Rakastamallesi ihmiselle.
Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?
62
1592
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sen että kaduttaa vietävästi että koskaan lähestyin häntä ja olen kertonut rakastavani, en todellakaan rakasta
- Anonyymi00011UUSI
Kiitos.
- Anonyymi00022UUSI
Sanoisin, et kiva kun oot siinä <3 Hymy on kivaa, kun sellaisen aidon oikeasti kohtaa.
- Anonyymi00002
Sanoisin hänelle, että meidän täytyy löytää tie toistemme luo. Minun täytyy saada halata sinua. Tarvitsen sinua.
- Anonyymi00005
❤️
- Anonyymi00003
Hyvää ystävänpäivää taas uudestaan
- Anonyymi00004
olen erittäin outo. muistuttelen nyt vielä jos et muistanut.
- Anonyymi00006UUSI
Ei haittaa, niin minäkin.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei haittaa, niin minäkin.
tuskastuttaa kun en tiedä osaanko päästää sua lähelle en varmaan.
- Anonyymi00008UUSI
Rakastan sinua ikuisesti ja lupaan olla luottamuksesi arvoinen❤️
- Anonyymi00009UUSI
Hyvää ystävänpäivää rakas mies ♥️
- Anonyymi00010UUSI
Koita pysyä pystyssä mies 😉
- Anonyymi00012UUSI
Me kuulumme yhteen, mies.
- Anonyymi00013UUSI
Kun heräät, niin ihanaa ystävänpäivää halilla 🤗 Ja pusu, ja hali ja... no niin, menen ulos jäähtymään.
- Anonyymi00025UUSI
Lähestyn ;)
- Anonyymi00014UUSI
Rakastan sinua. Ikävä ja kaipaus tuntuvat nyt taas jotenkin ylitsepääsemättömiltä.
- Anonyymi00016UUSI
Niinpä toi on rakkautta,kyllä te viä kohtaatte.
- Anonyymi00015UUSI
Kulta! Rakas! Haluan istua syliisi.
- Anonyymi00017UUSI
Ei ole onnekseni tätä onkelmaa ettäkö tarvis satuillanjollekin tunteistaan joita ei edes ole sanat kun on vaan sanoja sanat osoita kenellekkään ettäkö toinen rakastaisi naiset vaan tykkää elää niissä rakkaus fantasioissaan joita ovat niistä lälly romanttisista elokuvistaan oppineet
- Anonyymi00018UUSI
Toivottavasti nyt olet tyytyväinen.
- Anonyymi00020UUSI
En ole koskaan. Siksi en voi olla ystäväsi. Koitan vähin äänin hivuttautua pois. Sivusta
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ole koskaan. Siksi en voi olla ystäväsi. Koitan vähin äänin hivuttautua pois. Sivusta
Mitä sinä vielä halaut. Että tapan itseni niinkö? Olen kaiken jo estänyt. Ei tarvitse olla ystävä. Ei tarvitse olla yhtään mitään. Kumpa ei ois koskaan edes tavattu.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitä sinä vielä halaut. Että tapan itseni niinkö? Olen kaiken jo estänyt. Ei tarvitse olla ystävä. Ei tarvitse olla yhtään mitään. Kumpa ei ois koskaan edes tavattu.
Te molemmat kuvittelette kirjoittavanne jonkun muun kanssa kuin oikeasti kirjoitatte. Aika sekohommaa.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Te molemmat kuvittelette kirjoittavanne jonkun muun kanssa kuin oikeasti kirjoitatte. Aika sekohommaa.
Aika sekohommaa, ettet vieläkään suostu sisäistämään, että nämä dialogit on trollaavan palstaäijän performansseja
- Anonyymi00033UUSI
Howdidiidi howdiduuduu juu juu oon
- Anonyymi00019UUSI
Sanat ei riitä, super-wolf take us away
https://m.youtube.com/watch?v=f2BR0pHmizw&list=RDf2BR0pHmizw&start_radio=1&pp=ygUKU3VwZXIgd29sZqAHAQ== - Anonyymi00024UUSI
Yritän kovasti olla kaverizonella, mutta viimeksi, kun nähtiin, mun teki mieli silittää sun hiuksia. Etten ihan vielä pysty olemaan sun kaveri. Ehkä pikkuhiljaa.
n - Anonyymi00026UUSI
Annahan olla jo isukki.
- Anonyymi00027UUSI
Hyvää Ystävänpäivää! Olet mahtava.
- Anonyymi00028UUSI
Hyvää ystävänpäivää nettiystävä<3 toivottavast sul on ollu kiva päivä! Iso ja lämmin halaus*
- Anonyymi00029UUSI
Jos en ois vihainen ja päättänyt asioita, niin sanoisin, että tuo se mielettömän komea nassusi ja kroppasi tänne ja heti tai muuten!
- Anonyymi00030UUSI
Nyt ”Heli@ heität niin että taivas repeää
- Anonyymi00032UUSI
Ikävöin sinuaj
- Anonyymi00046UUSI
❤️..
- Anonyymi00034UUSI
Hyvää ystävänpäivää ihana 😍 🤗 olet rakas ja niii tärkeä 💝
- Anonyymi00036UUSI
Ssmoin puss puss.
- Anonyymi00035UUSI
Olet ihana. Suukkoja.
- Anonyymi00037UUSI
On tulut aika
- Anonyymi00039UUSI
Onko? Johan sitä on jo odotettukin
- Anonyymi00038UUSI
Rakastan sua.
Olet tärkeämpi mulle kuin ehkä uskotkaan, ihana mies.- Anonyymi00040UUSI
Ja voisinpa sanoa sen myös ranskaksi:
Je t’aime mon homme. - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ja voisinpa sanoa sen myös ranskaksi:
Je t’aime mon homme.Samoin sanoisin sinulle!
- Anonyymi00042UUSI
Olet elämäni rakkaus.
- Anonyymi00043UUSI
Tällaiset aina jotenkin tuntuu tossa rinnassa, ihan hyvällä tavalla. Jollekin onnekkaalle ja toivottavasti kerrot sen myös hänelle!
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tällaiset aina jotenkin tuntuu tossa rinnassa, ihan hyvällä tavalla. Jollekin onnekkaalle ja toivottavasti kerrot sen myös hänelle!
Sitä toivon itsekin.
- Anonyymi00045UUSI
ehkä sanoisin hänelle jotain kaunista .
https://www.youtube.com/watch?v=jwlRb_vcCRc - Anonyymi00047UUSI
Vähän tulee nyt myöhään, mutta vielä ehtii toivottaa. Eli toivottelisin hyvää ystävänpäivää eräälle ihanalle naiselle😊. Voi kun tietäisitkin miten rakas oot ja miten ikävä on sinua ❤️.
Tämä on sinulle J, mutta varmaan jo sen tiesitkin😉❤️❤️❤️❤️❤️ - Anonyymi00048UUSI
Sinä se et muutu
- Anonyymi00049UUSI
Miksi pitäisi?
- Anonyymi00050UUSI
Kukaan ei muutu paitsi ajan kuluessa olosuhteiden muuttuessa eli pakon alla.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Mitä ajattelinkaan. No harm done. Peruutan.
- Anonyymi00064UUSI
Kaikki muuttuvat koko ajan.
- Anonyymi00052UUSI
Että jos hän oikeasti välittää minusta, hänen pitää laskea irti. Mä en jaksa enää.
- Anonyymi00053UUSI
Tällä hetkellä en mitään.
- Anonyymi00054UUSI
Sitä vaan, että mulla on sua vähän ikävä ja oon aatellu sua tosi paljon tänään 🥺
- Anonyymi00055UUSI
Ketä olet ajatellut?
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ketä olet ajatellut?
Mun kaivattua, erästä miestä 😘 Hyvää yötä hälle 🫶🏻
- Anonyymi00056UUSI
Olitkin epäluotettava liero. Kaikkea hyvää jäillä tai ilman!
- Anonyymi00058UUSI
Minun mies (?) sanoi juuri, että toivoo minun löytävän jonkun toisen! Väittää, ettei siinä ole mitään loukkaavaa. Avoimesta suhteesta ei ole kyse. Että näin täällä.
- Anonyymi00060UUSI
Sun ei olisi tarvinnut mun kanssa koskaan pelätä, että olisin epärehellinen tai että pettäisin sua millään tasolla!
Silti en tingi siitä, minkälainen olen, enkä tunge itseäni pienempään laatikkoon kuin mahdun, enää koskaan. En voi tehdä sitä itselleni ja se ei tavallaan liity suhun. Eikä sun omat haasteet liity muhun. - Anonyymi00061UUSI
Minä vain tahtoisin olla sen naisen oma kullanmuru.
- Anonyymi00062UUSI
Kertoisit nyt, että kenen kullanmuru?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1007472Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3636553Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite613894Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293649Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1922111Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os181833- 621592
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181546Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11440Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11427