Linkatkaa bloginne tänne

damdam...

Otsikko kertoo kaiken

19

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiiiita
    • weera1
      • tulitikkutyttö

      • -99 tyttö :))
        tulitikkutyttö kirjoitti:

        http://painotonmaailma.blogspot.fi/2014/02/weekend.html?m=1

        Tossa mun blogi c:

        Hei tulitikkutyttö! Luin just noi sun kaikki postaukset :) Tosi kiva blogi, luen sitä oikein mielelläni. Itsekkin tahtoisin kovasti laihtua, mutta en saa pidettyä itseäni kurissa.. Olisin muuten kommentoinut sinne jotain, mutta ei ollut anonyymivaihtoehtoa niin jäi sitten kommentoimatta :( Aion seurailla blogiasi jatkossa ;) Voisitko laittaa enemmän inspiroivia kuvia? :3 Tallensin tuon elokuvan linkin, katson sen varmaan tänään jossain vaiheessa.


    • Flutttershy.
    • gfns
    • Sippeliini1
      • jee jee

        Tykkään sun tyylistä, kertoa ja selittää asioista :)


      • Oikeesti toivoisin h
        jee jee kirjoitti:

        Tykkään sun tyylistä, kertoa ja selittää asioista :)

        Kosketuin siitä itsemurha tekstistä.
        Onneks aloittajalla on sen jälkeen ruvennu elämä luistamaan paremmin


      • riukkatu
        Oikeesti toivoisin h kirjoitti:

        Kosketuin siitä itsemurha tekstistä.
        Onneks aloittajalla on sen jälkeen ruvennu elämä luistamaan paremmin

        Mulla kävi samoin. Järkyttävää lukea, että 14-vuotias on ollut niin lähellä päättää elämänsä. Onneksi hän on päässyt elämässään eteenpäin, kun on kerta nyt 15v.


      • SuOsitteLEn

        Kiva blogi. Seuraan sitä, tosin anonyyminä.
        Kannattaa käydä lukemassa!!


      • muistot pulppuu

        Se oli jännä se Ei tunnu miltään niminen teksti. Laitto ajattelemaan aika paljon, koska itsekin sairastan masennusta.


      • cy6pcp6tcto6c46oc46o
        muistot pulppuu kirjoitti:

        Se oli jännä se Ei tunnu miltään niminen teksti. Laitto ajattelemaan aika paljon, koska itsekin sairastan masennusta.

        Itselläni on vähän sama tilanne


    • bloggaaja

      syntynytepaonnistumaan.blogspot.com

      postaus ideoita ja kommenteja vaa tulemaan:D

    • pullippullippullip
    • 14+2

      http://multilingul.blogspot.fi/

      Kyseessä on ei-muotiblogi. Kirjoitan kaikesta mikä tulee mieleen ja mikä on ajankohtaista. Uusin postaus voi olla hämmentävää luettavaa sillä tein sen ajatuksen virta tekniikalla. Postaukset on englanniksi ja ruotsiksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe