Rosa puhuu jälleen kerran asiaa:
http://www.hs.fi/elama/Seksiä silmät sidottuina/a1386646495218
"Mitä se sellainen vapautuminen on, että mies haukkuu naistaan vitun läskiksi? Ihmiset valitsevat puolisoitaan painon perusteella. Aivan kuin seksi ja elämä tuntuisivat paremmalta vähärasvaisen ihmisen kanssa. Jos keskittyy kuuntelemaan ihmistä, tunnustelemaan häntä, huomaa ulkonäön merkityksettömyyden.
Olen kohtuullisen vakuuttunut siitä, että jos ihmiset eivät olisi parinmuodostuksessaan niin ulkonäkökeskeisiä, useampi kykenisi löytämään rinnalleen sopivan kumppanin. Jos vain laiha ja nätti nainen kelpaa, ei ihme että moni jää yksin."
Kumppanin valinta painon perusteella on typerää
63
637
Vastaukset
- jaapa jaa jaa jaaaaa
Mä luulen, tai itse asiassa olen varmakin siitä että varsinkin meillä naiset ovat miehiä enemmän ulkonäkökeskeisiä, tai vielä paremmin sanottuna vain siltä pohjalta miehiä arvottavia miten panettavan näköiseksi ja oloiseksi näitä kokevat. Toki miehetkin aina arvostavat naisessa ennen muuta sen ulkonäköä, mutta miehet ovat naisia paljon enemmän valmeita tinkimään hyvinkin paljon naisen ulkonäöstä. Tietty se jos nainen on jo vanha ja rupsahtanut kurppa niin mitäpä sillä enää juuri kukaan mies mitään tekee, siis ainakaan naisena häntä ajatellen.
- mies32
voihan balttian gubbe, mikä älyn väläys taas. Vanhapoika joka ei ole koskaan saanut..... juu u. Varsinainen asiantuntija.
- no joopa jaapa joooo
mies32 kirjoitti:
voihan balttian gubbe, mikä älyn väläys taas. Vanhapoika joka ei ole koskaan saanut..... juu u. Varsinainen asiantuntija.
"voihan balttian gubbe, mikä älyn väläys taas. Vanhapoika joka ei ole koskaan saanut..... juu u. Varsinainen asiantuntija."
Tuskin osaat lukea tämän murjaisusi sinne päinkään niin kuin mitä minä siitä tulkitsen. Tosin en ole varma josko minunkaan tulkintani ihan oikeaan osuu, mutta varmasti sinne päin kuitenki.
Tuossa kommentissani siis varsinaisen ikisinkkumieheksi päätyneen miehen näkökulmasta asiaa tarkastelin, enkä siis välttämättä sinun näkökulmastasi jos et tällainen ole. En kuitenkaan niin paljon henkilökohtaisesta näkökulmastani tätä kommenttiani kuin mitä sen mukaan mitä olen miehien käytöstä seurannut näihin pariutumis- tai ylipäätänsä naisasioihin liittyen.
Mitä tulee siihen josko olen saanut naisia, niin hyvinkin niitä oli satavissa jotain 20v asti, ja kyllä niitä mukaan melkein aina lähtikin, tanssipaikoilta niitä aikanaan tuli mukaansa otettua ja niiden kämpillä öitäkin joskus sängyssä . Mutta myöhemmin asiat ovat menneet niinkuin ovat, ja minun on varmasti turha niistä jutuista varsinkin jollekkin kaltaisellesi kertoa. En siis todellakaan ollut naisia pyydystelemässä vaan ihan jotain muuta tähän liittyi. Toki pitkästä aikaa naisrintamalla ajatellen siinä 30v tunki vielä tarjolle yksi nainen, ja vähän yritin hänen kanssaan ollakkin, mutta ei siitä naisesta enää ollut minun nasisekseni, olisi ehkä hyvinkin ollut jos olisin hänet samoin tavannut hänen ollessaan jotain 10 vuotta nuorempi ja vailla tiettyä historiaansakin, mutta hän oli tuolloin jo 5 vuotta minuakin vanhempi.
- Salimies80
Te Emmi ja Rosa voitte ihan rauhassa antaa jonkun iljettävän plösön nussia itseänne. Itse halua hoikan, nätin naisen joka pitää alapäänsä siistinä.
- läskiä läskiä...
Ottaisitko ap itse 200-kiloisen miehen itsellesi?
- Joo, niinpä
Aika hiljaista on :)
- kroppien tasot.
"Jos vain laiha ja nätti nainen kelpaa, ei ihme että moni jää yksin."
Laihalle laiha, lihavalle lihava, ei laihan tarvitse hyväksyä lihavaa..- Näin se on
Mutta eihän laiha mies kuitenkaan saa laihaa naista.
- o ok
Näin se on kirjoitti:
Mutta eihän laiha mies kuitenkaan saa laihaa naista.
Kyllä saa: laihoja naisia on paljon laihoja miehiä enemmän. Miehet siitä ylipainosta tuppaavat kärsimään.
- näinn
"Kumppanin valinta painon perusteella on typerää"
niin minustakin, sillä rasvaprosentti on paljon oleellisempi. Kiinteä ja lihaksikas nainen voi painaa muutaman kilon enemmän... - näinn
en ymmärrä vieläkään, miksi jotkut tahtovat olla tahallaan lihavia?!
Tuossa tulevaisuus?
http://www.youtube.com/watch?v=NfxFn1IqHo4 - kamalaa sortoa
Joo, ja ihan älytöntä, että miehen pitää treenata 2 tuntia päivässä ollakseen lihaksikas. Kyllä kaikille naisille pitäisi kelvata myös rimpulatkin miehet, jotka eivät treenaa.
- PÄIVYSTÄVÄ FEMINISTI
RIMBULA MIES EI OLE TURVALLINEN!!!!
- työttömän ATM:n perikunt
Rumalla naisella ei tee mitään
Joku joskus sanoi, ettei ole väliä, onko nainen yli- vai alipainoinen, kunhan olisi henkisesti tasapainoinen. Tosin missä on ne tasapainoiset anorektikot tai ahmatit?
- -M-
Eli järjenkäyttöä lisää parinvalintaan? Ei mikään huono idea. Mutta voi ei! Sehän tarkoittaisi myös kemioiden ja kipinöiden kyseenalaistamista. Ei, kyllä ne on jotain paljon syvällisempää ja romanttisempaa. Niistä pidetään kiinni, eikö niin?
- 6275644333
no tottakai. Eihän tässä ätmien persettä aleta nuolemaan.
- kesämies32
Onko trolli-roosa koskaan kirjoittanut yhtäkään tekstiä, joka olisi ns. miehen puolella?
Se on kumma, että nykyään yksilöltä ei saa odottaa minkäänlaista itsekuria. Läskiys johtuu energiapitoisesta ruuasta ja sen liiasta mättämisestä. Roosa ei kuitenkaan näe ongelmaa siinä mikä naisen ylipainon aiheuttaa, kaikki vain kaadetaan miehen päälle, joka ei suostu ottamaan läskiä naista. Logiikkaa parhaimmillaan.Liikalihavuus ei johdu pelkästään liiallisesta syömisestä, vaan kyseessä on infektioperäinen sairaus. Tutkimusten perusteella voi sanoa että rasvakudosta paisuttavat immuunipuolustuksen syöjäsolut, eli makrofagit, joita ylipainoisilla on huomattavan paljon läskin seassa, jopa 50% koko painosta. Lisäksi liikalihavuuteen liittyy tulehdus, joten on aika no-brainer että kyseessä on infektioperäinen ongelma.
Voisin kyllä linkittää kasan oikeita tutkimuksia tähän aiheeseen liittyen, mutta palstan tason tuntien ei kannata.
http://penttihuovinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/42167-laskissa-muhii-tulehdus
- Ikisinkku M
Rosa ääniä kalastellakseen puhuu jälleen tuhanteen kertaan jauhettua p..a joka ei todeksi muutu vain sitä toistamalla. Olisi hienoa kun arvon naiset edes yhden kerran tai edes yksi nainen joskus sen tajuaisi ja myöntäisi että joo, tahdon laihtua ja näyttää hyvältä jotta mieheni tehtävä rakastajanani olisi helpompi. Millainen armo ja hyvyys tuollaisessa naisessa henkilöityisikään verrattuna harpyijoihin jotka vaatii lähes mahdottomia, pane poika pane, sinun kuuluu panna aina kun minua haluttaa, jos ei joskus seisokaan sinussa on vika, ei läskeissä, Rosakin kolumnissaan sanoi niin.
- Rosa ei ole vuosiin
ollut ehdokkaana yksissäkään vaaleissa, joten ei todellakaan kalastele ääniä. Nuo kirjoitukset vain nostattavat roskakansan vihaa Rosaa kohtaan.
- Ikisinkku M
Rosa ei ole vuosiin kirjoitti:
ollut ehdokkaana yksissäkään vaaleissa, joten ei todellakaan kalastele ääniä. Nuo kirjoitukset vain nostattavat roskakansan vihaa Rosaa kohtaan.
Ehkäpä vihertävä Rosa sitten toteuttaa salakavalaa suurempaa suunnitelmaa, pelastaa maiilmaa ihmiskunnalta rapauttamalla sitä sisältäpäin, kehottaa naisia lihomaan jotta miehet ei kykenisi lisää lapsia maailmaan siittämään.
- viherfeministejä se
Rosa ei ole vuosiin kirjoitti:
Tämän Rosan asema politikkona tai ylipäätänsäkin julkkiksena ja se että häntä viisauksien laukojana pidetään, pohjaa lähinnä siihen että hän on n.s. viherfeministinainenen joita tämä aikamme nyt valtamediassa kovasti suosii.
- mies.
Ei seizo muna läskin naisen kanssa kun ei läski kiihota.
- tätä se on
Tässä tuli se oleellinen. Noin se vaan on. Moni läski nainen olis mukava ja muuten ihan näkönenkin mutta ne löysät siinä ympärillä...
- Käytännön ongelmat
Mutta kun en pysty nussimaan mitään ihrapalloja. Muna ei seiso! Ihan eri juttu kun on teininainen 55kg, johan alkaa sojottaa!
- pppppåååååååååääääää
Raamit on mitä annettu on. Ei pelkästään laihduttamalla eikä edes bodamallakaan tule kukaan hyvän näköiseksi, joskin varsinkin säännölliset pitkäkestoiset lenkkeilyt pitävät terveenä ja siksi myös paremman näköisenäkin. Ei siis tule paljonkaan paremman näköiseksi jos raamit on pahasti pielessä tai on jotain pahempia vikoja. Aivan törkeän paljon ylipainoiset on oma lukunsa, mutta näiden sairaaloisen lihavien bodissa on yleensä kyllä puutteita tai sairauksia muutakin kuin vain hirmuiset läskit. Läskit kyllä pettävät vikoja ja puutteita, peittävät hyvinkin jos läskejä vaan tarpeeksi on.
- näinn
paskapuhetta. Laihduttamalla itsensä normaalipainoiseksi nostaa aina kantajan haluttavuutta. Ja mitkä vitun raamit?
- -------------------
Esimerkiksi sellaiset raamit, että mies voi treenata niitä kuuluisia hartioita vaikka kymmenen vuotta, sen jälkeen kun pituuskasvu loppuu, edes steroideilla saati kaurapuurolla ei hartiat montaa senttiä levene vaikka kuinka treenaisi.
Pituutta ei saa millään konstilla lisää, sen jälkeen kun pituuskasvu on loppunut.
Nainen voi läskinsä laihduttaa parissa kuukaudessa milloin tahansa, ja taas on jono oven takana. Tosin jos nainen on turvottanut itsensä tolkuttoman lihavaksi, niin eihän se roikkuva iho ilman kirurgia katoa vaikka kilot katoaisikin.- --............
Joo, paskat geenit on paskat. Esimerkkikuva: http://www.buzzhunt.co.uk/wp-content/2010/08/inspiration-for-gym-junkies.png
Tuossa on läskissä kunnossa jopa leveämmän oloiset hartiat. Käsiä tutkimalla näkee kyllä, että lihaksia oli jo ennestään alla ja lopputulos taitaa olla pääasiassa laihdutuksen ansiota. Joka tapauksessa huomaa, että ei todellakaan ole leveäharteinen kaveri hyvin kehittyneillä lihaksillakaan.
Uimarit ovat uimareita siksi, että heillä on hyvä perimä siihen. Ei ne laatikkohartiat uimalla tule. - ...
Niin minäkin luulin mutta nähtyäni valokuvia miltä israelilainen mieheni näytti ennen 3v pakollista armeijaa kummasti kapeat hartijat ja kukkakeppikädet olivat muuttaneet muotoaan
- wixxx
Eivät oikeat miehet, oikeassa elämässä, ole mitään kuikeloita teinejä kuolaavia pervoja. Monenlaista äijää kuuluu porukoihin eikä yksikään ole tuollainen.
- m23v.
Ei ole typerää, koska seksi lihavan kanssa tuntuu vastenmieliseltä ja seksi on iso osa parisuhdetta.
Olen harrastanut seksiä lihavan kanssa joten tiedän mistä puhun.- Sama juttu
Oli todella inhottavaa touhua. Kuin sikaa olis pannu
- Dino Rex
Joo ja jos naiset eivät olisi 101 asiassa niin nirsoja, naiset löytäisivät helpommin miehen. Nyt joku raja sille että vain naisilla saa olla standardeja kumppania ajatellen.
Sinänsä ei yhtään yllätä että mielipiteen esittää femakko-Rosa, joka luultavasti on kuitenkin omassa miehessään tykästynyt mm. hyviin tuloihin ja statukseen julkkismaailmassa.- .....
Minä aiemmin tingin standardeista ja suhteet päättyi eroon. Sitten olin useamman vuoden sinkku kunnes löysin mitä etsin.
Mieheni on fiksu, ahkera, erittäin komea, opiskelee hyvään ammattiin, rakastava, sosiaalinen ja huippu hyvä kumppani. Miksi pitäisi tyytyä?
- paskaatammone
Hah, kyllähän naisetkin valitsevat ulkonäön, painon sekä erityisesti pituuden perusteella, ja sitten väitätte että teitä syrjitään? Grow up.
Painohan on vain yksi vaatimuksista, mitä monet asettavat. Kyllähän sitä laatua täytyy olla.
Naisten painoindeksejä on pohdittu tässä blogissa kuvien kera, ja tulokseksi tuli että jos naisen painoindeksi on 22 tai yli, niin ei mikään hoikka tapaus enää.
http://miestennielija.blogspot.fi/2013/10/muodokas-nainen.html
Tämä on pitkälti samassa linjassa omien havaintojeni kanssa, eli jos haluaa hoikan naisen, niin BMI:n tulisi olla noin 20 tai mieluummin alle. Useimmille naisille BMI 22 tai yli tarkoittaa että rasvaa on kertynyt vyötärölle jo jonkin verran ja myös takamukseen.- Lyhyt mies.
Kumppanin valinta pituuden perusteella on typerää
- Ei kukaan
halua hukkapätkää!
- asdf7654
Läski nainen on erikoinen tapaus. Saa kuulemma aina halutessaan miehen muttei kelpaa edes ätmeille.
Jännä miten erilailla itse ymmärsin artikkelin pääpointin verrattuna ketjuun vastanneisiin miehiin.
Pääpointti tässä mielestäni oli, että miehet tekevät valinnan vain ja ainoastaan painon mukaan. Pyöreähkö, hiukan ylipainoinen tai sanotaan nyt suoraan että hiukankin poikkeava siitä 90-60-90 naisesta on automaattisesti turn off ja yök eli miehiä ei kiinnosta tutustua vaikka ihmisenä tämä nainen voisi olla juuri sopiva. Mutta ei, kun se seksi (ja ulkonäkö) on se tärkein asia miehelle. (Siis huom tärkein, en tarkoita että seksi ei olisi tärkeä). Jos tutustuminen tapahtuu vain lakanoiden välissä eikä toiseen tutustuminen muuten paljon kiinnosta, niin voiko tällainen suhde olla kestävä. Tätä käsiteltiin ketjussa "Miksi niin niin harva nainen".
En tiedä, itselleni on tullut semmoinen olo, että jos miehet ovat pääosin tällaisia kuin tämän palstan miehet, niin mieluummin pysyn tässä viimeisimmässä päätöksessäni elää yksin - vaikka hirveän surulliselta ja tuskalliselta se tuntuu.
Eihän minulla edes nyt olisi mitään mahdollisuuksiakaan kun on ylipainoa, ei nyt niin hirveästi kun BMI on kuitenkin alle 25, mutta palstalla olevien miesten kaltaisille olen hirveä norsu johon ei kannata edes tutustua. No eipä silti, kun kukaan ei tule hakemaan tätä kotonaan nysväilevää nörtti naista, niin ei kenenkään edes tarvitse tutustua kun kuitenkin aiheuttaisin oksennusrefleksin.
Koomisinta tällä palstalla ovat viestit, joissa haukutaan naisia pinnallisiksi kun naiset katsovat vain miehen ulkonäköä. Halojaa! Sitä vasta miehet tekevätkin ja
naisen ulkonäkö on pääkriteeri miehille. Tulee mieleen vanha sanonta:" Pata
kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin".- mies32
No eihän aloituksen viestiä voi tuollaisenaan ottaa, kun se on niin lapsellinen. Jos mukaan otetaan muut ulkonäkötekijät, niin osutaan sentään joidenkin miesten kohdalla oikeaan. Suurimmalla osalla kuitenkin lienee samoin kuin itselläni: vaaditaan sekä ulkonäköä, että luonnetta. Luonteeseen perehtyminen vaan kestää kauemmin kun taas ulkonäön näkee heti.
On täällä ollut paljon miehiä, joiden mielestä muhkumpi on parempi ja myös paljon muhkuraisia naisia kertomassa flaksistaan. Saman näkee myös katukuvassa, joten turhaan lievän ylipainosi takia murehdit. mies32 kirjoitti:
No eihän aloituksen viestiä voi tuollaisenaan ottaa, kun se on niin lapsellinen. Jos mukaan otetaan muut ulkonäkötekijät, niin osutaan sentään joidenkin miesten kohdalla oikeaan. Suurimmalla osalla kuitenkin lienee samoin kuin itselläni: vaaditaan sekä ulkonäköä, että luonnetta. Luonteeseen perehtyminen vaan kestää kauemmin kun taas ulkonäön näkee heti.
On täällä ollut paljon miehiä, joiden mielestä muhkumpi on parempi ja myös paljon muhkuraisia naisia kertomassa flaksistaan. Saman näkee myös katukuvassa, joten turhaan lievän ylipainosi takia murehdit.Lisään vielä.
Kun minä olen kyseessä, niin (valitettavasti) asia ei ole niin yksioikoinen.
Minulla on tietysti myös painokompleksi, mitäs minulla nyt ei olisi :-DD
Inhoan kroppaani näin lihavana. Olen laihduttanut kesästä vain vaivaiset 18 kiloa (BMI 29, nyt niukasti alle 25 eli 24.9) kiitos kilpirauhasen vajaatoiminnan ja sen, että tyroksiinin tasoa ei saada normalisoitua (syynä se, että vajaatoiminnan takia on syötävä todella vähän jotta laihtuisi ja se taas pahentaa vajaatoimintaa). Minulle sanotaan, että todella hyvin olet laihtunut (pah!) ja huomaa, että olet laihtunut. Itse en huomaa mitään merkittävää muutosta kropassa. Vain vaatteiden kohdalla huomaan muutoksen, mutta alusvaatteissa olen jopa itse lähellä oksentamista.
Koska en ole tyytyväinen kroppaani, enkä koskaan kyllä tulekaan olemaan, niin sekä tässä ketjussa olevat "läski on oksettava"-viestit, että samaa toistavat viestit muissakin ketjuissa vahvistavat sen, että olen oikeassa, kun inhoan kroppaani ja myös miehet inhoavat kroppaani. Tästä voin sitten kivasti vetää sen johtopäätöksen, että kenellekään en sitten kelpaa joten yksin on elettävä. No enhän minä kelpaa itsellenikään.
Jatkan tietysti laihduttamista, tarkkaa tavoitepainoa ei oikeastaan ole, toiveena olisi 13 kiloa pois jolloin BMI olisi 20.6. Mutta en ole silloinkaan tyytyväinen itseeni, en ollut silloinkaan kun BMI oli 18.6.
Tällä etanan vauhdilla 13 kiloa on poissa varmaan loppukesästä, "jipii".- mies32
femnerd kirjoitti:
Lisään vielä.
Inhoan kroppaani näin lihavana. Olen laihduttanut kesästä vain vaivaiset 18 kiloa (BMI 29, nyt niukasti alle 25 eli 24.9) kiitos kilpirauhasen vajaatoiminnan ja sen, että tyroksiinin tasoa ei saada normalisoitua (syynä se, että vajaatoiminnan takia on syötävä todella vähän jotta laihtuisi ja se taas pahentaa vajaatoimintaa). Minulle sanotaan, että todella hyvin olet laihtunut (pah!) ja huomaa, että olet laihtunut. Itse en huomaa mitään merkittävää muutosta kropassa. Vain vaatteiden kohdalla huomaan muutoksen, mutta alusvaatteissa olen jopa itse lähellä oksentamista.
Koska en ole tyytyväinen kroppaani, enkä koskaan kyllä tulekaan olemaan, niin sekä tässä ketjussa olevat "läski on oksettava"-viestit, että samaa toistavat viestit muissakin ketjuissa vahvistavat sen, että olen oikeassa, kun inhoan kroppaani ja myös miehet inhoavat kroppaani. Tästä voin sitten kivasti vetää sen johtopäätöksen, että kenellekään en sitten kelpaa joten yksin on elettävä. No enhän minä kelpaa itsellenikään.
Jatkan tietysti laihduttamista, tarkkaa tavoitepainoa ei oikeastaan ole, toiveena olisi 13 kiloa pois jolloin BMI olisi 20.6. Mutta en ole silloinkaan tyytyväinen itseeni, en ollut silloinkaan kun BMI oli 18.6.
Tällä etanan vauhdilla 13 kiloa on poissa varmaan loppukesästä, "jipii".Uskomattoman hyvä vauhtihan tuo on ja täytyyhän sen näkyä selvästi. Mutta ilmiselvästi suurin ongelma löytyy pääsi sisältä. Hyvä kuitenkin, että sekin on työn alla.
- nörttimies
En kyllä tunnista itseäni kirjoittelustasi. Minulle kelpaa pyöreä nainen siinä missä hoikkakin jos luonne vaan nappaa ja ei tupakoi. Itselläkin on tuota ylipainoa mitä nyt yrittänyt lenkkeilyllä ja salilla pudottaa (2kg lähtenyt 3 viikossa). Tässä on pakit saatu oman ulkonäön takia tämän kuun aikana jo viideltä ''tavalliselta'' naiselta. Olen päättänyt, että kun kerta olen itse tämmöinen taide, musiikki, elokuva, kirjallisuus, videopeli ja animenörtti niin etsitään sitten samankaltaista naista kun ei tunnu näille ''normaaleille'' kelpaavan.
nörttimies kirjoitti:
En kyllä tunnista itseäni kirjoittelustasi. Minulle kelpaa pyöreä nainen siinä missä hoikkakin jos luonne vaan nappaa ja ei tupakoi. Itselläkin on tuota ylipainoa mitä nyt yrittänyt lenkkeilyllä ja salilla pudottaa (2kg lähtenyt 3 viikossa). Tässä on pakit saatu oman ulkonäön takia tämän kuun aikana jo viideltä ''tavalliselta'' naiselta. Olen päättänyt, että kun kerta olen itse tämmöinen taide, musiikki, elokuva, kirjallisuus, videopeli ja animenörtti niin etsitään sitten samankaltaista naista kun ei tunnu näille ''normaaleille'' kelpaavan.
Palstalla kun suurin osa miehistä on sitä mieltä, että vain hoikka kelpaa ja kun sitä toistellaan yhdessä sun toisessa ketjussa, niin tulee helposti ajateltua, että näin se vaan on. Uskon, että ei nyt kaikki miehet jaa palstan miesten mielipidettä kuitenkaan, mutta kun itselläni on olematon itsetunto ja vielä ruokin sitä, niin minun on helppo uskoa palstalaisia.
Hoikistuminen kohottaa itsetuntoa, joten älä nyt vielä luovuta tavallisten naisten suhteen. Voihan se tavallinen nainen ollakin vähän nörtti, mistä sen ulkonäöstä näkee.
Olet kuitenkin uskaltanut tehdä aloitteita. Jatka vaan samaan malliin.
Onnittelut laihtumisestasi ja tsemppiä jatkoon!- Kympin Nainen
femnerd kirjoitti:
Lisään vielä.
Tällä etanan vauhdilla 13 kiloa on poissa varmaan loppukesästä, "jipii".Tuohan on ihan mahtava saavutus, onnea siitä!
Mutta sinun pitäisi iloita asiasta, mikset voi saavutuksestasi iloita? Jotenkin tulee niin surulliseksi kun lukee, ettet siltikään voi olla itseesi tyytyväinen.. Minusta sinulla on uskomattomia voimavaroja, joista et taida itse edes olla täysin tietoinen - sitähän se tarkoittaa jos kykenet tuollaiseen ponnistukseen, vaikkei selkeää palkintoa (sitä hyvää oloa) edes ole tiedossa?
En löydä oikeita tai fiksuja sanoja, mutta nostan hattua tuolle saavutukselle ja niin tulisi sinunkin tehdä - big time. Tsemppiä! Kympin Nainen kirjoitti:
Tuohan on ihan mahtava saavutus, onnea siitä!
Mutta sinun pitäisi iloita asiasta, mikset voi saavutuksestasi iloita? Jotenkin tulee niin surulliseksi kun lukee, ettet siltikään voi olla itseesi tyytyväinen.. Minusta sinulla on uskomattomia voimavaroja, joista et taida itse edes olla täysin tietoinen - sitähän se tarkoittaa jos kykenet tuollaiseen ponnistukseen, vaikkei selkeää palkintoa (sitä hyvää oloa) edes ole tiedossa?
En löydä oikeita tai fiksuja sanoja, mutta nostan hattua tuolle saavutukselle ja niin tulisi sinunkin tehdä - big time. Tsemppiä!Kiitos!
Miksen voi iloita saavutuksistani? Minulla on kovat vaatimukset itseni suhteen, mutta olen ymmärtävainen toisten ihmisten epäonnistumisille.
Olen epäonnistunut elämässäni monen asian suhteen, erityisesti opintojeni osalta mutta myös monessa muussakin. Siksi kai tunnen, etten pysty tekemään mitään hyvin ja oikein. Syvimmässä masennuksessani olen ajatellut, että kaikki mihin kosken muuttuu tuhkaksi.
En oikeastaan tiedä miksi vaadin itseltäni niin paljon. Saattaa olla, että käytän sitäkin ylläpitämään huonoa itsetuntoani ja/tai ajattelemalla, että koska saavutukseni eivät riitä minulle eli en riitä itselleni, niin se tarkoittaa etten riitä kenellekään. En tiedä voiko tätä kutsua kehäpäätelmäksi.
Näitä voin sitten käydä läpi ensi vuoden lopulla, kun terapiani toivottavasti alkaa.
Et ole ensimmäinen, joka on sanonut minulla olevan uskomattomia voimavaroja. Sanamuotokin taisi olla ihan sama. Näin sanoi viimeisin "hoitoryhmääni" tullut mt-sairaanhoitaja, jonka mielipiteitä ja näkemyksiä arvostan suunnattomasti ja joka tuntuu olevan ensimmäinen, joka on osannut tuoda esille sellaisia pointteja
menneisyydestäni, joita en ole itse tajunnut, koska niistä seuranneet toimintatapani ovat tulleet automaattisiksi. Toivottavasti HUs:lta löytyisi rahaa palkata hänet vielä tammikuun jälkeen loppuvuodeksi omaan kuntaani töihin, muuten hän palaa takaisin alkuperäiselle työpaikalleen.
Kai minulla sitten on uskomattomia voimavaroja, kun jo kaksi ihmistä on samaa mieltä ja kai minun pitäisi se uskoa :-)
Kiitos mielipiteestäsi!
Tästä tuli kehuviesti sinulle. Arvostan suuresti mielipiteitäsi!- Kympin Nainen
femnerd kirjoitti:
Kiitos!
Miksen voi iloita saavutuksistani? Minulla on kovat vaatimukset itseni suhteen, mutta olen ymmärtävainen toisten ihmisten epäonnistumisille.
Olen epäonnistunut elämässäni monen asian suhteen, erityisesti opintojeni osalta mutta myös monessa muussakin. Siksi kai tunnen, etten pysty tekemään mitään hyvin ja oikein. Syvimmässä masennuksessani olen ajatellut, että kaikki mihin kosken muuttuu tuhkaksi.
En oikeastaan tiedä miksi vaadin itseltäni niin paljon. Saattaa olla, että käytän sitäkin ylläpitämään huonoa itsetuntoani ja/tai ajattelemalla, että koska saavutukseni eivät riitä minulle eli en riitä itselleni, niin se tarkoittaa etten riitä kenellekään. En tiedä voiko tätä kutsua kehäpäätelmäksi.
Näitä voin sitten käydä läpi ensi vuoden lopulla, kun terapiani toivottavasti alkaa.
Et ole ensimmäinen, joka on sanonut minulla olevan uskomattomia voimavaroja. Sanamuotokin taisi olla ihan sama. Näin sanoi viimeisin "hoitoryhmääni" tullut mt-sairaanhoitaja, jonka mielipiteitä ja näkemyksiä arvostan suunnattomasti ja joka tuntuu olevan ensimmäinen, joka on osannut tuoda esille sellaisia pointteja
menneisyydestäni, joita en ole itse tajunnut, koska niistä seuranneet toimintatapani ovat tulleet automaattisiksi. Toivottavasti HUs:lta löytyisi rahaa palkata hänet vielä tammikuun jälkeen loppuvuodeksi omaan kuntaani töihin, muuten hän palaa takaisin alkuperäiselle työpaikalleen.
Kai minulla sitten on uskomattomia voimavaroja, kun jo kaksi ihmistä on samaa mieltä ja kai minun pitäisi se uskoa :-)
Kiitos mielipiteestäsi!
Tästä tuli kehuviesti sinulle. Arvostan suuresti mielipiteitäsi!No mielestäni tuo voimavara-asia tulee esiin teksteistäsi aika selvästi :)
Mutta sinun tulisi siis suunnata ja käyttää niitä voimavarojasi myös niin, että löytäisit ne syyt miksi itseltäsi niin paljon vaadit, ja kun olet ne syyt löytänyt, niin työstää niitä. Jotta voisit itsellesi olla armollinen, itsesi hyväksyä ja itseäsi terveellä tavalla rakastaa. Aika ironista, tai ehkä paremminkin surullista, että sinä, joka vaikutat (tälläkin palstalla) hyvin ymmärtäväiseltä toisten suhteen ja tuet sekä rohkaiset toisia, olet sitten itseäsi kohtaan niin armoton ja kova.
Olettaisin että olet näitä asioita aika paljon tutkinut, joten en ala mitään itsetuntoluentoa pitämään. Ja netistähän löytyy valtavasti materiaalia, josta voi apua olla. Itse olen jonkinlaisen ”armokoulun” omalta osaltani läpikäynyt, niin sen verran sanon vaan, että hyvinkin yksinkertaisilla asioilla voi päästä eteenpäin -etenkin kun sinun ilmeisesti pitää vielä pitkään odotella sinne terapiaan pääsyä, niin kannattaa ottaa kaikki ”itsehoitokeinot” käyttöön myös.
Niitä yksinkertaisia asioita on esim. sen tarkkaileminen miten puhut itsellesi (oman pään sisäinen puhe, jota kai kaikki käymme). Puhutko itsellesi aina negatiivisesti ”En taaskaan saanut mitään aikaiseksi, ei kukaan voi minusta välittää, tämänkin mokasin, turha on yrittää koska kuitenkin mokaan sen”? Jos näin on, niin voit aloittaa siitä, että puhut itsellesi positiivisesti ”Tuon tein hyvin, siinä tilanteessa ilahdutin ystävää ja olin hyvä ystävä, olen ollut uskomattoman sinnikäs laihdutusprojektissani” jne. Puhut täällä muille positiivisesti, mm. minulle (kiitos vaan kaikista kauniista sanoistasi!), joten sinun tulisi kohdella itseäsi samalla tavalla kuin kohtelet muita. Muista että olet kuitenkin oman elämäsi tärkein ihminen - saattaa kuulostaa itsekkäältä, mutta sitä se ei ole oikein ymmärrettynä.
Toinen esimerkki voisi olla ns. positiivisuuslistat. Kirjaat ylös asioita, joista olet onnellinen/tyytyväinen omassa elämässäsi ja itsessäsi. Kirjaaminen konkretisoi asioita ja saattaa avata silmiä eri tavalla kuin asioiden päässä pyörittely.
Mutta näiden esimerkkien mainitseminen ei tarkoita sitä, että kuvittelisin joidenkin syvempien traumojen tms. poppaskonsteilla tuosta noin vain yön yli hoidettavan. Tarkoitan vain sitä, että koska kyseessä on sinun elämäsi, niin kaikkia keinoja kannattaa käyttää - vuoden odotus terapiaan on kuitenkin pitkä aika. Ehkä siellä terapiassa pääset kiinni niihin syvempiin syihin, mutta odotellessa voit käyttää monia ”tukikeinoja”. Kympin Nainen kirjoitti:
No mielestäni tuo voimavara-asia tulee esiin teksteistäsi aika selvästi :)
Mutta sinun tulisi siis suunnata ja käyttää niitä voimavarojasi myös niin, että löytäisit ne syyt miksi itseltäsi niin paljon vaadit, ja kun olet ne syyt löytänyt, niin työstää niitä. Jotta voisit itsellesi olla armollinen, itsesi hyväksyä ja itseäsi terveellä tavalla rakastaa. Aika ironista, tai ehkä paremminkin surullista, että sinä, joka vaikutat (tälläkin palstalla) hyvin ymmärtäväiseltä toisten suhteen ja tuet sekä rohkaiset toisia, olet sitten itseäsi kohtaan niin armoton ja kova.
Olettaisin että olet näitä asioita aika paljon tutkinut, joten en ala mitään itsetuntoluentoa pitämään. Ja netistähän löytyy valtavasti materiaalia, josta voi apua olla. Itse olen jonkinlaisen ”armokoulun” omalta osaltani läpikäynyt, niin sen verran sanon vaan, että hyvinkin yksinkertaisilla asioilla voi päästä eteenpäin -etenkin kun sinun ilmeisesti pitää vielä pitkään odotella sinne terapiaan pääsyä, niin kannattaa ottaa kaikki ”itsehoitokeinot” käyttöön myös.
Niitä yksinkertaisia asioita on esim. sen tarkkaileminen miten puhut itsellesi (oman pään sisäinen puhe, jota kai kaikki käymme). Puhutko itsellesi aina negatiivisesti ”En taaskaan saanut mitään aikaiseksi, ei kukaan voi minusta välittää, tämänkin mokasin, turha on yrittää koska kuitenkin mokaan sen”? Jos näin on, niin voit aloittaa siitä, että puhut itsellesi positiivisesti ”Tuon tein hyvin, siinä tilanteessa ilahdutin ystävää ja olin hyvä ystävä, olen ollut uskomattoman sinnikäs laihdutusprojektissani” jne. Puhut täällä muille positiivisesti, mm. minulle (kiitos vaan kaikista kauniista sanoistasi!), joten sinun tulisi kohdella itseäsi samalla tavalla kuin kohtelet muita. Muista että olet kuitenkin oman elämäsi tärkein ihminen - saattaa kuulostaa itsekkäältä, mutta sitä se ei ole oikein ymmärrettynä.
Toinen esimerkki voisi olla ns. positiivisuuslistat. Kirjaat ylös asioita, joista olet onnellinen/tyytyväinen omassa elämässäsi ja itsessäsi. Kirjaaminen konkretisoi asioita ja saattaa avata silmiä eri tavalla kuin asioiden päässä pyörittely.
Mutta näiden esimerkkien mainitseminen ei tarkoita sitä, että kuvittelisin joidenkin syvempien traumojen tms. poppaskonsteilla tuosta noin vain yön yli hoidettavan. Tarkoitan vain sitä, että koska kyseessä on sinun elämäsi, niin kaikkia keinoja kannattaa käyttää - vuoden odotus terapiaan on kuitenkin pitkä aika. Ehkä siellä terapiassa pääset kiinni niihin syvempiin syihin, mutta odotellessa voit käyttää monia ”tukikeinoja”.Kyllä tässä paljon on työstämistä. Minun on vaan todella vaikeaa keskittyä itseeni, koska minulla on muita ihmisiä joiden asioita joudun hoitamaan. Äitini ja tätini asioita, murehdin isäni (vaikka koen kaunaa isääni kohtaan, mutta onhan hän silti isäni) ja hänen siskonsa asioita vaikken niille voi mitään, kun he asuvat toisessa maassa. Ja tunnen epäonnistuvani asioiden hoidossa, koska en jaksa kunnolla hoitaa niitä, koska en ole terve. Minulla on jatkuva riittämättömyyden tunne. Ja aina vaan tulee uusia asioita hoidettavaksi ja uusia murheita.
Olen pistänyt itseni ja oman elämäni täysin taka-alalle.
Juu-u, puhun itsestäni negatiivisesti mielessäni, haukun itseäni myös ääneen, eritoten äidilleni ja tädilleni.
Yritän joskus muistaa kehuakin itseäni, mutta se tapahtuu harvoin. Kun olen epäonnistunut kaikessa, niin eipä sitä hirveästi luota omaan itseensä eikä varsinkaan omaan tekemiseensä. Mutta pitäisi vaan yrittää siitä huolimatta. Jospa laitan post it-lappuja sinne sun tänne, joihin kirjoitan positiivisia asioita itsestäni :-D
Positiivisuuslista. Voi ei, kun en keksi mitään positiivista saavutuksistani, saati itsestäni. Miettimisessä menee kyllä aikaa ja ehkä pitäisi sitä kysyä tutuiltani.
Kaikki neuvot ovat hyväksi. En voi kuitenkaan laittaa kaikkea toivoani terapiaan, tai en tiedä onko se hyvä asia, että odotan sen ratkaisevan kaiken tuosta vaan simsalabim. Olen kyllä asennoitunut niin, että se on viimeinen toivoni, mutta paremmin ehkä pääsisin alkuun, jos pystyisin saamaan jotain ahaa-elämyksiä lisää. Joitain asioita olen menneisyydestäni saanut "purettua" jo tänä vuonna, eli edistystä on hiukan tapahtunut.
Olen aiemmin pitänyt höpöhöpönä itsehoito-oppaita ja kuinka asenteiden muutoksella voisi auttaa purkamaan "tunnelukkoja", olen inhonnut jo pelkästään tuota sanaa.
Mutta kesällä satuin löytämään sivuston http://tinybuddha.com
Sivuilta löytyy paljon eri aiheisiin liittyviä ajatuksia ja sanontoja kuten esimerkiksi:
"Accept your past without regret, handle your present with confidence, and face your future without fear." - Unknown- Älä jumalauta
femnerd kirjoitti:
Palstalla kun suurin osa miehistä on sitä mieltä, että vain hoikka kelpaa ja kun sitä toistellaan yhdessä sun toisessa ketjussa, niin tulee helposti ajateltua, että näin se vaan on. Uskon, että ei nyt kaikki miehet jaa palstan miesten mielipidettä kuitenkaan, mutta kun itselläni on olematon itsetunto ja vielä ruokin sitä, niin minun on helppo uskoa palstalaisia.
Hoikistuminen kohottaa itsetuntoa, joten älä nyt vielä luovuta tavallisten naisten suhteen. Voihan se tavallinen nainen ollakin vähän nörtti, mistä sen ulkonäöstä näkee.
Olet kuitenkin uskaltanut tehdä aloitteita. Jatka vaan samaan malliin.
Onnittelut laihtumisestasi ja tsemppiä jatkoon!ota näitä höpinöitä tosissasi
- femnerd!
Älä jumalauta kirjoitti:
ota näitä höpinöitä tosissasi
Puhutko minulle vai nörttimiehelle?
- nörttimies
femnerd! kirjoitti:
Puhutko minulle vai nörttimiehelle?
Veikkaan vahvasti, että teksti oli suunnattu hyökkäys minulle, koska palstan miesten mielestä tuntuu olevan rikos jos joku ei ole yhtä katkera ja pettynyt ja yrittää parantaa elämän tilannettaan omin voimin.
Hoikistuminen ei kyllä paranna itsetuntoani sillä minulla on aina ollut hyvä itsetunto olin sitten hoikassa tai pulskassa kunnossa. Johtunee kai siitä, että harvemmin välitän muiden ihmisten mielipiteistä jos niiden on tarkoitus olla negatiivisia. Lähinnä pidän vain terveyttäni yllä kuntoilemalla ja kun pudottaa painoa niin voi ihan hyvillä mielin viettää semmoisen viikonloppu päivän kun napsii keksejä ja teetä ilman, että miettii niistä koituvia kiloja.
Tuosta tavallisesta naisesta niin se taitaa poiketa meidän kummankin näkemyksestä hiukan. Minun silmissäni tavallinen nainen on se joka käy töissä tai opiskelee, harrastaa vaikka potkunyrkkeilyä ja sisustamista, ei oikein ymmärrä nörteimpiä harrastuksia kuten videopelit tai erilaiset japanilaiset korttipelit.
Nörttinainen taas on sellainen joka harrastaa videopelejä, animea, piirtää/maalaa/kirjoittaa/soittaa instrumenttia, opiskelee tai työskentelee tiede, taide/musiikki/kulttuuri tai atk-alalla tai jollain muulla vastaavalla, katselee elokuvia, saattaa hyvinkin pelata netissä jotain peliä ja chattaa esim. skypen kautta pelikavereiden kanssa. Ovat yleensä myös vähemmän liikunnallisia, kuin tavalliset naiset, mutta osa harrastaa kuitenkin jotain liikuntaa ja toiset ei mitään.
Minulla on pari tälläistä nörttinaista ihan vain ystävinä (ei ole sitä kemiaa heidän kanssaan ollut). Puhuvat aika paljon mm. fantasiakirjallisuudesta ja yksi jopa keräilee pelien artbookkeja.
- 67l666
Aina samaa pas-kaa..
Ei se ettei lihava kelpaa tarkoita että laiha kelpaisi.
NORMAALI PAINO on se mikä kannattaa pitää ihan jo itsensä vuoksi.
Naiset itse valitsevat miehiä milloin pituuden, painon, lihaksikkuuden, varallisuuden, parran, viiksien, kaljuuden yms perusteella ja täällä itketään kun mies ei halua lihavaa naista :DDDDDDDDD- PÄIVYSTÄVÄ FEMINISTI
"Naiset itse valitsevat miehiä milloin pituuden, painon, lihaksikkuuden, varallisuuden, parran, viiksien, kaljuuden yms perusteella ja täällä itketään kun mies ei halua lihavaa naista :DDDDDDDDD"
MIEHEN PITUUS ON TÄRKEÄÄ!!! NAISEN PITÄÄ SAADA TuNTEA ITSENSÄ NAISCHEKSI, EIKÄ SIIHEN PYSTY JONKUN PIKKUMIEHEN KANSSA, JollA ON LUULTAVASTI PAHA NABOLEON-KOMBLEKSI!!!
NAISEN PAINOLLA TAAS EI OLE MITÄÄN MUUTA VIRKAA KUIN SE, ETTÄ SEN AVULLA MIES PÄÄSEE TOTEUTTAMAAN OMAA PINNALLISUUTTAAN JA NAISVIHAANSA!!!
- omegamies
Mitä se sellainen vapautuminen on, että nainen haukkuu miestään vitun nössöksi ja mikkihiireksi? Ihmiset valitsevat puolisoitaan sosiaalisen statuksen perusteella. Aivan kuin seksi ja elämä tuntuisivat paremmalta ekstrovertin alfan kanssa. Jos keskittyy kuuntelemaan ihmistä, tunnustelemaan häntä, huomaa sosiaalisen statuksen merkityksettömyyden.
Olen kohtuullisen vakuuttunut siitä, että jos ihmiset eivät olisi parinmuodostuksessaan niin ulkonäkö ja status keskeisiä, useampi kykenisi löytämään rinnalleen sopivan kumppanin. Jos vain korkean statuksen mies, laumansa alfauros, kelpaa, ei ihme että moni jää yksin. - quake
Rosa ampuu taas ohi. Harva mies jättää naisen kelpuuttamatta vaikka sen takia jos tämän painoindeksi on 25. Nykyään vaan "pyöreä" etc nainen tarkottaa sitä että pituudesta riippumatta paino alkaa vähintään kasilla. Oma käsitys pyöreäastä naisesta voisi olla vaikka 170cm pitkä ja max 73 kg. Kyllä tuossa on jo pyöreä. Ihmeellisesti 170cm ja 95 kg luulee olevansa vieläkin vasta pyöreä...
Toinen asia joka tässä keskustelussa häiritsee jatkuvasti on se, että paino rengastetaan omaksi saarekkeeksi josta ei saa sanoa mitään. Esimerkiksi moni nainen ei hyväksy sitä että mies polttaa tupakkaa tai juo vaikka joka ilta kolme kaljaa. Miksi siitä saa sanoa? Miksi saa jättää miehen sen takia jos mies tykkää juoda kaljaa joka ilta? Ei tuosta määrästä kukaan humalaan tule eikä muutenkaan vaikuta mihinkään.
Kyllähän suomessa olisi paljon enemmän pariskuntia kun naiset eivät aina katsoisi miehen pituutta. Pituus on vielä asia johon mies ei voi vaikuttaa niin naurettavaa tehdä siitä kynnyskysymys.
Se pitää vielä sanoa, että ainahan miehiä kehotetaan tekemään asialle jotain jos ei naisia saa. Pitää pukeutua paremmin, treenattava, hankittava hyvä työ etc. Jos nainen ei lihavana saa miestä ja joku vihjasee että voisi painonpudotus auttaa niin heti hyökätään takaisin "minä en minkään miehen takia ala laihduttamaan, jos en kelpaa tälläisenä niin mies ei ole arvoiseni". - 17+6
Jep kyllä tukevakin nainen kelpaisi, jos muuten tulisi hyvin toimeen. En edes lue pois mahdollisuutta laihduttaa vaikka molemmat sitten yhdessä. Valitettavasti naisilla onkin liuta muita syitä millä hylkiä minut joten samapa tuo varmaan. AP viittaa nähtävästi laihoihin ja komeisiin miehiin joilla on muuteskin kysyntää naisien keskuudessa, että heidän pitäisi vielä ottaa lisää naisia rinkiinsä.
- 3+18
Mikä on se mystinen mikrobi, joka lihomisen ja diabeteksen käynnistää. Lihavuus on koko elimistön kokonaisvaltainen tulehdustila. Ennen tätä olomuotoa ei ollut havaittavissa näin paljon. Mikä on lihottanut suomalaiset, jos ei ruoka?
- pariutumisen biologi
Jos ajatellaan tätä asiaa siltä kannalta, miksi lihavuus on miesten silmissä niin hirveää, niin asia tulee paremmin ymmärrettäväksi. Lihavuus luetaan nykyisin sairaudeksi, ja sille on myös oma diagnoosinsa. Lihavuus on osa elimistön aineenvaihdunnan häiriintymistä, joka merkitsee laaja-alaista koko elimistön kattavaa tulehdustilaa.
Sukupuolten välisten suhteiden yksi seuraus on lisääntyminen ja terveiden jälkeläisten tuottaminen tämän tuloksena. Miksi mies himoitsisi naista, jonka koko kroppa on tulehtunut? Julmaa, mutta jollain tavalla armottoman luonnon kannalta niin yksinkertaista. Samoin miehet usein ihmettelevät, miksi naiset himoitsevat ulkonäkönsä puolesta vain tiettyjä samoja miehiä. Tämäkin on yksinkertaista. Kuka haluaa oikeasti miehen, jolla on paskat geenit, kun voi saada sellaisen, jolla on hyvät geenit. Poikkeukset vahvistavat säännön, mutta ulkoisen kauneuden, terveyden ja älykkyyden välillä on selvä tilastollisesti todistettu korrelaatio. Tämä on pariutumisen biologiaa. - wixxx
Koomista on että moni naistaan läskiksi haukkuva ei kestäisi sitä että nainen pistäisi itsensä tiukkaan kuosiin.
- Big is better
No minulle kelpaa iso nainen. En ole ulkonäkökeskeinen. Nainen voi hyvin olla 170cm/120kg.
Eihän haittaa että olen itse 165cm/55kg?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082615
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471805Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461397Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3501326Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3451264Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251176Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571113Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H131022- 55976
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21893