Voinko olla konservatiiviuskovana 100% varma etten joudu....

8henkinne delegaatio

....helevettiin?

Mikään muu asia tässä elämässä ei mua isommin stressaa.

Eikä tuokaan nyt kovin paljon stressaa kun mitäpä muutakaan voin tehdä kuin elää parhaani mukaan ja katsoa sitten kuoltuani tuliko mokattua vai toimittua oikein. En halua helevettiin! Siellä on paha olla, tosi ahdistavaa. Kahdesti olen unessa siellä käynyt.

Pelottaa se. Seurauksia kun alkaa miettimään. Millainen paikka on helevetti ja millainen paikka on taivasten valtakunta ja sieltä muutto maan päälle uuteen Jerusalemiin.

Kun Uusi Jerusalemon maan päällä ja ihmiset jaettu vuohiin ja lampaisiin niin onko helevetti maan alla vai jossain muualla, esim. kuussa tai jollakin toisella planeetalla vaikkapa Marsissa kuin maassa?

Viettävätkö ihmiset ikuisuuden maassa vai taivaassa? Vai sekä että? Onko mahdollista että jos ihminen ei ole maahan sidottu että lampaiksi vertauskuvallisesti luokitellut pääsevät muihin aurinkokuntiin tekemään delegaatioiden kanssa matkoja?

16

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on
      • Olet postannut pelkää linkkiä nyt moneen ketjuun. Sellaisiin missä ei edes käsitellä koko asiaa. Joten se on sääntöjen vastaista.

        Miksi niin teet, eikä sinulla ole mitään muuta sanottavaa?


      • Kireähermoinen
        mummomuori kirjoitti:

        Olet postannut pelkää linkkiä nyt moneen ketjuun. Sellaisiin missä ei edes käsitellä koko asiaa. Joten se on sääntöjen vastaista.

        Miksi niin teet, eikä sinulla ole mitään muuta sanottavaa?

        Vaikka olisikin sanottavaa niin saa sitä olla hiljaa ja ajatellakin.Ihmiset ovatliikaa suuna päänä ja ihan turhaan, sanoisi saarnaaja. Hautausmaalla ne mölysäkit makaavat hiljaa, mitään ei ole mölinöillä ollut virkaa ellei sitten ole evankelioineet, se on asia erikseen.

        Niin ja opetukselliset puheet hyväksytään kanssa, mutta ns. ajankuluksi ja viihteeksi....se saa hermot kiristymään jos ei Jeesusta oteta puheenaiheeksi. Suunnilleen 10 min ilman Jeesuksen mainitsemista tai uskonasiasta mainintaa on se raja mulla.


      • Kireähermoinen kirjoitti:

        Vaikka olisikin sanottavaa niin saa sitä olla hiljaa ja ajatellakin.Ihmiset ovatliikaa suuna päänä ja ihan turhaan, sanoisi saarnaaja. Hautausmaalla ne mölysäkit makaavat hiljaa, mitään ei ole mölinöillä ollut virkaa ellei sitten ole evankelioineet, se on asia erikseen.

        Niin ja opetukselliset puheet hyväksytään kanssa, mutta ns. ajankuluksi ja viihteeksi....se saa hermot kiristymään jos ei Jeesusta oteta puheenaiheeksi. Suunnilleen 10 min ilman Jeesuksen mainitsemista tai uskonasiasta mainintaa on se raja mulla.

        No, miksi sitten postata pelkkiä linkkejä keskusteluareenalle?

        Voithan katsella tuota videota vaikka koko ajan ilman, että postaat sen yhteyksiin, mihin ne eivät kuulu. Saat olla ihan niin hiljaa kuin haluat.


      • Kireähermoinen
        mummomuori kirjoitti:

        No, miksi sitten postata pelkkiä linkkejä keskusteluareenalle?

        Voithan katsella tuota videota vaikka koko ajan ilman, että postaat sen yhteyksiin, mihin ne eivät kuulu. Saat olla ihan niin hiljaa kuin haluat.

        Kuuntelen sitä, enkä ole nimimerkki näin on.

        Oletat omiasi, se olettaminen lienee syy siihen miksi naisten ei tulisi opettaa ja olla srk:n paimenina,mietinpä vaan tällaisia. Jokin syy siihen on olemassa ja usein näkee näitä naisten hyökkäykset vääriin henkilöihin tmv.


      • Kireähermoinen kirjoitti:

        Kuuntelen sitä, enkä ole nimimerkki näin on.

        Oletat omiasi, se olettaminen lienee syy siihen miksi naisten ei tulisi opettaa ja olla srk:n paimenina,mietinpä vaan tällaisia. Jokin syy siihen on olemassa ja usein näkee näitä naisten hyökkäykset vääriin henkilöihin tmv.

        Johtunee siitä, että nimimerkkiä muutetaan jatkuvasti? Miten silloin voi tietää, kenen kanssa keskustelee?

        Vastasit muuten sen oloisesti, kuin olisit puolustanut tuota pelkän linkin laittamista ja aivan asiattomaan paikkaan?


    • Kukaan ihminen ei voi luvata mitään - vain Jumala voi tuomita.

      Kirkon piirissä kyllä harjoitetaan tuomitsemista, vaikka se kuuluu vain Jumalalle. Kirkon piirissä luvataan pelastusta kun on vain lapsena kastettu. Kasteen armo kuulemma kestää :))

    • Mutta mitä pelastukseen tulee niin Jeesus itse todistaa olevansa se TIE taivaaseen taikka PORTTI.

      "Joka uskoo minuun, niin elää vaikka olisi kuollutkin" - näin lupaa Jeesus. Ja se mitä Jumala lupaa niin pätee. Ei ihmisten lupaukset kasteen ym. armoista takaa yhtään mitään. Ihminen ei voi tuomita ketään - ei voi tuomita ketään taivaaseen eikä kadotukseen. Se on Jumalan tehtävä.

    • näin on
      • Taitaa valvojana olla kuuleva kirkko? En siis minä.

        Eli sinä et kommentoi koska et tiedä? Miksi et voi kertoa omia näkemyksiäsi? Tuo linkki kun meni varsin sekavalle sivustolle. Vai oletko itse sen ylläpitäjä?


    • *Faith*

      Missä "konservatiiviuskovan" usko silloin on, jos (helvetin) pelko valtaa mielen?

    • Missä "konservatiiviuskovan" usko silloin on, jos (helvetin) pelko valtaa mielen?

      Niinpä? Ymmärrän kyllä vitsinä. Mutta sitä en ymmärrä että myös Jumalaa käsketään pelkäämään että sikäli samalla viivalla molemmat? Pelko mikä pelko, on pelottelijan vallanhimo joten minun Jumalani ei tarvitse pelottelua

    • Usko Herraan Jeesukseen niin pelastut. Konservatiiviuskova, liberaaliuskova, vasuri, kommari, koiranomistaja, uimakoululainen, ihan mikä tahansa. 100%.

      • Nöyrä Mika

        Entäpä 1.Kor. 6:9-10:ssa mainitut ?

        Lupaatko heillekin Jumalan valtakuntaan pelastumisen?

        Voiko lupaukseesi luottaa?


    • etsivä löytää

      Usko tulee kuulosta mutta kuulo Jumalan sanasta . Room.10:17 Elävä usko on Jumalan lahja
      Jonka Jumala vaikuttaa sellaisen saarnan kautta joka perustuu Kristuksen ja apostolien oppiin jossa Jeesus Kristus paras kulmakivi on. Itse olen saanut synnit
      anteeksi esikoslestadiolaisten seurakunnassa ja rauhan Jumalan kanssa. Isäni
      kuoli kesällä uskossa varmana pelastuksesta. Jumalan johdatusta sinulle

    • hh5ym

      Hesekielistä tietoa:

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Hesekielin_kirja

      " oli papin poika ja toimi itsekin pappina Jerusalemin temppelissä. Hänellä oli vaimo, kunnes hänet vietiin 26-vuotiaana pois pakkosiirtolaisuuteen vuonna 597 eaa."

      Hesekiel oli oikea profeetta. Ihan oikea profeetta!!!! Oli samaan aikaan paljon enemmän valhe profeettoja.

      Miksi valhe tuntuu saavan eksyksiin menossa vallan vaikka Raamatusta voi lukea Jumalan tahdon? Tahallisuutta on mukana joillakin ja joillakin sokeaa seuraamista. Vähän kuten äänestämisessä: " Mä äänestän Tarjaa kun se on nainen, mäkin olen nainen." Haastattelu, joka jäi mieleeni ja noita täsmälleen samasta syystä tapahtuneita äänestyspäätöksiä ja äänestäjiä oli tuolloin monia muitakin.

      Kun joku sanoo että teen näin niin yhtä "sumutorvi" toteaa kuulostaa hyvältä, minäkin ten samoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2194
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      158
      1428
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe