Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Anonyymi-ap

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?

69

692

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Olin lojaali, hän ei! Hän halusi satuttaa ja minä varjella häntä kaikelta. Voitte laskea siitä, miten vaikutti.

• Anonyymi00002
      UUSI

Vaikuttaa, että olen sisäänpäinkääntyneempi. Taipumusta vajota ajatuksiini. En välttämättä olisi aina henkisesti läsnä. Hän joutuisi silloin tällöin napsuttelemaan sormia edessäni.

• Anonyymi00005
        UUSI

Hahah, itse olisin välillä noin. Jään kelaamaan jotain pitkät päällä ajatuksiini vaipuneena ja näin mielessäni miten hän napsuttelisi välillä sormiaan, että herää pahvi 🤣

• Anonyymi00021
        UUSI

Näen jo itseni napsuttelemassa sormia jonkun edessä, olen juuri sellainen.

• Anonyymi00003
      UUSI

Hän on rauhallinen, minä vauhdikas.

• Anonyymi00011
        UUSI

Ihmiset eivät ole koskaan joko-tai vaan aina löytyy monia jopa vastakkaisia piirteitä tilanteesta riippuen. Mitä moni-ilmeisempi, sitä mielenkiintoisempi, enkä tarkoita mitään negatiivisia piirteitä. Toki voi olla peruskäytökseltään esim. rauhallinen ja harkitseva.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ihmiset eivät ole koskaan joko-tai vaan aina löytyy monia jopa vastakkaisia piirteitä tilanteesta riippuen. Mitä moni-ilmeisempi, sitä mielenkiintoisempi, enkä tarkoita mitään negatiivisia piirteitä. Toki voi olla peruskäytökseltään esim. rauhallinen ja harkitseva.

Minuun vetoaa rauhallisuus. Tarvitsen itseäni rauhallisemman ja tasaisemman miehen.

• Anonyymi00066
        UUSI

Toivottavasti on tietyntyyppinen rauhallinen ja siten sopiva. Eikä sellainen, joka ei jaksaisi vauhdikkaan seuraa päivääkään (kuten minä...).

• Anonyymi00004
      UUSI

Minä olen rakastunut. Häneen.

• Anonyymi00006
      UUSI

Hän on hyvin voimakkaasti pelimies. Ja tarkoitan nyt ensisijaisesti rahapelejä ja muuta kilpailu- ja peliviettiä. Minulla sellaista ei ole lainkaan. Ei ole koskaan kiinnostaneet edes lautapelit, saati raha- tai urheiluun liittyvät pelaamiset. Edes palapelejä en tee. Mitä hyötyä? Näkeehän lopputuloksen jos palapelilaatikon kannesta. Ajanhukkaa.

Jos ihmissuhteissa näen kilpailutilanteen eli joku tavoittelee samaa miestä, luovutan miehen heti toiselle. Samoin jos mies on kiinnostunut useammasta. Ottakoon sen toisen, se on varmaan parempi kaikin tavoin. Uskon näin.

Omat intiimit suhteet ovat aina olleet ns 100%: n varmoja. Toinen osapuoli on ollut minuun täysin sitoutunut. Viimeistään seksin jälkeen. Tämän takia olen valikoinut seksikumppaneiksi vain harvoja valittuja. En ole halunnut loppuelämän riesaa kenestä tahansa.

Voi olla että näillä eroavaisuuksilla on vaikutusta. Kartan peliaddiktion omaavia ihmisiä. He eivät ole turvallisia ja samanhenkisiä. Jos suvussa on ollut heitä, he ovat aiheuttaneet murhetta ja epäluottamusta itselle tärkeille ihmisille. Vaikka muuten olisivat olleet ihania ihmisiä.

• Anonyymi00023
        UUSI

"Hän on hyvin voimakkaasti pelimies. Ja tarkoitan nyt ensisijaisesti rahapelejä ja muuta kilpailu- ja peliviettiä.

"Kartan peliaddiktion omaavia ihmisiä. "

Tiedätkö mikä tuon aiheuttaa?

TESTOSTERONI. Miehen kilpailuvietti syntyy jo nuoruudessa ja usein on vain kiinni siitä mihin se suuntautuu. Voi olla että aikaisemmat kumppanit ovat olleet testottomia turvallisia hiirosia, mutta mahdollisuus on ettet ole vain huomannut niitä asioita joissa he kilpailevat.

Ehkä parasta sinun olisi alkaa lesboilla.

• Anonyymi00037
        UUSI

Riippuvuudet on haastavia. Ensin on se äidin tissi ja rintamaito ja sen jälkeen elämässä löytyy muutakin missä riippua. 🐒

Peliaddiktiot yms. eivät kuvaa luonteen piirteitä joita aloituksessa kysyttiin. Ei myöskään seksuaalisuus ja sänkyhommat kuvaa luonnetta. Ne ovat käyttäytymisen kuvauksia.

Luonteen piirteet kuuluvat persoonallisuuteen. Ne voivat olla osin perinnöllisiä, mutta minusta jokainen meistä on oma persoonansa. Sinä ja minä. Hänestä löydän herkkyyttä ja luovuutta, huumoria ja impulsiivisuuttakin. Pitäisi tuntea paljon paremmin että pystyisi kirjoittamaan enemmän.
        Itse olen herkkä ja avoin. Tosin elämä on koulinut niitäkin puolia minussa.

Ymmärrän oikein hyvin mitä kirjoitit tuossa edellä. Hyvä kun tiedät minkälaisen ihmisen kanssa haluat elämässäsi olla ja minkälainen on red flag.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

"Hän on hyvin voimakkaasti pelimies. Ja tarkoitan nyt ensisijaisesti rahapelejä ja muuta kilpailu- ja peliviettiä.

"Kartan peliaddiktion omaavia ihmisiä. "

Tiedätkö mikä tuon aiheuttaa?

TESTOSTERONI. Miehen kilpailuvietti syntyy jo nuoruudessa ja usein on vain kiinni siitä mihin se suuntautuu. Voi olla että aikaisemmat kumppanit ovat olleet testottomia turvallisia hiirosia, mutta mahdollisuus on ettet ole vain huomannut niitä asioita joissa he kilpailevat.

Ehkä parasta sinun olisi alkaa lesboilla.

Eivät kyllä todellakaan ole olleet ilman testosteronia :D. Joo, no ex oli kyllä lähes ammattiurheilija, mutta hänen kanssaan oltiinkin tosi epäsopivia keskenämme. Se kilpailuhenkisyys todellakin häiritsi. Parin muun jutun lisäksi.Minä en hänen pelejään katsonut kuin kohteliaisuudesta. Ymmärsin siitäkin yhteen sopimattomuuden. Hän ansaitsi toisenlaisen tyttöystävän. Toivottavasti sai sellaisen. Naisia kohtaan en tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa. Testosteroni vetää puoleensa, mutta kilpailuhenkisyys ei. Hyvää yötä.

• Anonyymi00007
      UUSI

Se oliskin mielenkiintoista tietää.

• Anonyymi00008
      UUSI

Kaivattu hyvä, minä paha. 😢

• Anonyymi00009
        UUSI

Ei noin jyrkkää jakoa voi tehdä. Kaikissa on kumpikin puoli. Ehkä hän vain näyttelee hyvää ja onkin oikeasti sarjamurhaaja.

• Anonyymi00010
        UUSI

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei noin jyrkkää jakoa voi tehdä. Kaikissa on kumpikin puoli. Ehkä hän vain näyttelee hyvää ja onkin oikeasti sarjamurhaaja.

Rehellinen ja luotettava ihminen ei koskaan näyttele hyvää kun siihen ei ole mitään tarvetta. Ihmiselle itselleenkin on olla helpointa olla oma aito ja rehellinen itsensä ilman käsinkirjoitettuja rooleja.

• Anonyymi00013
        UUSI

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Rehellinen ja luotettava ihminen ei koskaan näyttele hyvää kun siihen ei ole mitään tarvetta. Ihmiselle itselleenkin on olla helpointa olla oma aito ja rehellinen itsensä ilman käsinkirjoitettuja rooleja.

Kyllä. Ottaa eteen.

Pusu.

https://m.youtube.com/watch?v=UiJ0i92RpSc

• Anonyymi00016
        UUSI

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mielenkiintoinen valinta.

Ennen kuulumatonta, kenelle pusu pitäisi antaa, mieleen tuli heput Tampereelta.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

En väittänytkään, että rehellinen ja luotettava näyttelisi. Mistä edes sait moisen käsityksen?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En väittänytkään, että rehellinen ja luotettava näyttelisi. Mistä edes sait moisen käsityksen?

Sanoit, kaikissa on molempi puoli. Ehkä niin, mutta millä tasolla, se on eri asia. Olen kokenut oikeasti sellaista, jossa minulle näytellään hyvää, mutta tosiasiassa halutaan suurta vahinkoa elämääni. Tuollaisen kokemuksen jälkeen ymmärrän, että jollakin ihmisellä voi olla nuo molemmat piirteet yhtä aikaa. Samalla olen tajunnut, etten pystyisi näyttelemään ja varsinkin tekemään toisille pahaa, jopa tuntemattomille ihmisille. Joten mielestäni rehellinen ihminen ei tarvitse näytellä hyvää kun riittää kun on oma aito reilu itsensä, eikä ole tarvetta ja motivaatiota näytellä kenellekään..

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sanoit, kaikissa on molempi puoli. Ehkä niin, mutta millä tasolla, se on eri asia. Olen kokenut oikeasti sellaista, jossa minulle näytellään hyvää, mutta tosiasiassa halutaan suurta vahinkoa elämääni. Tuollaisen kokemuksen jälkeen ymmärrän, että jollakin ihmisellä voi olla nuo molemmat piirteet yhtä aikaa. Samalla olen tajunnut, etten pystyisi näyttelemään ja varsinkin tekemään toisille pahaa, jopa tuntemattomille ihmisille. Joten mielestäni rehellinen ihminen ei tarvitse näytellä hyvää kun riittää kun on oma aito reilu itsensä, eikä ole tarvetta ja motivaatiota näytellä kenellekään..

Minä olen rehellinen ja aito ihminen ja näyttelen siksi vain keskisormea tai tarvittaessa tissit.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Minä olen rehellinen ja aito ihminen ja näyttelen siksi vain keskisormea tai tarvittaessa tissit.

Minä ilmaisen itseäni tarvittaessa valitsemallasi tavalla.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En kirjoittanut tuota kommenttia. Ymmärrätkö, että täällä voi olla useampi ihminen anonyyminä paikalla?

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Minä ilmaisen itseäni tarvittaessa valitsemallasi tavalla.

Ja vaihtoehdot on?

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ja vaihtoehdot on?

Voit sanoa ne livessä, muutenhan niillä ei ole vaikutusta oikeasti, oikeaan elämään.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tämä on totta. Totta, että soitin musiikkia täällä mutta en suhteissa mukana.

• Anonyymi00019
      UUSI

Minä olen mieheni vaimona hänen IHMISOIKEUS ja mieheni on eläinoikeus eli hänestä tuleekin minun koira.
      Minusta on ihana, koska voin opetella TRIMMAUSTAKIN.
      En ole sentään IHMISOIKEUS KOIRILLE ALLERGINEN, mutta ELÄINOIKEUS KOIRILLE OLEN.

• Anonyymi00022
        UUSI

Lisään tähän, että olihan lääkäri maininnut sinut.
        Luki diagnoosi LIHAVUUS eli minulla on mies.
        Silloin, kun ei ole MIESTÄ niin MINULLA EI OLE PAINON KANSSA ONGELMIA ELI EN SILLOIN LIHAVA!

• Anonyymi00025
      UUSI

Hän on spontaani singahtelia ja hiljainen katselija. Mä olen suunnittelija luonne ja aloitteellinen puhuja. n>m

• Anonyymi00028
        UUSI

Lisäksi hän on valon lapsi ja toinen yötä rakastaa.

• Anonyymi00032
        UUSI

Miten jossain yhdistyy spontaanius ja puhumattomuus? Lähtkeekö se vain paikalta sanomatta mitään?

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Miten jossain yhdistyy spontaanius ja puhumattomuus? Lähtkeekö se vain paikalta sanomatta mitään?

😅😅

• Anonyymi00036
        UUSI

Minun nimike on ollut joskus nuorempana nuorempi ATK-suunnittelija 😄

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Aika outo on jos singahtaa kun tykin suusta signeeramatta puh puh ✏️

• Anonyymi00029
      UUSI

Päässäni liikkuu poikkeuksellisen paljon asioita mieheksi ja ne tulevat esille puhetulvana jota voi olla vaikea joskus keskeyttää.

En ole vielä löytänyt naista, joka olisi 1-yhteen mukana, joko ei ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita, toinen on pohdiskelija tyyppi, joka ei saa sanaa sanotuksi, osa ohittaa suuriman osan asioista vain olkaa kohauttaen jne.

Suurin pelkoni aina näissä kaivatuissa on että nainen vain yksinkertaisesti ei pysy ajatusteni ja yhteyksien joita muodostan mielessä perässä.

Olen huomannut että suomalaiset naiset eivät kestä erityisesti tätä asiaa, jylhät hiljaiset naisen tahtiin aina puhuvat miehet ovat suosiossa. Minusta ei ole sopeutumaan naisen ajatuksiin, sen kulkuihin tai hiljaisuuteen.

• Anonyymi00064
        UUSI

Se, että olet sopeutumaton ja ilmeisen itsekeskeinen hölöttäjä, ei ole naisten vika.

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Se, että olet sopeutumaton ja ilmeisen itsekeskeinen hölöttäjä, ei ole naisten vika.

Hiljaiset hintti hannut ja hannelet ei yleensä itse toisten kanssa pärjää. -sivista

• Anonyymi00031
      UUSI

Minä olen kiltti ihminen. Ainoastaan jos olen vihainen.

• Anonyymi00035
      UUSI

En pysty vastaamaan tähän, koska en tiedä hänestä mitään muuta kuin sen, että pidän hänen ulkonäöstään!

• Anonyymi00039
        UUSI

No, näyttääkö se mieheltä vai muumilta?

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

😂 Ehkä hän ei oo siitäkään ihan varma.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Veikkaan että hattivatilta tässä ympäristössä.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Miehen näköinen on ja vanhempaa ikäluokkaa..

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mä tiedän mistä erottaa miehen muumista 🤭

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Miehen näköinen on ja vanhempaa ikäluokkaa..

Parta ja kaikki eikä mitään parran haivenia ja amiskarvanoppia Toyotassa wunderbaumin tuoksussa?

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Mä tiedän mistä erottaa miehen muumista 🤭

Kerrot sen varmaan täällä..🤭 jos kaikki ei tiedä.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Parta ja kaikki eikä mitään parran haivenia ja amiskarvanoppia Toyotassa wunderbaumin tuoksussa?

Mikä tarve ihmisillä nykyään on tuohan partaan? Onks tää joku muslimibrotherhood juttu?

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Mikä tarve ihmisillä nykyään on tuohan partaan? Onks tää joku muslimibrotherhood juttu?

Ei parta pahoille kasva on vanha sananlasku.
        Turhaa nyt sekoittaa muslimeja tähän settiin.
        Outo kysymys kun viitattiin amiksiin.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Kerrot sen varmaan täällä..🤭 jos kaikki ei tiedä.

En kehtaa 😂🤭

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ei parta pahoille kasva on vanha sananlasku.
        Turhaa nyt sekoittaa muslimeja tähän settiin.
        Outo kysymys kun viitattiin amiksiin.

"Ei parta pahoille kasva on vanha sananlasku."
        Se on idiootti sananlasku.

Luepa viestisi uudelleen jos tuo edellinen viittasi vanhempiin miehiin niin sinä puhut parroista, amiksista ja karvanopista, sekö ei ole outoa?

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

"Ei parta pahoille kasva on vanha sananlasku."
        Se on idiootti sananlasku.

Luepa viestisi uudelleen jos tuo edellinen viittasi vanhempiin miehiin niin sinä puhut parroista, amiksista ja karvanopista, sekö ei ole outoa?

Nimenomaan verrattiin vanhempaa parrakasta miestä johonkin myöhäisteiniin, jolla ei ole kuin haivenia.

• Anonyymi00049
      UUSI

Varmaan riideltäisiin, tai ainakin vängättäisiin kummallisista asioista. Sitten minä murjottaisin.

• Anonyymi00051
        UUSI

Elämä on opettanut ettei vänkääminen ja riitely johda mihinkään hyvään. Varmaan sinäkin olet elämässäsi oppinut sen.

Jos hän murjottaisi minulle niin halaisin häntä, keittäisin kahvit ja kertoisin pari blondivitsiä..😊

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Elämä on opettanut ettei vänkääminen ja riitely johda mihinkään hyvään. Varmaan sinäkin olet elämässäsi oppinut sen.

Jos hän murjottaisi minulle niin halaisin häntä, keittäisin kahvit ja kertoisin pari blondivitsiä..😊

Mä olen riitelevää sorttia, välillä voi näkyä lentäviä lautasiakin. Enkä oo blondi.

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Mä olen riitelevää sorttia, välillä voi näkyä lentäviä lautasiakin. Enkä oo blondi.

No sullahan on helppoa kun etsit saman sorttisen lautasten heittelijän. Ei kannata tehdä elämästä liian vaikeaa.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Hyvä opittu on jo elämässä jotain!

Minä puolestaan nauraisin ensin blondi-vitseille ja sitten yhtäkkiä vakavoituisin oudon näköiseksi ja sinä: ”Mitä nyt, lirahtiko housuun vai mikä vikana?” 🫣 ”Ekana saanko munkkii kahvin kaa vai syliin saman tien!”

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Hyvä opittu on jo elämässä jotain!

Minä puolestaan nauraisin ensin blondi-vitseille ja sitten yhtäkkiä vakavoituisin oudon näköiseksi ja sinä: ”Mitä nyt, lirahtiko housuun vai mikä vikana?” 🫣 ”Ekana saanko munkkii kahvin kaa vai syliin saman tien!”

Se kaikki jää nähtäväksi kun juotte yhdessä ne kahvit.🙂

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Se kaikki jää nähtäväksi kun juotte yhdessä ne kahvit.🙂

Kyllä, aivan ihana kahvin tuoksu.

• Anonyymi00061
        UUSI

Meidän ei tarttis riidellä. Kulutetaan aika johonkin muuhun 🙂 Sivu

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Meidän ei tarttis riidellä. Kulutetaan aika johonkin muuhun 🙂 Sivu

Kyllä jos molemmat olla onkelmanratkaisukykyinen, riittää nykyinen, pitkään ja hartaasti 😄

• Anonyymi00053
      UUSI

En tiedä, en tunne häntä yhtään.

• Anonyymi00063
      UUSI

Hän on pelimies ja minä en ole pelinainen.

• Anonyymi00069
        UUSI

Miten on edes mahdollista, että kaipaa "pelimiestä"? Nehän on alinta saastaa???

• Anonyymi00071
      UUSI

Ei tule MITÄÄN kun katsoo tätä listaa :

Köyhä-rikas
      Laiha-lihava
      Luotettava-valehtelija
      Siisti - sotkuinen
      Naisten mies-yhden miehen nainen
      Ahkera-laiska

• Anonyymi00072
        UUSI

Kaksi ensimmäistä ei ole merkityksellisiä. Muihin juttu voi kaatua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      29
      4967
    2. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      151
      4770
    3. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      215
      4762
    4. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      119
      4580
    5. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      13
      3670
    6. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      19
      2364
    7. Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!

Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2148
    8. Romanttinen ystävänpäivä?

Millainen olisi hyvä ystävänpäivä hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      1667
    9. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      24
      1564
    10. Kaisa Juuso eroaa

Jää välittömästi sairaslomalle. Onko nyt Keskisarjan vuoro?
      Perussuomalaiset
      191
      1271
    Aihe