juuri nyt? ap kiitollisuuden.
Minkä tunteen tunnet
38
1107
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
krooninen ikävä
- Anonyymi00002UUSI
Tylsyyden
- Anonyymi00003UUSI
Tunteet ovat kauan olleet huonot, koska projekti häiritsi elämääni aivan liian monen vuoden ajan ja työkykykin huononi sen takia!
- Anonyymi00004UUSI
Laitoin juuri käteni hartioillesi takaapäin. Istut syömässä pöytäsi ääressä..
13:23
Naiselta - Anonyymi00005UUSI
Tyytyväinen.
- Anonyymi00006UUSI
Vähän vihaisuutta miehiä kohtaan, mikä saa haukkumaan naisia? Mikä hitto miehiin on mennyt?
- Anonyymi00009UUSI
Se on tämä nykyaikaisten naisten käytös.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on tämä nykyaikaisten naisten käytös.
Miten sitten nykyään naiset käyttäytyy?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten sitten nykyään naiset käyttäytyy?
Reagoivat miesten käytökseen...
- Anonyymi00007UUSI
Ihan neutraali. Helpottunut kun 2 vapaapäivää.
- Anonyymi00008UUSI
Pelko
- Anonyymi00010UUSI
Mistä pelko johtuu?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mistä pelko johtuu?
Ihmisistä.
- Anonyymi00011UUSI
Neutraali ja välillä vihainen.
- Anonyymi00023UUSI
Miksi olet vihainen ja neutraali ?
- Anonyymi00013UUSI
Sellaisen tunteen, että haluan menetetyt palkkarahat!
- Anonyymi00014UUSI
Turhautunut näihin ei täällä ole ketään normi älyistä enää.
- Anonyymi00015UUSI
Ei lähe nyt oikein jutut itselläkään.
- Anonyymi00019UUSI
Ehkä onkin.
Mut ois myös palstan ulkopuolellakin.
- Anonyymi00017UUSI
Sanatonta ja lämmintä läheisyyttä hänen kanssaan.
- Anonyymi00018UUSI
Nyt on sellanen tunne et antaa olla.
Haluan viel keksiä miten saan sellaisen tunteen etten välittäis pätkääkään jostain ihmisestä. Tuskin kyllä ikinä onnistuu, mut jos..... - Anonyymi00020UUSI
Ikävää ja kaipausta olla erään naisen lähellä.
- Anonyymi00022UUSI
Olen väsynyt siihen etten saa tehdä itselle mieluisaa työtä osa-aikaisesti!
- Anonyymi00024UUSI
Tuntuu hyvältä kun hän sanoi tykkäävänsä vartalostani.
- Anonyymi00025UUSI
Sen että sielut tuntee toisensa
- Anonyymi00026UUSI
Vähän villi ja vapaa. 🥳
- Anonyymi00027UUSI
Jalkoja särkee mutta menen katsomaan teeveetä.
- Anonyymi00028UUSI
Nälkä ja pissihätä, vähän janokin.
- Anonyymi00029UUSI
Se mikä näkkyy mun naamasta, jos tulee viereen ja katsoo silmiin. Tai jos vastapäätä tekee jotain muuta.. hei👋🏻
- Anonyymi00031UUSI
Multimaalinen vit utus. Ihan normi päivä siis.
- Anonyymi00032UUSI
Mistä ap olet kiitollinen?
- Anonyymi00033UUSI
Kuin irrallinen nuotti joka jää yksinäisyyteen. Kaikki vetelevät keskisoittoa ja ohittavat sen tärkeimmän, turhana, mitäänsanomattomana. Vaikka siinä piilee se kaiken kauneus. Sinäkin vain jatkat matkaasi vaikka kuulisit kyllä.
- Anonyymi00034UUSI
Mikähän tämä nyt olisi? Päivällä kun heräsin, olo oli melko ok. Siitä se sitten mieliala lähti laskuun ja puhelun jälkeen oli vielä vaikeampi olo. Joka päivä soitan ja kysyn, miten siellä voidaan. Joku kertoo sitten minulle hänen kuulumiset.
Nyt olen taas melko balanssissa ja uskon että loppuilta menee ihan ok. Tunteiden kohtaaminen on todella raskasta, mutta jos ne sieltä tunkee, niin mikä siinä muu auttaa, kuin ottaa koppi. Kaikki ne jossain vaiheessa saavuttaa huippunsa ja siirtyy syrjään. - Anonyymi00035UUSI
Yksinäiseltä.
- Anonyymi00036UUSI
Rauhan, rakkauden ja kiitollisuuden nyt ainakin.
- Anonyymi00037UUSI
Musta tuntuu siltä, että me oltais erottu, vaikka ei koskaan oltu edes yhdessä. Mä oon vähän surullinen, mut toisaalta myös hehkuva. Mä voin tehdä mitä mä haluan, eikä mun tarvitse kokea siitä huonoa omaatuntoa.
- Anonyymi00038UUSI
Sinulla ei siis ole huonoa omatuntoa siitä mitä aikaisemmin tapahtui.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sinulla ei siis ole huonoa omatuntoa siitä mitä aikaisemmin tapahtui.
En oo tehnyt mitään sellaista, mistä pitäisi olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841