Onneksi olen kristitty

sorastaan hirveä

Palstan kuva ateismista on masentava

6

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zyrt

Uskot siis tuhansien jumalien olevan olemassa?

• ...mitä..

• onneksi olkoon

Se on tosiaan hyvä että olet kristitty. Tai siis se on hyvä että määrittelet itsesi kristityksi. On paljon parempi että sinä teet määrittelyn sen sijaan että Jumala tekisi sen. Tätä kautta voit pitää itseäsi hyvänä sen sijaan että ainoastaan Jumala olisi hyvä, kuten Jeesus sanoi. Ja siis eihän siinä ole mitään pahaa että puhuu pahaa toisista. Ja ethän sinä ole kenestäkään puhunut pahaa jos puhut yleisesti ateismista tai tästä palstasta. Tämä palstahan ei suoranaisesti liity ateismiin millään tapaa, mutta olet silti valmis hyväksymään sen käsityksen ateismista minkä tämä palsta antaa sinulle. Eikä masennuksessakaan ole mitään pahaa, se on täysin luonnollista jos välillä masentaa. No onneksi palasit kuitenkin takaisin maan pinnalle ja rupesit miettimään asioita.

• Ehkä minä olen saanut teistä Päivi Räsäsistä ihan tarpeekseni ja varmaan moni muukin!?

• Rajat ateisteillekin

Tähän voin sydämestäni yhtyä. Onneksi vapaa-ajattelu ja kiihkoateismi eivät ole ateismin koko kuva. Haluaisin kuulla lisää järkiateistien ääntä, jotta tuo vaparihömpötys ei saisi leimata kaikkia ateisteja.

• Rajat ateisteillekin

Tähän voin sydämestäni yhtyä. Onneksi vapaa-ajattelu ja kiihkoateismi eivät ole ateismin koko kuva. Haluaisin kuulla lisää järkiateistien ääntä, jotta tuo vaparihömpötys ei saisi leimata kaikkia ateisteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      154
      3325
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2637
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2574
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      120
      2399
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1711
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      172
      1579
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      37
      1285
    Aihe