ja Jumala ei olisi voinut antaa anteeksi itselleen omia hölmöilyjään.
Molempien (tai yhden, kuten uskimatematiikalla päädytään), niin Jumalan kuin Jeesuksenkin kiitollisuudenvelka ihmiskunnalle on vertaansa vailla.
Siitä Jeesus kiittää, milloin uusin vitasuksin kuten Tapaninpäivän tsunamilla tai HIV:llä.
Ah ja uh, ylistetty olkoon Kaikkivaltias, Armollinen ja Rakastava Raamatun Jumala!
Ilman syntiä Jeesus olisi kuollut turhaan
4
86
Vastaukset
- näin on
ooseksen kirja:
19:15 Aamun sarastaessa enkelit kiirehtivät Lootia sanoen: "Nouse, ota vaimosi ja molemmat tyttäresi, jotka ovat luonasi, ettet hukkuisi kaupungin syntivelan tähden."
19:17 Ja viedessään heitä ulos sanoi mies: "Pakene henkesi tähden, älä katso taaksesi äläkä pysähdy mihinkään lakeudella. Pakene vuorille, ettet hukkuisi."
Psalmit:
2:12 Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat.
Johanneksen evankeliumi:
3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. - tt333
Nassella ovat kyllä pahasti puurot ja vellit sekaisin.
- Nasse.
Perustelisitko väittämääsi esimerkiksi aloituspostaukseni valossa?
- sellaistaseonsatujen
koko pelastusoppi on täysin järjetön, jeesus oli jumala eikä edes oikeasti voinut kuolla. jumala itse keksi synnin, hän olisi itse voinut niin halutessaan antaa itsellensä anteeksi että keksi sen.. vaan ei .. jumala uhrasi itsensä itselleen sovittaakseen itse keksimänsä synnin näin pelastaen itseluomansa ihmiset itseluomaltaan helvetiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252588Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581943Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231886Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua201308Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021203- 601023
- 2581013
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1161010- 53950
- 146923