Kirkko kuulolla todellinen ID

FUCKIFUU

Ennen kuin palsta päättyy...

Tänne voimme kerätä tietoja missä kirkko kuulolla pappien seurakunnat ovat jos joku tahtoo käydä livenä kuuntelemassa esim. Maarit-papin tai Lehdeskosken saarnoja.

Toivon että papit itse laittavat tänne tiedot, koska se säästää muilta vaivaa kaivaa asia esiin internetistä.

11

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus ei pala

      Lehdeskoski toimii Lahden seurakunnassa, Ristinkirkosta voitte kuulla saarnoja.

    • 1 3 1 1

      Mitäpä jos helpotettaisiin vielä himan ja sinä itse ilmoittaisit oman kantapaikkasi nimen, jotta niin papit kuin kaikki me muutkin osaisimme kiertää ne nurkat kaukaa. :D

      • FUCKIFUU

        Lupaat vain, sinä toisit kuitenkin onnetoman habituksesi häiritsemään minua ja muita järkeviä ja isänmaallisia ihmisiä.

        Toisin kuin papit minä en ole julkisessa tehtävässä. Pappien tiedot on saatavilla internetistä joka kirkkoa myöten. Ei ole suuri vaiva. Ja ymmärtääkseni jokainen pappi on kirjoittanut palstalle omalla nimellään "kirkko kuulolla" nimimerkin alla. Tiedän että moni pappi kirjoittaa sen lisäksi nimettömiä solvausviestejä palstalla. Tämä selvisi kun tarkastelin kirkko kuulolla IP-osoitteita muihin Suomi24 nimimerkkien IP-osoitteisiin.


      • 1 4 1 3
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Lupaat vain, sinä toisit kuitenkin onnetoman habituksesi häiritsemään minua ja muita järkeviä ja isänmaallisia ihmisiä.

        Toisin kuin papit minä en ole julkisessa tehtävässä. Pappien tiedot on saatavilla internetistä joka kirkkoa myöten. Ei ole suuri vaiva. Ja ymmärtääkseni jokainen pappi on kirjoittanut palstalle omalla nimellään "kirkko kuulolla" nimimerkin alla. Tiedän että moni pappi kirjoittaa sen lisäksi nimettömiä solvausviestejä palstalla. Tämä selvisi kun tarkastelin kirkko kuulolla IP-osoitteita muihin Suomi24 nimimerkkien IP-osoitteisiin.

        Ei haittaa. Löysin jo IP-osoitteesi perusteella kantakuppilasi tai luolasi sijainnin. Niin surkealle seudulle ei kukaan pappi tai uskova jalallaan astu! :D :D


      • FUCKIFUU
        1 4 1 3 kirjoitti:

        Ei haittaa. Löysin jo IP-osoitteesi perusteella kantakuppilasi tai luolasi sijainnin. Niin surkealle seudulle ei kukaan pappi tai uskova jalallaan astu! :D :D

        Muuten hyvä väittämänä typerys mutta IP-osoite kertoo vain mistä tietokoneesta viesti on lähetetty, se ei kerro mitään muuta tietoa. Eli hauska vitsisi ontuu yhtä paljon kuin kristityn kuoropojan kulku papin kosketuksen jälkeen.


      • FUCKIFUU kirjoitti:

        Lupaat vain, sinä toisit kuitenkin onnetoman habituksesi häiritsemään minua ja muita järkeviä ja isänmaallisia ihmisiä.

        Toisin kuin papit minä en ole julkisessa tehtävässä. Pappien tiedot on saatavilla internetistä joka kirkkoa myöten. Ei ole suuri vaiva. Ja ymmärtääkseni jokainen pappi on kirjoittanut palstalle omalla nimellään "kirkko kuulolla" nimimerkin alla. Tiedän että moni pappi kirjoittaa sen lisäksi nimettömiä solvausviestejä palstalla. Tämä selvisi kun tarkastelin kirkko kuulolla IP-osoitteita muihin Suomi24 nimimerkkien IP-osoitteisiin.

        "Lupaat vain, sinä toisit kuitenkin onnetoman habituksesi häiritsemään minua ja muita järkeviä ja isänmaallisia ihmisiä."

        Onko isänmaallinen ihminen jossakin erityisasemassa Suomessa,vai?


    • prohomilus

      fuckifuu!

      Älä unta nää! Pääsisit vain tekemään myyräntyötä paikallistasolla!
      Mutta sanopa ensin, millaisella askelluksella aiot kiuduttaa ensin uskovia, ennenkuin päästät heidät vaivoistaan. Onko Kalasnikov , vai pienempi Nagan . sieltä päin se arsenaali on lähtöisin, mistä aurinko, myös ateismin on noussut.
      Olet niin monta kertaa uhannut uskiksia terrorilla, että tämä tieto on todella tarpeen.
      Tosin kyllä uskon, että olet mitätön nilkki, joka huutelee pöydän alta pas-kat housuissa.

      • FUCKIFUU

        En minä tarvitse aseita kristittyjen lyömiseen, teidät voi murskata ilman väkivaltaakin, mutta en sulje sitäkään vaihtoehtoa pois. Sinut ainakin voitaisiin hoitaa uunin kautta, koska fantasioit selvästi väkivallalla kristilliseen tapaan.


      • prohomilus
        FUCKIFUU kirjoitti:

        En minä tarvitse aseita kristittyjen lyömiseen, teidät voi murskata ilman väkivaltaakin, mutta en sulje sitäkään vaihtoehtoa pois. Sinut ainakin voitaisiin hoitaa uunin kautta, koska fantasioit selvästi väkivallalla kristilliseen tapaan.

        fuckifuu!

        Nyt haukkasit pas-kaa, sillä ivasit korkeimman Allahin palvelijaa! Olkoon pelonhikesi tästédes haisevaa, kun odotan yöllistä sandaalien hissuttelua ja käyrän sapelin välähdystä, kun se viiltää kaulavaltimosi katki!
        Sinähän tiedät, että jihad on todellinen. eikä kukaan herjaaja säästy sen kostolta!
        Akrum bakrum mobileijaa!
        Jätä unelmat neitsyistä sikseen!


      • FUCKIFUU
        prohomilus kirjoitti:

        fuckifuu!

        Nyt haukkasit pas-kaa, sillä ivasit korkeimman Allahin palvelijaa! Olkoon pelonhikesi tästédes haisevaa, kun odotan yöllistä sandaalien hissuttelua ja käyrän sapelin välähdystä, kun se viiltää kaulavaltimosi katki!
        Sinähän tiedät, että jihad on todellinen. eikä kukaan herjaaja säästy sen kostolta!
        Akrum bakrum mobileijaa!
        Jätä unelmat neitsyistä sikseen!

        Allah tai Jehova sama minulle, kaikki hihhulit ovat samaa kauraa oli päässä sitten kipa, rätti tai kumartakoon ristile, menoralle tai kiven murikalle.


      • prohomilus
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Allah tai Jehova sama minulle, kaikki hihhulit ovat samaa kauraa oli päässä sitten kipa, rätti tai kumartakoon ristile, menoralle tai kiven murikalle.

        fuckifuu!

        Ai kun sitä ollaan nyt miestä! Jehovat eivät enää tapa- täällä. mutta sapeli on sapeli, vaikkei jahvea tai allahia olisi, joten vapise, koira!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      829
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe