juuri nyt? ap kiitollisuuden.
Minkä tunteen tunnet
48
1624
Vastaukset
- Anonyymi00001
krooninen ikävä
- Anonyymi00002
Tylsyyden
- Anonyymi00003
Tunteet ovat kauan olleet huonot, koska projekti häiritsi elämääni aivan liian monen vuoden ajan ja työkykykin huononi sen takia!
- Anonyymi00004
Laitoin juuri käteni hartioillesi takaapäin. Istut syömässä pöytäsi ääressä..
13:23
Naiselta - Anonyymi00005
Tyytyväinen.
- Anonyymi00006
Vähän vihaisuutta miehiä kohtaan, mikä saa haukkumaan naisia? Mikä hitto miehiin on mennyt?
- Anonyymi00009
Se on tämä nykyaikaisten naisten käytös.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on tämä nykyaikaisten naisten käytös.
Miten sitten nykyään naiset käyttäytyy?
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten sitten nykyään naiset käyttäytyy?
Reagoivat miesten käytökseen...
- Anonyymi00045
Ei nää kaikki oo miehiä jotka haukkuu naisia. Kyllä ne jotkut naisetkin oikein nauttii kun pääsevät anonyymisti muita naisia trollaamaan ja haukkumaan. Ehkä ovat vähän vajakkeja tai muuten päästään sekaisin.
- Anonyymi00007
Ihan neutraali. Helpottunut kun 2 vapaapäivää.
- Anonyymi00008
Pelko
- Anonyymi00010
Mistä pelko johtuu?
- Anonyymi00030
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mistä pelko johtuu?
Ihmisistä.
- Anonyymi00011
Neutraali ja välillä vihainen.
- Anonyymi00023
Miksi olet vihainen ja neutraali ?
- Anonyymi00013
Sellaisen tunteen, että haluan menetetyt palkkarahat!
- Anonyymi00014
Turhautunut näihin ei täällä ole ketään normi älyistä enää.
- Anonyymi00015
Ei lähe nyt oikein jutut itselläkään.
- Anonyymi00019
Ehkä onkin.
Mut ois myös palstan ulkopuolellakin. - Anonyymi00046
Tämä. Onko suomi24 menny jo täysin pilalle siitä mitä oli alkuun. Aika hullua on meno täällä kyllä.
- Anonyymi00017
Sanatonta ja lämmintä läheisyyttä hänen kanssaan.
- Anonyymi00018
Nyt on sellanen tunne et antaa olla.
Haluan viel keksiä miten saan sellaisen tunteen etten välittäis pätkääkään jostain ihmisestä. Tuskin kyllä ikinä onnistuu, mut jos..... - Anonyymi00020
Ikävää ja kaipausta olla erään naisen lähellä.
- Anonyymi00022
Olen väsynyt siihen etten saa tehdä itselle mieluisaa työtä osa-aikaisesti!
- Anonyymi00024
Tuntuu hyvältä kun hän sanoi tykkäävänsä vartalostani.
- Anonyymi00025
Sen että sielut tuntee toisensa
- Anonyymi00026
Vähän villi ja vapaa. 🥳
- Anonyymi00027
Jalkoja särkee mutta menen katsomaan teeveetä.
- Anonyymi00028
Nälkä ja pissihätä, vähän janokin.
- Anonyymi00029
Se mikä näkkyy mun naamasta, jos tulee viereen ja katsoo silmiin. Tai jos vastapäätä tekee jotain muuta.. hei👋🏻
- Anonyymi00031
Multimaalinen vit utus. Ihan normi päivä siis.
- Anonyymi00032
Mistä ap olet kiitollinen?
- Anonyymi00033
Kuin irrallinen nuotti joka jää yksinäisyyteen. Kaikki vetelevät keskisoittoa ja ohittavat sen tärkeimmän, turhana, mitäänsanomattomana. Vaikka siinä piilee se kaiken kauneus. Sinäkin vain jatkat matkaasi vaikka kuulisit kyllä.
- Anonyymi00034
Mikähän tämä nyt olisi? Päivällä kun heräsin, olo oli melko ok. Siitä se sitten mieliala lähti laskuun ja puhelun jälkeen oli vielä vaikeampi olo. Joka päivä soitan ja kysyn, miten siellä voidaan. Joku kertoo sitten minulle hänen kuulumiset.
Nyt olen taas melko balanssissa ja uskon että loppuilta menee ihan ok. Tunteiden kohtaaminen on todella raskasta, mutta jos ne sieltä tunkee, niin mikä siinä muu auttaa, kuin ottaa koppi. Kaikki ne jossain vaiheessa saavuttaa huippunsa ja siirtyy syrjään. - Anonyymi00035
Yksinäiseltä.
- Anonyymi00036
Rauhan, rakkauden ja kiitollisuuden nyt ainakin.
- Anonyymi00037
Musta tuntuu siltä, että me oltais erottu, vaikka ei koskaan oltu edes yhdessä. Mä oon vähän surullinen, mut toisaalta myös hehkuva. Mä voin tehdä mitä mä haluan, eikä mun tarvitse kokea siitä huonoa omaatuntoa.
- Anonyymi00038
Sinulla ei siis ole huonoa omatuntoa siitä mitä aikaisemmin tapahtui.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sinulla ei siis ole huonoa omatuntoa siitä mitä aikaisemmin tapahtui.
En oo tehnyt mitään sellaista, mistä pitäisi olla.
- Anonyymi00040
Ikävä
- Anonyymi00041
Hakkapeliitan tunteen öitä
- Anonyymi00042
Ärtymyksen. Maailman tilanteesta.
- Anonyymi00047
Katkeruus,surullinen,rikottu.
- Anonyymi00048
Väsynyt antaa turhien tunteiden ja asijoiden olla. Huomiseen uusin voimin.
- Anonyymi00049
Suru ja haikeus tänä iltana.
- Anonyymi00050
Vastasin tähänkin jo eilen, mutta haluan vastata uudestaan. Tämä päivä on ollut eilistä pahempi. Olen täysin lamaantunut. Haluaisin auttaa läheistä, joka on suljettu laitokseen ja pää sekoitettu erilaisilla lääkkeillä. Se vaan että keinot alkaa olla vähissä. Tässä yhteiskunnassa ei pelata oikeudenmukaisilla säännöillä. Osa porukasta on päätetty tuhota. En tiedä mitä teen tai millä edes jaksan mitään.
- Anonyymi00051
Ei ole hyviä tunteita ketään kohtaan! Tällä hetkellä minusta tuntuu siltä, että yksin oleminen ilman ikäistäni ystävääkään, on minulle juuri oikeaa ja minun näköistä elämää!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1787435Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2354071Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi723374Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut902991Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi172247Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42085100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es131904Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351551Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik461456Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun471401