Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

Anonyymi-ap

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?

128

3706

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

pelkään et joku tekee sille pahaa

• Anonyymi00026

Tuliko mieleen että ehkä joku teki jo?
        Vai mistä johtuu tämä "katoaminen" kaikkialta.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tuliko mieleen että ehkä joku teki jo?
        Vai mistä johtuu tämä "katoaminen" kaikkialta.

Olet oikeassa. Tehty on jo. Heille annettiin mahdollisuus korjata virheensä, päin vastoin, alkoivat vaan pahentamaan tilannetta.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Olet oikeassa. Tehty on jo. Heille annettiin mahdollisuus korjata virheensä, päin vastoin, alkoivat vaan pahentamaan tilannetta.

Mikä tämän pienoisen teatteriesityksen, eli feikkidialogin funktio taas olikaan palstaäijä? Ihan hirveästi ei kiinnittyneet nämä aiheet toisiinsa

• Anonyymi00076
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Mikä tämän pienoisen teatteriesityksen, eli feikkidialogin funktio taas olikaan palstaäijä? Ihan hirveästi ei kiinnittyneet nämä aiheet toisiinsa

Ei myöskään henkilöaiheet. Kirjoitat varmaan monena henkilönä, että saat mieleisiäsi tarinoita. Sivusta.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Sun palsta, vsmmanen!

• Anonyymi00002

Pelkään, että hän ei vietä tarpeeksi aikaa lastensa kanssa.

• Anonyymi00005

Miksi tuota pelkäät? Onko huono vanhempi?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Hänellä on liikkuvainen työ. En kerro, että miksi pelkään. Sanotaanko ympäripyöreästi, että "Olen havainnut kaikkea eri toimintaympäristöissä".

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hänellä on liikkuvainen työ. En kerro, että miksi pelkään. Sanotaanko ympäripyöreästi, että "Olen havainnut kaikkea eri toimintaympäristöissä".

Eli millaista

• Anonyymi00061
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mikset kerro?

• Anonyymi00063
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Siellä tämä touhukas muista negatiivisia konnotaatioita etsimällä etsivä ”kaipailija” taas menee virran mukana ns

• Anonyymi00064
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Eli millaista

Minä olen havainnut täällä palstaympäristössä trolliäijän kanssa diskuteeraava, ettei sinulla ole kaikki muumit laaksossa, ankat linnassa, miten tämä nyt muotoillaan🙄

• Anonyymi00066
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Mikset kerro?

Millaista tietoa katsot tästä palstaäijän melko poukkoilevasta ja sekavasta kerronnasta löytyvän vai sekö juuri kiehtoo sinua?

• Anonyymi00088
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Mikset kerro?

Ei ole helppoa olla vanhempi.

Negatiivisen palautteen antaminen ei johda hyvään. Täytyy antaa positiivisen kautta. "Osaat tehdä nämä asiat hyvin. Kehittämiskohteena voisi olla tämä."

• Anonyymi00109
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä on ja pelkään.

• Anonyymi00132
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sitä havaitsen myös jos tuijotan yhden ihmisen liikkeitä ja sattuu olemaan pahantahtoinen mielikuva ihmisistä. Näkee, mitä haluaa nähdä.Jos katsoo positiivisella asenteella ihmisiä ei näe mitään ihmeellistä.
        Näin näppärää oletko tullut ajatelleeksi.

• Anonyymi00003

En pelkää mitään. Tiedän että tapahtu mitä tahansa hän pärjää.

• Anonyymi00006

Uskotko siihen?

• Anonyymi00122

Vau. Täällä voi äänestää ilman nikkiä nykyisin. Kokeilin huviseni. Hienoa palsta.

• Anonyymi00004

Joutua työttömäksi!!!!

• Anonyymi00008

Miksi voisi joutua

• Anonyymi00027

Se oli todella kauheaa, kun en pystynyt tekemään töitäkään jatkuvan kertomisen takia. Ihan kuin se olisi ollut kaikkein tärkein asia minulle. Kukaan ei tuntunut ymmärtävän sitä kuinka syvästi inhosin joka ainoaa sanaa kautta rantain kertomiseen liittyen. Alkuvuosina tuntui siltä, että ainoa asia mikä olisi voinut auttaa, olisi ollut kuolema!

• Anonyymi00067
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Se oli todella kauheaa, kun en pystynyt tekemään töitäkään jatkuvan kertomisen takia. Ihan kuin se olisi ollut kaikkein tärkein asia minulle. Kukaan ei tuntunut ymmärtävän sitä kuinka syvästi inhosin joka ainoaa sanaa kautta rantain kertomiseen liittyen. Alkuvuosina tuntui siltä, että ainoa asia mikä olisi voinut auttaa, olisi ollut kuolema!

Kuinka kauan palstasetä juoksuttivat työterveydessä selvittelemässä tätä toimintakyvyn tasoa? Annetaan näille rassukoille vähän nugettia sen suhteen mistä tässä proosassa on kyse

• Anonyymi00007

Pelkään etten saa munaa

• Anonyymi00069

Minäkin palstasetä pelkään etten enää ikinä näe livenä kyrvän kyrpää. Anteeksi karkea ja ehkä hieman ivaava kieli. Botti poistaa tämän kommentin kohta ja kaikki järjestyy👍

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Minäkin palstasetä pelkään etten enää ikinä näe livenä kyrvän kyrpää. Anteeksi karkea ja ehkä hieman ivaava kieli. Botti poistaa tämän kommentin kohta ja kaikki järjestyy👍

Ooks peru kumoa kirjoitus stalkkeri ehkä hieman pikkusieluisella tuulella tänään?

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Ooks peru kumoa kirjoitus stalkkeri ehkä hieman pikkusieluisella tuulella tänään?

Ottakaa näyttökuvat kun vielä ehditte btw

• Anonyymi00097

Kaupasta myyvät. Löytyy tehotuotettuna ja luomuna. Myös maalais-versio. Ei lopu muna kesken.

• Anonyymi00009

Hänen fyysistä vammautumista. Hänet tuntien hän tulisi menettämään sen myötä elämänhalunsa.

• Anonyymi00107

Se on menetetty jo, eikä tarvinnut fyysisesti vammautua.

• Anonyymi00010

Älykkyysosamäärä 0

• Anonyymi00068

Sielu jatkaa kuoleman jälkeen jossain muussa paikassa.
        ÄO ei siten ole koskaan nolla.

• Anonyymi00011

Jos hänen kuolemaansa ja vakavia sairauksia ei lasketa, niin sitten toivon, että ennenaikainen kuolema tai vakava sairaus ei kohtaa niitä ihmisiä, joita hän rakastaa. Haluaisin säästää hänet siltä sydänsurulta.

• Anonyymi00091

Olipa itsekäs kommentti. Ajattelitkin vain itseäsi.

• Anonyymi00120
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Olipa itsekäs kommentti. Ajattelitkin vain itseäsi.

Puhuin tuossa hänen lapsistaan ja muusta perheestään/lähisuvustaan/ystävistään. Hän tietää itse ketä rakastaa, minä en sitä tiedä. En vain halua hänelle sydänsuruja. Piste.

• Anonyymi00012

Minä pidän hänestä huolta.

• Anonyymi00022

😌

• Anonyymi00060

Toivottavasti saan äkkiä uuden asunnon loppuu tämä pelleily.

• Anonyymi00072

Hanki mies vaikka hamsteri alkuun?

• Anonyymi00073
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Toivottavasti saan äkkiä uuden asunnon loppuu tämä pelleily.

Tiiäkkö palstaäijä mikä vois toimia sulle ratkaisuna- asunto ilman rappukäytävää tai paikkakunta ilman tuulimyllyä mikä yätä päivää humajaa kas ei hätää enääN

• Anonyymi00013

Kuulostaa ehkä oudolta, mutta pahinta hänelle mielestäni olisi tällä hetkellä, että hän eroaisi tai menettäisi muuten naisystävänsä. Sitä olen pelännyt viimeiset kaksi vuotta. En tiedä, miten silloin häntä auttaisin ja mitä voisin tehdä.

• Anonyymi00074

Just joo aloittajaäijä. Tämä skeidan jauhaminen elämäntilanteestasi taitaa olla näiden humpuukigalluppien motiivi

• Anonyymi00104
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Just joo aloittajaäijä. Tämä skeidan jauhaminen elämäntilanteestasi taitaa olla näiden humpuukigalluppien motiivi

En ole tehnyt aloitusta enkä ole siis "aloittajaäijä".

• Anonyymi00014

En ajattele tuollaisia.

• Anonyymi00015

Varmaan, että tulisi järkiinsä!

• Anonyymi00016

Kenestä sä oikein puhut,kuka on sun kaivattusi?

• Anonyymi00023

Sama 😂

• Anonyymi00087

Kamalaa 🫢 Kun eihän tässä oikeesti oo mitään vtun järkeä ja kuitenkin on.

• Anonyymi00018

Kamalinta olisi jos se nainen joutuisi kadotukseen. Mutta hän varmaan uskoo Jeesukseen. Pelastuminen kadotukseen joutumasta, on se kun uskoo ja turvaa Jeesukseen ja pysyy siinä uskossa.
      Monet ihmiset ovat LUONEET sellaisen kuvan maailmasta, jossa ei ole Luojaa. Siis pelkästään se, että kuvitellaan ettei olisi Luojaa, on omallalaillaan luomistyötä. Jumalan kuvaksi luotuna, ihminen on luova ja mielikuvituksellinen. Todisteet Jumalasta ovat päivänselviä, mutta ihmiset omasta halustaan sokeita.
      Minulla vaimossa tärkeintä on, että hänelle Jumala/Jeesus on rakas, minun lisäkseni tietenkin.

• Anonyymi00075

Jos tämä aloittajaäijän selostus ei ole narsistista hapatusta hengelliseen asuun naamioiden niin minä olen paavi benedictus

• Anonyymi00077
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Jos tämä aloittajaäijän selostus ei ole narsistista hapatusta hengelliseen asuun naamioiden niin minä olen paavi benedictus

Lisäys puistatti jo ennen ensimmäisenkään kommentin lukemista tämä palstaäijän narsistisesti rakennettu kysymys tässä keu keu gallupissa

• Anonyymi00019

Joutuis muuttamaan vanhemmilleen.

• Anonyymi00030

😂😂 Tota kohtaloa ei toivo pahimmalle vihamiehellekään.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Taitaa yllä olevat kaksi marjaa toivoa juuri sitä. Sorry, on tosi vaikea ymmärtää sellaisten ihmisten motiiveja tehdä asioita. Mitä he kuvittelevat voittavansa, taivaspaikan.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Taitaa yllä olevat kaksi marjaa toivoa juuri sitä. Sorry, on tosi vaikea ymmärtää sellaisten ihmisten motiiveja tehdä asioita. Mitä he kuvittelevat voittavansa, taivaspaikan.

En ymmärrä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

En ymmärrä.

No minä ymmärsin, ehkä se tässä tapauksessa riittää.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

No minä ymmärsin, ehkä se tässä tapauksessa riittää.

Otahan vähän happea nyt.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Otahan vähän happea nyt.

En hengästy edes urheilusuorituksista.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

En hengästy edes urheilusuorituksista.

Sinähän varsinainen kone oot.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Sinähän varsinainen kone oot.

Ei ole ihmisen oma vika millainen hän on.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Ei ole ihmisen oma vika millainen hän on.

🤣🫵

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

🤣🫵

Nimenomaan itseäni tarkoitin, kiitos selvennyksestä.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Otahan vähän happea nyt.

Mitä se sää yritit taas riipiä palstaäijälle tyypillisestä monologilangasta mitä se rakentelee ihan ekstaasissa näihin gallupeihinsa?

• Anonyymi00103
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sori oon kamala 🫣😂

• Anonyymi00123

Ai hautaan?

• Anonyymi00024

Pahinta on sellainen epärehellisyys, jossa henkilö teeskentelee välittävänsä tai jopa rakastavansa jotain ihmistä vaikka käytännössä suunnittelee suurin piirtein tuhoavansa kyseisen ihmisen. Tietenkään tällainen käytös ei ole edes mahdollista ellei ole lahjakas valehtelija. Uskon että jumalakin pitäisi tuollaista pahimpana tekona mitä ihminen voi tehdä toiselle ihmiselle sen empatian puutteen, välinpitämättömyyden, epäloogisuuden, epäoikeudenmukaisuuden, epäinhimillisyyden vuoksi. Murhakin olisi paljon lievempi teko, uskon myös jumalan mielestä, koska se olisi tehty rehellisesti ja siinä olisi ollut edes jotain tunnetta ja välittämistä mukana, vaikka sekin teko on anteeksiantamaton.

• Anonyymi00028

Niinpä, mutta tuo ei ollut sellainen tieto jota en olisi jo tiennyt. Minä osaan lukea ihmisiä mielestäni aika hyvin ja näin paljon sellaista häiritsevää tietyssä henkilössä, jo silloin kun kävin usein pyöräilemässä meren rannalla! Miksi kukaan ei kysynyt jo ennen projektin aloitusta haluanko tutustua oman lapseni ikäiseen, vastaus olisi ollut, EN KOSKAAN!

• Anonyymi00052

Tais just noin käydä..

• Anonyymi00055
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Tais just noin käydä..

Tietenkin ja sen opetus ei ollut rahallinen vaan inhimillinen. Vielä vähemmän voin ymmärtää tuollaisia ihmisiä. Ehkä sen opin, että on olemassa ihmisiä, mitkä valehtelevat niin lahjakkaasti vannoen vaikka minkä jumalan nimeen, mutta silti valehtelevat ja pettävät kaikki lupaukset. En voi heitä mitenkään ymmärtää, koska en itse kykenisi tuollaiseen. No kevennetään hieman tunnelmaa. Oli ihana kesäilta ja sukua oli kutsuttu anopin syntymäpäiville. Ihmeteltiin missäs anoppi viipyy. ”Vaimo, missäs anoppi luuraa?” -> ”Tässä kävi pieni vahinko kun luottokortti ei toiminut kaupassa eilen. Anoppi oli kyllä mukana ja jutteli siinä miehen kanssa. Ehdotin siinä miehelle jos ostat mulle sidukan, saat pitää anopin niin kauan kun haluat. Ai että kyllä maistu kylmä hyvälle. En oo varma pysyykö kahvi lämpimänä ny sitte.”

• Anonyymi00056

Intiaani kiinteistönhoitaja oli kieltämättä outoa from the geccou. 🫣

• Anonyymi00081
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Niinpä, mutta tuo ei ollut sellainen tieto jota en olisi jo tiennyt. Minä osaan lukea ihmisiä mielestäni aika hyvin ja näin paljon sellaista häiritsevää tietyssä henkilössä, jo silloin kun kävin usein pyöräilemässä meren rannalla! Miksi kukaan ei kysynyt jo ennen projektin aloitusta haluanko tutustua oman lapseni ikäiseen, vastaus olisi ollut, EN KOSKAAN!

Siellä meren rannallako monologiäijä nämä tuulimyllyt sijaitsee ja humajaa? Tarkkana nyt porkkanat, eikun kuin porkkanat

• Anonyymi00082
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Tietenkin ja sen opetus ei ollut rahallinen vaan inhimillinen. Vielä vähemmän voin ymmärtää tuollaisia ihmisiä. Ehkä sen opin, että on olemassa ihmisiä, mitkä valehtelevat niin lahjakkaasti vannoen vaikka minkä jumalan nimeen, mutta silti valehtelevat ja pettävät kaikki lupaukset. En voi heitä mitenkään ymmärtää, koska en itse kykenisi tuollaiseen. No kevennetään hieman tunnelmaa. Oli ihana kesäilta ja sukua oli kutsuttu anopin syntymäpäiville. Ihmeteltiin missäs anoppi viipyy. ”Vaimo, missäs anoppi luuraa?” -> ”Tässä kävi pieni vahinko kun luottokortti ei toiminut kaupassa eilen. Anoppi oli kyllä mukana ja jutteli siinä miehen kanssa. Ehdotin siinä miehelle jos ostat mulle sidukan, saat pitää anopin niin kauan kun haluat. Ai että kyllä maistu kylmä hyvälle. En oo varma pysyykö kahvi lämpimänä ny sitte.”

Naurattaa vähän palstaäijä tuon fantasticon puolesta kun on varmaan hylännyt visionsa luettuaan tämän vuodatuksen

• Anonyymi00083
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Intiaani kiinteistönhoitaja oli kieltämättä outoa from the geccou. 🫣

Pah pah. Jos et gubbe tajua, et ymmärrä kulttuuria, mutta älä välitä en minäkään ymmärrä miten eaim tämä nivoutuu monologisi kanssa

• Anonyymi00086
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Pah pah. Jos et gubbe tajua, et ymmärrä kulttuuria, mutta älä välitä en minäkään ymmärrä miten eaim tämä nivoutuu monologisi kanssa

Not your gubbe hun ;)

• Anonyymi00025

Minulla ei ole kaivattua, joten en pohdi tuollaisia asioita!

• Anonyymi00029

Ylensyö ja juo liikaa

• Anonyymi00038

Ketju ylös.

• Anonyymi00040

Eikun alas ja tervetuloa katsomaan alaspäin.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Eikun alas ja tervetuloa katsomaan alaspäin.

Maan alleko pitäis nähdä. Hä?

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Maan alleko pitäis nähdä. Hä?

Meissä on se ero, että minä näen sinut ilman apukeinoja, Sinä et näkisi oikeasti edes apuvälineiden kanssa.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Meissä on se ero, että minä näen sinut ilman apukeinoja, Sinä et näkisi oikeasti edes apuvälineiden kanssa.

Sitten näet poispäin huitaisevan käteni. Illanjatkoa.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Sitten näet poispäin huitaisevan käteni. Illanjatkoa.

Kuten Caesar ele.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Kuten Caesar ele.

Tai keskar- ele. Ei sen takia kannata narsistista naamiota tiputtaa, kannattaa säästää kohtaus parempaan hetkeen

• Anonyymi00095
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Tai keskar- ele. Ei sen takia kannata narsistista naamiota tiputtaa, kannattaa säästää kohtaus parempaan hetkeen

Sillä mitä siitäkään tulisi jos tuolla kentällä ihan oikeissa töissä lähettäis ajamaan perään pitkin jalkakäytävää kun joku jonne osoittaa vastaisuutta. Mutta saahan siitä nyyhkytarinan kuten kengänkärkeä viistänyt klunssi. Kun ollaan väärällä asialla niin

• Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Sillä mitä siitäkään tulisi jos tuolla kentällä ihan oikeissa töissä lähettäis ajamaan perään pitkin jalkakäytävää kun joku jonne osoittaa vastaisuutta. Mutta saahan siitä nyyhkytarinan kuten kengänkärkeä viistänyt klunssi. Kun ollaan väärällä asialla niin

Sinä ja minä liikennevaloissa. Ilman sitä narsistista incelirvettä tuskin olisin osoittanut, että ens kerralla se kans osuu

• Anonyymi00047

Koska minulla ei ole kaivattua en voi vastata tähän kysymykseen!

• Anonyymi00048

En tiedä haluaako huomiota vai saada vain olla rauhassa. Jompikumpi näistä. Ja katastrofin tapauksessa onnistuisiko siitä tekemään sen todistajana, alullepanijana siedettävän kiusan. Miksi muuten vaivautua ajattelemaan toisen puolesta.

• Anonyymi00130

Ei ne ymmärrä. Puskevat varmaan kaikkien hoitajien perässä ja ihmetellään, miksi peräänajoja on , niin paljon.

• Anonyymi00049

Pelkään enemmän sitä mitä hänelle ei ehkä koskaan tapahdu. Ettei koskaan omaa levottomuuttaan tunnista hajanaisuutensa näkymättömiä reunoja. Saa selville mistä itsessään on kyse. Laita puuttuvia palasia paikoilleen. Tunnista mikä ajaa tekemään päättömyyksiä ja juoksemaan kuin hullu koira.

• Anonyymi00053

Mikset auta häntä

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Mikset auta häntä

Jotkut haluavat saada toisessa tuollaista aikaan, kuin pakkomielteenä. Hyvä kysymys: Miksi.

• Anonyymi00085

Juu ainakin pavlovin koirat on hulluja ja ketkä muut, palstasetä? Paganini, jonka otit taannoin jossn männä päivän ketjussa oli viulisti, joka teki diilin devilin kanssa aikana ennen tätä ns gone 27- ilmiötä. Aina voi sivistää itseään ja googlata jos jää vaivaamaan joku sana palstalla. Se voi vähentää kaikkeuden kokemuksia ja jää selvitettäväksi lisääkö se ahristusta vai poistaako sen kokonaan. Oletko valmis luopumaan itsestäsi ns

• Anonyymi00131

Valaistuisit vähän jos ottaisit asioista ensin selvää ja sitte vasta kuvittelet asioita.

• Anonyymi00050

Tääl on ihan hullun negatiivisia juttuja jatkuvasti.

• Anonyymi00051

Eikä ne ole pelkästään puheita. Sanojen asettelusta huomaa joidenkin nauttivan vahingonilosta toisille ja pahan tekemisestä, joten ei voi olla ylpeä paikan inhimillisestä tasosta.

• Anonyymi00058

Ihan vain yritetään tappaa.Ensimmäiset viestit mitä sain täällä oli TUHOAN sinut sen jälkeen kun Panin höljyyksissä vahvat tunnisteet ketä kaipasin.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Ihan vain yritetään tappaa.Ensimmäiset viestit mitä sain täällä oli TUHOAN sinut sen jälkeen kun Panin höljyyksissä vahvat tunnisteet ketä kaipasin.

*panin

• Anonyymi00078
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Vahvat tunnisteet sulla on palstasetä vaikka sivustolla suomi.fi tai kytät.fi. Ei pitäisi olla epäselvää mikä on fasilitoinnin funktio

• Anonyymi00057

Että hän tajuaa liian myöhään, että valitsi väärin.

• Anonyymi00065

Kenties on erittäin onnellinen ja asuvat yhdessä. Kauhea tilanne nyt. Voi voi. Sivusta

• Anonyymi00089

Että hänen kumppaninsa jyrää hänet täysin. Muuttaa häntä ja hänen käsitystä itsestään, alentaa. Että hän ei pysähtyisi huomaamaan kuinka arvokas hän oikeasti on. Omana ihanana itsenään.

• Anonyymi00113

Tuollaista voi yrittää ja toinen voi antaa tiettyyn rajaan asti anteeksi, jolloin on pakko myöntää, että jollakin on liian omituinen tarve ja tavoite.

• Anonyymi00090

Olen elänyt jo kahden vuoden ajan niin tylsää elämää etten ajattele juuri mistään mitään. Kunhan elän päivä kerrallaan ja odotan että sää lauhtuu, jotta voisin tehdä töitä!

• Anonyymi00111

Siitäs sait!

• Anonyymi00092

Ettei hän osaa varoa ja suojautua.

• Anonyymi00093

Ettei hän uskalla kuunnella sydäntään. Miehelle

• Anonyymi00098

Kaivattu vai kaivettu

• Anonyymi00099

Eiköhän tuo ole alkanut jo tapahtumaan. Todellisuus voi olla kivulias juttu. Ei tämä se pahin varmasti ole, mutta riittäväksi uskoisin.

• Anonyymi00100

Kai SE on tuota, mitä Sinäkin ilmeisesti pelkäät? Ja tapahtuuhan SE !
      Toivottavasti ...., kohtapian !
      Eli .... Se mielestäsi = " IHMEELLINEN" - OTUS/ olio/ "Kaivattusi"
      .... muuttuu/ tuleekin niin "läheiseksi" Sinulle,
      että kaipaaminen päättyy!
      Onnea ... Sinulle!

• Anonyymi00101

Unohdan kokonaan, kaivattu haihtui muisto katoaa
      Helpotus tulee

• Anonyymi00102

JOS ns ; Marselino Magaryyni , viettelee hänet ja raiskaa hänen kauniin peppunsa

• Anonyymi00105

Että tää meidän välinen juttu sotkee hänen elämän. Yritän pitää etäisyyttä ja välit asiallisina niin että ihmiset ei puhuisi meistä mitään.

• Anonyymi00128

Mitä se muille kuuluu toisten elämä. Älä pidättele itseäsi sen takia.

• Anonyymi00106

Löytää jonkun hirveen bimbomuijan

• Anonyymi00112

Toivottavasti hän ei ole yhtään samanlainen kuin minä.

• Anonyymi00127

Ei pelkoa, olen aivan liian kiltti mihinkään suun soittoa isompaan.

• Anonyymi00114

Pelkään että kaivattu joutuu kadotukseen.

• Anonyymi00116

Ymmärtäisi, miten pahasti mokasi 😜
      Tuskin tapahtuu.

• Anonyymi00117

Kun ei ole kaivattua

• Anonyymi00118

Koita saada jostain kaivettua!

• Anonyymi00119

Kelle? Mitä?

• Anonyymi00121

Ehkä pelkään sitä että hän kaipaa minua kuten minä häntä. En toivo hänelle tällaista. Toivottavasti on onnellinen ja rakastunut. Ehkä minäkin vielä joskus.

• Anonyymi00124

Mulla on ollut tässä niin voimakas tunnevyöry, että en mitenkään voi olla reagoimatta tähän. Jos se ei onnistu pikku hiljaa tai nopeammin tunteita avaamalla, niin vaihtoehtoja ei jää kauheasti.

• Anonyymi00126
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Mulla on ollut tässä niin voimakas tunnevyöry, että en mitenkään voi olla reagoimatta tähän. Jos se ei onnistu pikku hiljaa tai nopeammin tunteita avaamalla, niin vaihtoehtoja ei jää kauheasti.

Ei tule mitään enää tapahtumaan hänen suhteen. Luovutin jo. Eikä kommenttini ole sinusta. En ole varma ymmärsinkö edes mitä tarkoitat siksi vastasin näin.

• Anonyymi00125

En toivo että hän eroaa naisestaan koskaan ja ovat onnellisia edelleenkin yhdessä. Tosirakkautta ja pitkää on muutenkin haastava löytää monenkaan tässä maailmassa.

Pitää kuitenkin ajatella muista kauniisti ja kunnioittavasti vaikka asiat eivät ole itselle mieleisiä.

• Anonyymi00133

En kuvittele tapahtuvaksi mitään ihmeellistä ,eihän kaikkia asioita tapahtumia kantsi pelätä ,miettiä etukäteen ? Jos jotain tapahtuu,sehän voip omalle kohalle sattua aivan yhtähyvin,en mieti sellasii asioita ,enkä illalla edes kaikkea pientä ongelmaakaan ,nukun tosihyvin ,monasti pienet jutut ovat paljon paremmin hyvin nukutun yön jäkeen,selvii itsestään jostain syystä,,pienillä asioilla/vaikeuksilla on tapana kyllä selvitä ! olen 70 v. mies .naimisissa! Liikkukaa ja ulkoilkaa aina ,kun mahollista , sekin auttaa paljon.

• Anonyymi00135

Että se ei saisi minua tai menettäisi elämänilonsa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      218
      5648
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4579
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      80
      3338
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      241
      2790
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      145
      2571
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      153
      1955
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      244
      1467
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1045
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      28
      968
    10. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      966
    Aihe