Minkä tunteen tunnet

Anonyymi-ap

juuri nyt? ap kiitollisuuden.

48

1624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

krooninen ikävä

• Anonyymi00002

Tylsyyden

• Anonyymi00003

Tunteet ovat kauan olleet huonot, koska projekti häiritsi elämääni aivan liian monen vuoden ajan ja työkykykin huononi sen takia!

• Anonyymi00004

Laitoin juuri käteni hartioillesi takaapäin. Istut syömässä pöytäsi ääressä..

13:23

Naiselta

• Anonyymi00005

Tyytyväinen.

• Anonyymi00006

Vähän vihaisuutta miehiä kohtaan, mikä saa haukkumaan naisia? Mikä hitto miehiin on mennyt?

• Anonyymi00009

Se on tämä nykyaikaisten naisten käytös.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Se on tämä nykyaikaisten naisten käytös.

Miten sitten nykyään naiset käyttäytyy?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miten sitten nykyään naiset käyttäytyy?

Reagoivat miesten käytökseen...

• Anonyymi00045

Ei nää kaikki oo miehiä jotka haukkuu naisia. Kyllä ne jotkut naisetkin oikein nauttii kun pääsevät anonyymisti muita naisia trollaamaan ja haukkumaan. Ehkä ovat vähän vajakkeja tai muuten päästään sekaisin.

• Anonyymi00007

Ihan neutraali. Helpottunut kun 2 vapaapäivää.

• Anonyymi00008

Pelko

• Anonyymi00010

Mistä pelko johtuu?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mistä pelko johtuu?

Ihmisistä.

• Anonyymi00011

Neutraali ja välillä vihainen.

• Anonyymi00023

Miksi olet vihainen ja neutraali ?

• Anonyymi00013

Sellaisen tunteen, että haluan menetetyt palkkarahat!

• Anonyymi00014

Turhautunut näihin ei täällä ole ketään normi älyistä enää.

• Anonyymi00015

Ei lähe nyt oikein jutut itselläkään.

• Anonyymi00019

Ehkä onkin.
        Mut ois myös palstan ulkopuolellakin.

• Anonyymi00046

Tämä. Onko suomi24 menny jo täysin pilalle siitä mitä oli alkuun. Aika hullua on meno täällä kyllä.

• Anonyymi00017

Sanatonta ja lämmintä läheisyyttä hänen kanssaan.

• Anonyymi00018

Nyt on sellanen tunne et antaa olla.
      Haluan viel keksiä miten saan sellaisen tunteen etten välittäis pätkääkään jostain ihmisestä. Tuskin kyllä ikinä onnistuu, mut jos.....

• Anonyymi00020

Ikävää ja kaipausta olla erään naisen lähellä.

• Anonyymi00022

Olen väsynyt siihen etten saa tehdä itselle mieluisaa työtä osa-aikaisesti!

• Anonyymi00024

Tuntuu hyvältä kun hän sanoi tykkäävänsä vartalostani.

• Anonyymi00025

Sen että sielut tuntee toisensa

• Anonyymi00026

Vähän villi ja vapaa. 🥳

• Anonyymi00027

Jalkoja särkee mutta menen katsomaan teeveetä.

• Anonyymi00028

Nälkä ja pissihätä, vähän janokin.

• Anonyymi00029

Se mikä näkkyy mun naamasta, jos tulee viereen ja katsoo silmiin. Tai jos vastapäätä tekee jotain muuta.. hei👋🏻

• Anonyymi00031

Multimaalinen vit utus. Ihan normi päivä siis.

• Anonyymi00032

Mistä ap olet kiitollinen?

• Anonyymi00033

Kuin irrallinen nuotti joka jää yksinäisyyteen. Kaikki vetelevät keskisoittoa ja ohittavat sen tärkeimmän, turhana, mitäänsanomattomana. Vaikka siinä piilee se kaiken kauneus. Sinäkin vain jatkat matkaasi vaikka kuulisit kyllä.

• Anonyymi00034

Mikähän tämä nyt olisi? Päivällä kun heräsin, olo oli melko ok. Siitä se sitten mieliala lähti laskuun ja puhelun jälkeen oli vielä vaikeampi olo. Joka päivä soitan ja kysyn, miten siellä voidaan. Joku kertoo sitten minulle hänen kuulumiset.

Nyt olen taas melko balanssissa ja uskon että loppuilta menee ihan ok. Tunteiden kohtaaminen on todella raskasta, mutta jos ne sieltä tunkee, niin mikä siinä muu auttaa, kuin ottaa koppi. Kaikki ne jossain vaiheessa saavuttaa huippunsa ja siirtyy syrjään.

• Anonyymi00035

Yksinäiseltä.

• Anonyymi00036

Rauhan, rakkauden ja kiitollisuuden nyt ainakin.

• Anonyymi00037

Musta tuntuu siltä, että me oltais erottu, vaikka ei koskaan oltu edes yhdessä. Mä oon vähän surullinen, mut toisaalta myös hehkuva. Mä voin tehdä mitä mä haluan, eikä mun tarvitse kokea siitä huonoa omaatuntoa.

• Anonyymi00038

Sinulla ei siis ole huonoa omatuntoa siitä mitä aikaisemmin tapahtui.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Sinulla ei siis ole huonoa omatuntoa siitä mitä aikaisemmin tapahtui.

En oo tehnyt mitään sellaista, mistä pitäisi olla.

• Anonyymi00040

Ikävä

• Anonyymi00041

Hakkapeliitan tunteen öitä

• Anonyymi00042

Ärtymyksen. Maailman tilanteesta.

• Anonyymi00047

Katkeruus,surullinen,rikottu.

• Anonyymi00048

Väsynyt antaa turhien tunteiden ja asijoiden olla. Huomiseen uusin voimin.

• Anonyymi00049

Suru ja haikeus tänä iltana.

• Anonyymi00050

Vastasin tähänkin jo eilen, mutta haluan vastata uudestaan. Tämä päivä on ollut eilistä pahempi. Olen täysin lamaantunut. Haluaisin auttaa läheistä, joka on suljettu laitokseen ja pää sekoitettu erilaisilla lääkkeillä. Se vaan että keinot alkaa olla vähissä. Tässä yhteiskunnassa ei pelata oikeudenmukaisilla säännöillä. Osa porukasta on päätetty tuhota. En tiedä mitä teen tai millä edes jaksan mitään.

• Anonyymi00051

Ei ole hyviä tunteita ketään kohtaan! Tällä hetkellä minusta tuntuu siltä, että yksin oleminen ilman ikäistäni ystävääkään, on minulle juuri oikeaa ja minun näköistä elämää!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      178
      7435
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      235
      4071
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      72
      3374
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      90
      2991
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      17
      2247
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2085
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      13
      1904
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      35
      1551
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      46
      1456
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      47
      1401
    Aihe