Ennen kuin palsta päättyy...
Tänne voimme kerätä tietoja missä kirkko kuulolla pappien seurakunnat ovat jos joku tahtoo käydä livenä kuuntelemassa esim. Maarit-papin tai Lehdeskosken saarnoja.
Toivon että papit itse laittavat tänne tiedot, koska se säästää muilta vaivaa kaivaa asia esiin internetistä.
Kirkko kuulolla todellinen ID
11
85
Vastaukset
- Totuus ei pala
Lehdeskoski toimii Lahden seurakunnassa, Ristinkirkosta voitte kuulla saarnoja.
- 1 3 1 1
Mitäpä jos helpotettaisiin vielä himan ja sinä itse ilmoittaisit oman kantapaikkasi nimen, jotta niin papit kuin kaikki me muutkin osaisimme kiertää ne nurkat kaukaa. :D
- FUCKIFUU
Lupaat vain, sinä toisit kuitenkin onnetoman habituksesi häiritsemään minua ja muita järkeviä ja isänmaallisia ihmisiä.
Toisin kuin papit minä en ole julkisessa tehtävässä. Pappien tiedot on saatavilla internetistä joka kirkkoa myöten. Ei ole suuri vaiva. Ja ymmärtääkseni jokainen pappi on kirjoittanut palstalle omalla nimellään "kirkko kuulolla" nimimerkin alla. Tiedän että moni pappi kirjoittaa sen lisäksi nimettömiä solvausviestejä palstalla. Tämä selvisi kun tarkastelin kirkko kuulolla IP-osoitteita muihin Suomi24 nimimerkkien IP-osoitteisiin. - 1 4 1 3
FUCKIFUU kirjoitti:
Lupaat vain, sinä toisit kuitenkin onnetoman habituksesi häiritsemään minua ja muita järkeviä ja isänmaallisia ihmisiä.
Toisin kuin papit minä en ole julkisessa tehtävässä. Pappien tiedot on saatavilla internetistä joka kirkkoa myöten. Ei ole suuri vaiva. Ja ymmärtääkseni jokainen pappi on kirjoittanut palstalle omalla nimellään "kirkko kuulolla" nimimerkin alla. Tiedän että moni pappi kirjoittaa sen lisäksi nimettömiä solvausviestejä palstalla. Tämä selvisi kun tarkastelin kirkko kuulolla IP-osoitteita muihin Suomi24 nimimerkkien IP-osoitteisiin.Ei haittaa. Löysin jo IP-osoitteesi perusteella kantakuppilasi tai luolasi sijainnin. Niin surkealle seudulle ei kukaan pappi tai uskova jalallaan astu! :D :D
- FUCKIFUU
1 4 1 3 kirjoitti:
Ei haittaa. Löysin jo IP-osoitteesi perusteella kantakuppilasi tai luolasi sijainnin. Niin surkealle seudulle ei kukaan pappi tai uskova jalallaan astu! :D :D
Muuten hyvä väittämänä typerys mutta IP-osoite kertoo vain mistä tietokoneesta viesti on lähetetty, se ei kerro mitään muuta tietoa. Eli hauska vitsisi ontuu yhtä paljon kuin kristityn kuoropojan kulku papin kosketuksen jälkeen.
FUCKIFUU kirjoitti:
Toisin kuin papit minä en ole julkisessa tehtävässä. Pappien tiedot on saatavilla internetistä joka kirkkoa myöten. Ei ole suuri vaiva. Ja ymmärtääkseni jokainen pappi on kirjoittanut palstalle omalla nimellään "kirkko kuulolla" nimimerkin alla. Tiedän että moni pappi kirjoittaa sen lisäksi nimettömiä solvausviestejä palstalla. Tämä selvisi kun tarkastelin kirkko kuulolla IP-osoitteita muihin Suomi24 nimimerkkien IP-osoitteisiin."Lupaat vain, sinä toisit kuitenkin onnetoman habituksesi häiritsemään minua ja muita järkeviä ja isänmaallisia ihmisiä."
Onko isänmaallinen ihminen jossakin erityisasemassa Suomessa,vai?
- prohomilus
fuckifuu!
Älä unta nää! Pääsisit vain tekemään myyräntyötä paikallistasolla!
Mutta sanopa ensin, millaisella askelluksella aiot kiuduttaa ensin uskovia, ennenkuin päästät heidät vaivoistaan. Onko Kalasnikov , vai pienempi Nagan . sieltä päin se arsenaali on lähtöisin, mistä aurinko, myös ateismin on noussut.
Olet niin monta kertaa uhannut uskiksia terrorilla, että tämä tieto on todella tarpeen.
Tosin kyllä uskon, että olet mitätön nilkki, joka huutelee pöydän alta pas-kat housuissa.- FUCKIFUU
En minä tarvitse aseita kristittyjen lyömiseen, teidät voi murskata ilman väkivaltaakin, mutta en sulje sitäkään vaihtoehtoa pois. Sinut ainakin voitaisiin hoitaa uunin kautta, koska fantasioit selvästi väkivallalla kristilliseen tapaan.
- prohomilus
FUCKIFUU kirjoitti:
En minä tarvitse aseita kristittyjen lyömiseen, teidät voi murskata ilman väkivaltaakin, mutta en sulje sitäkään vaihtoehtoa pois. Sinut ainakin voitaisiin hoitaa uunin kautta, koska fantasioit selvästi väkivallalla kristilliseen tapaan.
fuckifuu!
Nyt haukkasit pas-kaa, sillä ivasit korkeimman Allahin palvelijaa! Olkoon pelonhikesi tästédes haisevaa, kun odotan yöllistä sandaalien hissuttelua ja käyrän sapelin välähdystä, kun se viiltää kaulavaltimosi katki!
Sinähän tiedät, että jihad on todellinen. eikä kukaan herjaaja säästy sen kostolta!
Akrum bakrum mobileijaa!
Jätä unelmat neitsyistä sikseen! - FUCKIFUU
prohomilus kirjoitti:
fuckifuu!
Nyt haukkasit pas-kaa, sillä ivasit korkeimman Allahin palvelijaa! Olkoon pelonhikesi tästédes haisevaa, kun odotan yöllistä sandaalien hissuttelua ja käyrän sapelin välähdystä, kun se viiltää kaulavaltimosi katki!
Sinähän tiedät, että jihad on todellinen. eikä kukaan herjaaja säästy sen kostolta!
Akrum bakrum mobileijaa!
Jätä unelmat neitsyistä sikseen!Allah tai Jehova sama minulle, kaikki hihhulit ovat samaa kauraa oli päässä sitten kipa, rätti tai kumartakoon ristile, menoralle tai kiven murikalle.
- prohomilus
FUCKIFUU kirjoitti:
Allah tai Jehova sama minulle, kaikki hihhulit ovat samaa kauraa oli päässä sitten kipa, rätti tai kumartakoon ristile, menoralle tai kiven murikalle.
fuckifuu!
Ai kun sitä ollaan nyt miestä! Jehovat eivät enää tapa- täällä. mutta sapeli on sapeli, vaikkei jahvea tai allahia olisi, joten vapise, koira!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579