Haluaisin laajentaa kaveripiiriäni ja tutustua sateenkaareviin nuoriin aikuisiin. Baareissa on vaikea tutustua ilman että toinen luulee että haen muutakin seuraa. Setan ryhmät eivät taida tähän vuodenaikaan hirveästi kokoontua? Asun Helsingissä ja olen 21-v.
Vastaukset 9
- Nexus
Täytyykö olla lesbo, vai kelpaako bisse? (:
Olen 23v ja Espoosta :)- tiku1234
Mä oon uudeltamaalta myös ja olis kiva tavata muita tyyppejä :) en oikeen tunne täältä vielä ketään.
- tiku1234
tiku1234 kirjoitti:
Mä oon uudeltamaalta myös ja olis kiva tavata muita tyyppejä :) en oikeen tunne täältä vielä ketään.
Ai ja olen 21 v
- 8+12
Aloita joku joukkueurheilulaji?
- riihimäki
Kantahämeestä ja 22v!:)
- smlzicuci
Moi! Täällä kans yks 20v lesbo helsingistä! olis kiva löytää uusia kavereita, mistä löydämme toisemme:)
- ellieeeeegr
tääl kans yks 24v, aika lähelt hkii kumminkin. uusia kavereita ois kiva saada, mut löytää qruiserista evau :D
oikeesti mä alan olee jo epätoivonen. :D Mää oon 22 ja tampereelta :D uusia kavereita on aina mukava saada :)
- charlieangels234
hei upp. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119757
- 58646
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?68616Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha75555Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55541Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26513- 152444
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40438Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6414- 41405