Ilman syntiä Jeesus olisi kuollut turhaan

Nasse.

ja Jumala ei olisi voinut antaa anteeksi itselleen omia hölmöilyjään.

Molempien (tai yhden, kuten uskimatematiikalla päädytään), niin Jumalan kuin Jeesuksenkin kiitollisuudenvelka ihmiskunnalle on vertaansa vailla.

Siitä Jeesus kiittää, milloin uusin vitasuksin kuten Tapaninpäivän tsunamilla tai HIV:llä.

Ah ja uh, ylistetty olkoon Kaikkivaltias, Armollinen ja Rakastava Raamatun Jumala!

4

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

ooseksen kirja:
      19:15 Aamun sarastaessa enkelit kiirehtivät Lootia sanoen: "Nouse, ota vaimosi ja molemmat tyttäresi, jotka ovat luonasi, ettet hukkuisi kaupungin syntivelan tähden."
      19:17 Ja viedessään heitä ulos sanoi mies: "Pakene henkesi tähden, älä katso taaksesi äläkä pysähdy mihinkään lakeudella. Pakene vuorille, ettet hukkuisi."
      Psalmit:
      2:12 Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat.
      Johanneksen evankeliumi:
      3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

• tt333

Nassella ovat kyllä pahasti puurot ja vellit sekaisin.

• Nasse.

Perustelisitko väittämääsi esimerkiksi aloituspostaukseni valossa?

• sellaistaseonsatujen

koko pelastusoppi on täysin järjetön, jeesus oli jumala eikä edes oikeasti voinut kuolla. jumala itse keksi synnin, hän olisi itse voinut niin halutessaan antaa itsellensä anteeksi että keksi sen.. vaan ei .. jumala uhrasi itsensä itselleen sovittaakseen itse keksimänsä synnin näin pelastaen itseluomansa ihmiset itseluomaltaan helvetiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4787
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      186
      2103
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1782
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1415
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1291
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1106
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      17
      1103
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      993
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      302
      989
    10. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      976
    Aihe