Kumin haju

Hajuton muna

Millä saa tekomunasta sen kumin hajun pois ? Oon pessy kymmeniä kertoja saippualla ja silti se vaan haisee voimakkaasti kumille.

5

249

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ostaisi

      Ei millään, aikaa myöten kumin ja joidenkin muovilaatujen voimakas haju vähenee, mutta aina se kertoo myös minusta että tuotteesta voi irrota jotain muutakin.

      • fxxtrfxjt

        Itseasiassa ei kerro.

        Se tuoksu syntyy pehmikekemikaaleista, eikä niistä itsessään irtoa mitään ylimääräistä vaikka se haisisikin.

        Kovamuovisista ei irtoa mitään, mutta se johtuu siitä että se materiaali on niin kovaa että jos siitä irtoaa jotakin, materiaali käytännössä murtuu. Pehmeämmissä materiaaleissa voi olla huonolaatuista raakamateriaalia josta sitten irtoaa jotakin kemikaalia, mutta länsimaisten tunnettujen seksivälinefirmojen tuotteet on kyllä testattu huolellisesti.

        Paljon vaarallisempi yhdistelmä on se että tunkee tekokalun perseeseen ja sieltä pilluun.

        Eli aina kun seksivälinettä käytetään kahdessa reiässä, siinä käytetään ehdottomasti kortsua päällä persettä ronklatessa. Ja tietenkin jos välinettä lainataan, vierailija käyttää kortsua.


    • kaalimato.com

      Hei,
      On totta, että joissakin kumia sisältävissä tuotteissa on oma hajunsa. Ajan kanssa se tosiaan vähenee. Silikoni on siitä hyvä materiaali, ettei siinä ole hajua..

      Terveisin
      Kaalimato.com

    • åpåpkåpåjp

      Et mitenkään.

      Nyrkkisääntönä voi sanoa sen että mitä pehmeämpää materiaalia, sitä voimakkaampi haju tekomunassa on. Peseminen ei siis auta kun se haju syntyy niistä muovia pehmittävistä kemikaaleista jotka ovat itse sitä materiaalia.

      Silikoni on ainoa materiaali mikä ei tuoksu, mutta sekin tuoksuu vähän jos sitä nuuhkaisee. Mutta silikoni onkin sitten aika kova materiaali, vaikka ei tietenkään mitä kovamuovia olekaan.

      Hajusta et oikeastaan pääse eroon muovivälineiden kanssa, koska silloin kun pääset, materiaali on haurastunut liikaa ja siihen alkaa tulemaan haavaumia, säröjä tai muunlaisia muutoksia ja väline menee vaihtoon koska ne rikkoumat alkaa keräämään paskaa ja bakteereja joita ei saa enää pesemällä pois.

    • Max-Pppp

      Jos dildo haisee liian voimakkaasti alussa niin haju ei siitä poistu. Itse olen joutunut heittämään pois jellydildon, jonka pistävä kemikaalinhaju ei vaimentunut edes puolen vuoden ulkona säilytyksen jälkeen. Onneksi ei ollut kallis.

      Suosittelen käyttämään dildon päällä kondomia, sillä muovimateriaali ja pehmennysaineet eivät ole ihmiselle erityisen terveellisiä. Esimerkkejä pehmennysaineista ovat mm. ftalaatit. Muovimateriaali itsessään saattaa sisältää esimerkiksi bisphenol A:ta.

      Silikonista valmistetut lelut ovat tässä suhteessa ylivoimaisia. Ne eivät haise ja niiden materiaali ei ole myrkyllistä. Kondomeita pitäisi käyttää aina niiden lelujen kanssa, joiden materiaalissa näkyy pieniä ilmakuplia. Niiden pinnassa on huokoisuutta, johon bakteereita pääsee kertymään. Jelly on muuten kiva materiaali ja tuntuu hyvältä mutta tässä suhteessa sillä on ongelmia.

      Jellyleluissa on se hyvä puoli, että niitä voi "tuunata" ja korjata mattoveitsen ja kuumailmapuhaltimen avulla, kunhan huolehtii ilmanvaihdosta eikä anna lelun pinnan palaa. Silikonileluja ei jälkeenpäin muotoilla uudelleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      74
      1423
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      114
      1183
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1126
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      984
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      78
      783
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      732
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      725
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe