YK tutkimus

FUCKIFUU

Onko YK tutkimukseen kenelläkään linkkiä, koska googleen en koske.

Siis siihen missä tutkittiin ateistien asemaa eri maissa, islamofasistisissa maissa vaadittiin kuolemantuomioita, mutta minua kiinnostaa millä sijalla Suomi oli tutkimuksessa.

13

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Finland
        The constitution and other laws and policies protect
        freedom or thought, conscience and religion, as well as
        freedom of opinion and expression, and the freedoms
        of assembly and association. The government respects
        these rights in practice. However, Finland has two
        state churches: the majority Evangelical Lutheran
        Church and the much smaller Orthodox Church.
        Everyone has the right to belong, or to decline to
        belong, to a religion, and the constitution prohibits
        discrimination based on religion or belief.
        THERE IS AN ESTABLISHED CHURCH OR STATE
        RELIGION
        PREFERENTIAL TREATMENT OF RELIGION
        THERE IS A RELIGIOUS TAX OR TITHING
        WHICH DISCRIMINATES BY PRECLUDING
        NON-RELIGIOUS GROUPS
        SOME RELIGIOUS INSTRUCTION IN STATE-
        FUNDED SCHOOLS
        The Evangelical Lutheran Church and Orthodox Church are autonomous. All citizens who belong to
        either the ELC or the Orthodox Church pay a church tax set at 1 to 2 percent of income, varying by
        congregation, as part of their income tax. Those who do not want to pay the church tax must
        terminate their ELC or Orthodox congregation membership. Membership can be terminated by
        contacting the official congregation or the local government registration office. Church and
        municipal taxes help defray the cost of running the churches.
        Registered religious communities other than the ELC and the Orthodox Church are also eligible to
        apply for state funds. Registration as a nonprofit religious community allows a community to form a
        legal entity that may employ persons, purchase property, and make legal claims. The law provides
        201
        that registered religious communities that meet the statutory requirements (number of members
        and other income through donations) may receive an annual subsidy from the government budget in
        proportion to the religious group’s percent of the population.
        The ELC can register births, marriages, and deaths in collaboration with the Population Register
        Center, the national registry under ministry of finance purview. State registrars do this for other
        persons. The ELC also maintains the country’s cemeteries.
        Parents may determine the religious affiliation of their children under 12 years of age. A child
        between the ages of 12 and 17 must express in writing his or her desire to change or terminate
        religious affiliation.
        All public schools provide religious teaching in accordance with the religion of the majority, as well
        as broader philosophical instruction; adult students (18 years of age) may choose to study either
        subject. Students who do not belong to any religion may choose either religious education or
        philosophical instruction. If a student belongs to more than one religious community, the parent
        decides in which religious education the student participates.

• FUCKIFUU

Joo maat oli asetettu ateistien aseman mukaisesti 5 kategoriaan kuinka hyvin asiat ovat

Kategoriat:
      1. Free and Equal
      2. Most Satisfactory
      3. Systemic Discrimination
      4. Severe Discrimination
      5. Grave Violations

Suomi on kategoriassa 3. ev.lut.kirkon takia. MM. siksi että kirkko voi päättää kenet Helsingin sosiaalitoimeen palkataan.

• Joo, mutta edelleen jos kysytään kristityiltä, niin heitä vain vainotaan :D Ei kovin kaunista kuvaa anna Suomen tilasta.

• ihan pihalle

Sä oot ihan pösilö kait tiedät sen itsekkin kun palsta loppu soitetaan sulle pii..paaa...auto ;D

• FUCKIFUU

Todistettavasti minulla on korkeampi ÄO kuin yhdelläkään uskovaisella joten myös korkeampi kuin sinulla. Jos minut viedään pii paa-autolla pösilyyden takia niin tapaamme sitten siellä ellei sinulle tehdä kesken jäänyt lobotomia loppuun saakka ennen saapumistani.

• ??????

"koska googleen en koske"

Täh?

• FUCKIFUU

Mikä siinä oli vaikeasti ymmärrettävää, olen sen verran laiska että en viitsi googleen koskea, muut palstan alempiarvoiset voivat tehdä sen puolestani.

• natsi-sika
        FUCKIFUU kirjoitti:

Mikä siinä oli vaikeasti ymmärrettävää, olen sen verran laiska että en viitsi googleen koskea, muut palstan alempiarvoiset voivat tehdä sen puolestani.

fuckifuu

Kuten mave! HÖh, höh ....!

• FUCKIFUU
        natsi-sika kirjoitti:

fuckifuu

Kuten mave! HÖh, höh ....!

Taas ilmaantui heti yksi alempiarvoinen, luultavasti kristitty ilmaisemaan tyytymättömyyttä totuuteen.

• natsimpi-sika
        FUCKIFUU kirjoitti:

Taas ilmaantui heti yksi alempiarvoinen, luultavasti kristitty ilmaisemaan tyytymättömyyttä totuuteen.

fuckifuu!

Pysyt siis väitteessäsi, että mave on alempiarvoinen kuin sinä?
        Muuten on olemassa lämmön absoluuttinen nollapiste, jota kylmempää ei voi olla.
        Samoin on älyn pohjaton pohjanotteraus , miinus fuckifuu, jossa jokainen aivosolu on ettoneella!

• FUCKIFUU kirjoitti:

Vedä vttu päähäs :D Mä kaivoin tuon tiedon sinulle säälin vuoksi. Empaattinen mieleni ei kestänyt ajatusta sinun kärsivästä sielusta, jos sinua ei kukaan auta. Olisit ollut kuin se yksinäinen 8-vuotias norjalaispoika, joka turhana odotti vieraita synttäreilleen :(

• FUCKIFUU
        mave kirjoitti:

Vedä vttu päähäs :D Mä kaivoin tuon tiedon sinulle säälin vuoksi. Empaattinen mieleni ei kestänyt ajatusta sinun kärsivästä sielusta, jos sinua ei kukaan auta. Olisit ollut kuin se yksinäinen 8-vuotias norjalaispoika, joka turhana odotti vieraita synttäreilleen :(

Monikultturisti puunhalaaja sai raivarin. Totuus on totuus sitä ei pakene edes mave. Jos totuus ei miellytä voit aina muuttaa ihannevaltioosi Iraniin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2978
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2874
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2693
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2548
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2458
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2450
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2191
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2128
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2038
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2032
    Aihe