Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Anonyymi-ap

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?

246

3876

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olin lojaali, hän ei! Hän halusi satuttaa ja minä varjella häntä kaikelta. Voitte laskea siitä, miten vaikutti.

• Anonyymi00002

Vaikuttaa, että olen sisäänpäinkääntyneempi. Taipumusta vajota ajatuksiini. En välttämättä olisi aina henkisesti läsnä. Hän joutuisi silloin tällöin napsuttelemaan sormia edessäni.

• Anonyymi00005

Hahah, itse olisin välillä noin. Jään kelaamaan jotain pitkät päällä ajatuksiini vaipuneena ja näin mielessäni miten hän napsuttelisi välillä sormiaan, että herää pahvi 🤣

• Anonyymi00021

Näen jo itseni napsuttelemassa sormia jonkun edessä, olen juuri sellainen.

• Anonyymi00003

Hän on rauhallinen, minä vauhdikas.

• Anonyymi00011

Ihmiset eivät ole koskaan joko-tai vaan aina löytyy monia jopa vastakkaisia piirteitä tilanteesta riippuen. Mitä moni-ilmeisempi, sitä mielenkiintoisempi, enkä tarkoita mitään negatiivisia piirteitä. Toki voi olla peruskäytökseltään esim. rauhallinen ja harkitseva.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ihmiset eivät ole koskaan joko-tai vaan aina löytyy monia jopa vastakkaisia piirteitä tilanteesta riippuen. Mitä moni-ilmeisempi, sitä mielenkiintoisempi, enkä tarkoita mitään negatiivisia piirteitä. Toki voi olla peruskäytökseltään esim. rauhallinen ja harkitseva.

Minuun vetoaa rauhallisuus. Tarvitsen itseäni rauhallisemman ja tasaisemman miehen.

• Anonyymi00066

Toivottavasti on tietyntyyppinen rauhallinen ja siten sopiva. Eikä sellainen, joka ei jaksaisi vauhdikkaan seuraa päivääkään (kuten minä...).

• Anonyymi00082
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Toivottavasti on tietyntyyppinen rauhallinen ja siten sopiva. Eikä sellainen, joka ei jaksaisi vauhdikkaan seuraa päivääkään (kuten minä...).

Ei se ole ongelma, koska ei meille ikinä suhdetta tule.
        Enkä usko, että häntä häiritsisi minun vauhtini. Osaan olla myös rauhassa.

• Anonyymi00004

Minä olen rakastunut. Häneen.

• Anonyymi00163

Ikäeroa?

• Anonyymi00006

Hän on hyvin voimakkaasti pelimies. Ja tarkoitan nyt ensisijaisesti rahapelejä ja muuta kilpailu- ja peliviettiä. Minulla sellaista ei ole lainkaan. Ei ole koskaan kiinnostaneet edes lautapelit, saati raha- tai urheiluun liittyvät pelaamiset. Edes palapelejä en tee. Mitä hyötyä? Näkeehän lopputuloksen jos palapelilaatikon kannesta. Ajanhukkaa.

Jos ihmissuhteissa näen kilpailutilanteen eli joku tavoittelee samaa miestä, luovutan miehen heti toiselle. Samoin jos mies on kiinnostunut useammasta. Ottakoon sen toisen, se on varmaan parempi kaikin tavoin. Uskon näin.

Omat intiimit suhteet ovat aina olleet ns 100%: n varmoja. Toinen osapuoli on ollut minuun täysin sitoutunut. Viimeistään seksin jälkeen. Tämän takia olen valikoinut seksikumppaneiksi vain harvoja valittuja. En ole halunnut loppuelämän riesaa kenestä tahansa.

Voi olla että näillä eroavaisuuksilla on vaikutusta. Kartan peliaddiktion omaavia ihmisiä. He eivät ole turvallisia ja samanhenkisiä. Jos suvussa on ollut heitä, he ovat aiheuttaneet murhetta ja epäluottamusta itselle tärkeille ihmisille. Vaikka muuten olisivat olleet ihania ihmisiä.

• Anonyymi00023

"Hän on hyvin voimakkaasti pelimies. Ja tarkoitan nyt ensisijaisesti rahapelejä ja muuta kilpailu- ja peliviettiä.

"Kartan peliaddiktion omaavia ihmisiä. "

Tiedätkö mikä tuon aiheuttaa?

TESTOSTERONI. Miehen kilpailuvietti syntyy jo nuoruudessa ja usein on vain kiinni siitä mihin se suuntautuu. Voi olla että aikaisemmat kumppanit ovat olleet testottomia turvallisia hiirosia, mutta mahdollisuus on ettet ole vain huomannut niitä asioita joissa he kilpailevat.

Ehkä parasta sinun olisi alkaa lesboilla.

• Anonyymi00037

Riippuvuudet on haastavia. Ensin on se äidin tissi ja rintamaito ja sen jälkeen elämässä löytyy muutakin missä riippua. 🐒

Peliaddiktiot yms. eivät kuvaa luonteen piirteitä joita aloituksessa kysyttiin. Ei myöskään seksuaalisuus ja sänkyhommat kuvaa luonnetta. Ne ovat käyttäytymisen kuvauksia.

Luonteen piirteet kuuluvat persoonallisuuteen. Ne voivat olla osin perinnöllisiä, mutta minusta jokainen meistä on oma persoonansa. Sinä ja minä. Hänestä löydän herkkyyttä ja luovuutta, huumoria ja impulsiivisuuttakin. Pitäisi tuntea paljon paremmin että pystyisi kirjoittamaan enemmän.
        Itse olen herkkä ja avoin. Tosin elämä on koulinut niitäkin puolia minussa.

Ymmärrän oikein hyvin mitä kirjoitit tuossa edellä. Hyvä kun tiedät minkälaisen ihmisen kanssa haluat elämässäsi olla ja minkälainen on red flag.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00023 kirjoitti:

"Hän on hyvin voimakkaasti pelimies. Ja tarkoitan nyt ensisijaisesti rahapelejä ja muuta kilpailu- ja peliviettiä.

TESTOSTERONI. Miehen kilpailuvietti syntyy jo nuoruudessa ja usein on vain kiinni siitä mihin se suuntautuu. Voi olla että aikaisemmat kumppanit ovat olleet testottomia turvallisia hiirosia, mutta mahdollisuus on ettet ole vain huomannut niitä asioita joissa he kilpailevat.

Eivät kyllä todellakaan ole olleet ilman testosteronia :D. Joo, no ex oli kyllä lähes ammattiurheilija, mutta hänen kanssaan oltiinkin tosi epäsopivia keskenämme. Se kilpailuhenkisyys todellakin häiritsi. Parin muun jutun lisäksi.Minä en hänen pelejään katsonut kuin kohteliaisuudesta. Ymmärsin siitäkin yhteen sopimattomuuden. Hän ansaitsi toisenlaisen tyttöystävän. Toivottavasti sai sellaisen. Naisia kohtaan en tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa. Testosteroni vetää puoleensa, mutta kilpailuhenkisyys ei. Hyvää yötä.

• Anonyymi00198
        Anonyymi00023 kirjoitti:

😂 Olet siis ilmeisesti peliriippuvainen ja yrität uskotella itsesi lisäksi muille, että se olisi normaalia. Kirjoitus osui siis aika pahasti. Varsinkin lesboilu-kehoituksesi paljasti sen.

Ei ole normaalia pelata pelejä joka päivä. Olet riippuvainen. Se on vika aivoissaai.

Kyllä peliriippuvuus syntyy jo paljon ennen testosteronia, jos lapselle annetaan liian aikaisin mahdollisuus pelata koukuttavia pelejä.

Lapset tulisikin suunnata urheilun pariin, jotta heistä tulisi suht’ täysjärkisiä, eikä sisällä makaavia, huonokuntoisia kolesterolipimmeja.

Sivusta.

• Anonyymi00207
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sä oot todella kujalla, en mitään testoäijää halua, ennemmin otan naisen se on varma.

• Anonyymi00007

Se oliskin mielenkiintoista tietää.

• Anonyymi00008

Kaivattu hyvä, minä paha. 😢

• Anonyymi00009

Ei noin jyrkkää jakoa voi tehdä. Kaikissa on kumpikin puoli. Ehkä hän vain näyttelee hyvää ja onkin oikeasti sarjamurhaaja.

• Anonyymi00010

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei noin jyrkkää jakoa voi tehdä. Kaikissa on kumpikin puoli. Ehkä hän vain näyttelee hyvää ja onkin oikeasti sarjamurhaaja.

Rehellinen ja luotettava ihminen ei koskaan näyttele hyvää kun siihen ei ole mitään tarvetta. Ihmiselle itselleenkin on olla helpointa olla oma aito ja rehellinen itsensä ilman käsinkirjoitettuja rooleja.

• Anonyymi00013

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Rehellinen ja luotettava ihminen ei koskaan näyttele hyvää kun siihen ei ole mitään tarvetta. Ihmiselle itselleenkin on olla helpointa olla oma aito ja rehellinen itsensä ilman käsinkirjoitettuja rooleja.

Kyllä. Ottaa eteen.

Pusu.

https://m.youtube.com/watch?v=UiJ0i92RpSc

• Anonyymi00016

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mielenkiintoinen valinta.

Ennen kuulumatonta, kenelle pusu pitäisi antaa, mieleen tuli heput Tampereelta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

En väittänytkään, että rehellinen ja luotettava näyttelisi. Mistä edes sait moisen käsityksen?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En väittänytkään, että rehellinen ja luotettava näyttelisi. Mistä edes sait moisen käsityksen?

Sanoit, kaikissa on molempi puoli. Ehkä niin, mutta millä tasolla, se on eri asia. Olen kokenut oikeasti sellaista, jossa minulle näytellään hyvää, mutta tosiasiassa halutaan suurta vahinkoa elämääni. Tuollaisen kokemuksen jälkeen ymmärrän, että jollakin ihmisellä voi olla nuo molemmat piirteet yhtä aikaa. Samalla olen tajunnut, etten pystyisi näyttelemään ja varsinkin tekemään toisille pahaa, jopa tuntemattomille ihmisille. Joten mielestäni rehellinen ihminen ei tarvitse näytellä hyvää kun riittää kun on oma aito reilu itsensä, eikä ole tarvetta ja motivaatiota näytellä kenellekään..

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sanoit, kaikissa on molempi puoli. Ehkä niin, mutta millä tasolla, se on eri asia. Olen kokenut oikeasti sellaista, jossa minulle näytellään hyvää, mutta tosiasiassa halutaan suurta vahinkoa elämääni. Tuollaisen kokemuksen jälkeen ymmärrän, että jollakin ihmisellä voi olla nuo molemmat piirteet yhtä aikaa. Samalla olen tajunnut, etten pystyisi näyttelemään ja varsinkin tekemään toisille pahaa, jopa tuntemattomille ihmisille. Joten mielestäni rehellinen ihminen ei tarvitse näytellä hyvää kun riittää kun on oma aito reilu itsensä, eikä ole tarvetta ja motivaatiota näytellä kenellekään..

Minä olen rehellinen ja aito ihminen ja näyttelen siksi vain keskisormea tai tarvittaessa tissit.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Minä olen rehellinen ja aito ihminen ja näyttelen siksi vain keskisormea tai tarvittaessa tissit.

Minä ilmaisen itseäni tarvittaessa valitsemallasi tavalla.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En kirjoittanut tuota kommenttia. Ymmärrätkö, että täällä voi olla useampi ihminen anonyyminä paikalla?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Minä ilmaisen itseäni tarvittaessa valitsemallasi tavalla.

Ja vaihtoehdot on?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ja vaihtoehdot on?

Voit sanoa ne livessä, muutenhan niillä ei ole vaikutusta oikeasti, oikeaan elämään.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tämä on totta. Totta, että soitin musiikkia täällä mutta en suhteissa mukana.

• Anonyymi00111
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei mutta pahaa on hyvä osata näytellä jos ei muuten ole paha kaikkien ei ole tarve tietää millainen todella on maailmassa on niin paljon hyväksikäyttäjiä

• Anonyymi00019

Minä olen mieheni vaimona hänen IHMISOIKEUS ja mieheni on eläinoikeus eli hänestä tuleekin minun koira.
      Minusta on ihana, koska voin opetella TRIMMAUSTAKIN.
      En ole sentään IHMISOIKEUS KOIRILLE ALLERGINEN, mutta ELÄINOIKEUS KOIRILLE OLEN.

• Anonyymi00022

Lisään tähän, että olihan lääkäri maininnut sinut.
        Luki diagnoosi LIHAVUUS eli minulla on mies.
        Silloin, kun ei ole MIESTÄ niin MINULLA EI OLE PAINON KANSSA ONGELMIA ELI EN SILLOIN LIHAVA!

• Anonyymi00025

Hän on spontaani singahtelia ja hiljainen katselija. Mä olen suunnittelija luonne ja aloitteellinen puhuja. n>m

• Anonyymi00028

Lisäksi hän on valon lapsi ja toinen yötä rakastaa.

• Anonyymi00032

Miten jossain yhdistyy spontaanius ja puhumattomuus? Lähtkeekö se vain paikalta sanomatta mitään?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Miten jossain yhdistyy spontaanius ja puhumattomuus? Lähtkeekö se vain paikalta sanomatta mitään?

😅😅

• Anonyymi00036

Minun nimike on ollut joskus nuorempana nuorempi ATK-suunnittelija 😄

• Anonyymi00041
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Aika outo on jos singahtaa kun tykin suusta signeeramatta puh puh ✏️

• Anonyymi00086
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Aika outo on jos singahtaa kun tykin suusta signeeramatta puh puh ✏️

Singahtaa paikanpäälle ja on hiljaa. Puhuu silmillään kyllä.

• Anonyymi00208
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Nyt on kyllä ristiriitaista tämä 🤭

• Anonyymi00029

Päässäni liikkuu poikkeuksellisen paljon asioita mieheksi ja ne tulevat esille puhetulvana jota voi olla vaikea joskus keskeyttää.

En ole vielä löytänyt naista, joka olisi 1-yhteen mukana, joko ei ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita, toinen on pohdiskelija tyyppi, joka ei saa sanaa sanotuksi, osa ohittaa suuriman osan asioista vain olkaa kohauttaen jne.

Suurin pelkoni aina näissä kaivatuissa on että nainen vain yksinkertaisesti ei pysy ajatusteni ja yhteyksien joita muodostan mielessä perässä.

Olen huomannut että suomalaiset naiset eivät kestä erityisesti tätä asiaa, jylhät hiljaiset naisen tahtiin aina puhuvat miehet ovat suosiossa. Minusta ei ole sopeutumaan naisen ajatuksiin, sen kulkuihin tai hiljaisuuteen.

• Anonyymi00064

Se, että olet sopeutumaton ja ilmeisen itsekeskeinen hölöttäjä, ei ole naisten vika.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Se, että olet sopeutumaton ja ilmeisen itsekeskeinen hölöttäjä, ei ole naisten vika.

Hiljaiset hintti hannut ja hannelet ei yleensä itse toisten kanssa pärjää. -sivista

• Anonyymi00076
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Ei ole naisten vika, mutta on naisten ongelma. Mies valitsee älykkään ja puheliaan naisen, ei jotain introvertti Iidaa.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Ei ole naisten vika, mutta on naisten ongelma. Mies valitsee älykkään ja puheliaan naisen, ei jotain introvertti Iidaa.

Se, että sinä et valitse naista, ei ole naiselle ongelma! 🤣

• Anonyymi00140
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Onko mies kukaan nainen sanonut sinulle totuutta; et anna kovin fiksua kuvaa itsestäsi.

• Anonyymi00157

Totta. Olen 2 kertaa ihastunut ja melko hiljaisen oloisiin miehiin. Mikähän siinä on? Kun toisaalta haluaisi kuunnella häntä.

• Anonyymi00031

Minä olen kiltti ihminen. Ainoastaan jos olen vihainen.

• Anonyymi00035

En pysty vastaamaan tähän, koska en tiedä hänestä mitään muuta kuin sen, että pidän hänen ulkonäöstään!

• Anonyymi00039

No, näyttääkö se mieheltä vai muumilta?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

😂 Ehkä hän ei oo siitäkään ihan varma.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Veikkaan että hattivatilta tässä ympäristössä.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Miehen näköinen on ja vanhempaa ikäluokkaa..

• Anonyymi00045
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mä tiedän mistä erottaa miehen muumista 🤭

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Miehen näköinen on ja vanhempaa ikäluokkaa..

Parta ja kaikki eikä mitään parran haivenia ja amiskarvanoppia Toyotassa wunderbaumin tuoksussa?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Mä tiedän mistä erottaa miehen muumista 🤭

Kerrot sen varmaan täällä..🤭 jos kaikki ei tiedä.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Parta ja kaikki eikä mitään parran haivenia ja amiskarvanoppia Toyotassa wunderbaumin tuoksussa?

Mikä tarve ihmisillä nykyään on tuohan partaan? Onks tää joku muslimibrotherhood juttu?

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Mikä tarve ihmisillä nykyään on tuohan partaan? Onks tää joku muslimibrotherhood juttu?

Ei parta pahoille kasva on vanha sananlasku.
        Turhaa nyt sekoittaa muslimeja tähän settiin.
        Outo kysymys kun viitattiin amiksiin.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Kerrot sen varmaan täällä..🤭 jos kaikki ei tiedä.

En kehtaa 😂🤭

• Anonyymi00058
        Anonyymi00052 kirjoitti:

"Ei parta pahoille kasva on vanha sananlasku."
        Se on idiootti sananlasku.

Luepa viestisi uudelleen jos tuo edellinen viittasi vanhempiin miehiin niin sinä puhut parroista, amiksista ja karvanopista, sekö ei ole outoa?

• Anonyymi00065
        Anonyymi00058 kirjoitti:

"Ei parta pahoille kasva on vanha sananlasku."
        Se on idiootti sananlasku.

Luepa viestisi uudelleen jos tuo edellinen viittasi vanhempiin miehiin niin sinä puhut parroista, amiksista ja karvanopista, sekö ei ole outoa?

Nimenomaan verrattiin vanhempaa parrakasta miestä johonkin myöhäisteiniin, jolla ei ole kuin haivenia.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Nimenomaan verrattiin vanhempaa parrakasta miestä johonkin myöhäisteiniin, jolla ei ole kuin haivenia.

Vastasit tähän: "Miehen näköinen on ja vanhempaa ikäluokkaa..

Parta on vain trendihomma ja monissa tapauksissa todella epäsiisti, vähän kuin merkki että todellinen miehisyys on piilossa kuten pienikokoinen penis siellä läskin alla.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Vastasit tähän: "Miehen näköinen on ja vanhempaa ikäluokkaa..

Parta on vain trendihomma ja monissa tapauksissa todella epäsiisti, vähän kuin merkki että todellinen miehisyys on piilossa kuten pienikokoinen penis siellä läskin alla.

En minä vastannut mihinkään. Se oli joku muu.

• Anonyymi00209
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Pahoille se useimmiten kasvaakin.

• Anonyymi00049

Varmaan riideltäisiin, tai ainakin vängättäisiin kummallisista asioista. Sitten minä murjottaisin.

• Anonyymi00051

Elämä on opettanut ettei vänkääminen ja riitely johda mihinkään hyvään. Varmaan sinäkin olet elämässäsi oppinut sen.

Jos hän murjottaisi minulle niin halaisin häntä, keittäisin kahvit ja kertoisin pari blondivitsiä..😊

• Anonyymi00054
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Elämä on opettanut ettei vänkääminen ja riitely johda mihinkään hyvään. Varmaan sinäkin olet elämässäsi oppinut sen.

Jos hän murjottaisi minulle niin halaisin häntä, keittäisin kahvit ja kertoisin pari blondivitsiä..😊

Mä olen riitelevää sorttia, välillä voi näkyä lentäviä lautasiakin. Enkä oo blondi.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Mä olen riitelevää sorttia, välillä voi näkyä lentäviä lautasiakin. Enkä oo blondi.

No sullahan on helppoa kun etsit saman sorttisen lautasten heittelijän. Ei kannata tehdä elämästä liian vaikeaa.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Hyvä opittu on jo elämässä jotain!

Minä puolestaan nauraisin ensin blondi-vitseille ja sitten yhtäkkiä vakavoituisin oudon näköiseksi ja sinä: ”Mitä nyt, lirahtiko housuun vai mikä vikana?” 🫣 ”Ekana saanko munkkii kahvin kaa vai syliin saman tien!”

• Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Minä puolestaan nauraisin ensin blondi-vitseille ja sitten yhtäkkiä vakavoituisin oudon näköiseksi ja sinä: ”Mitä nyt, lirahtiko housuun vai mikä vikana?” 🫣 ”Ekana saanko munkkii kahvin kaa vai syliin saman tien!”

Se kaikki jää nähtäväksi kun juotte yhdessä ne kahvit.🙂

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Se kaikki jää nähtäväksi kun juotte yhdessä ne kahvit.🙂

Kyllä, aivan ihana kahvin tuoksu.

• Anonyymi00061

Meidän ei tarttis riidellä. Kulutetaan aika johonkin muuhun 🙂 Sivu

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Meidän ei tarttis riidellä. Kulutetaan aika johonkin muuhun 🙂 Sivu

Kyllä jos molemmat olla onkelmanratkaisukykyinen, riittää nykyinen, pitkään ja hartaasti 😄

• Anonyymi00114
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Onko sinulla naisena esiintyvällä runsaasti hihitteluemojeita käyttävällä äijällä kenties hiukkasen heikko itsetunto, kun performoit naissukupuolta näin tökerön ilmavalla tavalla? Aikuinen nainen kyselee

• Anonyymi00127
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Onko sinulla naisena esiintyvällä runsaasti hihitteluemojeita käyttävällä äijällä kenties hiukkasen heikko itsetunto, kun performoit naissukupuolta näin tökerön ilmavalla tavalla? Aikuinen nainen kyselee

Mitä hittoa, naisena esiintyen. Oletko mielestäsi hyvä arvioimaan ihmisiä kun Jiin pieleen menee nuo arviosi. Mikä tarve on tuollaiseen.

• Anonyymi00053

En tiedä, en tunne häntä yhtään.

• Anonyymi00063

Hän on pelimies ja minä en ole pelinainen.

• Anonyymi00069

Miten on edes mahdollista, että kaipaa "pelimiestä"? Nehän on alinta saastaa???

• Anonyymi00087
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Miten on edes mahdollista, että kaipaa "pelimiestä"? Nehän on alinta saastaa???

Pelimiehet luottaa siihen että heitä kaivataan. Oikeastaan pyrkivätkin siihen.. sivusta

• Anonyymi00159
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Pelimiehet luottaa siihen että heitä kaivataan. Oikeastaan pyrkivätkin siihen.. sivusta

Minä ohitan kaikki pelimiehet mitään sanomatta heille!

• Anonyymi00071

Ei tule MITÄÄN kun katsoo tätä listaa :

Köyhä-rikas
      Laiha-lihava
      Luotettava-valehtelija
      Siisti - sotkuinen
      Naisten mies-yhden miehen nainen
      Ahkera-laiska

• Anonyymi00072

Kaksi ensimmäistä ei ole merkityksellisiä. Muihin juttu voi kaatua.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Kaksi ensimmäistä ei ole merkityksellisiä. Muihin juttu voi kaatua.

Kaksi ensimmäistä suoraan ratkaisee tuleeko suhdetta vai ei.

Laihat naiset eivät valitse lihavaa miestä eikä riikkaat köyhää.

• Anonyymi00077

Lista loppumaton.herännyt.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Kaksi ensimmäistä suoraan ratkaisee tuleeko suhdetta vai ei.

Laihat naiset eivät valitse lihavaa miestä eikä riikkaat köyhää.

Oma kokemukseni maailmasta ei vastaa tuota näkemystä.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Oma kokemukseni maailmasta ei vastaa tuota näkemystä.

Omilla kokemuksillasi suuressa mittakaavassa ei ole mitään merkitystä. Puhutaan faktoista ei jonkun yksittäisen henkilön kokemuksista.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Omilla kokemuksillasi suuressa mittakaavassa ei ole mitään merkitystä. Puhutaan faktoista ei jonkun yksittäisen henkilön kokemuksista.

Kommentillasi ei ole mitään tekemistä faktojen kanssa.

• Anonyymi00130

Kombinaatiota tuli mieleen - onko mies siksi köyhä ja nainen rikas kun mies on luotettava.

• Anonyymi00075

Köyhä mies on 🚩ei elätettävää kiitos
      Ps. Aina on kuulunut rikkaat miehet elämään😉

• Anonyymi00116

Näinkö on pårsaukinen ja katkera naisten esittäjä iha yhtä katkeria varten? T

• Anonyymi00131

Ainoastaan mieleltään köyhät eivät usko muutoksiin elämässä. Aliarvioivat ja ennustavat esim. ikuista köyhyyttä toisille vaikka juuri heillä ei ole mitään osaa siihen vaikuttaa jatkossa.

• Anonyymi00078

Häntä ei kiinnosta kuin, se mistä hän itse nauttii ja tykkää. Hyvin itsekeskeinen.

• Anonyymi00133

Miten hän poikkeaa sinusta eihän sinuakaan kiinnosta mikään muu kuin se mistä itse tykkäät ja nautit

• Anonyymi00080

Olen älykäs= Kaikki miehet kuvittelevat toisin, minkä johdosta tekevät itsestään pellen eivätkä kestä toiminnastaan aiheutuvia kissojen pöydälle nostamisia, mikä taas johtaa suureelliseen love bombing-ilmiöön, koska stereotypioivat naisen heltyvän romantisoimalla käytöstään.

• Anonyymi00117

Mitähän henemettiä yritit palstaäijä tällä kertaa kertoa? En näyttele kun sanon etten ymmärtänyt sitten sanaakaan

• Anonyymi00081

Minä naisena haluan näyttää tunteita ja pusutella, halia ohi mennen, muuallakin kuin peiton alla. 🙄

• Anonyymi00083

minä en taas naisena osaa tuota. sivusta

• Anonyymi00088

Naisena en osaisi oikeasta tyypistä pitää näppejäni erossa ja silmät loistaisi, niin että koko maailma näkisi ja varmaan avaruudestakin asti näkisi, että toi on hulluna tohon 🙈
        Anteeksi, luulin sua vanteeks 🤣

• Anonyymi00092
        Anonyymi00083 kirjoitti:

minä en taas naisena osaa tuota. sivusta

Näitä kylmiä naisia täytyy välttääkin kaikilla mahdollisilla tavoilla.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Naisena en osaisi oikeasta tyypistä pitää näppejäni erossa ja silmät loistaisi, niin että koko maailma näkisi ja varmaan avaruudestakin asti näkisi, että toi on hulluna tohon 🙈
        Anteeksi, luulin sua vanteeks 🤣

Ongelma onkin se että kyse ei ole siitä oletko hulluna vai et nyt.

Kyse on siitä jatkuuko se sama läheisyys kun se hullana oleminen on ohi.

• Anonyymi00097
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Ongelma onkin se että kyse ei ole siitä oletko hulluna vai et nyt.

Kyse on siitä jatkuuko se sama läheisyys kun se hullana oleminen on ohi.

Sehän riippuu tasan niistä kahdesta ihmisestä, ihan molemmista! Jos osaa antaa, niin voi myös saada ja jos sen osaa molemmat voi se kestää ja kukoistaa ikuisuuden.
        Kun rakastan, niin rakastan päästä varpaisiin ja kaikilla mahdollisilla tavoilla.

• Anonyymi00129
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Näitä kylmiä naisia täytyy välttääkin kaikilla mahdollisilla tavoilla.

No se ei varmaan tuota sekään sinulle suuria vaikeuksia tai sen semmosta. Sivusta

• Anonyymi00084

Liian erilaiset kaikilta osin, ei mitään yhteistä.

• Anonyymi00094

Ulkonäkökö sitten teki vaikutuksen vai?

• Anonyymi00103

Tuhoon tuomittu tuollainen juttu minun mielestä. Turhaan edes kaipaat.

• Anonyymi00118
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Ulkonäkökö sitten teki vaikutuksen vai?

Someone being a bit vain. -sivusta

• Anonyymi00085

Jos nyt harrastaisin ns. kaivattuja täydellä teholla, niin sanoisin että vapaana olemisen leikkiminen on melkoinen red flag, ei tosin uutta auringon alla. Toinen seikka on ihan sellainen perusvatulointi mihin kuuluu erinäiset manipulaationmuodot, ja jos näistä mainitsee niin nainen on kukkuu. Okay hun 😉
      Toivottavasti tämäkin teksti läsähtää oikeille silmille.

• Anonyymi00095

Kumma kun palstalle on nyt eksynyt useampi kirjoittaja jonka gen z someänkytyksestä ei saa mitään selvää.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Kumma kun palstalle on nyt eksynyt useampi kirjoittaja jonka gen z someänkytyksestä ei saa mitään selvää.

Et käpy hiffaa tät juttuuks.

• Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Et käpy hiffaa tät juttuuks.

" Toinen seikka on ihan sellainen perusvatulointi mihin kuuluu erinäiset manipulaationmuodot, ja jos näistä mainitsee niin nainen on kukkuu."

Kyse ei ole sanoista vaan noista lauserakennelmista. Ehkä joku koulu on käymättä kokonaan?

Käpyt on katsot käynyt koulut ja oppinut. Kun saat sen märän pyyhittyä sieltä korvien takaa ja persvaosta sekä käytyä jonkun koulut että opiit kirjoittamaan suomea niin palataan asiaan. Kuulostat ihan mamulta, jolla oma muna suussa.

• Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

" Toinen seikka on ihan sellainen perusvatulointi mihin kuuluu erinäiset manipulaationmuodot, ja jos näistä mainitsee niin nainen on kukkuu."

Kyse ei ole sanoista vaan noista lauserakennelmista. Ehkä joku koulu on käymättä kokonaan?

Käpyt on katsot käynyt koulut ja oppinut. Kun saat sen märän pyyhittyä sieltä korvien takaa ja persvaosta sekä käytyä jonkun koulut että opiit kirjoittamaan suomea niin palataan asiaan. Kuulostat ihan mamulta, jolla oma muna suussa.

Käpy skriivaa snadimpi setti, ei tot jaksa tsiigaa läpi ilman goisaamist.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Se koira äläht johon kalikka kalaht.

• Anonyymi00120
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Käpy skriivaa snadimpi setti, ei tot jaksa tsiigaa läpi ilman goisaamist.

Syvä ja aivan AITO myötähäpeä iski tuota jodlausta lukiessa kieltämättä. T naiselta sivusta

• Anonyymi00121
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Syvä ja aivan AITO myötähäpeä iski tuota jodlausta lukiessa kieltämättä. T naiselta sivusta

Peru kumoa kirjoitus? Ei nyt ehi. Hengissä vieläkin tuo, onpa harmi

• Anonyymi00128

” Toinen seikka on ihan sellainen perusvatulointi mihin kuuluu erinäiset manipulaationmuodot, ja jos näistä mainitsee niin nainen on kukkuu.” Niin en tiiä sanoa, oisko se sitten parempi ehdollistua siihen ajatukseen, että puhuu vastaan tai on puhumatta tekee väärin joka tapauksessa ja on siis ihan tosi kreisi. Sivusta naiselta. Olipa muuten ihme k-pää tuo joku joka sinulle vastasi, pakko päivitellä vielä kertaalleen että huhhuh. T

• Anonyymi00195

Vatuloi keskenä s

• Anonyymi00200
        Anonyymi00128 kirjoitti:

” Toinen seikka on ihan sellainen perusvatulointi mihin kuuluu erinäiset manipulaationmuodot, ja jos näistä mainitsee niin nainen on kukkuu.” Niin en tiiä sanoa, oisko se sitten parempi ehdollistua siihen ajatukseen, että puhuu vastaan tai on puhumatta tekee väärin joka tapauksessa ja on siis ihan tosi kreisi. Sivusta naiselta. Olipa muuten ihme k-pää tuo joku joka sinulle vastasi, pakko päivitellä vielä kertaalleen että huhhuh. T

Miehet on kyllä hyvin selväsanaisia siinä, kun haluavat tuoda esille naisen "kreisiyden". Mikä siis yleensä on pelkästään jatkumoa tai reagointia toisen ihmisen yritykseen mitätöidä henkilön ajatukset, havainnoinnit yms.

How is that going boys?

• Anonyymi00089

Jaa hyvin pieni todennäköisyys mulla tulla toimeen saman katon alla samanluontosen kanssa elänny jo ensimmäiset seitsemäntoista vuotta äitini kanssa saman katon alla äidiltäni lie voi asiasta kysyä koti oli paikka jossa pääsääntöisesti kävin syömässä nukkumassa ja pesulla enään sen jälkeen kun sai liikkua kaupungilla ilman vanhemman valvontaa silti ei voinu käyttäytyä miten sattuu iskä ja äiskä tuns liikaa haminalaisia ois jo samana iltana saaneet tietää jos pahojani olisin tehny

• Anonyymi00096

Se oli pitkä lause. Johdonmukainen, mutta sekava.

• Anonyymi00123
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Palstaäijän vuodatuksen keskiössä oli äippänsä kuitenkin ilmeisesti vai? Hohoijaa

• Anonyymi00135
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Et oppinu äikän tunnilla siis mitään kävitkö edes peruskoulua

• Anonyymi00137
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Palstaäijän vuodatuksen keskiössä oli äippänsä kuitenkin ilmeisesti vai? Hohoijaa

En ole samanlainen palstaäijä kuin sinä ja ymmärtääkseni kertomuksistani tarinoistani puuttuu keskiö liian hajanaisia useimmille ymmärrettäväksi mitenkään miksikään miksi näin ettette itke että uhkailen tai ettäkö vasikoisin teidän pettämisistänne tai rikoksistanne ja nämä teidän monotoniset palstaäijä vuodatuksenne kuuluu kategoriaan pitää luoda mielikuva ettei joku ole uskottava ettei narahda itse omista töppäyksistään tai rikoksistaannvainoharhaiseksi tekeminen tuntuis olevan nykyisin muotia miksi ei ole uskottava todistaja niin ja mahdollisesti helpoo syntipukki tarvittaessa kuuluu narsistien tapoihin ulkoistaa syyt omistakin tekemisistä mahtaa olla hienoa elämää

• Anonyymi00102

Hän on johtajatyyppi, minä assarityyppi.

• Anonyymi00126

No voi happy pööltdei mr plesident

• Anonyymi00106

Välinpittömyys. Itse kyselen kuulumisia ja yms. Jos joku on/ollut minulle tärkeä.

• Anonyymi00109

rehellisyys

• Anonyymi00110

Mitäpä eroa niissä ny tarttis olla riittää mun kanssa että on narsistin narsistien tavat omaksunu ni vaikuttaa huonoon suuntaan miksi tiedän että pettää aivan varmasti ensimmäisenä jos ei seksi ole just sellaista kuin hän haluaa että sinänsä nainen narsistin tavoilla on turvallinen vaihtoehto lähes kenelle miehelle tahansa ei tarvi pelätä ettäkö koskisin kyseisen kaltaiseen naiseen miksi olen ehdoton moisten kanssa ainoa tapa pitää kurissa toki pettää silti jos ei ole mitään sellaista mitä pelkäisi menettää turha joustaa moisen kanssa yhtään missään liikaa antaa löysää ni seuraavassa hetkessä on vieraissa ja ei kun dna-testin kautta että kenen lapsi on mitä odottaa ei ole mitään takuita vaihtoehtoja saattaa olla jopa noin kaksikymmentä viikon sisään jo yksistään yleensä antavat jokaiselle vastaan tulevalle josko olis parempi kuin se mikä on kotona niin ja se on viikko suuntaansa arvioidusta hedelmöittymis ajasta eli saattaa olla että pitää ol nelkytkin miestä niissä testeissä niin kertakaikkisen ihania ne naiset narsistin tavoilla pelkästään on miehille si täytyy aina huomioida kuinka kauan on eläny kyseisten tapojen mukaisesti että onko luonnekin jo alkanu muuttumaan narsistiseksi si on jo toivoton tapaus en usko hetkeäkään ettäkö muuttuisi muuksi mu on ehkä ihan siedettävä kun pakotteilla pystyy pitämään aisoissa (teet niin tai näin ni tiedät missä ovi on) normaalin miehen taas pitää tuntea moinen nainen hyvin että tietää koska tämä on pettäny että tietää erota siitä ei mene enään kun huonompaan suuntaan nassen kanssa ei voi antaa edes anteeksi pettämistä olet nössö moisen silmissä nääs tällöin ja kostat itse pettämisen ni kylillä se olet sinä joka petti ensin vaikka totuus toisin olisikin eikä nassella ole omaatuntoa sitä on ihan turha sääliä kaikki vika on aina muissa

• Anonyymi00125

Niin ei sinulla palstaäijä varmaan muitakaan vaihtoehtoja ole kuin olla koskematta naisiin, jos ymmärrät mitä tarkoitan

• Anonyymi00139
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Niin ei sinulla palstaäijä varmaan muitakaan vaihtoehtoja ole kuin olla koskematta naisiin, jos ymmärrät mitä tarkoitan

Ymmärrätkö itsekään en tee naiselle mitään mihin en ole itse kysynyt jo lupaa en ole samankaltainen r niin kuin sinä vaikka en ole kokenutkaan ettäkö naisesta mulle muuten mitään hyötyä olisi kuin seksiin miksi näin en jaksa sitä ainaista nillittämistä vaatimuksineen kun eivät pysty olemaan edes ehdottoman rehellisiä saatika ettäkö suorituisivat edes omista vaatimuksistaan vaatimukset hampaat suorat valkoiset kaikki tallella kehon pitäisi olla vähintään kuin kehonrakentajalla sixbackeineen muineen sadantonnin sähkövatkain isotalo kaunis piha hyvät tulot jos ei ole vähintäänkin miljoonaa jo tilillä ja aina on jalka ovenvälissä etsimässä seuraavaa parempaa kun et tee jotain mihin ei nainen pysty tai osaa itsekään mun kohdalla pitäs kuulemma rakastaa vaikka ovat itse siihen kyvyttömiä

• Anonyymi00112

Minä (mies) - Hän (nainen)

älykäs - tyhmähkö
      mielikuvituksekas - yksinkertainen
      nopea liikkeissään - hidas hämäläinen
      aikuismainen - virallinen
      ymmärtävä - huolia vaikeroiva
      välittävä - omissa tuntemuksissaan kieriskelevä
      perhearvoja arvostava - urapolulle eksynyt
      luotettava - lutkamainen

• Anonyymi00115

Nyt on varmaan ihan porukalla istuttu alas mitä miettimään.

• Anonyymi00122

Laita tarkemmin sopii liian moneen naiseen

• Anonyymi00124

No niin palstaäijä, joku yhtä elämänmyönteinen on fanittanut tätä naurettavaa ja surkastunutta kommenttiasi. On varmaan yhtä reipas outdoorman kuin sinäkin. T

• Anonyymi00132

Voi kun arvostaisit itseäs enemmän ja valitsisit jonku sulle sopivamman... Surullista et kaipaat jotain tollaista joka ei kuulosta yhteensopivalta.

• Anonyymi00136

Kielenkäyttösi paljastaa sen mies, että pidät itseäsi parempana kuin itse asiassa olet.

• Anonyymi00141
        Anonyymi00136 kirjoitti:

Kielenkäyttösi paljastaa sen mies, että pidät itseäsi parempana kuin itse asiassa olet.

Ei minun tarvitse pitää, yksinkertaisesti olen.

• Anonyymi00142
        Anonyymi00124 kirjoitti:

No niin palstaäijä, joku yhtä elämänmyönteinen on fanittanut tätä naurettavaa ja surkastunutta kommenttiasi. On varmaan yhtä reipas outdoorman kuin sinäkin. T

Ainut naurettava ja surkastunut on sun housussa

• Anonyymi00147
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Ei minun tarvitse pitää, yksinkertaisesti olen.

Ei, olet väärässä. Kielenkäyttösi paljasti sivistystasosi, ellet näytellyt sitäkin.

• Anonyymi00149

Kukaan nainen ei halua noin itseään täynnä olevaa miestä itselleen 🚩 yäks

• Anonyymi00150
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Kyllä, hyvä luonnehdinta: Sopiva noin 5 sekunnin palstasuhteeseen.

• Anonyymi00152
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Aika nopeasti löytyi ne kuvaukseen sopivat naiset tältä palstalta.

Varsinkin viimeinen kohta taisi osuta ja upota.

• Anonyymi00153
        Anonyymi00147 kirjoitti:

Ei, olet väärässä. Kielenkäyttösi paljasti sivistystasosi, ellet näytellyt sitäkin.

Sivistystasosta puhuu juuri sellainen muka sivistynyt itseään eliittinä pitävä sukkahousukerho, tähän lasketaan vastaavat "miehetkin". Tiedäthän sellainen iso peruukkia pitävä, joka syö leivoksia ja käskee rahvaan tehdä niin myöskin.

Kaksi kohtaakin puuttuikin listalta:

yleistietoinen - kouluttaunut
        sivistynyt - elitisti

• Anonyymi00154
        Anonyymi00153 kirjoitti:

Sivistystasosta puhuu juuri sellainen muka sivistynyt itseään eliittinä pitävä sukkahousukerho, tähän lasketaan vastaavat "miehetkin". Tiedäthän sellainen iso peruukkia pitävä, joka syö leivoksia ja käskee rahvaan tehdä niin myöskin.

sivistynyt - elitisti

Korjataan, korkeasti kouluttautunut naiselle koska olenhan itsekin kouluttautunut.

• Anonyymi00164
        Anonyymi00153 kirjoitti:

sivistynyt - elitisti

Puhun sydämen sivistystasosta, joka on aivan eri asia kuin yleensä koulutustaso. Sydämen sivistystasoa tarvitaan jos ajattelee ylipäätään pärjäävänsä missä tahansa suhteessa. Sydämen sivistyksessä tarvitaan myötätuntoa ja tunneälykkyyttä.

• Anonyymi00165
        Anonyymi00164 kirjoitti:

Puhun sydämen sivistystasosta, joka on aivan eri asia kuin yleensä koulutustaso. Sydämen sivistystasoa tarvitaan jos ajattelee ylipäätään pärjäävänsä missä tahansa suhteessa. Sydämen sivistyksessä tarvitaan myötätuntoa ja tunneälykkyyttä.

Sydämen sivistys kuulostaa yjtä uskottavalta kuin noi horoskooppihorinat. -sivusta

• Anonyymi00166
        Anonyymi00153 kirjoitti:

sivistynyt - elitisti

Lakkaa kiusaamasta näit naisii täällä, ei ne ruu tajuu sun piikkejä ja oikkuja. -sivusta

• Anonyymi00167
        Anonyymi00165 kirjoitti:

Sydämen sivistys kuulostaa yjtä uskottavalta kuin noi horoskooppihorinat. -sivusta

Herra jumala, oletteko vielä teinejä. Eikö teidän ole tarvinnut vielä olla oikeassa elämässä.

• Anonyymi00168
        Anonyymi00166 kirjoitti:

Lakkaa kiusaamasta näit naisii täällä, ei ne ruu tajuu sun piikkejä ja oikkuja. -sivusta

Kyse on niin perusasioista kuin vain voi olla ja jo tässä vaiheessa menee sitten yli hilseen, onnea elämään.

• Anonyymi00169
        Anonyymi00167 kirjoitti:

Herra jumala, oletteko vielä teinejä. Eikö teidän ole tarvinnut vielä olla oikeassa elämässä.

Sydämen sivistyskö kuulostaa oikealta elämältä? Onhan noita muita sanoja kuten viisaus, runneäly tai ennmä tiiä, empatia?

Eihän se sydämen sivistys tarkoita mitää, keksitty sanake -sivusta

• Anonyymi00171
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Sydämen sivistyskö kuulostaa oikealta elämältä? Onhan noita muita sanoja kuten viisaus, runneäly tai ennmä tiiä, empatia?

Eihän se sydämen sivistys tarkoita mitää, keksitty sanake -sivusta

Sydämen sivistys tarkoittaa sitä, että on kykenevä ymmärtämään toisia, epäitsekäs ja kykenevä asettumaan heidän asemaansa. Jos joku näkee tuollaisia asioita jotenkin huonona, millaista kukkotappelua he suhteista oikein odottavat.

• Anonyymi00172
        Anonyymi00171 kirjoitti:

Sydämen sivistys tarkoittaa sitä, että on kykenevä ymmärtämään toisia, epäitsekäs ja kykenevä asettumaan heidän asemaansa. Jos joku näkee tuollaisia asioita jotenkin huonona, millaista kukkotappelua he suhteista oikein odottavat.

Kuka tollaista on väittänyt ja mis? 'Sivusta

• Anonyymi00173
        Anonyymi00172 kirjoitti:

Kuka tollaista on väittänyt ja mis? 'Sivusta

Joku vertasi sydämen sivistystä horoskooppeihin. Horoskoopit voivat olla uskon asia, sivistys on niin konkreettista kuin olla ja voi.

• Anonyymi00174
        Anonyymi00173 kirjoitti:

Joku vertasi sydämen sivistystä horoskooppeihin. Horoskoopit voivat olla uskon asia, sivistys on niin konkreettista kuin olla ja voi.

Sydämen sivistys ei ole mitään konkreettista, uskon asia. Itsekin kuvittelet että sinulta löytyy sitä vaikka voi olla oikeasti hakusessa.

• Anonyymi00176
        Anonyymi00171 kirjoitti:

No lähtökohtaisesti heterosuhteessa on kukko ja kana, joten kukkotappelua ei voi syntyä. veikkaisin että jäisit siinä kakkoseksi, joten joudut tyytymään kanana oloon.

• Anonyymi00177
        Anonyymi00174 kirjoitti:

Sydämen sivistys ei ole mitään konkreettista, uskon asia. Itsekin kuvittelet että sinulta löytyy sitä vaikka voi olla oikeasti hakusessa.

Väitätkö ihan tosissasi et luonne on uskon asia ja sitten kerrot etten omaa sydämen sivistystä, ikäänkuin tuntisit minut paremmin kuin minä. Nyt on logiikka hakusessa.

• Anonyymi00179
        Anonyymi00176 kirjoitti:

No lähtökohtaisesti heterosuhteessa on kukko ja kana, joten kukkotappelua ei voi syntyä. veikkaisin että jäisit siinä kakkoseksi, joten joudut tyytymään kanana oloon.

Olen sellainen, joka ei lähde energiaa tuhlailemaan mihinkään turhaan vaikka täällä vielä hetken kirjoitan.

• Anonyymi00180
        Anonyymi00177 kirjoitti:

Väitätkö ihan tosissasi et luonne on uskon asia ja sitten kerrot etten omaa sydämen sivistystä, ikäänkuin tuntisit minut paremmin kuin minä. Nyt on logiikka hakusessa.

Ainut logiikka mikä on hakusessa on tuo sinun sekoilu viesti, jossa iloisesti sekoitat kaiken keskenään mitä edes kirjoitin. Näiden viestien perusteella sivistys ja tämän olemattoman uskon varaisen sydämen sivistyksen puolesta sinulla on paljon parannettavaa että löytäisit joskus miehen itsellesi.

• Anonyymi00182
        Anonyymi00180 kirjoitti:

Ainut logiikka mikä on hakusessa on tuo sinun sekoilu viesti, jossa iloisesti sekoitat kaiken keskenään mitä edes kirjoitin. Näiden viestien perusteella sivistys ja tämän olemattoman uskon varaisen sydämen sivistyksen puolesta sinulla on paljon parannettavaa että löytäisit joskus miehen itsellesi.

Jo tuo sinun asenne; löytäisin miehen itselleni, kertoo ainoastaan ja vain ettet halua edes loogista keskustelua vaan haluat vain yrittää loukata minua, ehkä ajattelet saavasi siitä jotain nautintoa. Tiedät senkin että olen mies ja minä en ole koskaan ole ollut kiinnostunut miehistä vaikka toisin päin ikävä kyllä jollain on saattanut olla pakkomielle minuun.

• Anonyymi00184
        Anonyymi00179 kirjoitti:

Olen sellainen, joka ei lähde energiaa tuhlailemaan mihinkään turhaan vaikka täällä vielä hetken kirjoitan.

Nää viestiketjut on kyl ihan parhautta. :P

• Anonyymi00249
        Anonyymi00171 kirjoitti:

Hyväsydäminen saalistaja. Kuin Mika Moring, vaikka ehkä nainen.

• Anonyymi00119

ollaan oikeastaan vastakohtia

• Anonyymi00134

Silloin korostuu varsinkin huonot puolet toisesta.

• Anonyymi00138
        Anonyymi00134 kirjoitti:

Silloin korostuu varsinkin huonot puolet toisesta.

sen takia meni sekin päin percettä

• Anonyymi00143

Miksi kaivata jotain vastakohtaansa?

• Anonyymi00144
        Anonyymi00143 kirjoitti:

Miksi kaivata jotain vastakohtaansa?

aina sanon että härät ei jatkoon ja kerta toisensa jälkeen näen itseni härkien keskellä

• Anonyymi00145
        Anonyymi00144 kirjoitti:

aina sanon että härät ei jatkoon ja kerta toisensa jälkeen näen itseni härkien keskellä

Härät, ootko joku urpoliini joka uskoo horoskooppeihin?! :D

• Anonyymi00146
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Härät, ootko joku urpoliini joka uskoo horoskooppeihin?! :D

minä olen urpoliini ja pidän häristä ehkä kuitenkin vaikka aina sanon muuta mutta härkien huumori uppoaa minuun :/

• Anonyymi00148
        Anonyymi00146 kirjoitti:

minä olen urpoliini ja pidän häristä ehkä kuitenkin vaikka aina sanon muuta mutta härkien huumori uppoaa minuun :/

🦁 🦁 🦁 🦁

• Anonyymi00151
        Anonyymi00146 kirjoitti:

Härkien huumori: Näkee punaista joka paikassa.

• Anonyymi00160
        Anonyymi00148 kirjoitti:

🦁 🦁 🦁 🦁

minä saatan jopa tykätä sillain

• Anonyymi00196
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Härkien huumori: Näkee punaista joka paikassa.

Sehän voi olla jotain kaunistakin kuten ruosteenpunainen..

• Anonyymi00155

Käteinen ei kelpaa. Haluaa kortin.

• Anonyymi00156

Rinakkaiskortti? Pitää kysyä.

• Anonyymi00158

En tiedä mitään siitä miehestä josta olen kiinnostunut. Muutaman kerran nähty ja olemme katselleet toisiamme. En tiedä edes hänen nimeään!

• Anonyymi00161

Haluan enemmän häntä kuin hän minua. 🤭

• Anonyymi00162

Hänessä on luonnetta. Minussa ei ole.
      Se on se suurin eroavaisuus.

• Anonyymi00175

Miten toi luonne sitten näyttäytyy, onko se joku rohkeakin nainen?

• Anonyymi00178
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Miten toi luonne sitten näyttäytyy, onko se joku rohkeakin nainen?

Joo, oon mä 😉

• Anonyymi00247
        Anonyymi00178 kirjoitti:

Joo, oon mä 😉

Sinä tukit aina muiden keskusteluihin itseäsi. 🙄

• Anonyymi00181

Voi olla muitakin erottavia tekijöitä kuin luonne-erot!

• Anonyymi00185

Ai niin kuin sukupuoli, uskonto, ikä, paino, pituus, silmien väri, syntymä maa, automerkki jolla ajaa, penkki tulos, kaupunginosa, kengänkoko, masukarvat toisella ja toisella ei, toisella lyhyet tummat hiukset, toisella aika vaaleat ja pitkät, äidinkieli, nimi tai nimet, sisarusten lukumäärä, työpaikka,...

• Anonyymi00193
        Anonyymi00185 kirjoitti:

Ai niin kuin sukupuoli, uskonto, ikä, paino, pituus, silmien väri, syntymä maa, automerkki jolla ajaa, penkki tulos, kaupunginosa, kengänkoko, masukarvat toisella ja toisella ei, toisella lyhyet tummat hiukset, toisella aika vaaleat ja pitkät, äidinkieli, nimi tai nimet, sisarusten lukumäärä, työpaikka,...

tulevaisuudentoiveet, ajatusmaailma, arjenhallinta, valverytmi, tarpeet, elintavat, sosiaalisuus, tajunta,

• Anonyymi00194
        Anonyymi00193 kirjoitti:

tulevaisuudentoiveet, ajatusmaailma, arjenhallinta, valverytmi, tarpeet, elintavat, sosiaalisuus, tajunta,

Toki. Oma vastaukseni olikin vähän "täsmävitsi" keksin uuden sanan ihan itse 🤭.

• Anonyymi00183

Jokaista naista jota olen elämässäni kaivannut on puuttunut tietynlainen ajattelun V-a-p-a-u-s.
      Siis kovasti ovat kuulemma avoimia ja avarakatseisia, mutta se rajoittuu useimmiten kiltisti sinne vasemmistolaisajatuksiin esimerkiksi. Oikeastaan kaikki naisen kuplan ulkopuolelta on hänelle outoa ja suorastaan pelottavaa. Siten esimerkiksi miehenkin voi leimata vaikka ns. ^omituiseksi^ olipa nainen millainen itse tahansa.

Sellainen yhdistelmä kapinallisuutta, jossa panttivankeja ei oteta liittymättä mihinkään poliittisten tai yhteiskunnallisten kuorojen joukkoon loistaa naisissa poissaolollaan. Seikkailumieli asenne liittyy lähinnä johonkin seinäkiipeilyyn, lomailuun ja millainen roikale se exä olikaan kun joi ja riehui, mutta ajatuksen tasolla ollaan ns. aika nyyttejä.

Ainut missä jonkinlaista vapautta naisilla on löytynyt on useimmiten sitten riettaus, aivan kuin seksuaalisuus olisi ainut missä he saisivat vapaasti toteuttaa itseään. Edes luovista naisista ei ainakaan mun elämän aikana löytynyt mitään mikä sais aikaan mitään vaude ilmiötä.

Jotenkin aika takakireitä nämä suomen naiset ja kaikkein julmimpana syntinä ajatukset että se vapaus lähtee siitä naisen roolin poistumisesta joten eivät edes yritä olla naisia paitsi niissä huonoissa asioissa, mutta joista heitä ei saisi moittia. Osa edes laittaa kunnolla mitään ruokaa miehelle (kyllä joskus niinkin päin, sori hani, siihen on totuttava).
      Tohon roolin poistumaan kuuluu vielä sellaisen jätkämäisen oleskelun ja haarat levällään oleskelun omaksuminen jossa pierut lähtee ekoilla treffeillä lentoon ja voi sitten naureskella niille. Ihan kuin se olisi sen vapaan ajattelun jaloin muoto.

Älkääkä edes aloittako näistä latte-cafe maailman parannus pikkutytöistä, jotka kuvaa aamiaisensa someen.

• Anonyymi00186

Siinä määrin samaa mieltä, että harvemmin nainen poikkeaa sovinnaisuudesta ellei ole jotenkin sekaisin tai jossain maniassa. Tietoisesti, itsenäisesti, eritavalla ajatteleva nainen on todella harvinainen. Naiset ovat lähes aina järkeviä ja maanläheisiä.

• Anonyymi00187
        Anonyymi00186 kirjoitti:

Siinä määrin samaa mieltä, että harvemmin nainen poikkeaa sovinnaisuudesta ellei ole jotenkin sekaisin tai jossain maniassa. Tietoisesti, itsenäisesti, eritavalla ajatteleva nainen on todella harvinainen. Naiset ovat lähes aina järkeviä ja maanläheisiä.

Miehet on niitä tunteellisia yleensä. Miehet on tunteellisia varsinkin politiikasta! Naisilla on kädet täynnä arjen juttuja, niin ei ehdi hirveästi tunteissa velloa.

• Anonyymi00188
        Anonyymi00186 kirjoitti:

Oon kyllä vähän eri mieltä tuosta järkevyydestä ja maanläheisyydestäkin nykyaikana. Mutta tosiaan oot oikeassa siinä että jos nainen ajattelee vähän erikoisesti ja omaa myös sen mukana sellaisen reippaan huumorintajun niin on tullut vastaan naisia, joilla on jotain persoonallisuusprobleemaa tai esimerkiksi se että ovat seksuaalisesti aikalailla myös vapautuneita vähän liikaa omaan mieleen eri suuntiin.

Voihan olla että ne naiset on vaan piilossa, mutta jos nainen ei tuo niitä asioita esiin muualla kuin jossain redditin palstoilla niin aika vaikeahan niitä naisia on löytää.

Sitten on vielä se että iän myötä naiset tuntuu kuoresta tulemisen sijaan joko vaihtavat tyyliä miesten mukaan aivan kuin eivät olisi itsensä persoonansa kanssa tai sitten omaksuvat sellaisen virallisen puhe ja ajattelutyylin. Ovat niin kovin vakavaa, mutta sitten kun tajuaa että ne etsii juuri sellaista miestä myös itse koska haluavat kuulua siihen tiettyyn sosiaaliseen ryhmään.

• Anonyymi00189
        Anonyymi00187 kirjoitti:

Miehet on niitä tunteellisia yleensä. Miehet on tunteellisia varsinkin politiikasta! Naisilla on kädet täynnä arjen juttuja, niin ei ehdi hirveästi tunteissa velloa.

Millä tavoin naisilla olisi enemmän arjen juttuja kuin miehillä? Ihan naurattaa.

• Anonyymi00190
        Anonyymi00187 kirjoitti:

Kiukku ja äkäisyyskin on tunteita!

• Anonyymi00191
        Anonyymi00188 kirjoitti:

Oon kyllä vähän eri mieltä tuosta järkevyydestä ja maanläheisyydestäkin nykyaikana. Mutta tosiaan oot oikeassa siinä että jos nainen ajattelee vähän erikoisesti ja omaa myös sen mukana sellaisen reippaan huumorintajun niin on tullut vastaan naisia, joilla on jotain persoonallisuusprobleemaa tai esimerkiksi se että ovat seksuaalisesti aikalailla myös vapautuneita vähän liikaa omaan mieleen eri suuntiin.

Voihan olla että ne naiset on vaan piilossa, mutta jos nainen ei tuo niitä asioita esiin muualla kuin jossain redditin palstoilla niin aika vaikeahan niitä naisia on löytää.

Sitten on vielä se että iän myötä naiset tuntuu kuoresta tulemisen sijaan joko vaihtavat tyyliä miesten mukaan aivan kuin eivät olisi itsensä persoonansa kanssa tai sitten omaksuvat sellaisen virallisen puhe ja ajattelutyylin. Ovat niin kovin vakavaa, mutta sitten kun tajuaa että ne etsii juuri sellaista miestä myös itse koska haluavat kuulua siihen tiettyyn sosiaaliseen ryhmään.

Muuntautuu johonkin toiseen rooliin, mutta sellaiseen mikä on yleisesti hyväksytty tai muodissa.

• Anonyymi00192
        Anonyymi00191 kirjoitti:

Muuntautuu johonkin toiseen rooliin, mutta sellaiseen mikä on yleisesti hyväksytty tai muodissa.

Just tuo, osasit kuvata sen paremmin kuin minä. En ole montaa sellaista samaan aikaan selväpäistä naista tavannut joka tuosta oravanpyörästä osaisi irrottaa ittensä.

• Anonyymi00201
        Anonyymi00192 kirjoitti:

Just tuo, osasit kuvata sen paremmin kuin minä. En ole montaa sellaista samaan aikaan selväpäistä naista tavannut joka tuosta oravanpyörästä osaisi irrottaa ittensä.

Samaa sanoisin miehistä. Erittäin, erittäin harvassa ovat he, joilla on avoimuutta ja uteliaisuutta kuulla, miettiä ja kohdata jotain perusmaailmankuvasta poikkeavaa. Muutaman olen tavannut.

• Anonyymi00203
        Anonyymi00201 kirjoitti:

Samaa sanoisin miehistä. Erittäin, erittäin harvassa ovat he, joilla on avoimuutta ja uteliaisuutta kuulla, miettiä ja kohdata jotain perusmaailmankuvasta poikkeavaa. Muutaman olen tavannut.

Ja siihen päälle hellyyttä, yhteistyötä ja toisaalta tilan antamista, joustavuutta ja kunnioitusta toisen arjen tekoja kohtaan (vaikka ne eivät aina olisikaan vaikkapa just yhtä hyviä kuin itsellä). Siinäpä naisen toiveita.

• Anonyymi00206
        Anonyymi00203 kirjoitti:

Ja siihen päälle hellyyttä, yhteistyötä ja toisaalta tilan antamista, joustavuutta ja kunnioitusta toisen arjen tekoja kohtaan (vaikka ne eivät aina olisikaan vaikkapa just yhtä hyviä kuin itsellä). Siinäpä naisen toiveita.

Miesten toiveet liittyvät usein miltä nainen vain näyttää, joten ellei naisena ole kuosissa niin turhaa toivoa miehiltä mitään muuta kuin huonoa kohtelua ja sulkeutuneisuutta.

• Anonyymi00197

Hän on cool. Mä en. En ole koskaan ollut enkä tule olemaan. Hänelle sopii joku hillitympi ja asiallisempi ja aikuismaisempi.

• Anonyymi00202

Jos lähes keski-ikäinen tai keski-ikäinen käyttäytyy kuin teini, niin olet oikeassa!

• Anonyymi00199

Vaikea sanoa tällä tuntemisella kovin paljoa.
      Näen toki joitain eroja, mutta myös samankaltaisuutta.
      Itse elän vahvasti tunteella, hänellä tunteet ja järki ajattelussa ehkä enemmän tasapainossa.

Pidän paljon hänen huumoristaan ja näen innostuneisuutta ja uteliaisuutta asioita ja elämää kohtaan.
      Hänellä on jotenkin rauhoittava vaikutus, vaikka tiedän että hän ei varmastikaan niin rauhallinen ole aina, on monia puolia.
      Tuossa ollaan varmaan aika samanlaisia.

Toivottavasti saisin hänestä vielä ainakin ystävän.
      Meni miehelle naiselta.

• Anonyymi00212

Olisihan se kiva jos joku nainen näkisi minut tuolla tavoin, mutta saa kyllä odotella. Kun osaisi markkinoida itseään paremmin. Omana itsenään sitä vain on liikaa ja liian vähän toisaalta.

• Anonyymi00221
        Anonyymi00212 kirjoitti:

Olisihan se kiva jos joku nainen näkisi minut tuolla tavoin, mutta saa kyllä odotella. Kun osaisi markkinoida itseään paremmin. Omana itsenään sitä vain on liikaa ja liian vähän toisaalta.

Varmasti olet juuri sopiva omana itsenäsi.

• Anonyymi00224
        Anonyymi00221 kirjoitti:

Varmasti olet juuri sopiva omana itsenäsi.

Näin sitä aina haluaa, mutta kun vuosikaudet on sinkkuna niin ei se oma itse riitä kehenkään tai mihinkään jos mies olet. Tai riittää, mutta niiden naisten kanssa (lapsia omaavat) ei tahdo itse olla.

• Anonyymi00204

Passiivisagressiivisuus on niistä varmasti se suurin ero. Muitakin on.

• Anonyymi00205

Tunnenkin lukemattomia passiivisaggressiivisia naisia.

• Anonyymi00222
        Anonyymi00205 kirjoitti:

Tunnenkin lukemattomia passiivisaggressiivisia naisia.

En ole koskaan passiivinen.

• Anonyymi00210

Tykkään katsoa silmiin rakastellessa ja mieluiten edestäpäin. Hän taas tykkää pitää silmät kiinni ja mieluiten takaapäin.

• Anonyymi00213

Takaapäin on kyllä monella tapaa kivaa, mutta tahdon nähdä naisen kasvot ja nauttiiko hän.

• Anonyymi00214
        Anonyymi00213 kirjoitti:

Takaapäin on kyllä monella tapaa kivaa, mutta tahdon nähdä naisen kasvot ja nauttiiko hän.

Erotatko feikkaajat?

• Anonyymi00217
        Anonyymi00214 kirjoitti:

Erotatko feikkaajat?

Onko sillä väliä jos hän on feikkaaja? Sittenhän koko suhde on huijausta ja feikkaaja paljastuu ajan myötä.

Sen verran pornoa katsonut että uskoisin sitä paitsi kyllä.

• Anonyymi00219
        Anonyymi00217 kirjoitti:

Onko sillä väliä jos hän on feikkaaja? Sittenhän koko suhde on huijausta ja feikkaaja paljastuu ajan myötä.

Sen verran pornoa katsonut että uskoisin sitä paitsi kyllä.

No johan sen luulisi tuntuvan mu*issa kun nainen saa or*asmin. Pienim*naiset voi jättää kommentoimatta.

• Anonyymi00223
        Anonyymi00219 kirjoitti:

No johan sen luulisi tuntuvan mu*issa kun nainen saa or*asmin. Pienim*naiset voi jättää kommentoimatta.

Kyllä sen pienimunainenkin tuntee, mutta tarkoitan muutakin nautintoa. Lisäksi useimmiten siihen tarvitaan kyllä esimerkiksi sormien apua että naiset huippuun pääsee, mutta kasvoista näkee miten hän reagoi eri ärsykkeisini.

Sen takia naisella pitää olla nätit kasvot, rumempaa ei jaksa katsoa tuon aikana.

• Anonyymi00225
        Anonyymi00223 kirjoitti:

Kyllä sen pienimunainenkin tuntee, mutta tarkoitan muutakin nautintoa. Lisäksi useimmiten siihen tarvitaan kyllä esimerkiksi sormien apua että naiset huippuun pääsee, mutta kasvoista näkee miten hän reagoi eri ärsykkeisini.

Sen takia naisella pitää olla nätit kasvot, rumempaa ei jaksa katsoa tuon aikana.

Sinä et välitä koosta, mutta välität naisen kasvoista. Ok.

• Anonyymi00227
        Anonyymi00225 kirjoitti:

Sinä et välitä koosta, mutta välität naisen kasvoista. Ok.

En ole homoseksuaali niin en välitä naisella peniksestä. Naisen hoikkuudella on merkitystä ja naisen näteisstä kasvoista. Keskikokoisena ei ole tullut vielä vastaan naista joka erityisesti feikkaisi nautintoa.

• Anonyymi00228
        Anonyymi00223 kirjoitti:

Voi päästä huippuun ilman sormiakin. On muitakin tyylejä kuin sinun.

• Anonyymi00230
        Anonyymi00228 kirjoitti:

No niinpä 🤣 Sori vaan sormimies 🤣

• Anonyymi00231
        Anonyymi00227 kirjoitti:

En ole homoseksuaali niin en välitä naisella peniksestä. Naisen hoikkuudella on merkitystä ja naisen näteisstä kasvoista. Keskikokoisena ei ole tullut vielä vastaan naista joka erityisesti feikkaisi nautintoa.

Puhut nyt omista kokemuksustasi. On monenlaisia muitakin. Eri kokoja ja eri näköisiä, eri preferenssejä ja joillekin noilla ei ole mitään väliä, vaan jollain aivan muulla.

• Anonyymi00232
        Anonyymi00228 kirjoitti:

Noh, sanotaanko näin että epäilen syvästi sinulla olevan kokemusta kovinkaan monesta naisesta kirjoituksestasi päätellen.

• Anonyymi00233
        Anonyymi00231 kirjoitti:

Puhut nyt omista kokemuksustasi. On monenlaisia muitakin. Eri kokoja ja eri näköisiä, eri preferenssejä ja joillekin noilla ei ole mitään väliä, vaan jollain aivan muulla.

Voi voi kultainen, en puhun aika monen muunkin kokemuksesta. Katsos kun osa jakaa näitä kokemuksia toisten kanssa. Epäilen että sinulla on vain lähinnä autoerotiikka.

• Anonyymi00237
        Anonyymi00233 kirjoitti:

Voi voi kultainen, en puhun aika monen muunkin kokemuksesta. Katsos kun osa jakaa näitä kokemuksia toisten kanssa. Epäilen että sinulla on vain lähinnä autoerotiikka.

On mulla ystäviä ja tuttuja. Monenlaisia. Ja olen kuullut, että monet vaikkapa ylipainoiset ovat varsin seksuaalisia ja rakastavia kumppaneidensa kanssa.

Mutta ei se mitään. Sinä voit pitää omia preferenssejäsi jotenkin ylivoimaisina seksuaalisuudessa.

• Anonyymi00239
        Anonyymi00232 kirjoitti:

Noh, sanotaanko näin että epäilen syvästi sinulla olevan kokemusta kovinkaan monesta naisesta kirjoituksestasi päätellen.

Tunnen naisia, jotka eivät tarvitse yhtään sormipeliä tiettyjen miesten kanssa. Itsekin olen nainen. Ollaan puhuttu näistä.

• Anonyymi00242

Niin. Älä sitten sano toisten puolesta, ja ole tietävinäsi ja osaavinasi jotenkin enemmän heidän puolestaan. Sinä puhut omista preferensseistäsi.

• Anonyymi00243
        Anonyymi00227 kirjoitti:

Aijaa, kuulin että sun ex on feikannut koko suhteen ajan, ei kehdannut sulle kertoa kun loukkaannut kuitenkin.

• Anonyymi00245

Toivottavasti tunnet itsesi sen verran, ettet ilmoita toisissa yhteyksissä inhoavasi rasismia ja heikkojen ja syyttömien huonoa kohtelua.

• Anonyymi00248

Tässä teille palstan huonoin väittelijä. 😂 Aina sama homma, kun paukut loppuu muuten, niin sitten alkaa henkilökohtaiset hyökkäykset, nimittely ja haukkuminen.

• Anonyymi00211

Hyvä

• Anonyymi00215

Ei ole! Olemme taivaassa tehty tulitikku!

• Anonyymi00218

Juuri se me olemme!

• Anonyymi00216

Hän tietää miltä tuntuu olla romanttisessa mielessä rakastettu, minä en. Parempi niin, kuin että kumpikaan ei tietäisi.

• Anonyymi00253

Sitä hän minulle usein sanoi, mutta teot puuttui sekä puhuivat jopa vastakkaista. Oliskohan se sitä narsismia?

• Anonyymi00220

Eipä nyt oikeastaan muuta tuu mieleen et hän varmaan puheliaampi tuntemattomien kanssa kuin minä ja enemmän menevä tyyppi. Aika paljon meissä on samaakin.

• Anonyymi00229

Tunnetko häntä lainkaan, aika epämääräistä.

• Anonyymi00234
        Anonyymi00229 kirjoitti:

Tunnetko häntä lainkaan, aika epämääräistä.

En oikeastaan on sen verran epämääräinen tyyppi.

• Anonyymi00235
        Anonyymi00234 kirjoitti:

En oikeastaan on sen verran epämääräinen tyyppi.

Aika epämääräisiä havaintoja ja epämääräisiä järkeilyjä sinulla.

• Anonyymi00236
        Anonyymi00235 kirjoitti:

Aika epämääräisiä havaintoja ja epämääräisiä järkeilyjä sinulla.

Aika jonninjoutavaa yritystä sinulta loukata.

• Anonyymi00238
        Anonyymi00236 kirjoitti:

Aika jonninjoutavaa yritystä sinulta loukata.

Aika jonninjoutava oli alkuperäinen viestisikin.

• Anonyymi00244
        Anonyymi00238 kirjoitti:

Aika jonninjoutava oli alkuperäinen viestisikin.

Harmi että koet niin. Onhan niitä erovasuuksia mutta en koe asiallisena routia toisen persoonaa mikään niistä ei ole sellainen etteikö toimeen tultaisi. Siksipä vastasin hieman neutraalisti. Enkä lähtenyt mollaamaan ilkeilemään ja kaivelemaan lokaa ihmisestä joka on minulle tärkeä ja rakas. Koska ei ole tarpeen. Niinkuin aloituksessa ilmeisesti toivotaan. En varmaan tunne kunnolla mutta voin puhua siitä lähtökohdasta mitä tunnen häntä.

• Anonyymi00250
        Anonyymi00244 kirjoitti:

Harmi että koet niin. Onhan niitä erovasuuksia mutta en koe asiallisena routia toisen persoonaa mikään niistä ei ole sellainen etteikö toimeen tultaisi. Siksipä vastasin hieman neutraalisti. Enkä lähtenyt mollaamaan ilkeilemään ja kaivelemaan lokaa ihmisestä joka on minulle tärkeä ja rakas. Koska ei ole tarpeen. Niinkuin aloituksessa ilmeisesti toivotaan. En varmaan tunne kunnolla mutta voin puhua siitä lähtökohdasta mitä tunnen häntä.

Kivasti kirjoitettu :-)

• Anonyymi00252
        Anonyymi00250 kirjoitti:

Kivasti kirjoitettu :-)

Ja minä en ole noin hyvä ihminen. Olin ennen, mutta nykyään olen antanut kyllä tulla ulos, mitä tunnen.
        Sivusta siis

• Anonyymi00241

hän on hyvä sosiaalisesti hän on hyvä verkostoitumaan hän on ylipäätänsä fiksu ja etevä ura ihminen.

minä taas olen äitini sanoin taivaanrannanmaalari ei järjen häivähdystäkään missään oikestaan mitä teen tai mitä tykkäisin tehdä olen myös helvatun tyhmä (tavallaan) tavallaan en. pointtina se että tiedän pystyväni melkein mihin vaan mutta lähtökohtaisesti omaan luuserin luonteen elikä tuskin tulen tästä syystä saavuttamaan elämässä puoliakaan siitä mitä kaivattuni on saavuttanut

• Anonyymi00246

Jos aloitetaan siitä että pystyisit kirjoittamaan suomen kieltä ja lauseita.

• Anonyymi00251
        Anonyymi00246 kirjoitti:

Jos aloitetaan siitä että pystyisit kirjoittamaan suomen kieltä ja lauseita.

aloitetaan siitä, että "että" sanan eteen tulee pilkku!!!

• Anonyymi00254

Minä taidan luottaa, rakastaa ja arvostaa enemmän. Luottaa, että hän on rehellinen ja turvallinen ja toivoo parastani. Rakastaa ja hyväksyä hänet ihmisenä, joka hän on. Arvostaa ja kunnioittaa häntä.

• Anonyymi00255

Jos toinen on avoimempi ja antaa itsestään enemmän, niin on helpompi luottaa ja arvostaa. Jos ei anna itsestään mitään, niin toinen voi vain arvailla.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      228
      3945
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      139
      1418
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      126
      925
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      909
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      288
      759
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      757
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      736
    Aihe