Mökkireissu pariskuntien kesken

”Eiköhän kaikki tarvittava ole mukana” huusin avovaimolleni Minnalle ja otin laukut olalleni. Kävelen autolle Minna katsoessa vielä kerran, että kaikki ovet ovat kiinne. Ajan oven eteen odottelemaan häntä ja katselen hänen upeita muotoja jotka farkut tuovat todella hyvin esille. ”Ihanaa päästä kavereiden kanssa mökille” Minna ilakoi istuessaan kyytiin. Olimme vuokranneet kaveriporukalla mökin viikonlopuksi ja itsekin odotin paljon viikonloppua hyvässä seurassa.

Mökille saavuttuamme huomasimme olevan ensimmäiset ja otimme lähimmän parkkipaikan ja sisällä valitsimme isoimman makuuhuoneen. Kiertelimme hetken hulppeaa mökkiä Johannan ja Arton saapuessa mökille. Menimme heitä pihalle vastaan tervehtimään kättelyin ja halauksin. He kävivät myös valitsemassa mieleisensä huoneen ja kehuivat mökkiä. Istuskelimme olohuoneen isoilla sohvilla. ”Eiköhän me oteta skumpat, kun muilla taitaa tuo tuleminen kestää” sanoin ja menin keittiöön kaatamaan neljään lasiin kuohuvaa. Arto huuteli samalla, että lähtee laittamaan saunan päälle. Skoolasimme kuohuvat ja jatkoimme jutustelua sohvilla.

Ilta alkoi pimentyä eikä muita vielä näkynyt. ”Missähän muut ovat, tosin eihän kaikki edes sanoneetkaan kerkiävänsä tänään vaan tulevat sitten huomenna”, Johanna ihmetteli. ”Mutta, me voitaisi kyllä lähteä sinne saunaan” Arto sopersi jo humaltuneena. ”Miten mennään, pariskuntina, sekaisin vai tytöt ja pojat” kysyin eikä kellekään tainnut juuri olla hirveämmin väliä. Tokaisin, että mennään miten mennään ja nousin sohvalta kohti makkariamme noutamaan pyyhkeitä ja pesuaineita. Minna tuli perässä huoneeseen ja sanoi riisuessaan farkkujaan, että me menemme ensin saunaan. Katselin häntä bokserit jalassa ja totesin okei, jolloin hän taputti muutaman kerran boksereiden etuosaa ja lähti saunalle. Menin Minna perässä saunaosastolle ja heti oven avattuani näin hänen laskevan stringejään alas pyllistäen suoraan minua kohti. ”Uhh”, sanoin ovella kun katselin hänen kaunista pillua, jossa pienet häpyhuulet pilkottavat hieman isompien välistä ja hän heitti minua kyseisillä pikkuhousuilla virnistäen. Heitin bokserit penkille ja menin Minnan viereen vieden käteni hänen pakaroille. Aloimme heti suudella kiihkeästi ja kätemme vaelsivat vartaloillamme. Minna veti esinahkaani edestakaisin ja kaluni suureni hänen käsissään. Hyväilin Minnan turpoavia huulia pyörittäen sormia huulien päällä. ”Mennään suihkuun”, Minna kuiskasi ja menimme pukuhuoneesta suihkun alle ja laitoimme sen päälle. Vesi kasteli hiuksiamme ja vartaloitamme. Kietouduimme enemmän toisiimme ja halasimme pitkään. Tunsin Minnan täyteläiset rinnat vartalollani, kyrpäni seistessä Minnaan vatsaan vasten. Huutelimme toisemme ja sammutin hanan. Minna kyykistyi, vieden samalla kättään vartaloani pitkin kohti jäykkänä seisovaa kaluani. Hän nosti kaluni ylös alkaen samalla nuolla paljaita pallejani. Hän imeskeli riippuvia, kookkaita kassejani vuorotellen, nuollen välillä myös suonikasta lihaskullini vartta. Minna puristi vasemmalla kädellä varrestani ja kietoi myös oikean kätensä kullin ympärille, joka ei siltikään peittynyt hänen kämmeniensä syleilyyn. Molempia käsiä hieman eritahtiin liikuttaen, hän runkkasi minua noustessaan samalla lattialta.

Menimme saunan lämpöön ja Minna jäi heti oven eteen istumaan. Istahdin lähelle hänen viereen ja nojauduin seinään, kaluni jäädessä sykähtelemään vatsaani vasten koko komeudessaan. Heitin löylyä pari kuupallista ja suorastaan kuuma ilma poltti selkiämme. Kyyristyimme molemmat hetkeksi. Kullini alkoi veltostua ja kääntyi hiljalleen alas kiveksien päälle. Nojauduin taas seinään ja veltto, mutta edelleen turvonnut kullini lepäsi kassieni päällä, esinahka takana, terska paljaana. Laitoin käden Minna reidelle ja saman tien paljaille häpyhuulille. Minna levitti jalkansa hyväksyvästi. Minnalla on siro pimppi, pienehköine huulineen. Liu’utin sormia huulien välissä jotka olivat jos kosteina. Kaluni alkoi samalla jälleen seistä, kasvaen joka sydämen lyönnillä. Minnan kädet alkoivat hapuilla kulliani. Samalla kun sormeilin Minnan kireähköä pillua, hänen hyväily sai kaluni seisomaan taas kangen lailla. Hetken vielä hyväiltyämme toisiamme Minna kääntyi ja tuli istumaan syliini. Käyrä kullini seisoi vasten hänen pakaroita ja Minna alkoi ohjailla sitä sisälle pilluunsa. Hän oli oikea polvi lauteilla ja vasen jalka koukussa ja asetteli paksua terskaani huuliaan vasten, jonka jälkeen alkoi hitaasti painautua alemmaksi. Huokailen ja äänehtien Minna laskeutui varovasti alemmaksi. Puoleenväliin vartta päästyään hän nosti itseään ylemmäksi ja laskeutui taas hieman alemmaksi. Minna ratsasti noin kymmenen sentin liikeradalla, käyttäen vain puolet varrestani. Suutelimme kiihkeästi ja Minna painoi päänsä rintaani vasten, liikuttaen lantiotaan ylös alas koko ajan....

5

8360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...”Mennään tuonne oleskelutilaan” Minna sanoi ja nousi hitaasti pois. Minnan lähdettyä saunasta, kävelin pesutilan poikki hänen perässään kosketellen hänen pakaroita samalla. Menin Minnan perässä huoneeseen ja runkkasin samalla pitääkseni kivikovan seisokin yllä. Samassa ovi avautui. ”Joko Te ootte sau……” Johanna tuli iloisesti ovesta ja jätti lauseensa kesken. Hän katsoi suu auki ja silmät suurina minua, kivikovaa kyrpääni, minua taas ja uudestaan kaluani jonka jälkeen Minnaa ja poistui sitten takaisin taloon.
      ”No sehän pelästy” naurahdin, Minnan asetettua itsensä jo sohvalle nojaamaan siten, että hän oli polvillaan sohvalla nojaten käsillä selkänojaan. Hän työnsi peppuaan taaksepäin ja asetuin hänen taakseen. Minnan levittäessä huuliaan työnsin kyrpäni hänen sisäänsä. Otin lantiosta kiinne ja aloin naida reippaalla tahdilla. Hiljalleen kiihdytin tahtia, kassien heiluessa ja välillä iskeytyessä vasten Minnan kumpua. Painoin koko kullini sisälle hänen pingottuneeseen pilluun. Minna huohotti, kiljahteli ja hymähteli nautinnosta. Asento oli hyvä ja pystyin koko kalullani tyydyttämään häntä. Hidastin tahtia ja hitain koko kyrvän mittasin työnnöin, ottaen välillä kyrvän kokonaan pois sisältä nain häntä kynttilöiden luodessa tunnelmaa huoneeseen. Jatkoin näin useita minuutteja, Minnan saadessa koko vartaloa tärisyttävän orgasmin. Hän oli hiessä koko vartalosta ja naama punaisena vapisi hetken sylissäni. Tuntiessani kuinka oma purkautumiseni lähestyi, kiristin taas tahtia. Minna sinnitteli viimeisillä voimillaan polvillaan sohvalla, kunnes laukesin hänen sisäänsä. Kiedoin hänet syleilyyni ja olimme hetken hiljaa, kyrpäni laskiessa vielä viimeisiä tippoja sykkeeni tahdissa sisälle pilluun.

      Otin veltostuneen kaluni pillusta ja menimme takaisin suihkuun. Menin ensin suihkuun. ”yök….nää valuu” Minna sanoi ja levitti haarojaan seistessä edessäni. ”Tule pesemään ne” sanoin ja vedin Minnan suihkun alle. Seisoimme suihkussa Minnan huuhdellessa pilluaan. Hieroin hänen hartioitaan ja Minna suukotteli kaulaani. ”Pitäisi varmaan päästää nuo kaksi muuta tänne….kun nyt kerran kävivät jo kyselemässä”, sanoin. Minna alkoi nauraa. ”Oli Maijalle varmaan melkoinen näky. Yks vehje kovana edessä ja toinen pyllypystyssä” Minna jatkoi. ”Mut, mitäs tosta, eiköhän nekin täällä sitä tee”, sanoin ja huuhdeltuamme, kuivasimme ja pukeuduimme rentoihin olovaatteisiin.

      Sillä välin kun olimme saunassa Jukka ja Kaisa olivat saapuneet mökille. Tervehdimme heitä ja rojahdin sohvalle istumaan ja avasin television. Jukka laittoi väkevän kiertämään, mutta kieltäydyin kohteliaasti Arton ottaessa kunnon kulauksen. Huomasin kuinka Johanna loi tuiman katseen Artoon joka alkoi jo olla melkoisen humalassa. Ilta sujui tytöt ja pojat omissa porukoissaan, vielä yhden pariskunnan Juuson ja Annan saapuessa mökille.

      Tytöt päättivät mennä ensin yhdessä saunomaan ja loikoilemaan lämpimään yakuziin. Johanna ja Anna vaihtoivat huoneissaan bikinit ylle ja kävelivät meidän edestä saunalle. Katselin heidän vartaloitaan, jotka olivat normaalit, pyöreine pakaroineen ja pienehköine rintoineen. Naisten kikatus kuului selvästi sisälle, heidän pitäessä hauskaa yakuzissa. Kello lähenteli jo kymmentä ja myös me miehet halusimme hiljalleen saunomaan ja yakuzin lämpöön.

      Jukka kävi tiedustelemassa kauanko neidit aikoivat vielä lillutella ja he vastasivat, että liittyisimme heidän seuraksi sinne. No joo, vastasimme yhteen ääneen ja noudimme uikkarimme ja suihkun kautta menimme naisten seuraksi. Kahdeksan aikuista yakuzissa oli hieman liikaan ja istuimme jalat solmussa tietämättä keneen osui milloinkin. Istuimme vaihtuvalla kokoonpanolla useita tunteja altaassa ja saunoimme välillä kimppasaunassa. Lähdin Arton perässä joka oli jo sammumispisteessä, saunaan ja hän horjahteli ja kaatui sohvalle, kierähtäen siitä lattialle. ”Oliskon sun paras mennä vähän nukkumaan”, ehdotin hänelle. Hän oli jyrkästi erimieltä, mutta kun ei onnistunut nousta lattialta suorille jaloilleen, kaatumatta uudestaan hänkin alkoi lämmetä ajatukselle. Otin hänen käsivarresta kiinne ja talutin hänet maakuuhuoneeseen jonne hän rojahti sängylle ja jäi makaamaan siihen asentoon...

      • ...Painuin takaisin saunaan, josta Anna ja Minna tulivat ulos samalla oven avauksella. Johanna jäi istumaan ylälauteille. ”Vein Arton nukkumaan”, sanoin noustessani ylälauteelle, menin istumaan u-muotoisen saunan sivulle, Johannan istuessa keskellä. ”Mä en tajua, sen pässin juomista taas. Hirveellä kiireellä pää täyteen”, Johanna avautui miehestään ja pyyhki hikeä iholtaan. ”Olihan se kännissä…mut nyt nukkuu päänsä selväksi. Eikä siinä silleen mitään”, jatkoin. –”No joo, mut vois ottaa rauhallisemmin, kun kaikilla muilla on kuitenkin kivaa, niin yks nukkuu”, hän ripitti, minun nyökkäillessä ymmärtävästi. Muut nauroivat ja juttelivat yakuzissa, jonne ikkunasta näki saunalta. ”Tää voi kuulostaa vähän oudolta, kai mäkin oon nyt jo niin humalassa….mut saanko nähdä sun kullin”, Johanna kysyi ujosti. Menin aivan hämilleni ja katsoin ikkunasta ja edelleen kaikki muut olivat paljussa. ”Siis…..mitä”, kysyin epäuskoisesti. ”Sun kullin…ku tulin tuohon ovelle silloin illalla niin yllätyin suuresti sen koosta….jäi vähän niinku mieleen”, hän sanoin nyt jo rennommin ja hymyillen. Kaluni alkoi kasvaa uikkareissa, jotka onneksi oli mustat, niin pullotus ei niin selvästi näkyisi niistä. ”Ei tän yksipuolista tarvi olla, voin mäkin näyttää jotain”, Johanna jatkoi ja vei kätensä bikineiden yläosalle. Oikealla kädellään hän siirsi vasenta tissin suojusta sivummalle ja paljasti pienen nännin joka törrötti kovana. Tuijotin hetken tissiä ja nänniä, jonka hän sitten laittoi takaisin peittoon. Katsoin taas ulos ikkunasta, nojautuen hieman taaksepäin kaluni seisoessa jo puolikovana uikkareissa. ”No, miten on”, Johanna nojautui hieman minua kohti. -”Ainekin se näyttää jo jöpöttävän”. Ajatus siitä, että esittelisin kullinani hänelle kiehtoi minua suuresti, mutta silti jokin esti sitä tekemästä. Johanna kääntyi enemmän minua kohti ja nosti oikean jalkansa koukkuun lauteelle, avaten haarojaan minulle. Hän laski käden vihreän alaosan päälle ja paineli sen alla pullottavia huulia. Hänellä oli kunnon cameltoe ja kaluni alkoi seistä pikkuhiljaa kunnolla.

        Vein käden uikkareiden reunalle ja siirsin sitä hitaasti alemmaksi. Samalla Johanna alkoi raottamaan alaosaa ja paljasti siistityt, ulkonevat huulensa minulle. Häpyhuulet lerputtivat sivulle ja kumulla oli märkää tummaa karvoitusta. Nostin uikkareita ja laskin ne kiveksieni alle, jotka nousivat ylemmäksi uikkareiden painaessa niitä. Suonikas paksu kullini makasi vatsaani vasten, Johannan mittaillessa sitä katseellaan. ”Onhan sillä kokoa. Voin vain kuvitella miten ihanalta se tuntuu”, Johanna sanoi ja oli silminnähden innostunut kullistani. ”Runkkaa”, hän käski ja alkoi sormeilla itseään, puristellen huulia sormien välissä. Otin kalun käteeni ja aloin rauhallisella tahdilla vedellä esinahkaani edestakaisin. Vilkaisin taas ikkunasta ja mietin miten outo tilanne oli, mutta en myöskään tahtonut nyt lopettaa sitä. Johanna upotti keskisormensa sisälle itseensä. Kullini seisoi kovana, eikä esinahkani enää liukunut terskani päälle. Johanna tuli entistä lähemmäksi minua. ”Haluun tuntea ton käsissäni”, hän sopersi silmät tihrustaen. Suoristin kaluni, ikään kuin tarjotakseni sitä. Johanna otti hennosti kiinne varresta lämpimällä kämmenellään ja hymyili leveästi. ”Ihana”, hän kuiskasi liikuttaen kättään lyhyin vedoin.

        ”Ei helv….pakko lopettaa tää”, sanoin ja siirsin Johannan käden sivuun ja istuin ryhdikkäämmin, survoen samalla kaluani uikkareihin. ”Höh….Minna on kyllä onnen tyttö”, Johanna sanoi hieman pettyneenä ja asetteli bikineitään paremmin. Samanaikaisesti Jukka, Juuso ja Anna nousivat yakuzista ja tulivat hetken kuluttua saunan lämpöön. Istuin selkä käyränä lauteilla, peittääkseni vielä pullottavaa kaluani. Jutustelu jatkui myös loppujen saapuessa saunomaan.

        Puoli kahden maissa siirryimme kaikki takaisin mökkiin ja jatkoimme jutustelua. Porukka alkoi jo väsähtämään Minnan ja Annan siirtyessä yöpuulle. Jäimme Juuson, Jukan, Johannan ja Kaisan kanssa vielä isoille sohville makoilemaan ja juomaan juomiamme, koska aamusta ei ollut kiire minnekään. ”pitäisköhän sitä mennä vielä yakuziin”, Juuso tiedusteli ja Jukan kanssa päätimme lähteä vielä viettämään lämmintä kesäyötä yakuziin. Nappasimme kylmiä oluita mukaamme ja menimme altaaseen uudestaan. Lilluimme altaassa ja kuuntelimme musiikkia. Kaisa ja Johannakin tulivat uudelleen altaaseen ja kipittivät bikineissä tissit ihanasti heiluen luoksemme. Kaisa on muita tyttöjä hieman muodokkaampi ja hänen rintansa suorastaan pomppivat juostessa. Kaisa meni Jukan luokse istumaan, Johannan jäädessä istumaan viereeni.
        Tovin kuluttua Kaisa ja Jukka alkoivat suudella kiihkeästi. Muut nauroimme ja huutelimme heille. Veden läpi näki hämärästi, että Kaisa runkkasi Jukkaa pinnan alla melko estoitta. Sitten he nousivat yhdessä altaasta ja lähtivät sisälle, Jukan etumuksen pullottaessa selvästi. Yakuziin tuli tilaa ja levittäydyimme kolmestaan, siten että jokainen pystyi maata kunnolla...


      • tuhma_tarinoitsija kirjoitti:

        ...Painuin takaisin saunaan, josta Anna ja Minna tulivat ulos samalla oven avauksella. Johanna jäi istumaan ylälauteille. ”Vein Arton nukkumaan”, sanoin noustessani ylälauteelle, menin istumaan u-muotoisen saunan sivulle, Johannan istuessa keskellä. ”Mä en tajua, sen pässin juomista taas. Hirveellä kiireellä pää täyteen”, Johanna avautui miehestään ja pyyhki hikeä iholtaan. ”Olihan se kännissä…mut nyt nukkuu päänsä selväksi. Eikä siinä silleen mitään”, jatkoin. –”No joo, mut vois ottaa rauhallisemmin, kun kaikilla muilla on kuitenkin kivaa, niin yks nukkuu”, hän ripitti, minun nyökkäillessä ymmärtävästi. Muut nauroivat ja juttelivat yakuzissa, jonne ikkunasta näki saunalta. ”Tää voi kuulostaa vähän oudolta, kai mäkin oon nyt jo niin humalassa….mut saanko nähdä sun kullin”, Johanna kysyi ujosti. Menin aivan hämilleni ja katsoin ikkunasta ja edelleen kaikki muut olivat paljussa. ”Siis…..mitä”, kysyin epäuskoisesti. ”Sun kullin…ku tulin tuohon ovelle silloin illalla niin yllätyin suuresti sen koosta….jäi vähän niinku mieleen”, hän sanoin nyt jo rennommin ja hymyillen. Kaluni alkoi kasvaa uikkareissa, jotka onneksi oli mustat, niin pullotus ei niin selvästi näkyisi niistä. ”Ei tän yksipuolista tarvi olla, voin mäkin näyttää jotain”, Johanna jatkoi ja vei kätensä bikineiden yläosalle. Oikealla kädellään hän siirsi vasenta tissin suojusta sivummalle ja paljasti pienen nännin joka törrötti kovana. Tuijotin hetken tissiä ja nänniä, jonka hän sitten laittoi takaisin peittoon. Katsoin taas ulos ikkunasta, nojautuen hieman taaksepäin kaluni seisoessa jo puolikovana uikkareissa. ”No, miten on”, Johanna nojautui hieman minua kohti. -”Ainekin se näyttää jo jöpöttävän”. Ajatus siitä, että esittelisin kullinani hänelle kiehtoi minua suuresti, mutta silti jokin esti sitä tekemästä. Johanna kääntyi enemmän minua kohti ja nosti oikean jalkansa koukkuun lauteelle, avaten haarojaan minulle. Hän laski käden vihreän alaosan päälle ja paineli sen alla pullottavia huulia. Hänellä oli kunnon cameltoe ja kaluni alkoi seistä pikkuhiljaa kunnolla.

        Vein käden uikkareiden reunalle ja siirsin sitä hitaasti alemmaksi. Samalla Johanna alkoi raottamaan alaosaa ja paljasti siistityt, ulkonevat huulensa minulle. Häpyhuulet lerputtivat sivulle ja kumulla oli märkää tummaa karvoitusta. Nostin uikkareita ja laskin ne kiveksieni alle, jotka nousivat ylemmäksi uikkareiden painaessa niitä. Suonikas paksu kullini makasi vatsaani vasten, Johannan mittaillessa sitä katseellaan. ”Onhan sillä kokoa. Voin vain kuvitella miten ihanalta se tuntuu”, Johanna sanoi ja oli silminnähden innostunut kullistani. ”Runkkaa”, hän käski ja alkoi sormeilla itseään, puristellen huulia sormien välissä. Otin kalun käteeni ja aloin rauhallisella tahdilla vedellä esinahkaani edestakaisin. Vilkaisin taas ikkunasta ja mietin miten outo tilanne oli, mutta en myöskään tahtonut nyt lopettaa sitä. Johanna upotti keskisormensa sisälle itseensä. Kullini seisoi kovana, eikä esinahkani enää liukunut terskani päälle. Johanna tuli entistä lähemmäksi minua. ”Haluun tuntea ton käsissäni”, hän sopersi silmät tihrustaen. Suoristin kaluni, ikään kuin tarjotakseni sitä. Johanna otti hennosti kiinne varresta lämpimällä kämmenellään ja hymyili leveästi. ”Ihana”, hän kuiskasi liikuttaen kättään lyhyin vedoin.

        ”Ei helv….pakko lopettaa tää”, sanoin ja siirsin Johannan käden sivuun ja istuin ryhdikkäämmin, survoen samalla kaluani uikkareihin. ”Höh….Minna on kyllä onnen tyttö”, Johanna sanoi hieman pettyneenä ja asetteli bikineitään paremmin. Samanaikaisesti Jukka, Juuso ja Anna nousivat yakuzista ja tulivat hetken kuluttua saunan lämpöön. Istuin selkä käyränä lauteilla, peittääkseni vielä pullottavaa kaluani. Jutustelu jatkui myös loppujen saapuessa saunomaan.

        Puoli kahden maissa siirryimme kaikki takaisin mökkiin ja jatkoimme jutustelua. Porukka alkoi jo väsähtämään Minnan ja Annan siirtyessä yöpuulle. Jäimme Juuson, Jukan, Johannan ja Kaisan kanssa vielä isoille sohville makoilemaan ja juomaan juomiamme, koska aamusta ei ollut kiire minnekään. ”pitäisköhän sitä mennä vielä yakuziin”, Juuso tiedusteli ja Jukan kanssa päätimme lähteä vielä viettämään lämmintä kesäyötä yakuziin. Nappasimme kylmiä oluita mukaamme ja menimme altaaseen uudestaan. Lilluimme altaassa ja kuuntelimme musiikkia. Kaisa ja Johannakin tulivat uudelleen altaaseen ja kipittivät bikineissä tissit ihanasti heiluen luoksemme. Kaisa on muita tyttöjä hieman muodokkaampi ja hänen rintansa suorastaan pomppivat juostessa. Kaisa meni Jukan luokse istumaan, Johannan jäädessä istumaan viereeni.
        Tovin kuluttua Kaisa ja Jukka alkoivat suudella kiihkeästi. Muut nauroimme ja huutelimme heille. Veden läpi näki hämärästi, että Kaisa runkkasi Jukkaa pinnan alla melko estoitta. Sitten he nousivat yhdessä altaasta ja lähtivät sisälle, Jukan etumuksen pullottaessa selvästi. Yakuziin tuli tilaa ja levittäydyimme kolmestaan, siten että jokainen pystyi maata kunnolla...

        ...Johanna alkoi hieroa jalallaan säärtäni. Katsoin Juusoa, joka makasi rauhallisesti silmät kiinne. Johannan jalkaterä liukui ihollani ja siirtyi ulkoreiteen. Hän tuijotti minua vain pää pinnan päällä ja siristi silmiään. ”Juuso”, huudahdin jolloin hän säpsähti. ”Ei perkele…nyt on naatti, taida kanssa siirtyä untenmaille”, hän jatkoi ja nousi altaasta toivottaen hyvät yöt ja lähti sisälle. Jäimme Johannan kanssa kaksin ja hän siirtyi istumaan kohtisuoraan eteeni. Makasimme hiljaa ja nyt hän toi varpaansa sisäreidelleni. ”Jäätiin sitten kaksin enää”, hän sanoi matalalla äänellä. Hän veti jalkansa lähemmäksi itseään ja saatuaan alaosan pois jalastaan hän tiputti sen pinnalle kellumaan. ”Ootsä ihan hullu”, tivasin häneltä ja hän liukui suoraan syliini. -”En…vaan halukas”. Johanna laittoi kätensä suoraan uikkareihini ja alkoi puristella kulliani. ”haluutko tuntea mun tiukan ja kostean pillun”, hän huohotti korvaani. ”Pyyh…no…periat…..joo”, sopersin kullini seistessä jo mukavasti Johannan käsissä. ”Tässä me nyt ei ainekaan tehdä mitään”, tiuskaisin, samalla vieden käteni hänen pehmeisiin huuliin. ”Missä sitten”, Johanna huohotti sormieni pyöriessä hänen pillussaan. ”En tiedä, ei me sisäänkään voida mennä….hei talon toisella puolella oli se puuvaja”, katseemme kirkastuivat samanaikaisesti. ”Sinne”, sanoimme yhteen ääneen ja aloimme nousta vedestä. Johanna sipsutti hiljaa ilman bikinien alaosaa talon kulman taakse, jossa ei onneksi ollut makuuhuoneita. Avasimme puuoven hiljaa ja pujahdimme sisään. Johanna kääntyi heti minuun päin ja laskeutui polvilleen. Hän kiskoi uikkarini nilkkoihin ja alkoi vedellä esinahkaani. Hän haukkasi terskan suuhunsa ja alkoi pyöritellä kieltään sen ympärillä suussaan. ”uumh…uhmm..”, hän mumisi imien kulliani ja hieroen pallejani kädellään. Hän jatkoi runkkaamista, pyyhkien suupieltään syljestä ja katseli samalla miten kullini kasvoi kasvamistaan. Rauhallisesti koko varren pituudelta hän liikutti esinahkaani. ”umh..uuh...”, Johanna yritti ottaa kyrvän suuhunsa, mutta ei onnistunut siinä paljoa terskaa pidemmälle. Hän yritti ja alkoi kakoa, kunnes otti kalun pois suustaan, syljen venyessä hänen huulestaan terskaani.

        ”Haluun tuntea ton sisälläni”, Johanna sanoi katsellen ympärilleen, etsien sopivaa paikka naimiselle. Päätin asettua makaamaan heinien päälle, joka tuntuikin yllättävän mukavalta paikalta. Nojasin kyynärpäiden varassa, Johannan kääntyessä ympäri. Hän alkoi kyykistyä selkä minuun päin ja suoristi kaluni pystyyn. Kannattelin häntä pakaroista samalla kun hän alkoi asetella kyrpää huuliensa väliin. ”Ooooiih…puuh….”, kaikui puisessa ladossa, Johannan laskeutuessa alemmaksi varttani pitkin. Saatuaan pillunsa venymään ja tarpeeksi kulliani sisäänsä, Johanna nojautui eteenpäin levittäen pyllynsä suoraan minulle. Paksu kalu venytti hänen huuliaan äärimmilleen ja pyllyreikäkin avautui ihanasti edessäni. Rauhallisesti hän alkoi keinuttaa pieniä pakaroitaan sivuttais- ja pystysuunnassa. Tunsin kuinka terskani survoutui hitaasti eteenpäin pillussa. Johanna nojautui eteenpäin, ottaen nilkoistani kiinne ja kiihdytti tahtia. Hänen pakarat hyllyivät tahdissa ja kyrpääni kohdistui valtava paine Johannan tiukkuudesta ja asennosta johtuen. Johanna nousi tovin kuluttua takaisin istumaan ja laski polvensa sivulle ja istui nyt koko sykkivä kyrpä sisällään. Hän kääntyi ympäri, kyrpäni ollessa kokoajan hänen pillussaan, joka oli niin märkä, ettei se aiheuttanut juurikaan kitkaa. Aloin naida häntä nostaen lantiotani ylemmäksi ja Johanna nojautui käsiensä varaan päälleni. ”Oooh….aiajai…aah…..nussi mua….just noin”, Johanna villiintyi lisää, paukuttaessani häntä kunnolla. ”Lisää, Lisää” Hän huusi ja nousi istumaan ja ratsasti vauhdikkaasti. Tummat hiukset silmillään Johanna hyväili pillullaan kyrpääni hitain liikkein...


      • tuhma_tarinoitsija kirjoitti:

        ...Johanna alkoi hieroa jalallaan säärtäni. Katsoin Juusoa, joka makasi rauhallisesti silmät kiinne. Johannan jalkaterä liukui ihollani ja siirtyi ulkoreiteen. Hän tuijotti minua vain pää pinnan päällä ja siristi silmiään. ”Juuso”, huudahdin jolloin hän säpsähti. ”Ei perkele…nyt on naatti, taida kanssa siirtyä untenmaille”, hän jatkoi ja nousi altaasta toivottaen hyvät yöt ja lähti sisälle. Jäimme Johannan kanssa kaksin ja hän siirtyi istumaan kohtisuoraan eteeni. Makasimme hiljaa ja nyt hän toi varpaansa sisäreidelleni. ”Jäätiin sitten kaksin enää”, hän sanoi matalalla äänellä. Hän veti jalkansa lähemmäksi itseään ja saatuaan alaosan pois jalastaan hän tiputti sen pinnalle kellumaan. ”Ootsä ihan hullu”, tivasin häneltä ja hän liukui suoraan syliini. -”En…vaan halukas”. Johanna laittoi kätensä suoraan uikkareihini ja alkoi puristella kulliani. ”haluutko tuntea mun tiukan ja kostean pillun”, hän huohotti korvaani. ”Pyyh…no…periat…..joo”, sopersin kullini seistessä jo mukavasti Johannan käsissä. ”Tässä me nyt ei ainekaan tehdä mitään”, tiuskaisin, samalla vieden käteni hänen pehmeisiin huuliin. ”Missä sitten”, Johanna huohotti sormieni pyöriessä hänen pillussaan. ”En tiedä, ei me sisäänkään voida mennä….hei talon toisella puolella oli se puuvaja”, katseemme kirkastuivat samanaikaisesti. ”Sinne”, sanoimme yhteen ääneen ja aloimme nousta vedestä. Johanna sipsutti hiljaa ilman bikinien alaosaa talon kulman taakse, jossa ei onneksi ollut makuuhuoneita. Avasimme puuoven hiljaa ja pujahdimme sisään. Johanna kääntyi heti minuun päin ja laskeutui polvilleen. Hän kiskoi uikkarini nilkkoihin ja alkoi vedellä esinahkaani. Hän haukkasi terskan suuhunsa ja alkoi pyöritellä kieltään sen ympärillä suussaan. ”uumh…uhmm..”, hän mumisi imien kulliani ja hieroen pallejani kädellään. Hän jatkoi runkkaamista, pyyhkien suupieltään syljestä ja katseli samalla miten kullini kasvoi kasvamistaan. Rauhallisesti koko varren pituudelta hän liikutti esinahkaani. ”umh..uuh...”, Johanna yritti ottaa kyrvän suuhunsa, mutta ei onnistunut siinä paljoa terskaa pidemmälle. Hän yritti ja alkoi kakoa, kunnes otti kalun pois suustaan, syljen venyessä hänen huulestaan terskaani.

        ”Haluun tuntea ton sisälläni”, Johanna sanoi katsellen ympärilleen, etsien sopivaa paikka naimiselle. Päätin asettua makaamaan heinien päälle, joka tuntuikin yllättävän mukavalta paikalta. Nojasin kyynärpäiden varassa, Johannan kääntyessä ympäri. Hän alkoi kyykistyä selkä minuun päin ja suoristi kaluni pystyyn. Kannattelin häntä pakaroista samalla kun hän alkoi asetella kyrpää huuliensa väliin. ”Ooooiih…puuh….”, kaikui puisessa ladossa, Johannan laskeutuessa alemmaksi varttani pitkin. Saatuaan pillunsa venymään ja tarpeeksi kulliani sisäänsä, Johanna nojautui eteenpäin levittäen pyllynsä suoraan minulle. Paksu kalu venytti hänen huuliaan äärimmilleen ja pyllyreikäkin avautui ihanasti edessäni. Rauhallisesti hän alkoi keinuttaa pieniä pakaroitaan sivuttais- ja pystysuunnassa. Tunsin kuinka terskani survoutui hitaasti eteenpäin pillussa. Johanna nojautui eteenpäin, ottaen nilkoistani kiinne ja kiihdytti tahtia. Hänen pakarat hyllyivät tahdissa ja kyrpääni kohdistui valtava paine Johannan tiukkuudesta ja asennosta johtuen. Johanna nousi tovin kuluttua takaisin istumaan ja laski polvensa sivulle ja istui nyt koko sykkivä kyrpä sisällään. Hän kääntyi ympäri, kyrpäni ollessa kokoajan hänen pillussaan, joka oli niin märkä, ettei se aiheuttanut juurikaan kitkaa. Aloin naida häntä nostaen lantiotani ylemmäksi ja Johanna nojautui käsiensä varaan päälleni. ”Oooh….aiajai…aah…..nussi mua….just noin”, Johanna villiintyi lisää, paukuttaessani häntä kunnolla. ”Lisää, Lisää” Hän huusi ja nousi istumaan ja ratsasti vauhdikkaasti. Tummat hiukset silmillään Johanna hyväili pillullaan kyrpääni hitain liikkein...

        ..Johanna oli polvillaan ja kyrpäni tapissaan hän nytkytti lantiotaan edestakaisin ja alkoi puhista naama punaisena. ”Uuuh…ei…..ihaanaaa”, Johanna nauroi nautinnosta ja painoi käsillään voimakkaasti rinnastani. Muutaman pompun jälkeen hän alkoi hieroa toisella kädellään klitoristaan voimakkaasti ja nojautua taaksepäin. ”AAH…….unhg…….oih”, hän suorastaan kiljahteli ja rauhoitti tahtiaan sulkien silmänsä samalla ja hitaasti nojautui taaksepäin jääden makaamaan jalkojani vasten. Katsoin miten hänen pillunsa kostui lisää ja hänen kiimanesteitä valui kullia pitkin karvoitukselleni. ”Phuuh….tuntuipas ihanalle”, kuului jalkojeni juuresta. Itse en vielä tullut, humalasta johtuen ja kullini sykki edelleen kovana hänen sisällään. Johanna nousi istumaan ja nousi varovasti pois kullini päältä. Hän istui viereeni ja otti kyrvästäni otteen. Laskin pääni heinille ja laitoin kädet niskan taakse. Suljin silmät ja nautin kuinka Johanna runkkasi minua. Hän veteli esinahkaani ensin hitaasti, sitten voimakkaammin ja pyöritteli kämmentään terskan ympärillä. Hän jatkoi useita minuutteja ja tunsi kyrvän jäykistelystä, kuinka spermani oli tuloillaan. Hän runkkasi kunnolla, niin paljon kuin käsistään lähti, kunnes laukesin hänen sormilleen. Muutama ruiskaus spermaa lensi ilmaan jonka jälkeen, sperma noro valui hänen sormilleen.

        ”On tää kyllä jotenkin himottava ja seksikäs kulli”, Johanna totesi, kullini jo veltostuessa hänen käsissään. ”No, kiitos”, sanoin ja nousin istumaan hänen viereen. Johanna veti bikinien alaosaa jalkoihin ja pyyhin samalla pakaroitani heinänoljista. ”Tää voi kuulostaa vähän oudolta”, Johanna aloitti. –”No en tiedä onko tässä enää mikään outoa”, vastasin naurahtaen ja Johanna jatkoi ”eikö ajattelin vaan, et…jos joskus mun tekee mieli…tai siis silleen, niin voidaanko taas”, hän kysyi, valahtaen punaiseksi. ”No, en mä ainekaan vastaan pistä”, sanoin ja kosketin hänen reittään. Lähdimme ladosta hiljaa ja menimme mökkiin. Kaikki onneksemme nukkuivat vielä ja painuimme molemmat tahoillemme nukkumaan….
        .


    • Hmmmm

      "...Johanna alkoi hieroa jalallaan säärtäni. Katsoin Juusoa, joka makasi rauhallisesti silmät kiinne. Johannan jalkaterä liukui ihollani ja siirtyi ulkoreiteen. Hän tuijotti minua vain pää pinnan päällä ja siristi silmiään. ”Juuso”, huudahdin jolloin hän säpsähti. ”Ei *******…nyt on naatti, taida kanssa siirtyä untenmaille”, "

      Mitä helvettiä tuo on? Vittu minkälaista tekstiä!

      Opetelkaa nyt edes alkeellisimmat kirjotussäännöt, ennen kuin mitään tänne räpellätte.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6123
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3705
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1438
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1355
    Aihe