervettä ja sitä kansakunnan kontrollointia harjoitetaan uskonnon nimissä, on sairasta. Teidän mielestä Jumalaan ja Jeesukseen uskominen on vielä hyvä asia.
https://www.youtube.com/watch?v=IcO058GNcLY
https://www.youtube.com/watch?v=Wg1eqLX79tY
https://www.google.fi/#q=vapaamuurarit korruptiosamanlaista harhaa on tämä druidi löpinäkin
- Uskontokuntatutkijat
exdeuz kirjoitti:
samanlaista harhaa on tämä druidi löpinäkin
Joo niin varmaan harhaa ja kenen mielestä. Sinun mielestä tietysti.
Näytät eläneesi täysin pimennossa muusta maailmasta (eristettynä pienessä komerossa ilman tietoliikenneyhteyttä).
Olet vielä lapsi ja elämänkokemattomuus korostuu sinussa. Et tunnu ymmärtävät etkä tiedostavan näitä yhteiskunnallisten asioiden todellista puolta.
Toinen asia on että ei sinun tarvitse lukea tai edes kommentoida mitään sellaista jos aivosi ei voi käsittää jotain asioita. Vai onko niin että sinun on pakko kommentoida kun et muuhun kykene ja siksi kiellät tai höpiset löpinöistä. Väitteesi on löpinää ressukka.
Harhaa varmasti tuo on ummikkojen mielestä kun et jaksa edes tutkia ko. aihetta / asiaa mutta jaksaa kieltää tosiasiat jotka todiesttavissa monella tavoin. Toinen vaihtoehto on että olet itse druidi ja yksi ( virkamieskorruption / yhteiskuntaloinen monista liittolaisista) joka on kansakuntaa vastaan.
Jos sanot näitä asioita löpinöiksi, olet aivan pihalla.
Miten nuo asiat voivat olla harhaa kun valtion päämiehet itse puhuvat linkkien videoilla omilla kasvoillaan (Suomen Presidentti ja ministerit). Druidit myös itse kertovat asioista, (vapaamuurarit ja kronors). Lisäksi on tutkijoiden ja druidikirjallisuutta runsaasti saatavana. Miten perustelet tuon.
Entä sinun todisteesi. Todista väitteeni ja linkin todisteet vääriksi!
- STIS
En voi sietää puolukkaa ja kuusia. Ne pitäisi kieltää lailla.
- Itse valitsee
Vapaamuurarien jumala on lucifer. Ihmisen osa on se, että hän valitsee, että kumpaa pyrkii seuraamaan, Jumalaa vai luciferia.
- Hyvä trolli
Ei naapurisi jumalaa vihaa - kuinka vihata jotain mitä ei ole olemassa. Sen sijaan naapurisi vihaa aivan oikeutetusti sinua, joka melusaastutat ympäristöäsi hoilaamalla muiden höpiintyneiden kanssa virsiä. Se jumalan ääni ei ole kuin kaiku omassa ontossa aivokopassasi.
Luulen kyllä, että olet itse asiassa onnistunut trolli, siitä propsit ;) - filosofi syntyjään
Uskon harrastajat rintanaan jonkinlaisia vammaisia..ainakin henkisesti.
palvotaan jumalaa,jota kukaan ei ole nänyt,eikä kuullut..mutta uskotellaan.
Keksitään,mitä erilaisempi tarinoita joita hyväuskoisille,elämän kriiseissä oleville ihmisille syötetään täytenä totena.
Olen nähnyt näitä raukkoja omassa lähipiirissä ja kyllä sääliksi käy heitä.
Sellainen on vaan ihmisen mieli..kehittymätön helposti vietävissä,jos jonkinmoiseen ansaan.- Höh?
Etkö tiedä että Jumalaa ei voi nähdä. Jos joku näkisi hän kuolisi. Ja ettei ole kuullut? Historiassa löytyy monia jotka ovat kuulleet Jumalan äänen. Ihan alkaen vaikka Adamista, joka kätkeytyi paratiisin sokkeloihin Jumalan häntä kutsuessa. Tai Abrahamista joka oli uhraamassa poikaansa Isakia kun Jumala alkoi puhua palavasta pensaasta. Entäs ne aikalaiset jotka seurasivat Jeesuksen kastamista Jordan-virtaan kun Jumalan ääni kuului taivaasta "Tämä on minun poikani, jonka olen hyväksynyt"
Vähän epäilen että filosofi syntyjään on enemmän vietävissä kuin hänen morkkaamansa.
- Perkeleen kele
Voi teitä onnettomia, joiden on nojattava johonkin joka ei ole todellisuutta.
Teillä ei ole omaa ajattelukykyä. Kaikki jumalat ovat keksittyjä. Niin allah, muhamed ja ristus sun muut. Ainoa jota meidän tulee kunnioittaa on luonto keskellämme, se antaa leivän ja sen eteen on ponnisteltava.
Maailma on täynnä saarnaajia ja maallikkosaarnaajia, jotka peloittelevat helvetin tulella. Heillä ei ole oikeaa tietoa, pelkästään epäusko elämään joka jokaisen kohdalla on lyhyt.
Turhaa toiveajattelua marttyyrikuolemista ja neitsyeistä. On olemassa vain tietoisuus
josta teillä uskovilla ei ole mitään käsitystä. Halleluja ja me luetaan kirjasta mikä kulloinkin on jumalamme.
Kaiken karvaiset saarnaajat elävät vain toisten rahoilla. Kolehtia, kymmenyksiä ja niin. Kusetusta alusta loppuun saakka.- Agari
Todista että Jumalat ovat keksittyjä! Ainiin, ei ateistit voi todistaa, koska Jumalan olemassaolo on FAKTA.
Kristityt 10 Ateistit 0 - Agno
Agari kirjoitti:
Todista että Jumalat ovat keksittyjä! Ainiin, ei ateistit voi todistaa, koska Jumalan olemassaolo on FAKTA.
Kristityt 10 Ateistit 0Kehittävää, kerrassaan. Todellakin korkealentoista keskustelua, mutta mitä muuta odottaa ihmiseltä, jonka todellisuus ja ennenkaikkea kyky erottaa todellisuus omista toiveista ja haluista on kutakuinkin olematon. Laskeudun nyt samalle tasolle: todista, että jumala(t) on/ovat olemassa.... Uskovat hörhötykset 0 Järkevät ihmiset 10.
- Rohvessori
Agno kirjoitti:
Kehittävää, kerrassaan. Todellakin korkealentoista keskustelua, mutta mitä muuta odottaa ihmiseltä, jonka todellisuus ja ennenkaikkea kyky erottaa todellisuus omista toiveista ja haluista on kutakuinkin olematon. Laskeudun nyt samalle tasolle: todista, että jumala(t) on/ovat olemassa.... Uskovat hörhötykset 0 Järkevät ihmiset 10.
http://www.everystudent.com/features/isthere.html
Oheisessa on TIETEELLISESTI todistettua faktaa siitä että Jumala on olemassa, siinä on ATEISTEILLE selitettävää! - eeh,eh,hee
Rohvessori kirjoitti:
http://www.everystudent.com/features/isthere.html
Oheisessa on TIETEELLISESTI todistettua faktaa siitä että Jumala on olemassa, siinä on ATEISTEILLE selitettävää!Typerys uskoo vaikka rautakankeen.
- horsmanen
eeh,eh,hee kirjoitti:
Typerys uskoo vaikka rautakankeen.
HAHAHAHA, ateistisaatanat eivät voi muuta todistaa niin rupeavat mollaamaan, joko argumentit loppuivat?
- mikki ja kaiuttimet
Teidän täytyy jatkaa virsilaulantaa ja luette kovaan ääneen mikrofoniin ja äänentoistolaitteiston kautta raamattua, katekismusta, avemariaa, mustaa raamattua ja koraania, niin eiköhän siitä saatanan sikiöstä tule vielä kunnon henkevä uskovainen, joka tuosta vaan vasemmalla kädellä vetää homojakin ja muita pahiksia turpaan.
- suntio sontanen
Ehdottomasti, lisää virsiä vaan kehiin. kyllä se on lähimmäisen rakkautta huolehtia ettei naapurit pääse jumalattomille poluille eksymään. johan se sanotaan isossa kirjassakin.
Ehdota yhtiökokouksessa oikein harrasta virsikerhoa taloyhtiön tiloihin vähintään kerran viikossa.
Jos talossa on ateisteja, homoja, tms. asukkaina, näihin täytyy tuo käännytys- ja eheytystyö kohdentaa oikein huomattavalla perusteellisuudella ja antaumuksella. - Piiripieni
meidän virsikerhon kanssa me menemme aina ilahduttamaan naapureita laulamalla jumalan sanaa heidän oven taaksensa, jos sulkevat oven laulamme kahta kovemmin että naapurien sielu pelastuu.
- Hooshi
Kyllä Jumala on olemassa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846