Eli onko tämä http://www.muovisotilas.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1080&category_id=168&keyword=hk416&option=com_virtuemart&Itemid=107&lang=fi 430e arvoinen ? Ja, kun ei ole kokemusta Muovisotilaan kanssa niin onko se yhtä luotettava kuin Milgear ?
Nopeaa apua HK416 valinassa
5
81
Vastaukset
Ainakin itse voisin maksaa 430€ tuosta. G&G aseet ovat yleisesti laadukkaita.
Ohan tua pulju luotettava myös.- wfwf3
EI ole sen arvoinen koska gg pneumaattinen blowback. ja ggn hoppikumit, moottorit jne.
- Heckler&Koch416
Kiitos soviet.sniper ja vähemmän kiitos wfwf3 koska trolololo sillä tuo G&G RK95 on minulla ollut ja siinä oli pneuumaattinen blowback ja se toimi täydellisesti, mutta ainahan sen trollinkin pitää tulla kommentoimaan.
- Heckler&Koch416
No ajan myötä tulee osat vaihtumaan varmaan Lonexin A1 mottiin, m120 jouseen, vahvikeviilaukset, Prometheuksen m4 sisäpiippuun, deans-liittimiin ja lonexin 70 asteen hoppikumiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302806- 1422636
- 1372197
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162143Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131880Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591394Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311236Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891172Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381128